10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Champy je brengt me op een idee ;) hihi! Straks maar even naar de winkel en dat inslaan :D
    Heb ik wel eventjes weer zin in :)

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nou ben ik wel benieuwd waarin??! haha

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik kom er ook gezellig bij als dat mag!!!

Ik ben nu in 1,5 jaar tijd 2keer zwanger geweest, en JOEKEL van een buik gehad en bevallen.

Ik begon met 70kg (was ik al niet zo happy over), op mijn zwaarst woog ik 86kg.

2 Maanden geleden ben ik bevallen van mijn 2e kindje en toen 10 kg aangekomen. Ben inmiddels van 84kg naar 73kg op dit moment.

Graag zou ik zo dicht mogelijk bij de 65kg willen zitten.

Wat ik hiervoor moet doen?
    - Meer bewegen
    - Niet zoveel snoepen
    - 's avonds 1 keer opscheppen en een normale portie nemen!

Ik drink per dag ca 2 a 2,5 liter (water en thee) per dag.
    Vanochtend heb ik 4 brintacrackers op (2 droge, 2 met filet american)

Mijn middageten moet nog komen ;)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Spaghetti met saus en groente en gehakt ;)

Dretjuh welkom hier,gezellig dat je met ons mee komt doen

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Consider: vriendlief is nederlander, opgegroeid in zuid afrika en namibie. Ik noem hem wel afrikaan omdat ie slecht nederlands spreekt (of juist goed afrikaans) haha :p

@Isademi: hij zucht veel en roept "het moet dan maar" maar dat op een ontzettend lieve manier ;) Hij wil graag vader worden! Alleen met de verbouwing in het vooruitzicht vind ie het niet echt handig, maar nog langer wachten (door omstandigheden alles al 5 jaar uit moeten stellen) vinden we beiden eigenlijk niet fijn. Heb net groen licht gekregen van mn fysio om er voor te gaan...
    Over weinig eten: niet om af te vallen!! zit op een prima gewicht nu. De buikgriep golf speelt nog mee, en mn slechte ritme. Ben nu ook net wakker omdat ik gisteravond heb gewerkt en dan niet meteen in slaap kan komen (was 3u toen ik naar bed ging) dus automatisch sla ik nu het ontbijt over. Normaal gesproken eet ik wel 3 maaltijden op een dag, maar omdat ik 's avonds weg ben schiet het er vaak bij in. Honger gevoel is er ook niet (zal wel psychisch zijn in bg periode) want als ik thuis kom moet ik mezelf echt dwingen nog wat fruit te pakken...

@Zustertje: Is misschien een idee, maar vriendlief is ook op zijn lijn aan het letten en als ik volle produkten in huis heb gaat zijn lijntje snel omhoog :p
    Misschien toch maar weer op chocolade dieet haha!
    Jij bent lekker aan het sporten trouwens! Ik zou ook wel weer elke week een paar keer willen gaan zwemmen maar heb de energie er helaas niet voor :(

@Lovely: ik weet het :(
    Krijg je trouwens niet ontzettende trek als je 's ochtends maar 2 cracottes eet?

@Ninien: 8 ons in 1 dag? of in de eerste week?
    Wel fijn dat het er af gaat in ieder geval. Hoop dat je hoofdpijn snel weg is!

@Mama Rianne: aankomen? Foei, vloeken in de kerk! Ik hoef niet aan te komen toch? Wil alleen ook niet meer veel verder afvallen haha...
    Maar voor een goed eetschema is een dietist wel handig, dan krijg ik wat meer inzicht in een gezond eetpatroon welke de snaaibuien tegengaat... want tjsah, te weinig kcal = snaaien !
    Ben benieuwd naar je schema!
    Ps. ik heb mijn vriend via een forum leren kennen, en we zijn 5,5 jaar bij elkaar.

@Champy: beterschap!!!

@Dretjuh: welkom hier en succes natuurlijk ;) Goed plan opgesteld!

@Hier: ik pak zo een bakje brinta en een appel als ontbijt (net wakker he...) en vanmiddag ga ik nog koken (tevens voor morgen en overmorgen omdat ik dan op kantoor zit en vriendlief warm wil lunchen). Vanaaf 2 knackebrodjes voordat ik naar mn lessen ga en daar drink ik een paar koppen thee...

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat vond je van het wii-en??

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    doe jij ook proteinedieet? ik heb namelijk ook echt totaal geen honger (soms wel lekkere trek als ik andere mensen zie snoepen maar dat zit meer tussen de oren als werkelijk maag haha)

ziekenhuisdieet kon ik nooit lang volhouden (langer als 2 weken) ben nu al 4 weken bezig met dit en heb totaal geen moeite, het kost wel wat geld maar vind het de moeite waard!

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hahahaha , ik kon na 10 minuten aan de zuurstof , pffff heel intensief hoor ... moet ook heel eerlijk toegeven dat ik echt een hele slechte conditie heb :) maar ik ga het gewoon opbouwen ... hoe lang doe jij trainen met dit spel ? en merk je het ook dat je extra afvalt en strakker word en hoe vaak doe jij het ? Vraag wel veel ineens he :p

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh sorry Moppie *bloos* dan had ik je berichtje verkeerd gelezen!! Sorry!!!!!

