10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. moeilijke tijd voor je lijf.. Dan is een constant eetpatroon wel goed denk ik..

Emma.. Esmee vind sneeuw gelukkig wel mooi! En ik kan hier op nog geen 100 meter langs de bosrand lopen dus dat is erg makkelijk.. ;) Voor de honden dan.;)Succes met duwen want je word er niet vrolijk van..

Lovely.. Oh, lekker pasta met zalm.. Moet ik misschien ook maar eens doen :D Doe je er dan nog broccolli oid bij?

Isademi.. je hoor wel vaker dat bij veel gewichtsverlies je cyclus stil gaat staan.. Komt wel weer ok.;)

Net lekker 20 minuten door de sneeuw gebanjerd.. Wat ligt er veel..

Zit nu achter een bakje koffie en een appeltje.

Straks even wat boodschapjes halen..

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ben vandaag en morgen lekker vrij. Wat is dat toch heerlijk!:D
    Hier ook bakken met sneeuw! Van die grote dikke vlokken... wel leuk om te zien als je binnen zit. haha... gelukkig hoef ik vandaag niet perse de deur uit ;).

@Isademi: Ik ben nog aan de pil, en zelfs mijn cyclus doet raar. Denk dat dat inderdaad door het afvallen komt!

Heb vanmorgen weer gewogen :x (vriendlief zou de weegschaal verstoppen, maar is het blijkbaar vergeten) Ik woog vanmorgen 119,7 :D onder de 120 dus. Vanaf vrijdag 1,2 kg eraf... Hopen dat het zo blijft. Mijn streven voor aanstaande vrijdag was totaal 11kg eraf. DWZ dat er nog 0,1 kg vanaf MOET. Moet toch lukken, zou je denken...

Liefs

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. dat moet wel lukken ja.. Je bent nog aan de pil? Zie namenlijk dat je een dag overtijd bent.;)

Ik ga nu echt even stofzuigen, stoffen en dweilen..;)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    MamavEsmee: Ik vind die banners zo leuk, maar heb niks om erin te zetten, vandaar hahahaha. Klopt op dit moment zoiezo niks van van ik vloei al 2 weken door de pil heen... ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamavesmee: nee geen broccoli dat vind manlief niet lekker, maar kan er wel courgette indoen ;)

@isademi: jeetje wat ben je al veel afgevallen! Wat is je geheim ;)?

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Goedemorgen!!

Nou ging vanmorgen met knikkende knietjes richting weeegschaal, met ogen dichtgeknepen erop gestaan... Toch even gespiekt en stond versteld! Gewoon weer 0,8 kg afgevallen na dit zondige weekendje! Sta nu 113.1 kg!!!:D Humbly je mag weer wijzigen hahaha:p

Vandaag weer een licht dagje:

O: 2 Crackers met slankie 20+ smeerkaas en een glas water!
    T: Stukje appel en soepstengel
    L: 2 Crackers met kom.salade en kop thee
    T: Stuk fruit / soepstengel

= 440 cal + avondeten dan,

A: aardappelen/groente en een stukje vlees (moet nog naar de winkel!)

Mamavesmee: Is hier ook lekker wit, mag van mij heel snel weg hoor! Wandelen gaat niet en sleeen wilt de kleine man niet...;)

Moppie: Beterschap!! Hier begint de kleine man ook een beetje te snotteren, ik hoop dat het niet doorzet...:(

Emma: Fijn dat je eindelijk naar de wc kon, lucht soms zo op! En de weegschaal was lief voor je, gaat helemaal goed komen deze week!:D

Lovely: Mooi lijstje en weinig cal!

Isademi: Wow 12 kg in 4 weken! Jij mag gelijk gaan shoppen voor een nieuwe garderobe hahah!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Succes Melanie: dat gaat je wel lukken toch?!

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ melanie86 , wow onder de 120 , goed hoor en nu op naar de 110 :D
    @ mamavesmee , heerlijk door die sneeuw lopen het ziet allemaal zo mooi uit , moest alleen niet zo koud zijn ..
    @lovely , ik weeg mezelf iedere dag , kan ik ook beter niet doen maar ik kan mijn nieuwschierigheid niet bedwingen , hahahaha ...
    @ emma29 , jammer dat je zoontje zo bang is van de sneeuw , en goed voor je dat de weegschaal niet meer boos is !!

Hier weer een nieuw weekje begonnen , word nu wel een wedstrijd om nog 3 kilo af te vallen in 3 weken maar ik ga er helemaal voor , morgen eerst naar de huisarts ivm de pijn aan mijn been dat ik ook weer kan gaan trainen want dit is ook niets ik durf nog niet te gaan lopen ..... verder vanochtend 3 stukjes vetarme peperkoek gehad met dieetboter en een kopje koffie , vanmiddag 2 vitalu crackers met 20 plus kaas en vanavond is nog een verassing ....

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Das wel te hopen ja, maarja nu ik dit heb gezien, hoop ik natuurlijk weer op meer. NIET DOEN! Valt het dadelijk weer tegen...
    Pfff ik moet ook gewoon niet tussendoor wegen :(

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wanneer ben je begonnen? Ik zie dat je al 10 kg kwijt bent! Super toch! Je gaat met stapjes, ik ook.... Het liefst zou ik in 1x naar de 80 gaan hahaha! Maar laten we eerst de oh zo gemene onder de 100 grens halen!

11. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    @ moppie- Ik voel me ook niet fit... ben zo ontzettend moe
    voel me raar in me hoofd heb ook echt een leeg gevoel in me maag en dat terwijl ik net een lekker broodje op heb..

Mijn meis gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal, en ik denk dat ik maar eens een uurtje ga slapen;)
    Hoppelijik knap ik er iets van op...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @champie: Ik ben 4 januari begonnen, dus nu bijna 1 maand bezig. Gaat heel goed dus. Hoop dat het zo blijft gaan! Inderdaad ik zou ook het liefst met mijn vingers willen knippen en 80-85 kg wegen, maar dat gaat helaas niet. Inderdaad eerst maar eens kijken of ik de 100 kan halen. Kan me niet meer herinneren dat ik dat ooit gewogen heb... Tja eigen schuld, heb het er allemaal zelf aan gegeten!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    MEIDEN JULLIE GAAN TE SNEL!! haha kan vanaf reageren,, heb zow rijles :p

Owjah dit wou ik jullie nog even laten zien,,
    YouTube - S6000817.AVI

L.iam die loopt ;)

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Humbly succes met lessen!! Hopelijk weinig last van de sneeuw!

Melanie: Maar dat is toch super??? Echt goed hoor!!

Ik zit ook op valtaf.nl en daar stond eens stukje tekst die ik wel belangrijk vond ook voor jullie!

Komtie:

Wist je dat het helemaal niet zo goed voor je lichaam is om heel snel af te vallen? Het is een grote belasting voor je hart en daarnaast kan je huid het niet goed bijhouden als je flink veel overgewicht hebt. Als je heel snel afvalt hou je veel overtollige huid over.

Een ander, en het belangrijkste, nadeel van snel afvallen is dat het veel moeilijker is om het vol te houden. Snel afvallen gebeurt namelijk meestal door het volgen van een crashdieet en dit kun je nooit je hele leven volhouden. Met als gevolg dat de kilo's er direct weer aan vliegen zodra je stopt met je dieet.

Wat is dan wel goed? Als je op een gezonde manier wilt afvallen zonder teveel belasting voor je hart, zodat je huid zich beter kan aanpassen en zodat je blijvend op gewicht blijft moet je zorgen dat je niet meer dan 0,5-1 kilo gewicht per week verliest.

Dit houdt in dat je eetpatroon ongeveer 500-1000 kcal minder moet bevatten per dag. Maar let dan wel op dat je nooit onder de 1200 kcal per dag komt als je vrouw bent en nooit onder de 1500 kcal per dag als je een man bent. Doe je dat wel krijgt je lichaam veel te kort energie, vitamines en mineralen binnen en kan het niet meer goed functioneren. Daarnaast gaat je stofwisseling dan in een spaarstand werken waardoor je lichaam alles wat er extra binnenkomt (bovenop het verbruik) direct gaat opslaan als vet.

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ah... geweldig zeg! Die armpjes helemaal omhoog om zn evenwicht te houden. Echt schattig! Dat word rennen binnenkort! Goed voor de lijn! :p

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @humbly: echt lief! En hij loopt ook aardig stevig zo te zien!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    @melanie; haha lief he!!! ziet er zow skattig uit!!

@lovely; jah hij loopt al heel stevig,, draaien gaat oowk gemakkelijk zelf en staan midden in de kamer zonder optrekken is oowkal geen probleem meer,,

Liefsz 8)

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Leuk Filmpje!

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hi girls!

@debbie, ik weeg 1x in de week, anders wordt ik helemaal gek ;)

@rollebolle, welkom!

@champy, de box staat hier nog, maar dat is meer omdat we genoeg ruimte hebben(maar wat zal het idd schelen:D) en omdat ik hem er nog weleens even inzit als ik alleen ben en ga douchen.
    En wat goed dat je bent afgevallen!

@isademi, ja je geniet nu wel meer van eten :D, dat heb ik ook! En bij jou natuurlijk helemaal omdat je niet zoveel mag..

@mamavesmee, ja het is weer wit! pff.. nou ik ga toch erdoorheen
    Mooi dat je weer wat bent afgevallen!

@moppie, hopelijk wordt je niet ziek meid!

@emma, ja lastig he die sneeuw... ah is Tim er bang voor? :(dan is het helemaal lastig!
    Celeno vind het erg leuk maar ja... dan zijn we een eeuw onderweg ;)

@lovely, ja dat heb ik ook haha stel ik ga tussendoor wegen en dan ben ik aangekomen ;)

@melanie, ah lekker 2 dagen vrij, ik ben altijd ma en di vrij! echt heerlijk!! En goed zeg dat je onder de 120 zit! Super! :D

@nicole, oh wat vervelend van je been, dat schiet idd ook niet op.
    Hopelijk is het snel over!

@jantina, beterschap!

@humbly, succes met je rijles en ga zo ff je filmpje kijken! Dat wil ik natuurlijk wel even zien!:D

Hier gaat het zn gangetje, het weekend natuurlijk wel wat lekkere dingen gehad ;) maar goed.. dat houden we er gewoon in :p als het maar een beetje binnen de perken blijft!
    Nu deze week ga ik weer goed opletten, hopelijk gaat er dan wel echt wat vanaf!
    Ga zo met mijn kleine man door de sneeuw, met de wagen ;) zucht.. maar goed.. wel een goede workout! ;) :D

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Oh humbly, wat een super schattig filmpje! Ik vind dat zooo leuk als ze net gaan lopen :D lekker ventje hoor!

Deel Deze Pagina