10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja dat denk ik ook volgens mij kan ik dan nog beter gaan skeeleren of niet :)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedeavond meiden,

Wat een weertje!! Echt zo lekker heerlijk 2 uur lang met mijn vriendin zitten kletsen in de zon we zijn echt heerlijk verkleurd.
    Net lekker gegeten FRIET was 2 weken geleden of zo dus dat smaakte wel goed.
    Straks lekker hardlopen met mijn lieverd. Ik kwam trouwens de weegschaal tegen maar ik hou me in en ga pas maandag morgen wegen.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Humbly, succes bij de DA.

Moppie, jeetje krampen. Hoop dat het geen ongie krampen zijn maar innestelingskrampen!

Rianne, lekker gegeten? Skeeleren, jeetje dat is ook 10jr geleden voor mij.

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Voor mij wel meer dan 10 jr geleden,maar het wil toch weer gaan proberen!!

Ja pannekoeken met appel haha niet zo gezond he!?!

Als we op 500 zitten zal ik dan een nieuw deel openen???

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zustertje, hmm lekker friet. Fijn dat het gesmaakt heeft, hardloop ze straks! Hahaha toch de weegschaal gevonden, nou geef dat maar door aan je man zodat ie hem weer kan verstoppen en dit keer goed!

Rianne, hmm lekker pannekoeken met appel. Voorlopig 2 weken voor mij niks van al dat lekkers, eerst maar eens afvallen.
    Skeeler ze straks, en benieuwd hoe het je zal gaan na zoveel jaar.

500, is idd een goed idee. Nieuwe start met nieuwe afvalkansen!

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik kan nu niet oefenen ;) vriend is naar voetbal dus ik zit met de kids,en eerst maar rustig opbouwen dacht ik zo :p
    En wat heb je trouwens een prachtige dochter!!!!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Misschien morgen met de kids gaan skeeleren? Oefenen baart kunst!

Dank je.

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

ik heb ook nog van die dingen :p ergens :p

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mijn kids zijn 3 en 1 dus gaat een beetje moeilijk :) en ga liever alleen moet ik zeggen :p hahaha

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. wacht je nog even met shoppen? De broeken zakte me van mijn kont dus ik moest wel!;)

Humbly.. jeetje met 10 weken was de relatie over. Wat een rot situatie moet dat zijn geweest! Wat ik begrijp is dat je vriend erg dominant was naar jou toe? :( Heb trouwens en schuine bob laten knippen.. Had ik al hoor, maar nu een stuk korter! Vind het erg stoer!! 8)Hoe was het bij de dierenarts?

Sweetroosje.. Hoe was je HB? Je kunt ook gezonde snaai in huis halen.. lekkere rauwkost stukjes en dan dippen in tzaziki? Hopenlijk komt er uit het uitgebreide bloedonderzoek wel uitslag..

Butterfly.. ik vraag ook nooit vrij en plan wat jij ook doet.Mijn afspraken rondom mijn rooster. Beetje balen dat wanneer je eens een aanvraag hebt deze wordt genegeerd. En ik probeer zo flexibel mogelijk te zijn hoor.. Mijn leidinggevende heeft me wel eens gebeld om 15.00.. kun je vanavond een slaap draaien..Ja tuurlijk, ik laat Esmee wel alleen thuis!;) Natuurlijk kan dat niet!!:( Je bent zwanger meid, dan moet je goed eten. En je eet gezonde dingen dus kan echt geen kwaad. Lekkere dingen zie ik weer voorbij komen..:)

Zustertje.. wat een heerlijke weer is het in Zeeland.. Geniet van je lange weekend. Leuke middag gehad met je vriendinnetje??

Renieta.. Wat heerlijk dat je maat 40 weer aan kan! En een druk rooster voor volgende week meid. Je hoeft je in iedergeval niet te vervelen haha..;)

Luna.. Waar in het oosten woon je? En lekker genoten bij je moeder? Moet kunnen hoor! Even wat tips.. ik zou als ik jou was meer fruit en groente in plannen.. Vult goed, zorgt voor vezels en bevat weinig callorieen.. Neem light frisdrank.. Pindakaas is erg vet en bevat veel callorieen.. Neem ipv beschuit, een bruine boterham met bijv 30+ kaas of mager vleeswaren of light jam. Veel water drinken is ook belangrijk!;)

Jongmoedertje.. Ik denk dat je te weinig eet om je verbranding op gang te houden! Ga eens ophogen voor 5 dagen.. Zeg maar 1300 callorien en kijk hoe het dan gaat.. Dan moet je natuurlijk wel voor de gezonde dingen als brood en fruit kiezen.;)

Mamarianne.. Wat is herballife? Dat is i.d. een leuke manier van bewegen haha.. Betreft taalgebruik.. ben wel wat gewend hoor! Volgens mij gaat er automatische een slotje op wanneer het topic te groot wordt..;)

Moppie.. Wat naar dat je zo'n buikpijn hebt meid.. Wel lekker gewerkt?