L:

2 Tarweboterhammen
    1 Met 30+ kaas en halverine
    1 Met runderrookvlees en halverine
    1 kop thee zonder iets erin
    2e fles water is ook leeg

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hoe duur is dat wii-en nou eigenlijk? Dus zo'n apparaat kopen en wat er nog maar meer bij hoort?

11. nicole26

Je kan een wii geloof ik krijgen vanaf 200 met spel maar ik zou gewoon eens rondkijken , het spel dat ik gisteren gekocht heb ik 60 euro maar dan krijg je ook nog eens een 2d camera erbij die jou bewegingen volgt en je verbeterd als je de fout in gaat :) maar zo'n wii is geen goedkope vind ik ...

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @inger ja klopt ik schreef daar ook mee, maar dat hield ik niet meer bij. ook vond ik het erg wennen met 2 kids, ik kom gewoon nergens meer aan toe ook de computer niet.
    @isademi inderdaad na 5 weken sb weet ik wel wat ik wel en niet mag eten, ik ga het nu dan ook zelf inplannen. haha gewicht kun je wat aan doen, maar die rimpels worden moeilijk hoor!
    @humbly jou dagmenu's zien er altijd netjes uit!

moet nog meer bijlezen.

vandaag heb ik het hele huis gezogen boven en beneden, ik heb daarmee dus aardig wat calorieen verbrand haha. vanavond even op de wii fit denk ik en morgen weer sporten.

o; 1 glas fruitontbijt.
    t; 1 sultanakoekje.
    l; 2 volkoren boterhammen 1 met kipfilet 1 met 30+kaas en een glas optimel drink.

straks
    1 glas warme chocomelk light
    a; is nog niet duidelijk of een pannekoek met 30+ kaas of over gebleven mie.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    De action had ook zoiets staan maar dat is denk ik een stuk anders dan de echte of niet?

Maar heb je dan een speciale fitness plaat erbij ofzo waar je met je voet op moet staan?

Ik zal anders eens MP afspeuren :D en met vriendlief erover hebben haha

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @melanie wat goed dat je al 11 kilo kwijt bent!
    @moppie het is misschien wel goed om naar een dieetist toe te gaan, gewoon voor de hulp.
    @jantina mijn dochter wordt ook 3 maar dan 24 maart. ik heb ook heel erg last van de pil, ik ben gewoon snel geirriteerd en chagerijnig terwijl ik dat voorheen nooit had. de huisarts adviseerd mij een spiraaltje, maar ik durf niet.

15. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    @ moppie ... Ja het blijft er hier heel bewust voor 1.

16. nicole26

Op marktplaats zie je op de tijd hele fijne aanbiedingen staan wat wii betreft , is zeker de moeite waard om eens te gaan snuffelen :) Denk dat die bij de action niet de echte is geweest ..

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb de wiifit bij een telefoonabboneent gekregen en de spelletjes downloaden we.

ik wou keurig op iedereen reageren maar mijn zoon wordt wakker.

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden!!!

L.iam gaat nu naar een andere kdv dan de bedoeling was,, ik kreeg een ( WAT IK DUS TOTAAL NIET VERWACHTE ) akkoord van de enige kdv waar ze halve dagen doen!!!! vanaf 16-02 begint hij daar elke ochtend :D:D IK BEN ZOW BLIJ!! ik zag er als een berg tegen op dat hij 3 hele dagen daar zat en nu heb ik het dan helemaal rond :D:D

Liefsz 8)

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @dretjuh: Welkom!
    @moppie: ik kan niet echt eten vroeg in de ochtend heb pas echt trek tegen de middag dus dan zijn cracottes de oplossing is niet te zwaar op de maag.

@nicole: Dus de wii is wel heftig?

@ ziekenhuisdieet: heb het net even opgezocht, lijkt me wel heftig. Misschien dat ik het 2 weken ga proberen aangezien ik het idee heb stil te staan ;)

20. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Zo hier ben ik weer...

Jullie ratelen er lekker op los.. hihihih

Heb alweer lekker een uur gesport en 350cal. verbrand..
    ideaal hoor als er een kinderopvang bij de sportschool zit:)
    en dat kost slechts 1 euro per kindje....echt een uitkomst!
    Ik ben nog steeds mega verkouden, bleahhh die verstopte neus is vresselijk erri:x

Vrijdag ochtend gaan ze me meten en wegen ben erg benieuwd naar het resultaat van afgelopen 2 weken... ik kilootjes weet ik het wel maar omvang geen idee.... we zullen zien!

Ik ga nu even lekker lang uit op de bank liggen... en even niksen:p
    heb een makkelijke dag vandaag, we hebben nog nasi van gisteren over dus dat eten we vandaag maar weer....

tot laterz:)

Deel Deze Pagina