10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Humbly wow stoere vent die Liam!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    Humbley ..wouw die liam !! echt knap en wat een binkie voor zijn leeftijd ! !
    rijles ze ..

patriesja idd work out haha ik heb met rot kunnen duwen maar nu gespierde armen !! en goed dat je eens wat pakt in het weekeind moet ook kunnen he !

melanie pas eens niet en je banner en je avatar aan haha ik herken je niet meer .. en GEFELICITEERD met je onder de 120 !! echt SUPER gedaan !
    hier een pluim en steek hem maar in je #@^&!&! hihi

champy thanks voor de info zo is het natuurlijk ook he ! TE is nooit goed dus TE snel afvallen ook niet
    en blijf verliefd op je avatar !!

loveley lekker pasta eten vanavond MMM mijn favo eten
    en netjes hoor je calorieen van vandaag

isademi wouw meid wat ga je super snel ! lekker natuurlijk maar ai ai als je jezelf niet zo lekker voelt wel oppassen natuurlijk !
    en jij kan echt al nieuwe kleding kopen

mamavesmee haha jij toch ook nog in de sneeuw gehuppeld !
    en zijn je honden niet erg nat dan na de sneeuwwandeling ! hoop extra werk .. is al een work out om ze weer droog te krijgen

hey nicole waarom moet je 3 kilo krijt in 3 weken ? een speciale reden ? en succes bij de dokter !

janita beterschap meis doe maar rustig aan
    idd lekker ff tukkie doen als je meissie naar de PSZ is !

zo ik ga ook ff niks doen !
    tim ligt op bed
    vanavond eet ik lekker een gtoot bord hutspot met een visstick ! daar is tim zo dol op
    wat een snert weer zo schijnt de zon en zo sneeuwt het .. bah bah ik wil zomer
    en ben vanmorgen gewoon weer 3x naar de wc geweest kun je nagaan hoe verstopt ik was .. ik voel me slank nu whahaha
    zit vandaag nog maar op 900 c met avondeten erbij ! ff balansdag na een gezellig weekeind

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jantina: Ik hoop dat je je na je middagdutje weer wat beter voelt!
    Hier ook constant een leeg gevoel in de maag, ookal heb ik net gegeten. Maar mag ook met enige regelmaat naar het toilet
    Ik ga zo even boodschappen doen. Voel me niet ellendig genoeg om thuis te blijven en moet vanavond nog een eindje rijden om te gaan werken...
    Beterschap!

@Humbly: geweldig!!! Wat zal jij trots zijn!

@Hier:
    O: bakkie brinta
    T: plak kaas gesnaaid
    L: 1 rosti rondje, 2 lepels spinazie en ong 150gr gebakken kipfilet

nu eerst een mok thee (halve liter mokken, heeeeeeerlijk!) en dan boodschappen + apotheek... moet nog foliumzuur halen. vriendlief wilde eerst nog een paar maandjes wachten maar zijn afkeer van rubbers heeft het gewonnen geloof ik :p

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Emma: Sorry! Voorlopig blijven avatar en banner even zo. Ik had niks te doen, en mijn banner klopte voor geen meter vandaar! Kun je hier aan gaan wennen :p. Fijn dat je weer beter naar de WC kan. Hopelijk heeft dat ook zn uitwerking op je gewicht... zou mooi zijn. Bij mij gaat dat sinds zaterdag ook weer beter gelukkig!

mijn dag tot nu toe:

O: 2 knackebrod volkoren met slankie smeerkaas
    1 beker optimel drink

T: niks (had een laat ontbijt)

M: 1 pistolet met kipfilet en 2 druppels curry
    100 gram wortels
    1 beker optimel drink

Net een schaaltje optimel vla gehad. Straks nog wat fruit, en we eten vanavond nasi. Dan heb ik ook nog calorieen over voor een zakje snack a jacks vanavond :D. Totaal kom ik dan uit op iets onder de 1200 calorieen.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. courgette kan ook prima ! ;)

Champy.. mooi dagje vandaag! En van die informatie was ik op de hoogte.. Ik merk ook. Nu ik het weekend wat meer ( rond de 1400 ) heb gezeten ik sneller gewicht verlies. Dus ik moet wat omhoog qua callorieen.

Nicole.. qua kou valt het nog wel mee.. Het waait niet dus dat scheelt! En die 3 kg in 3 weken moet lukken toch?

