Pff ik zit uitgeteld op de bank voor het eten 40 min hardgelopen en na het eten 3 kwartier gezwommen Ik kom morgen middag weer online. Voor straks slaap lekker en tot morgen!
hoi allemaal! had me in het oude topic al voorgesteld maar niet verder gekletst! Ik ben vanmorgen weer voor het eerst wezen sporten! was echt een stap voor me! maar voelde zeer goed! Ik werd daar gewogen 98 kilo en gemeten (cm weet ik niet) veeeel te zwaar voor mijn 1.65m Ik wil dus wel heeeeel graag 25 kilo afvallen! Maar goed! eerst maar eens voor de 10 kilo! dat is al een goed begin! ben benieuwd hoe het gaat en of het me gaat lukken! lijnen kan ik niet omdat ik bv geef! eigenlijk wil ik dit ook helemaal niet gaan doen! ik wil gewoon gezond eten en sporten. Ik zeg het eerlijk... ben gewoon een vreetzak! vind alle foute dingen lekker! ik ga er nu echt voor om dat te laten staan! ik zal jullie op de hoogte houden! ow ja en als jullie nog wat van me willen weten kun je het altijd vragen ( behalve men pincode) groetjes!
@Fran; welkom ik volg een kcal dieet en vind het eigenlijk oowk niet echt lijnen ben oowk begonnen met gezond eten en er ook snel 10 meej afgevallen Lekker het sporten Meiden ik zet de lap uit!! tot morgen en trusten!!! Liefsz 8)
@Zustertje: gefeliciteerd met jullie trouwdag, wat een lieve verrassing van je man zeg! Enne, niet te hard van stapel lopen met sporten he? Hoop dat je lekker aan het uitrusten bent nu @Emma: de traumaheli ging na 40min weer weg. net even gegoogled en vond dit: HV Nieuws.nl - Traumahelikopter voor slachtoffer huisongeval Gelukkig dus geen ongeluk met schoolkinderen (paar scholen naast elkaar daar) maar dit is ook niet al te prettig! Gefeli trouwens met je 12,5 jaar! Wel vreemd dat je baas niks heeft laten horen zeg! @Humbly: lekker gesport! Pffft, ik doe het je niet na hoor... Wat fijn dat je je kleine mannetje naar het kvd kan brengen als je op school zit!! Probleem opgelost dus Las eerder al dat je nog "maar" 20 bent. Had zelf ook heel graag vroeg moeder willen zijn maar het heeft niet zo mogen wezen. Hoe oud is iedereen eigenlijk?? Ik ben 15/1 net 29 geworden (ja, 1981 zoals in mn nickname staat dus was te verwachten) @Mandy: mooi dagmenu! Heb je je kcal ook uitgerekend voor vandaag? @Debby: 980 moet voor een keertje wel kunnen toch? Mooie dag, en MET chocomousse! te lekker haha @Champy: netjes gedaan! @francesca: welkom terug een gezond eetpatroon aanleren is ook stukken beter dan lijnen! dat eetpatroon houd je gewoon voor altijd. lijnen is maar voor eventjes en daarna eet je alle verloren kilo's er weer aan... Heb je op de sportschool ook een dietiste die je helpt met je eetpatroon? @Hier: o: bakje brinta t: plak kaas (snaaibui) l: 150gr gebakken kipfilet, 1 rosti rondje en 2 schepjes spinazie creme. t: appel a: 150gr rittersport (9 van die mini's in een doosje, zucht) die ik tegenkwam toen ik bij de kruidvat mezelf trakteerde op make up (wat ik nooit draag maar wil me toch eens wat vrouwelijker gaan gedragen...) Moest rond 6u weg toen vriendlief nog niet thuis was van t sporten. Normaal eten we 's avonds (ma-wo) een broodje omdat we tussen de middag warm eten. had me zo voorgenomen maar 1tje te pakken in plaats van alle 9, en de rest voor hem te bewaren... erg! Naja, iig om 8u richting werk gegaan, ben er nu net weer. Heb een half flesje cola ligt op en een half flesje spa rood. dat flesje cola light gaat nog wel op. Totaal 1500/1600 kcal waarvan 750 aan chocola
@moppie1981: ik zit op curves en daar is niet specifiek iemand voor een eetpatroon maar ze weten er wel wat van dus zou het ze wel kunnen vragen! Ik heb zelf gelukkig wel een beetje een idee hoe en wat ( nu alleen nog doen hihihi) vandaag ging in ieder geval goed! o: beetje brinta t: rijstewafel l: 2 boterhammen met slankie smeerkaas met sambal t: rijstewafel a: boerenkool met klein stukje worst en zilveruitjes rond 20.00 uur een appel
Wow meiden.. moest 8 pagina's door spitten.. Ben nu aan het werk, maar het is rustig en kan weinig meer doen hier. Even wat korte reacties: @ dagmenu's Zien er super uit zeg! Humbly.. fijn dat alles voor straks als je naar school gaat is geregeld meid! @ leeftijd: Ik wordt in mei al weer 26 Zustertje.. Ik neem 40 gram muesli en dan 150 gram yoghurt is samen zo'n 200 callorieen. Moppie.. jammer van de chocolade. Emma.. Jammer dat je niets van je "baas" hebt gehoord. In iedergeval gefeliciteerd! Franceska.. welkom terug meid! Alles wat ik onthouden heb.. **** Vanavond genoten van mijn chili concarne.. met slechts 400 callorieen.. Vanavond een reep ontbijtkoek ( 100 callorieen ) gehad en neem zo nog een zakje snack a jacks á 140 callorieen.. Zit ik op 1200 in totaal. Ik ga mijn laatste ronden doen en dan naar bed.. tot morgen meiden!
