jeetje wat hebben jullie veel gekletst, 28 pagina's haha heb geen tijd om dat allemaal terug te lezen. hier gaat het goed, al merk ik wel dat ik echt een snoepkont ben en dat toch wel mis. vandaag; o; 250 gr optimel vla t; 1 appel l; 1 meuslibol met halvarine,1 cracker met halvarine en vruchtenhagel,1 appel en 1 banaan t; plakje ontbijtkoek a; 200gr wortels, 100 gr gebakken aardappels en 80 gr rundervink. (zou dit gister al eten maar was bijmijn schoonouders blijven hangen). t; schaaltje magere yohurt met 1 eetlepel meusli.
heerlijk!! ik zou graag weer eens uit willen slapen maar jah Hahaha L.iam heeft het niet van mij of van zijn vader want wij sliepen allebei graag uit haha ja lang leven de ov!!! Ik ga secretaresse weer oppakken heb er zin in en zie er tegen op om L.iam bij de kdv achter te laten maar dat zal ook wel goed komen Liefsz 8)
tja dat wegbrengen lijkt me shit ! hier is het twee dagen in de week papadag en een dag opa en oma !! da's dus lekker makkelijk aan de andere kant zie man en ik elkaar wel veeel minder ! en als we tim zijn gang laten gaan slaapt hij tot 10 uur .. da's overdreven he ! en owwwwwwwwww wat hadden we altijd een lol in de bus ! haha mag ik vragen hoe jong je bent ? begin 20 toch ? en goed en knap hoor om met zo'n druk leven toch voor je studie te gaan .. daar ben je staks natuutlijk ook goed mee af voor jezelf en voor LIAM !!!
dat kletsen is niet mijn schuld en mooi schema hoor ! keurig ! en ik mis het snaaien ook zo erg .. maar al ietsje minder .. heb jij dat ook al ?
komt dat bankmens .. maar als je student bent kan je een klein kredietje krijgen om dit soort betalingen en voorschotten mee op te vangen ! kan het je wel ff makkelijk maken .. misschien is dat een idee
jah dat lijkt mij oowk heerlijk!! maar niet mogelijk ( nog ) Ik ben precies 20,, word 06-07 21 jaartjes,, pfft gaat snel,, ik kom als enige uit deze buurt dus meestal niemand om meej te praten maar haha als er dan toch iemand in de bus zit heb ik oowk de grootste en stomste lol Ja ik moet wel terug haha anders heb ik geen opleiding en kan ik helemaal niks opbouwen voor mij en L.iam.. Hahaha kan hij nog zow lang slapen toe maar!! Liefsz 8)
Jah ik krijg 122 euro van de gemeente extra vergoed en moet nu zelf nog 155 in de maand betalen dus is nog wel te doen,, alleen als ze alles eraf schrijven heb ik wel een probleem zow bedoelde ik het maar het gaat dus niet samen eraf Liefsz 8)
emma het snaaien wordt inderdaad wel minder, ik neem gewoon een schaaltj backed chips of nootjes ofzo.
zustertje: gefeliciteerd met je trouwdag! humbley: zo jij bent lekker jong mama geworden... zo ik ga niet alles bijlezen hoor, veel te veel gekletst... ff mijn dagmenuutje o schaaltje yoghurt met banaan l pistoletje met gekookte ei en tomaat bakje rauwkost tussendoor 2 rijstwafels 1 ontbijtkoek opkikker d 200 g aardappels 100 g doperwten extra ligth mayo 1 tartaar toetje vitalinea chocomousse totaal 980 kcal... hmmm misschien pak ik vanavond nog wat... of niet, een dagje weinig is ook wel een keer goed.
@Emma: Toetoet hahahaha het liefst als ontbijt al, samen met een toetoet op de bank Bassie en Adriaan kijken... En wat slaapt die lang uit van jou! Jaloers! Hier om 6.00 uur wakker en gaat tussen 19.00-19.30 naar bed.... @Patries: Ja ze zijn ongeveer even oud idd! Mijn ventje is van 10 juni! @Humbly : goed dat alles zo lekker gaat!Succes met de studie! Ik wil over 2 jaar ongeveer aan een rechtenstudie gaan beginnen, eerst een 2de beebje als het mag! Ben nu 23 dus vind ik de studie dan nog wel kunnen!
Aangezien ik op 870 cal uitkwam vandaag heb ik net onder GTST zo'n Baked chips geprobeerd, was erg lekker, dus halve zak was zo weg hihi, manlief de andere helft dus kom nu uit op 1170!
@ emma29 : ik wil nog zoveel mogelijk kilo's kwijt omdat we in het weekend van de 20ste februari een weekend met alleen meiden naar amsterdam gaan en ze eigenlijk allemaal best heel dun zijn en ik niet zo dus flink ertegen aan nog ff @ mamavesmee , gaat lukken @ zustertje , ik was door mn rug gegaan en nu is mijn rug wel over maar mijn been niet heb het al een paar keer eerder gehad dus hoop dat het nu ook wel over gaat na medicijnen te hebben gekregen ... @ patriesja : toch nog een pluspuntje van de sneeuw dat je zo veel calorieen verbrand !! hahahahaha .. @ humbly , knap hoor dat je het zo goed volhoud , ik heb ook een studie gedaan maar ik ben er toch mee gestopt voor een paar weken terug , was me toch teveel en werken en studeren en single mama , en dan ook nog eens dat competentiegericht onderwijs overal zelf achteraan rennen en totaal geen controle , bah ..... vond het al heel wat dat ik het 1.5 jaar volgehouden heb
@nicole; het word oowk zeker zwaar maar ik sta er gelukkig 100% achter,, hier oowk alles zelf doen waar ik heel blij meej ben aangezien ik heel goed kan leren dus ook veel al op school af heb waardoor ik thuis niks meer hoef te doen aan school alleen leren voor toetsen wat ik mooi kan doen als L,iam slaapt Liefsz 8)
Het is alleen maar fijn dat je zoveel op school al kan doen , ga je de hele week naar school of deeltijd ? Ik denk dat mij vooral tegenstond dat het zo slecht geregeld was daar op school , ik moest al een heel eind rijden en dan kwam ik aan en kreeg ik ineens te horen dat er geen lessen waren , de klassen veranderden constant en gewoon totaal geen controle en begeleiding ik was ook heel gemotiveerd maar hoe langer ik bleef hoe meer het me tegen ging staan helaas
@nicole; full-time weer terug,, is jammer genoeg niet in part- time haha ik moet ook een uur reizen voordat ik er ben maar aan de andere kant wel heel goed geregeld want ze bellen mij gewoon op als er een les niet doorgaat zodat ik niet dat hele stuk hoef te reizen. Als dit niet zow was geweest denk ik ook niet dat ik zo makkelijk weer terug ging. Snap idd dat het steeds minder leuk ging worden,, Liefsz
Dan schelen ze idd niet veel hihi Celeno is van 15 juni Vind je dit niet ook zo een geweldige leeftijd?? hahaha ik vind die dwarse dreumes tijd erg leuk wel erg vermoeiend vaak ook maar ook oh zo leuk!
Och tja , niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar Wens jou in ieder geval heel veel succes met je studie ( secretaresse toch ? )