Melanie.. leuke banner! En ook al bijna 10 kg kwijt! Jij gaat ook al zo snel..

Jantina.. griepje onder de leden?

Humbly.. wat goed van Liam zeg!!! Succes met rijles!

@ rollebol. Heb je nog helemaal niet welkom geheten! WELKOM!!:D

Patriesja.. met de wagen door sneeuw is i.d. een goede work out.:$

Emma.. dat slank voelen na een toilet bezoek ken ik! Ja, de honden waren wit en de woonkamer en keuken waren nat en vies van de sneeuw maar ja, ze moeten toch uit.;)Heb ze op een handdoek op hun plek ( mand) afgelegd en ze moesten eerst opdrogen! Maar alles is weer schoon en bling bling.. Geniet van je hutspot.. Jummie!

Moppie.. Dan worden jullie druk de komende 3 dagen! haha..

Net mijn lunch op:

2 boterhammen, 1 met rookvlees en 1 met ham en een kop drinkbouillion.

Moet zo werken dus neem mijn tussendoortje, avond eten, zakje snack a jacks en ontbijt mee..:D

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Haha nee hoor MamavEsmee. Alles op zn tijd!

Pffft, hoor een heli overvliegen en die landt hier in t park. Tis de lifeliner... Niet fijn! Natuurlijk allemaal ramptouristen die meteen die kant op stuiven om te kijken wat er aan de hand is, maar als de traumaheli landt, weet ik genoeg: "niet kijken!"

Stomme sneeuwdrek... ongeluk op de kruising aan de andere kant van het park - bij een basisschool. Hoop dat alles in orde is...

moet die kant langs maar denk dat ik de lange route naar de apotheek ga nemen...

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemiddag!
    Met de kinderwagen door de sneeuw is inderdaad heftig! Vraag me af hoeveel kcl je ermee verbrand ;)

Champy: bedankt voor de informatie! Zo had ik het nog nooit bekeken en eigenlijk is het wel logisch.

Jantina: Ben je al wat opgeknapt?

Emma: Ook zo zat van de sneeuw? Het voorjaar mag nu wel beginnen :)

moppie: Oeh een ongeluk gebeurd? Hoop dat het niet ernstig is!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,719
    3,151
    113
    Female
    Haay haay

Thnxxx meiden,, ben echt super trots :D:D rijles vandaag klaar en morgen weer opnieuw :p

@emma; oooh klinkt lekker :D:D ik weet nog niet wat we gaan eten :p een balansdag is altijd goed he ;)

@melanie; kom jij mooi uit vandaag zeg!! netjuhs!! geniet van je snack ;) :D

@mamavesmee; werk ze!!!

Zooow nu ben ik sporten whahaah druk druk druk vandaag :p

Liefsz 8)

9. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja en ik ben ook niet bezig met zwanger worden ofzo dan had het niet zo fijn geweest... ik heb twee schatjes en ALS we voor een derde willen gaan dan pas over een dik jaar of misschien wel 2 ofzo...

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

@MamavEsmee Mooi he al die sneeuw! Hier is alles weer weg gesmolten. Goede tip over yoghurt met mueslie (zitten daar veel calorien in?)
    Super dat je weer 0.4kg afgevallen bent!

@Moppie1981 Vervelend dat je je zo akelig voelt hopelijk wordt je niet ziek!
    En hopelijk ben je snel weer in staat goed en gezond te eten want nu heb je elke weer wel erg weinig calorien maar komt best goed!

@Emma29 Gelukkig is je weegschaal weer lief!!!! Vervelend dat Tim zo bang is voor sneeuw maar ja zovaak hebben we geen sneeuw alleen nu wel de afgelopen 2 maanden haha. Op naar de LENTE!!!!

@Lovely83 Je lijstje ziet er weer netjes uit. Eet smakelijk alvast voor vanavond klinkt lekker!

@Melanie86 leuke banner en avater heb je! Gefeliciteerd onder de 120!! Ik nu gelukkig ook ik woog zondag ochtend 119.4 ben benieuwd hoe het zaterdag weer is. Die 11 kg moet lukken voor vrijdag hoor komt goed!

@Champy Balansdagje zo te zien? Ook weleens goed he Weet je al wat je vanavond gaar eten?

@Nicole26 Wat heb je gedaan met je been gevallen? Suc6 met je 3 kilo hopelijk lukt het je.

