10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wou Humbly wat fijn zeg ook voor Liam natuurlijk!

Ik zal eens sneupen op MP

2. juutepuut

juutepuut Lid

8 jan 2009
    33
    0
    0
    verpleegkundige
    dag lieve meisjes

Ik doe ook mee met het 10 kilo er af plan!
    en weeg 77 kg schoon aan de haak, tegen over een 60 kg voor de bevalling.
    ik moet dus wel wat meer afvallen dan 10 kg maar goed als eerst die 10 er maar af zijn he!
    ga vanavond weer sporten!
    het niet snoepen gaat me ook wel aardig af. nu nog even voldoende water gaan drinken.
    zijn er ook meiden die iets ondersteunends slikken aan afslank pillen?
    ben zelf wel erg benieuwd naar ALLI, die kun je alleen bij de apo kopen.
    iemand ervaring?

juut

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Juutepuut: Welkom en succes! Ik maak geen gebruik van pillen, maar tel de calorieën!

@Mandy : Wij willen ook voor een nieuwe Abbo gaan en kan daar ook de WII + Wii Fit bij krijgen! Ik wilde het ook doen, maar hebben jullie hem omgebouwd dat je gedownloadde spellen er op kan spelen?

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wat een gebrabbel
    helaas kan ik vandaag niet op iedereen reageren ik heb nog een extra vriendje van tim hier over de vloer ! het is nu ff stil
    handen vol met twee kinderen merk ik al haha
    en nogmaals super badankt voor jullie lieve knuffels en opmerkingen
    over het gewicht ik sta lekker stil .. pff nu al !
    maar goed ik ga vrolijk door
    heb een lekkere verse annanas gesneden voor vanavond !

en idd ik moet de avond ook werken en we mogen bij de friettent bestellen dus is dit nog het gezondst wat ik kon vinden !

de vraag over alli ik heb het .. gaat wel goed maar of het nu echt werkt hmmmm ik heb nog een potje liggen en ga die opmaken en denk dat ik dan maar nok want echt de kilo's er af zien vliegen is dus niet .. het verhaal over veel en dun kakken valt hier echt wel mee maar ik lijn er dus ook goed bij

ik zag heeeeeeel veel prachtige gewichten weer voorbij komen ! wat een kanjers zijn jullie toch !
    ik ben zoooo jaloers dat ik zo sloom afval grrrr

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie..Succes met het niet snaaien! haha;)

Debby.. wow zeg wat goed! Callorieen tellen werkt goed he?:D

Consider.. 400 gram in 2 dagen lijkt me prima! Lays Baked.. Zit per 25 gram 100 callorieen in.. Klein schaaltje is rond de 200 callorieen.. Joeppie!:D

Isademi.. beterschap voor je kids!

Zustertje.. Ondanks het snoepen toch afgevallen! Dat had ik dus maandag ochtend na een weekend met verjaardag en friet.. 400 gram er af! Haha.. uit enthousiasme je man gebeld!:D Ik heb vanavond pasta met gerookte zalm! jummie! Leuk dat je zusje een paar daagjes komt!

Inger.. goed bezig zeg!

Lovely.. dat is i.d. wel een idee ja, het bladerdeeg uitrollen. En de chili zou je evt ook vegetarisch kunnen maken en in een ovenschaal met kaas ( 20+ ) er over.. Lijkt me ook erg jummie!:)

Ninien.. Ik had in het begin met afvallen ook last van hoofdpijn.. Na 2 weken was het over. Ik nam gewoon een pcm. Mooi begin - 800 gram! Je hebt weer een leuke foto van Nina in je onderschrift!8)

Mamarianne.. vol goede moet aan de slag met de tips van de dieetiste? Deel ze met ons!! :)Tot nu ziet je dag er goed uit! Evergreen bevat wel veel suiker.;)

Nicole.. succes met sporten! En je bent goed naar het toilet geweest!:D

Champy.. succes met je verkoudheid. En wat een mooi dagje!

Dretjuh.. welkom!

Mandy.. mooi dagje zeg!

@ anticonceptie...Ik gebruik sinds ik gestopt ben met BV de nuvaring.. nu bijna 2 jaar.. het bevalt me erg goed.. AL zit ik te denken aan het implanon.

Humbly..fijn dat alles nu echt rond is!;)

Juutepuut.. welkom! Volgens mij zijn we naam genootjes!;)

Emma.. je moet even door het stil staan heen.. ( makkelijker gezegt dan gedaan he?)

Vanmorgen een tussenweging gedaan.. Het zelfde als maandag..:x

Mijn menuutjes voor vandaag!

O: 40 gram muesli met 150 gram mager yoghurt, flesje water.

T: 1/2 appel, 2 kopjes koffie.

L: 1 grote waldkorn bol met ham. flesje water

T: Sinasappel en thee

A: 200 gram volkoren macaroni, 200 gram broccoli, 2 eetlepels boursin cuisine light en 50 gram gerookte zalm.

T: zakje snack a jacks en een stuk fruit..

Totaal van 1234 callorieen.. Grappig getal!;)

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ik moest naar de calorien kijken ;) haha! Maakt ook niet uit,had zin in wat en dit was er,dan kan ik vanmiddag een ontbijtkoekje nemen nog.

Heb wel 4 pepermuntjes gehad voor even een andere smaak :)

T:
    Ontbijtkoekje en een glas thee.

