10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Debby.. mooi menu hoor! Hier ook vaak rond 16.00-17.00 echt een rommelende buik.. Moet me dan echt inhouden om niet te snoepen/snaaien. Pak dan vaak wat rauwe groente om weg te knabbelen.

Humbly.. Met Liam heb je je laten pendelen? Maar was het wel gepland dan? En die -1,8 is super! Veel vocht misschien..;) Maar het is er wel af!!:D

Renieta.. Bezige bij! Al weer lekker druk geweest op de vroege ochtend! Heb je de rest van de dag voor leuke dingen!

Nicole.. goed toch dat je onder de 75 blijft?! Haha.. Lui schaap is hier een stopwoordje..:D Grappig om dit bij jou te lezen..

Mamarianne.. Jij al leuke resultaten op de weegschaal?

Melanie.. zullen we het van de positieve kant bekijken?!:D Mooi resultaat hoor meid. Werkse vandaag!

Sweetroosje.. 2 weken is i.d. nog wel te doen he?

Vanmorgen even een tussen weging en woog TADA.. 74,7 .. Dat is - 0,7 ten opzichte van maandag.. Ik val dus nog steeds af!

Vandaag en zondag een balansdagje want morgenavond gaan we uit.. Hebben een feestje van een discotheek wat 50 jaar bestaat.. En zijn ere gasten ..8) Mijn schoonmoeder is jubilaris.. Leuk!! Dus dat wordt borrelen en lekker eten.

2. MamavEsmee

Mijn menu vandaag:

O: 150 gram yoghurt met 30 gram muesli en een kinderbanaan ( 50 gram)..

T: 100 gram druiven of een appel

L: kopje groentesoep ( zonder balletjes) met 2 boterhammen met kipfilet.

T: 100 gram druiven of een appel.

A: kop groentensoep met balletjes, 2 bruine bolletjes en een bakje huzarensalade.

T: Bij de koffie een pakje snack a jacks caramel en bij het fris 50 gram lays baked ..

Zit dan op een totaal van 1296.. Kan natuurlijk nog wat schuiven..

Oja. Verder drink ik veel water en thee en s'avonds een glaasje sinas/cola ligt.

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , dus jij gaat helemaal de show stelen op het feestje :D:D veel plezier alvast , hahahaha ja , lui schaap is hier ook een stopwoord word best veel gebruikt hier ;)
    @ renieta , dan was je er vroeg bij om boodschappen te doen , is wel beter en vooral tegen het weekend aan want dan is het overal super druk hier , wel goed dat je 1 keer in de week gaat wegen , moet het eigenlijk ook doen maar mijn nieuwschierigheid wint helaas te vaak ....

4. MamavEsmee

Nicole.. ben nog aan het bedenken wat ik aan moet trekken! Heb zo veel nieuwe kleding..:D En wij ( erwin en ik) zijn ook luie schapen.. Houden van uitslapen ( esmee gelukkig ook).. en s'avonds als Esmee in bed ligt ploffen wij ook op de bank.. ( vallen dan vaak voor een uurtje in slaap..:))

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , heerlijk toch dat je kan kiezen , beter zo dan dat je voor de kast staat en gewoon niets meer past , zoals hier dus :):) komt helemaal goed meis !! Ben ook altijd wel lui aangelegd , lekker uitslapen en s'avonds niet te actief :D maar goed met een peuter kan dat ook niet echt , uitslapen dus als zij wakker is gaat de tv ff aan in de slaapkamer totdat ik helemaal wakker ben :) ben niet echt een ochtendmens moet het meer van de middagen hebben ...

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haay haay

--->> nicole26;
    ja ik weet precies hoe je je voelt,, ach we wachten geduldig af ;)

--->> renieta; haha ja geloof er toch niet veel van :p dinsdag mag ik me weer wegen :p
    veel plezier bij de vader!

--->> mamavesmee; ja Liam was gepland,, haha misschien niet op het juiste moment achteraf gezien maar toch zou ik het niet willen veranderen :D
    goed zow!! gaat oowk lekker daar :D
    lekker genieten natuurlijk op je feest ;) is niet elke dag feest :p
    zoals gewoonlijk weer een mooi dagje ;)

Menu vandaag;

O;
    - 1 glas goedemorgen drink
    - 1 banaan

T;
    - 2 glazen water
    - 1 vitealinea yoghurt

L;
    - 2 boterhammen met file american
    - 1 glas water

T;
    - 100 gr witte druiven
    - 2 glazen water

A;
    - 200 gr rode bieten
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 70 gr slavink
    - 1 sauslepel jus

Totaal kcal vandaag; 1086 kcal

misschien vandaag nog wat extra's eten :) moet even kijken :p

Liefsz 8)

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb nog niet weer gewogen MvE
    En heb nu al ontbeten dus dan lijkt me het ook niet slim meer haha kan altijd zien of het minder is dan van de week :p

8. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden ik ben net stout geweest, had nog niet gegeten en had de boys naar school gebracht, moest ff naar de winkel en toen heb ik een kroketbroodje meegenomen. Fout van mij maar hij was wel heeeeeeeeel lekker!!! Komt ook door de weegschaal denk ik, was nieuwsgierig wat ik was afgevallen en in 5 dagn was ik maar 400 gram afgevallen dat viel me wel even tegen. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, eet maar 1100 calorieeen op een dag heb genoeg beweging!