@francesca: kijk anders even wat je zorgverzekering vergoedt. mijn aanvullende pakket (het middelste pakket) vergoedt 9 sessies bij een dietist! @MamavEsmee: succes met je laatste ronden en slaap lekker zometeen
ja dat kan ik inderdaad wel eens kijken! voor nu ga ik het gewoon zelf proberen! want ik weet wel waar het van komt (chocolade,chips lekkere broodjes, taart, beschuit met muisjes enzenz) maar bedankt voor de tip want het nog een lange weg te gaan en als dat niet lukt is hulp altijd welkom en handig!
Ik ga ook steeds de mist in hier. Denk dat ik (ookal heb ik geen overgewicht) ook een dietist ga raadplegen. Sowieso handig voor mn vriend, want ik kook! Maar ook voor mij zodat ik meer eet - meer kcal! - en dus minder de neiging heb om te snaaien. Moet gewoon gezonder gaan eten!!! misschien dat ik dan ook mn oude gewicht weer terug krijg
ja tis allemaal zo verleidelijk!! en manlief is ook een snaaikont alleen die komt er niet echt van aan! hij sport trouwens wel en dat zal ook helpen!
Hey meiden, Ik wil me hier ook ff aanmelden. Heb vanochtend sinds lange tijd weer op de weegschaal gestaan (heb een hele lange tijd de weegschaal genegeerd ) en ben me rotgeschrokken. Dus vanaf vandaag....dieet en wi fitten. Ik begin met het ziekenhuis dieet, een vetvrij dieet die 5 dagen duurt, en in het weekend kan je dan normaal eten. Mijn man is door zijn werk alleen in de weekenden thuis, en die wil gewoon normaal eten. Dus hoop dat dit dieet ideaal is.
@ francescak en consider , welkom en succes met dieeten @ moppie1981 , ben een weekje geleden 30 geworden Dadelijk even twee stukjes ontbijtkoek en een kopje koffie en dan naar de huisarts voor mn been , ben benieuwd .. vanavond zuurkoolschotel Toch maar een laxeersiroop gehaald want alle natuurlijke middeltjes helpen niet en mijn buik staat op ontploffen hahahahaha .... Vandaag krijg ik als het goed is ook mijn spel binnen van de wii , your shape Iedereen een goed dagje gewenst !!!!
Wat leuk zo'n lijstje! Zou ik er ook op kunnen? Hoop dat het voor mij een stok achter de deur is! Woog vanochtend 92,4 kg En mijn eerste streven is naar 85 kilo Ik begin vandaag....2 februari 2009
heb je er bij op gezet als je een nieuwe gewicht hebt mag je die mij wel even pb-en haha ik hou het hier soms gewoon niet meer bij met gewichten Liefsz 8) Hier net lekker 200 gr magere yoghurt met 30 gr kellog's gehad 1 peer en een glas halfvolle melk.. L.iam slaapt inmiddels alweer heerlijk even bijkomen en zow een appel eten Om 10 uur rondleiding op de kdv en dan om 12 uur rijles haha
Goedemorgen! Jeetje jullie hebben weer veel gekwekt zeg! @ Emma: Nog steeds niks gehoord over je 12,5 jaar dienst? Tegenvaller is dat dan hé? @humbly wat super dat het gelukt is met de opvang! @mandy: gewoon snoepen met mate! Af en toe iets lekkers mag ook wel toch? @debby: hoeveel kcl zit er in zo'n chocolademouse? Is wel lekker als toetje @zustertje: energie te veel over? En hardlopen en zwemmen? Hoezo sportief! @nicole: heeft de laxeersiroop geholpen? Is zo'n wii een beetje leuk? Wil er 1 voor zoonlief halen. @consider: Welkom!! Hier vandaag: O: 2 cracottes met 30+ kaas T: koffie + sinaasappel L: bruine pistolet met filet americain T: snack a jack A: Hartige taart met broccoli en cashewenoten Kom op 1177 kcl uit
@lovely; jah ben er ook heel erg blij meej morgen is nu de rondleiding, ze belde niet dat het vandaag toch niet uit kwam,, nou jah morgen kwam mij oowk beter uit Mooi dagje vandaag! Liefsz 8)
Goeiemorgen! @zustertje, wow jij sport wel veel he?? echt goed zeg! kan ik nog een voorbeeld aan nemen @francescak, welkom terug weer! Ik lijn ook niet, ik houd cal. bij, net als meerdere hier. Succes! @moppie, ik ben ook van '81, ik word in april 29 @mamavesmee, hmm cilli con carne, is ook wel weer een idee om is te eten @consider, welkom hier! @nicole, succes bij de dokter, hopelijk valt het mee allemaal.. @humbly, succes met je rondleiding, ben benieuwd hoe je het vindt @lovely, ziet er weer goed uit vandaag! Nou en ik ga maar is even opschieten, want zit wel weer lekker hier te neuzen maar ga zo lekker shoppen met me ma En ja met shoppen verbrand je ook veel cal. he!! Das heel mooi, want dat is wel iets waar ik erg goed in ben whahah Nou meiden fijne dag allemaal!!!