Menu is iets aangepast dus kom nog lager uit..:) Heb galiameloen meegenomen. Is erg laag in callorieen zag dus straks lekker een schaaltje nemen. Vanavond nog wat chipjes.. Zit dan op 1250.. Als ik nog trek krijg pak ik wat extra's..

Vanmiddag nog even op de fiets weggeweest.. genoeg beweging gehad voor vandaag!

Ga zo even een mandje strijk wegwerken Joeppie!;)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moppie, hahah ergens tussen de spullen zeker hihi.

Rianne, ow ja natuurlijk stom van me. Groot gelijk, als je flikkert dan hebben ze je niet gezien haha.

Ik ga de kleine voeden en in bed leggen en dan met lappie op de bank liggen, tot zo dames!

Nieuwe deel, plaats dan wel de link ervan hier in het oude.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Humbly: Wow 1,8 kg! Das echt heel veel! In dit tempo, ben je in no time klaar! :D

@ MamavEsmee: Ja, ik denk dat ik het maar positief bekijk. Het is toch niet anders. Kan nu gaan zitten mokken maar daar schiet ik ook niks mee op! Mooi hoor in die paar dagen 7 ons eraf! Super dat je nog goed af blijft vallen! Mooi menu weer hoor! Lekker naar de kapper geweest?

@ Nicole: Ik snap dat je de regelmaat kwijt bent. Hoop dat je snel een leuke baan vind! Hier ook geen ochtendmens. Als ik net wakker ben, moet je het eerste half uur (minimaal) niks tegen mij zeggen. Word ik ontzettend chagrijnig van. Het is hier altijd heel gezellig ‘s morgens. Wekker gaat vriendlief staat op. Als hij klaar is in de badkamer sta ik op en gaat hij naar beneden. En als ik naar beneden ga, gaat hij net naar zijn werk. Ideaal! haha

@ Jongmoedertje: Fijn dat je van je kroketbroodje genoten hebt! Heerlijk! En dat afvallen tja… ik kan er weinig over zeggen. 400 gram in 5 dagen is niet superveel, maar je valt in ieder geval wel. Eraf is beter dan erbij toch!?

@ Butterfly: Helemaal mee eens. 6 maanden van te voren vrij vragen moet genoeg zijn! Ik zou ook niet gaan werken. (maar bij ons op het werk ga ik over de vrije dagen, dus ik heb makkelijk praten hahaha) Vind wel dat jullie de definitieve roosters laat krijgen zeg. Zo kun je toch niks plannen?! Vind ook niet dat je zelf moet gaan regelen. Moet degene die de roosters maakt maar doen! De pasta word wel gaar hoor, ook als je heb niet kookt! (heb hem ook ooit gemaakt)

@ Wendy: Welkom en succes met afvallen!

@ Mama Rianne: Veel plezier en succes met skeeleren! Niet vallen he! Je bent het topic goed aan het voll*llen vandaag he ;)

@ Sweetroosje: Hmmm… nu weet je dus eigelijk nog niks. Hopelijk komt er iets uit het bloedonderzoek. Dan weet je in ieder geval waar het vandaan komt.

@ Zustertje: Vriendlief heeft hier ook een tijdje de weegschaal verstopt, maar vergat hem weer tevoorschijn te toveren als het weegdag was. (ik boos… hahaha) Wat een heerlijk weer bij jou zeg!

@ Renieta: Ik had me ook voorgenomen maar eens in de week te wegen, maar die droom heb ik inmiddels maar laten varen.
    Momenteel sta ik er 2x per dag op (ja ik weet het! ERG!) ‘s morgens en ‘s avonds…

Zo, hier weer thuis van een hectische dag op het werk. Lekker weekend nu! Vriendlief heeft dit weekend dienst, dus die zit nu nog op zijn werk. Hij belde net dat hij zo naar huis komt. Is niet gezellig. Want dan krijgt hij het hele weekend telefoon! Bah… Maarja het is maar 3 weekenden per jaar.

Zondag ga ik met een vriendin (en collega) naar een andere vriendin (en ex-collega) Gezellig! Heb er zin in!

Liefs

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

jaaaaaaaaaa pagina 500!!! wie gaat de nieuwe openen?

ben zonet even een heerlijk groot blok gaan lopen met de kleine meid, ze had het op het laatst wel gehad en begon te jengelen dus ben ik maar weer naar huis gegaan haha. Heb heerlijk genoten van me broodje file american!! Maar in de winkel kon ik mezelf weer niet tegenhouden en heb een zak m&m;s meegenomen hahah.......Ach na ja 1 avondje is ook niet erg morgen gewoon weer verder met de calorieeen.