Kan het ook liggen aan te weinig vet eten? calorie checker zegt steeds dat ik te weinig vetten eet. Kan dat je afvalle ook in de weg staan?

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> jongmoedertje; misschien heeft jou lichaam wel iets meer nodig om af te kunnen vallen,,
    zoals bij mij weet ik dat ik 1 keer in de week wat vet moet eten zodat mijn lichaam een vet schok krijgt en weer beter verteerd :)

kroketbroodje ooh heerlijk!! ik moet altijd oppassen als ik boodschappen haal dat ik geen mona toetje mee neem die van de reclame met witte chocolade of caramel hmmmm

Liefsz

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jeetje :$ stelletje kletskousen hier zeg.
    Ik ben inmiddels ook weer thuis. Vreemde dienst gehad. Kreeg gister mijn rooster te zien en dat was flink balen. Ik heb 8 en 9 juni vrij gevraagd, en 12 en 13 juni. 12 juni wordt mijn meisje 1 jaar, dan wil ik dus niet werken, en we verhuizen dat weekeinde. 8 juni ben ik jarig. Sta ik op al die vrije dagen die ik heb gevraagd ingepland. En mijn collega die in de lijst boven mij staat heeft mijn aanvraagdagen op vrij staan. Dus kortom, het is verkeerd gezien denk ik. Maar nu moet ik dus maar ruilen etc. Heb mijn leidinggevende maar een mail gestuurd. Als je vrij vraagt al ruim op tijd......... al een halfjaar geleden weiger ik te werken hoor.

Esmee is nog bij beppe, ik was thuis en ze lag daar net in bed. Mijn schoonmoeder belt me als ze wakker is en ga ik haar lopend ophalen. Dus even de was opgehangen en gezogen hier.

@Sweetroosje, Esmee heeft dat soms ook wel hoor. Gelukkig niet vaak. Maar als ik haar naar bed breng als ze geen slaap heeft kan ze echt schreeuwen en staat ze in haar bedje te wachten en te schreeuwen tot ik weer kom haha. Maar dat is vaak overdag. In de avond is ze altijd doodmoe en slaapt meteen om 19.00 uur!
    Vervelend is het wel.

@Moppie, dikke knuffel meid!!!!!!

Verder niet echt wat onthouden.
    Het weer was hier gisteren heerlijk, het was gewoon warm. De zon begin vanmorgen wel hier, maar is nu weer weg. Gistern hier trouwens geen regen gehad :p.

Ik ga beginnen met was vouwen.

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow:D FF bakje koffie bij me paps gedronken, me ouders wonen 800 meter van me vandaan ha:D
    Heb al even alles afgestofd en alles stofgezogen. Pff heb weer zo'n bui dat ik enorm actief ben haha.
    Morgen nog maar ff op de fiets naar de winkel voor verse stokbrood enzo. Wilde een groentesoepje maken voor het weekend.

Mijn menu voor vandaag:

Ontbijt: 1 volk.brood met plakje 20+ kaas.
    Tussendoor: 1 koffie met plak ontbijtkoek.
    Lunch: Bord pasta met mager gehakt/champignons & suas.
    Tussendoor: Thee met banaan/kiwi
    Avondeten: 2 volk.brood met light jam en casselrib.
    Tussendoor: 1 koffie met plak ontbijtkoek.

Totaal: 1136 kcal.
    Lijkt me redelijk netjes dacht ik zo.

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    --->> butterfly; neej dan zou ik idd ook niet gaan werken als je al zo vroeg vrij hebt gevraagd,, moet je dan echt zelf gaan ruilen of doen hun dat voor je?
    haha hier juist bijna geen zon gehad gisteren en nu volop :D

vouw ze!

Liefsz

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zooooooooo

Mijn skeelers ;) zijn van stal gehaald hahaha nee stonden in de garage waar ik niet echt bij kon allemaal troep stond ervoor!
    Beschermdingen passen allemaal nog.
    Maar gaan oefenen want het is al meer dan 10 jaar geleden dat ik op die dingen heb gestaan :p
    Maar gaat vast komen. Heb het nu al warm van alleen het aan trekken.