D:
    Spaghetti met gehakt,groente en rode saus

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zei ook al ergens dat ik gewoon half dood neerval erna :D ik vond het ook heavy maar heb ook amper conditie (ik heb ME/CVS) dus voor mij is het zelfs een beetje te heavy maar het gaat net)

Ik doe 2 keer 15 minuten met een kleine rust van 5 minuutjes ertussen.. ik doe die mama training en dan benen cardio, ik merk wel dat ik op de goede plaatsen afval (dus heupen, billen, buik , benen in het algemeen) vaak val ik eerst heel veel af in mijn gezicht, borstel, armen en nu is het beter verdeeld..

Ik doe het gemiddeld 3-4 keer per week..

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Dat is fijn, wat gek dat ze bij andere KDV's geen halve dagen doen, hier doen ze dat wel gewoon (heb Dean ooit eens 2 middagen gehad op het KDV, het was niets voor hem, te weinig structuur, ritme e.d. hij reageerde daar heel slecht op maar dat mocht ook gewoon halve dagen) fijn dat je het nu goed geregeld hebt!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Pffff ik zie soms meiden die op iedereen reageren vind ik zo knap! ik heb al moeite met bijhouden en ben toch een "ervaren" forummer (haha dat dacht ik tenminste) hahahaha

10. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    ha meiden,

ik lees al een poosje met jullie mee:), vind jullie verhalen erg motiverend! ik tel ook caloriën, wil er nog +/- 3 kg af. ik was 10 wk na de bevalling weer op mn oude gewicht zonder daar iets voor te doen of laten! daarna viel ik vanzelf nog 3 kg af en wilde daarna eigenlijk nog wel wat kilootjes kwijt! woog toen 71 kg (lengte 1.71), en weeg nu 68 kg.
    ben voor mn gevoel altijd net iets te stevig (maat 42) en wil nu graag eerst naar de 65. ik doe het rustig aan en heb eigenlijk geen honger.
    Wat ik handig vind en misschien een tip voor jullie; als ik weet dat ik een calorie-rijke warme maaltijd ga eten, neem ik in plaats van brood een shake. gewoon zo'n blik van de drogist. daar zit per maaltijd 200 c in. vult niet zo, maar er zitten wel veel goede stoffen in. ik doe het dan met magere yoghurt.
    ik ga verder niet met jullie meeschrijven, daar ben ik te lui voor:), en het is hier volgens mij al druk genoeg;). het zijn ook nog maar een paar kilootjes.
    ik wens jullie veel succes en hoop dat iedereen zn doel haalt! :)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik wil ook een WII met dat spel ;) :p

Maar waarom zijn die krengen zo duur :(

Ik ga ff aan de schoonmaak boven :p

12. MamavEsmee

Lang leve words :D

Zit nu achter een heerlijke sinasappel!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier aan de verse annanas !!
    mmmmmmmmm maar nog wel 50c per schijf ! da's best aardig wat

en ik twijfel ook om een wii te kopen ...

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

In een sinaasappel zit ook 56c hoor maar het is gezond dus niet erg ;)

Ik heb net nog een kiwi en sinaasappel gegeten
    zo nog een plakje ontbijtkoek.
    Vanavond 3 uurtjes werken en ondertussen 3 boterhammen eten met rookvlees.
    Mijn lieve man gaat lekker frietjes halen met snack ik heb met hem afgesproken dat ik 7 maart ook 1 keer helemaal los ga met friet.
    Kan ik me nu al op verheugen haha.
    Zijn jullie echt te zwaar door snoepen enz? Ik zelf niet ik at gewoon gezond maar wel teveel kon gerust 8 boterhammen op een dag eten of meer. En als je dan niet genoeg beweegt komen er zelf kilo's bij.
    Al valt het me mee dat ik in de 2 jaar die we getrouwd zijn maar 3 kilo aangekomen ben.

Mijn man is in totaal 16 kg aangekomen (in 2 jaar tijd) haha maar die zit nu eindelijk op een gezond gewicht hij is 1.95 lang en weegt nu 94 kg.
    Nu is hij nog knapper en lekkerder dan voor ons trouwen ;):D Maar hij kan zoveel eten wat hij wilt maar komt niks meer aan dus dat is wel een voordeel.

Suc6 weer iedereen gaat echt super goed kunnen we niet vaak genoeg tegen elkaar zeggen :)

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ikke door de zwangerschappen eigenlijk. Daarvoor ook al aardig aangekomen toen ik ben gaan samenwonen!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik ben gewoon een jojo-er maar ik hou van lekker eten en snoepen enzo.
    Was voor mijn zwangerschap een jaartje ofzo stabiel op 70... na de zwangerschap dus 88

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik door de zwangerschappen, zag het altijd als reden om extra veel en extra lekker te eten :p.
    Maar ik ben nooit heel erg dun geweest, heb wel altijd de juiste rondingen gehad (billen,heupen,borsten).

En mijn vetjes zitten ook echt op mijn buik!

18. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Waarom kijk je niet eens op MP...
    scheeld vast in prijs....;)

19. MamavEsmee

Zustertje.. Werkse voor straks!

@ fruit.. maar in fruit zitten veel vitamines en vezels , helaas ook veel suikers.. Dus maximaal 3-4 stuks per dag..;)

@ aankomen.. Ik ben echt een snoeperd en gek op veel, vet en lekker eten..:) Toen ik ging samenwonen binnen een jaar 20 kg aangekomen. Toen binnen een half jaar 18 kilo afgevallen.. Tijdens de zwangerschap van Esmee ben ik van 78 naar 101 gegaan :)Na de zwangerschap ben ik afgevallen tot 83 kilo.. Dit is na 2 jaar langzaam aan 91 kilo geworden.. Een echte JOJO'ER :D

Heb trek.. net maar even een soepstengel gepakt.. Net een half uur stevig gewandeld.. naar het dorp en weer terug.;)

20. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ja dit vindt ik ook knap:)

Deel Deze Pagina