@Jantina vervelend dat je je zo voelt heb je lekker een uurtje geslapen of is er niks van gekomen?

@Humbly89 GEFELICITEERD wat zul jij trots zijn op je zoon zo jong en dan al lopen hopelijk breekt hij de boel niet af :p (ik liep op die leeftijd ook al en dat was niet altijd even makkelijk voor mijn ouders ik klom overal bovenop haha)
    Gaat het goed met lessen?

@Patriesja Jij bent ook goed bezig en lekkere dingen moet ook kunnen he maar met mate en dan komt het zeker goed!
    Ging het een beetje in de sneeuw?

Wat wordt er veel geschreven echt niet normaal haha is geen doorkomen aan. Maar zo kunnen we elkaar wel goed steunen super!!
    Ik moet deze week elke dag werken (weekend lekker vrij) dus zal niet altijd even zorgvuldig op iedereen reageren maar dan weten jullie hoe het komt!

Vandaag zijn mijn man en ik 2 jaar GETROUWD en nog steeds helemaal verliefd en gelukkig met elkaar. Vandaag doen we er niks aan 10februari heeft mijn man iets geregeld en gaan we uit eten maar ik mag niet weten wat haha.
    Als mijn man zo thuis is gaan we 40 min hardlopen dan eten en dan ga ik met de buurvrouw waarschijnlijk zwemmen.

Ik heb vandaag gegeten

ontbijt
    boterham met achterham

tussendoor
    2 plakjes ontbijtkoek minder suiker

lunch
    4 volkoren boterhammen
    2 met rauwe ham
    2 met runderrollade en een klein beetje mosterd

tussendoor
    1 sinaasappel
    4 volkoren craqottes met heel klein beetje filet americian

diner
    150 gram mie
    gewokte spitskook,ui,knoflook,kruiden
    100 gram rundgehakt

vanavond misschien nog wat optimel caramel vla want ik zit nu nog maar op de 1197 calorien.

Zo een heel verhaal maar dat was ook wel nodig met al die berichtjes

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Nou meiden weer terug uit de sneeuw! pfff wat een gedoe :x heenweg een half uur gelopen en dacht toen ik ga terug met de bus!! :x stomme sneeuw!
    Maar toen ff boodschappen gedaan en ff langs me ma en toch maar ook weer lopend terug.. ff doorzetten ;)
    Maar wat een ramp! maar ben wel erg trots op mezelf! :D
    Bij elkaar een uur gelopen!

Ja ik vraag me ook af hoeveel cal. zal je zo wel niet verbranden ;) :D

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Zutertje: Gefeliciteerd met je trouwdag :D! Ben benieuwd wat je man voor je in petto heeft!

@ Patriesja: Dan heb jij vandaag in ieder geval genoeg calorieen verbrand inderdaad. Toch nog iets positiefs aan die stomme sneeuw! ;) Van mij mag het ook wel afgelopen zijn.

Liefs

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ondanks de pannenkoekenboot maar 3 ons aangekomen....vind het zelf netjes....zit nu op 77,6 kilo.

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar! Rond 17.00 werd er gebeld staat mijn man voor de deur ik dacht die is zijn sleutel vergeten maar staat hij met een mega bos rode rozen voor de deur en 2 hele grote witte rozen er in :):D
    Maar we zouden nu niks doen omdat we de 10de weggaan dus ik baalde er wel een beetje van dat ik niks had maar mijn liefde was genoeg zei hij :)

15. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh wouw !! wat super van je mannetje !! echt heel gaat
    heb je niet wat leuk ondergoed in de kast liggen .. trek je dat ff aan vanavond ! zal hij vast leuk vinden :D en die van mij denkt toch altijd dat het weer nieuw is 8)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd keurig ! en heb je er lekker van genoten ?

17. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo he ! dat heb je goed gedaan en dan met dit weer het is extra baggeren dan buiten hoor !
    kanjer !!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    was maar grappie hoor maar dat valt me altijd gelijk op haha
    en wat een keurige dag ! netjes hoor
    en geniet van je snack a jacks

19. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    kon ik elke dag maar zo naar de wc :D
    en goed dat je honden dan blijven liggen .. en top dat het blingt bij je binnen kan je niet ook ff hier doen ik heb er geen zin in
    en lekker lunchje

20. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    he bah dat zal idd niet goed zijn weet je al wat er was ?
    en ik zou ook niet gaan kijken hoor brrr

Share This Page