Butterfly dat probleem had ik ook en dan mag je maar weer ruilen!
    Ik zou ook niet gaan werken hoor!!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Mag ik me ook bij jullie aanmelden? Ik hoef er geen 10 kilo af maar wil er nog wel 5 af. Toen ik zwanger raakte woog ik 65.6 (ik ben 1.61 cm lang) en ben in totaal 16 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap....nu 9 maanden later met af en toe een beetje lijnen weeg ik 65.2. Daar zit wel de 1,5 kilo bij (of juist niet hihi) die ik de afgelopen 2 weken dankzij een Sonja Bakker boek kwijt ben.....ben nu dus in de 3 week van Sonja Bakker bezig.

In juni moet ik in mijn bikini en ik weiger een badpak te kopen!! hahaha

Groetjes,
    Wendy

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ---->> mamarianne; skeeler ze!
    haha heb het eerder ook heel veel gedaan maar die dingen zijn kwijt lol en vind het iets te duur om ze opnieuw aan te schaffen :p

--->> 00wendy00; tuurlijk mag je mee kletsen! welkom :D
    iedereen volgt hier een ander dieet :)
    succes met de laatste 5 kg! hopelijk kun je hier de steun vinden die je nodig hebt!

zooo even lekker brood eten en dan Liam maar weer eens ophalen ;)

Liefsz

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Welkom Wendy, heel veel succes, gezellig dat je erbij komt.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik wacht even reactie van mijn leidinggevende af.
    Van mezelf weet ik dat ik geen fout heb gemaakt.
    De roosteraar heeft deze fout gemaakt, ik ben duidelijk geweest.
    Dus eigenlijk vind ik niet dat ik het probleem dan moet oplossen en zelf mijn diensten moet ruilen. Maar de roosters....... ik word er echt niet goed van. Bah bah bah...... Ik heb mijn rooster nog voor volgende week, en de rooster daarna zijn nog niet vrij gegeven.
    Maar ze zijn wel klaar en had ze gisteren zien liggen, dus heb wel gespiekt. Zoveel zal er niet meer veranderen denk ik.

Ik ga mijn meiske ophalen.
    Ze was wakker.

18. MamavEsmee

Nicole.. Hier ook vaak even kro kindertijd aan in bed.. Meestal slaapt Esmee tot een uurtje of 8.00-8.30.. Mogen niet klagen!;)
    Naar wat voor werk ben je opzoek?

Butterfly.. wat jij zegt betreft het rooster is erg herkenbaar.. Ik moet vaak op korte termijn nog oppasregelen of de doelenbesprekingen worden een dag van te voren afgezegt en dan sta je voor jan lul bij de WVZ.. Ik heb maar 3 aanvragen per jaar.. Mijn, Erwin en Esmee haar verjaardag.. feestdagen heb ik geen voorkeur en dan nog wordt ik ingepland. Ben ook 1x erg boos geworden.. Er hadden veel mensen vrij gevraagd en mij toch maar ingepland. Jammer voor hun want ik vraag het ook altijd ruim van te voren aan. Het huis weer aan kant voordat je Esmee weer op gaat halen!

Renieta..Mooi menu! Vind macaroni ook zo lekkerrr..:D

Humbly.. Liam toch gepland? Maar je vriend heeft je verlaten toen je zwanger was? Wat naar zeg! Nog even lekker kunnen slapen?

Jongmoedertje.. ALs het maar gesmaakt heeft!

Wendy.. welkom meid! Je doet dus Sonja? Wil het een beetje lukken?

Mamarianne.. Succes met skeeleren! Leuke vorm van bewegen!!

Vanmorgen naar het centrum gewandeld.. Bij de bakker lekker donker brood gehaald.. En voor vanavond lekkere bolletjes bij de soep!

Nog geslaagd voor leuke gympen voor Esmee!:)

Nu net pas mijn appeltje op.. Erwin is op vrijdagmiddag altijd lekker vrij. Dus ga zo de tafel dekken.. Gaan we gezellig met zijn 3tjes lunchen..

Vanmiddag naar de kapper ivm het feestje!:D

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    #4939 Humbly89, 9 apr 2010
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
    --->> mamavesmee; ja onze relatie ging kapot toen ik 10 weken zwanger was,,
    ja ik heb nog even een uurtje mijn ogen dicht kunnen doen :D
    nu ga ik Liam eerst ophalen :) :D
    lekker even fietsen :D
    drukke dag gepland daar ook dus :p

have fun bij de kapper! wat ga je doen iets totaal anders of gewoon het zelfde model?

Liefsz 8)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedezonnigemorgen dames!

Hier vanochtend de ha gebeld, ik kan om 16u terecht om mijn ijzer te checken. Net het huis opgeruimd, zometeen de afwas wegwerken en lunchen en daarna met de kleine in het zonnetje zitten buiten. Ben echt bekaf joh, moe en rugpijn.

Hoef gelukkig niet te koken dus als ik weer thuis ben straks kan ik meteen op de bank ploffen, heerlijk. Vandaag eet ik alleen, hoop dat ik vanavond niet ga snaaien uit eenzaamheid.

Alles goed verder met jullie?

Deel Deze Pagina