Ja maar jullie "moeten" ook he dus zet hem ook hahahaha, seks is goede sport alleen daarna kan je zo'n pens ervan krijgen Maar als je ECHT graag zwanger wilt worden zou ik wel wat gezonder (lees; meer) eten das beter voor je lijf... minimaal 1400 kcal en als je zwanger bent zeker niet zo weinig eten..
Heey meiden Ik heb even geen tijd om alles bij te lezen sinds vanmorgen alweer zoveel geschreven! haha Heb heerlijk geshopt vandaag weer vanalles gekocht oa rode regenlaarsjes van jip en janneke voor Celeno so cute! En nog een hele berg spullen hihi De terugweg vanaf mijn moeders huis gaan lopen naar huis het leek wel een survivaltocht! Stukken ijsbaan, sneeuw, drab, enorme plassen en REGEN!!! REGEN!! en nog eens REGEN!!! :x dat was weer een fijn stukje lopen
@mamavesmee, goed idee hoor! wij gaan vandaag ook chilli con carne eten ik maak het zo ongeveer hetzelfde als jou, alleen met gehakt. @melanie, ja dat is het nadeel van shoppen he, dat je ook altijd even ergens wat wil drinken/eten ik heb het bij een capuchino gehouden met een tostie
@ Sonja.. Ik denk ook dat je na een maandje Sonja je zelf heel goed weet hoe je het aan moet pakken.. 3 maaltijden en 2-3 kleine tussendoortjes.. Isademi.. Zo , jij bent vlot.. Je kent je man 3 jaar en al 2 kids! Liefde op het eerste gezicht? En op naar de 75 kilo! Zijn de warme maaltijden nog een beetje te eten?? Jantina.. De mineola's zijn lekker op het moment he? En jullie ook bewust 1 kindje? Wij ook! Grappig.. je hoort het namenlijk niet vaak. Loop jij ook tegen zoveel vooroordelen aan? Zustertje... Jij bent druk geweest! Ninien.. Vind het knap.. geen brood etc. Een collega doet " Weet wat je eet! " is een soort gelijk iets. Gewoon lekker meekletsen hoor! Gezellig!! Humbly.. mooi dagje weer vandaag! Ging het rijden weer goed? Grappige geboorte datum! Debby.. ben benieuwd morgen! Melanie.. haha.. kon je het weer niet laten? Geweldig zeg! 11 kg er af. Lijkt mee een prima alternatief.. Broodje als avond eten ivm het broodje kip.. Moppie.. Ik zou er als ik jou was toch voor kiezen om minimaal de warme maaltijd te eten hoor.. Dit is echt niet gezond voor je lichaam. Straks raakt je cyclus in de war! Francescak.. mooi dagje zeg! Patriesja..lekker geshopt! En goed geslaagd zo te lezen! En die cappuchino en tosti kunnen best! **** Heb echt genoten van mijn avond eten.. Had ook wel trek. Vanmiddag bij een vriendin op de thee en die had heerlijke boterkoekjes.. Gelukkig had ik thuis al een grote sinasappel op. Dus het koekje afgeslagen.. Zwemmen wordt niet meer wat.. Het bad is maar een uur open en ook nog eens op een vreselijk kromme tijd. Vanavond nog een bakje lays baked.. jummie!
@mamavesmee; jah rijden gaat over het algemeen goed op een paar dingen na,, vanmiddag bijna ongeluk gehad,, een tegemoet komende auto zag mij niet staan en reed bijna met 50 km/h tegen mij op,, ik schrok me werkelijk waar bijna dood,,,,,, ik was lijk wit,, Goed zow!!!!! koekje afslagen applausje!! Liefsz 8)
Ik heb mijn man leren kennen doordat ik kids wilde, ik wilde eerst BAM mama worden maar het klikte TE goed dus toen was ik al binnen een paar maanden zwanger van hem en toen onze zoon een jaar was zijn we getrouwd en toen waren we zwanger van onze dochter haha, ach als je weet dat het goed ziet moet je ervoor gaan
Wow Isademi wat een bijzonder verhaal! De hartige taart was om te smullen wou eigenlijk nog een stukje nemen maar heb me beheerst. @mamavesmee hoe maak jij de chilli con carne klaar? @humbly: kan me voorstellen dat je schrok! Ik neem vanavond nog een bakje yoghurt met stukjes appel anders ga ik het niet volhouden.
Zo de chilli con carne was lekker!! @mamavesmee, wat goed dat je het koekje hebt afgeslagen! @humbly, pas je een beetje op meid met rijden geen ongelukken hoor! @isademi, wat een bijzonder verhaal! maar echt leuk zeg, dat het zo gelopen is! @lovely, goed zo meid, dat je je beheerst hebt Nou ik ga mijn kleine man in bed gooien, want die is nog vrolijk aan het rond hobbelen
Yessss, de eerste dag is gelukt! Was in de supermarkt en ik kon mezelf beheersen bij de chocolade en koekjes. En ik heb vandaag 8 koppen thee gedronken!!! Moet mezelf er echt toe dwingen, heb namelijk echt bijna nooit dorst en drink daardoor soms maar 2 glazen per dag. @Isademi, wat een mooi verhaal! Eerst bam moeder willen worden en dan toch een man en kids, leuk hoor! @Jantina, ik zit zonder pil ook beter in mijn vel. Heb toevallig dit weekend tegen me man gezegt dat ik met de pil wil stoppen. Niet om zwanger te raken (wel makkelijk om te zien hoe mijn cyclus is) maar gewoon omdat ik vreetbuien van die domme pil krijg. Was me man niet zo blij mee....condooms zijn gewoon niet zo handig. Maar het is niet anders. @Humly, fijn dat het zo goed gaat met je rijlessen! En ook al bijna afrijden, wow! Doe je een snelcursus ofzo? @mamavanesmee, ik weet dat het niet echt een heel goed dieet is. Maar ik moet eerst maar eens af van mijn zoetigheid verslaving! En dat gaat perfect op deze manier. Heb dit dieet 5 jaar geleden ook al eens gevolgd en was toen 8kg afgevallen. Als ik dit een paar weken heb gedaan wil ik gaan sonja bakkeren of calorien tellen. @Lovely, tja wat voor soort dieet is dit... Door de week eet je veel geroosterd brood, eieren, magere yoghurt, sinasappels en gegrild vlees. En in het weekend mag je 'gewoon' eten. Nu ben ik niet heel streng, en mag ik van mezelf ipv een geroosterd broodje ook een cracotte. En ipv een sinasappel een manderijn.
