10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> zustertje; nope nog steeds geen zon maar jah het regent gelukkig niet meer :D
    buienradar laat alleen buien zien he geen wolken verder ;)
    heerlijk menuutje weer vandaag :D en dat je verkleurd bent is helemaal goed toch ;)

--->> sweetroosje;
    moe maar voldaan toch ;)
    haha hier zijn eendjes ook heel erg in trek :p maar jah meneer rent er liever achteraan en daar is mama niet zo dol op :p want ja bij eenden is vaak water,,

Liefsz

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Humbly klopt maar aan de linkerkant kun je op satellietbeeld klikken en dan kun je zien waar er wolken zijn ;)

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier nu the same maar dan op het balkon :D

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw

is dat zow???? dat heb ik nooit geweten :$:$ hier begint de zon nu iets door te komen,, :D:D
    haha beetje laat altijd pas op de avond :(

Liefsz 8)

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja ja zeker voldaan.
    Haha die Liam, de mijne zit nog lekker op de schoot. Straks ook geen eendjes meer als ze loopt, idd door de water.

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha wees blij! die van mij wil echt voor geen goud op schoot zitten alleen als hij ziek is,, knuffelen is hier ook onmogelijk haha heb echt een druk kindje,, maar jah wel goed voor de lijn he ;) al dat gevang achter hem aan :p je blijft wel in beweging lol

vanaaf even met de hond naar de dierenarts,, hij zit onder de schilfers en onze kat krabt zichzelf helemaal open van de jeuk,, dus waarschijnlijk hebben de hond en de kat het zelfde een mijt,, dit willen we even uitsluiten want anders heeft onze kat geen schijn van kans meer :( dan moet ze haar hele leven met jeuk doen en dat is gewoon zielig aangezien ze nog maar 4 jaar is,,

Liefsz 8)

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

sorry, ego alert!

Moppie haalt het bordje "kick me" uit haar tas en plakt die op haar rug :p

Sorry dames, vreetmiddag hier..
    4 bh overdag op het werk, 1,5 flesje ranja en een paar koppen thee + opkikker
    bord patat, kroket en 3 mini loempia's (van die 8cm dingen dus niet helemaal mini) met curry, mayo en chili saus. *burp*

heb testjes gehaald (2v5) maar durf nog niet... dom he...

8. steenbokje

mooie buik gespot hier in het topic, en ik lees dat het met afvallen ook super gaat!!

@SR: stug volhouden, je gaat vanzelf weer naar beneden!

@Hier: ik kom alleen maar aan boehoehoe :(

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> moppie; moet een keer kunnen toch :D je heb wel de lekkere dingen gekozen zeg jammie!
    ik zou gewoon testen haha dat weet je het gelijk zeker :D
    ik was ook doodsbenauwd aangezien ik al 2 keer eerder over tijd was nega testte,,
    Liefsz

10. steenbokje

nja als ik vanaaf test, ben ik morgen ongi ofzo... zo was het ook in ronde 1... maar nu zijn er nog geen enkele tekenen van aankomende ongi. ik wacht het gewoon af. in de vorige 2 rondes had ik 3-4 dagen van te voren ineens flink kramp...

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha afwachten kan ook idd,, al lijkt me dat moeilijker dan testen haha

Liefsz 8)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het is dat de mijne nog niet kan lopen, tegen die tijd gezellig op schoot haha. Ja idd goed voor de lijn, nou in dat geval mag de mijne wat sneller gaan hoor zodat ik ook kan hollen haha.

Jeetje je hond en kat een mijt, succes bij de da. Aaah 4jr nog een jonkie dus.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Whahaha, kick mij ook ff zodat ik de moed weer krijg.

Hmm lekker dingen heb je op. Zolang je maar genoten hebt geen probleem, streep eronder en verder gaan (met gezond eten he niet lekkers :p)

Testuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :D

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moeilijk maar zal zeker mijn best doen.

Meid jij ook stug volhouden ;)

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hahaha jah owkey dat is natuurlijk oowk zow :p lopen is idd wel makkelijker maar het is ook wel lastig hoor als ze niet snappen wat nee betekend :(

blijkt dat er vanaaf geen inloopspreekuur was lol dus morgen avond maar weer :p

Liefsz

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee is ja bij hun en al helemaal als ze gaan peuterpuberen, ik ben 2 en zeg nee haha.

Ow morgen dan maar weer, hoop dat het vanavond niet erger wordt met je kat en hond.

Zo nog een uurtje en mijn kleine gaat in bed, heb ik ff rust want ben nog steeds onwijs moe.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ooh jaah die periode komt er ook nog aan 8) haha word nog wat dus :p

als het goed is word het niet erger ze blijven gewoon nog jeuk houden :( nou jah kan er ook niet veel aan doen,, de kat heeft pretnison en dan heeft ze even geen jeuk,, de hond ja ik dacht dat het gewoon roos was maar niet dus,,

hier ligt Liam net in bed, 10 min onder de wol en meneer is weg haha hij slaapt nu alleen nog maar van 10 tot 12 en verder niet,, heel vaag maar hij wil het slaapje niet naar de middag verschuiven,,

Liefsz 8)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Sorry, ik dacht dat je voor het callorieen tellen Sonja had gedaan. Foutje van mijn kant.. Dan zou ik toch gaan vragen aan dieetiste wat een mogelijke oorzaak kan zijn.. Ik weet dat je met Atkins geen bruinen bonen etc mocht hebben vandaar dat ik het zei..;)

Humbly.. vervelend dat je kat en hond last van meit hebben.. Hier hadden beide hondjes oormeit. Is goed te behandelen gekukkig..

@ eendjes.. Hier helaas geen eendjes om te voeren.. Esmee vind eendjes wel erg leuk.

Moppie.. Lekker maaltijdje zeg!:D En ik zou gewoon TESTUUHHHH;)

Heb al een pan groentensoep met zelf gemaakte balletjes gemaakt en straks gehaktballen braden.. is voor morgen!;) Het ruikt hier heerlijk!

Het zonnetje begint hier eindelijke te schijnen.. Maar ben nu te moe om er nog van te genieten.. Esmee ligt op bed... ik ga ook even een uurtje liggen. Anders lig ik om 20.00 te slapen op de bank.. vind ik ook zo ongezellig.;)

19. steenbokje

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat??

Deel Deze Pagina