Ik weet niet wat het is, ik sta vanaf januari al elke keer op 75 of net erboven. Ik kom er maar niet onder. Sommige zeggen misschien is het het gewicht wat bij je lichaam past. Maar goed ik hoop het niet want ik wil echt zooooooooooooooo graag di 65 kilo halen, ben al zover gekomen met 20 kilo, nu de laatste kilo's nog. Ben echt boos erom dat het maar niet wil, grrrr ik ga van het weekend gewoon de calorieen tellen en dan vanaf maandag streng aan de sonja bakker weer! En hopen dat ik nu de 10 kilo wel haal, en wil dat ook amper, dan zal ik toch echt meer calorieeen moeten gaan eten denk ik om af te vallen.....

vanavond cambuur!!!!!!!!! Hoop dat we weer ff winnen, nog 2 thuis wedstrijden en 1 uit en dan gaan we de play offs weer in hoeraaaaaaaaa. Vorig jaar was dat zo super he de play offs heerlijk die sfeer alleen al om kippevel van te krijgen, Heb er echt weer zin in!!

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haay haay

--->> mamarianne; niet gezond maar wel lekker ;)
    haha van mij mag het :p

--->> mamavesmee;
    ja dat werd hij nadat we erachter kwamen dat ik zwanger was,, de jaren daarvoor helemaal niet! ik kende hem ook echt niet meer terug,,
    over de dierenarts zie onder staande ;)
    toch netjes uitgekomen ;) :D

--->> melanie; haha dit tempo is ook niet echt gezond ;) maar jah we zien wel wat er volgende week op staat wanneer mijn weeg dag is ;)
    veel plezier dit weekend!

--->> jongmoedertje; ooh heerlijk nog even gelopen! file yammie!! ooh echt mijn verslaving nu :p en het is ook nog laag in kcal ook :p
    ooh m&m's mijn zwangerschaps verslaving :p lichamen zijn maar rare wezens ;)

succes vanaaf!!

dierenarts kon geen mijt vinden dus het is nog steeds niet duidelijk waar de hond en de kat last van hebben :(
    maandag gaat de kat onder narcose en gaan ze de plekken onderzoeken en hopelijk komt daar wat uit want een heel leven met jeuk is natuurlijk ook geen pretje voor de dieren,,
    afwachten maar weer,,

nou de osteopaat werk bij Liam joh! hij was vandaag een heel ander kind gewoon,, ik kwam net terug van de dierenarts en de babyfoon was niet aan,, ik hoorde Liam niet,, ik schrok me natuurlijk dood!!
    ligt mijn moeder op de bank en Liam ligt boven op haar te slapen :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ LIAM SLAAPT NOOOOOIT BIJ IEMAND!!!! hij wil niet eens even bij de gaan zitten laat staan slapen!!
    voor het laatst dat hij dit deed was toen hij reflux had :$:$:$:$ ik stond met mijn mond vol tanden joh!! ik wist niet wat me overkwam,, wel lief natuurlijk ;) inmiddels ligt hij heerlijk te slapen in zijn eigen bedje ;)
    straks heb ik een heel ander kind als hij klaar is met behandelingen :$

Liefsz 8)

even foto ;) gewoon te schattig!

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    owhjah heb net nog 200 gr optimel yoghurt en 1 vitalinea yoghurt genomen dus kom vandaag op 1108 kcal ;)

Liefsz

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ook een manier om af te vallen.
    Check anders eens de site MvE

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    JM mijn vriend zit er ook die zit op zuid!!!
    Dus have fun!!!

Haha ja dacht maar eens over iets anders hebben dan altijd maar dat afvallen!
    Ik zal zien of ik morgenavond even tijd heb om een stukkie te skeeleren!

Ik ga nu de oudste op bed brengen en dan ff tv hangen!!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook weer thuis na een dag werken en tim halen en brengen
    gewicht was netjes ietsie onder de 79 maar hou het maar op 79 .. kan het volgende week weer meevallen !!
    verder hele dag jaloers mee zitten kijken hoe jullie gezellig aan het kletsen waren en lekker van het zalige weer aan het genieten waren ... hopelijk morgen weer zo ! dan ga ik ook lekker naar buiten met tim

trouwens mijn weegdag is bij mijn ouders op vrijdag ... vandaag dus.. en verschil met twee weken geleden was dus -2 kilo !! woehoeee ok op mijn weegschaal dus ook wel maar net alsof het daarop echt telt !!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    nieuwe topic is geopend!!!!!!!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer, pff net de mist in gegaan nat het kijken naar Over mijn lijk deel 6. Heb gejankt toen ik hoorde-zag dat Sandra euthanasie wilde/ging doen, pfff moeilijk joh.
    Heb dus een stuk cake genomen, hoezo emotie-eter. Mijn kleine ligt nu al een uurtje te slapen dus rust in de tent.

Humbly, wat een lief foto zeg! Hoor vaker dat de osteopaat helpt bij kids.

Rianne, tv hang ze en succes met skeeleren morgen.

JM, hmm lekker M&M's geniet ervan!

Melanie, ik hoop het ook. Altijd leuk om met vriendinnen bijeen te komen, vel plezier!

Emma, druk druk in de weer zo te lezen. Hoop ook dat het morgen een lekker weertje zal zijn.

Deel Deze Pagina