@Consider: Ik krijg ook vreetbuien van de pil heb ik gemerkt, zondag de laatste pil van deze reeks en vandaag trek in alles!!!!!! Heb het gelukkig kunnen beheersen tot 1328 cal. voor vandaag! Kleine man hoest zich kapot! Zo zielig... Hoop dat die zich morgen wat beter voelt! En dat het wat beter weer is, kunnen we een rondje wandelen! Fijne avond!x
voor de rtl4 film,s liefhebbers onder ons heb ik het volledige verhaal gekopieerd (van het forum) en hier neergezet
hey meiden wat een gezellig gebabbel weer vandaag ben net thuis na 12 uur werken dus ga ff niet op iedereen reageren .. morgen ben ik er gezellig weer heb vandaag toch nog feest gehad op het werk .. ze waren me idd allemaal vergeten met mijn jubileum maar dat hebben ze wel weer goed gemaakt ! heb ook lekker een gebakje op maar zit nog maar op de 1100 c van vandaag ik merk dat is steeeeeeds minder ga eten ! ook niet de bedoeling o evergreen 1 stuks t gebakje m 2 boterham met 20+smeerkaas t worteltje a 2x pistolet met preparee en een kopje soep t mineola zo en nu nog ff bankhangen !! morgen komt de kleine van mijn vriendin ff zodat zij naar de kapper kan en tim was ziek vandaag die moest overgeven dus maar ff kijken wat de dag morgen gaat brengen ..
Lovely.. per persoon 200 gram bruine bonen, 1/2 prei, 1/2 paprika, 1 ui.. en 75 gram hamblokjes ( is magerder dan gehakt ) ik maak het met een kruidenmix van knorr ( chiliconcarne) maar gebruik dan ipv het hele zakje 1/3 ( weeg het af) ivm de callorieen.. Je kunt ook tomatenblokjes gebruiken en chilipoeder toevoegen.. maar ik vind de mix zo lekker.. En ik eet er da picalilli bij en zilveruitjes..Zit je per persoon op zo'n 400 callorieen.. Normaal zou ik het dubbele eten.. I love chili.. Hartige taart is i.d. erg lekker maar in bladerdeeg zitten veel callorieen he? Humbly.. wat eng.. een bijna ongeval! Consider.. snap je bedoeling om de eerste kilo's snel af te vallen.. Wat goed dat je zo veel drinkt! Tip: roobos - honing thee van pickwick.. erg jummie! Isademi...wat een verhaal.. i.d een woensdagavond film.. Emma.. fijn dat ze het vandaag goed hebben gemaakt op je werk! En neem nog lekker wat fruit ofzo.. *** Net mijn haren even geverfd.. Was naar de kapper geweest dus ook even mijn uitgroei bijwerken he? En lekker genoten van een glaasje rivella en schaaltje lays Baked.
jantina ik wil echt nooit meer aan de pil als het aan mij ligt... voel me echt veel beter sinds ik er niet meer aan ben! Maar ja mijn man wil zich graag na de volgende laten sterriliseren als ik niet aan de pil ga en ik wil graag de optie van een derde open houden... dilemma dilemma consider: gefeliciteerd met het slagen van je eerste dag. Ik drink meestal ook te weinig. ff een vraagje, ik ga volgend weekend een weekendje weg. Ik wil dan toch proberen zo weinig mogelijk calorieen te nemen maar ja ik ga ook uit eten en ik wil ook genieten. Ik dacht als ik nou maar 1 keer weeg volgende week en de dagen dat ik niet weg ben probeer op 1000 calorieen uit te komen dan compenseert dat een beetje. Of denk ik nou heel fout? o ja nog een vraagje. Wegen jullie de hoeveelheid vlees/aardappelen enzo als het bereid is of rauw? Ik heb gemerkt dat het nogal wat scheelt... Even mijn dagmenu: o schaaltje yoghurt l tomatensoep 1 boterham met rosbief tussendoor 1 evergreen 1 rijstwafel 1 snack a jack cheese 1 tomaat diner 200 gram aardappels 200 gram wortels 75 gram kipfilet extra light mayo 1 schaatlje vitalinea chocomousse... totaal 1117 kcal morgen weegdag, spannend!!!
Debby.. ik zou tijdens het weekendje weg uitkijken voor stokbroodjes met kruidenboter etc. De rest van de week zou ik gewoon rond de 1200-1300 gaan zitten. Anders gaat je lichaam in de spaarstand. Als je het weekendje weg gewoon s'ochtend en s'middags gewoon brood eet en fruit als tussendoor. S'avonds dan gewoon lekker eten hoor! Van 1x uiteten ga je echt niet een kg zwaarder worden.. Ik zou wel kiezen voor rund of kip evt soep vooraf.. En fruit of koffie na. Heel veel plezier!