En de Fit dan kan je daar ook wel mee afvallen?? We hebben wat gezien maar vriend twijfelt er een beetje aan. Er wordt 250 voor gevraagd maar hij heeft er aardig ingevesteerd 800 euro dus nu afwachten! Als ik het goed zeg,anders zelf maar even kijken er zit namelijk aardig wat bij Advertentie: 318269068
ik ben gebeld door de sprotschool ik ben op gaan zeggen maar ze hebben nu op woensdag vanaf 1 maart een gratis crech .. en daar ga ik gebruik van maken zo kan ik dus toch weer lekker gaan sporten ! toch wel fijn want ik had al 100x aangegeven graag te sporten ... dat zal wel helpen met afvallen !
Dames toch, net een kippenhok hier! Wat een pagina's om bij te lezen @Juutepuut: welkom!! @MamavEsmee: tis gelukt hoor, om niet te snaaien! Gaat de goede kant op met mij whahaha Tussendoor wegen is niet handig. Of 1x per week, of elke dag In mijn geval dat laatste, ben een control freak... @Mama Rianne: 20 kcal per pepermuntje! Wist ik ook niet want kon altijd zo een heel doosje wilhelmina mintjes leeg eten haha, nu dus niet meer! @Isademi: over het reageren: ik heb geen leven whahaha! Zit ma-wo overdag thuis. do-vr zal je mij de hele dag niet zien hihi... @Love47: ook welkom!! Maarre, natuurlijk moet je meeschrijven! OF in ieder geval wekelijks je gewicht aan Humbly PB-en zodat we zien hoe het met je gaat @Humbly: weer een super dagje! Hoe houd je het toch vol om niet een keer ontzettend uit je dak te gaan op chips of chocola ofzo??? @Ninien: 8 ons, is dat niet enorm veel voor 1 dag? Ben sinds maandag ook al 2kg kwijt volgens mn draaischijf schaal (niet echt nauwkeurig dus) @Emma: handig die gratis creche! Lekker je kindje eventjes droppen en zelf een uurtje of 2 je in het zweet werken. 2 vliegen in 1 klap: tijd voor jezelf, en even lekker afreageren op de apparaten === @Hier: 13:00 bakje brinta (200) 15:00 1 mandarijn (40) 17:30 1,5 hartige pannenkoek met hollandse roerbakgroente en philadelphia light (300) 18:00 flesje spa rood (0) Totaal zo'n 540 kcal op dit moment. Heb een zak eierkoeken gehaald (90 kcal per stuk) waarvan ik er straks nog eentje pak, en na het werk (23:00 thuis) neem ik nog wat fruit en dan kom ik op 700kcal uit. Nog te weinig, maar t gaat omhoog dus komt goed. Morgen moet ik er weer om 6u uit dus krijg ik een totaal ander eetschema: 9:00 1 broodje 11:00 mandarijn 13:00 1 broodje 15:00 appel 17:00 beginnen met avondeten koken dus dan snaai ik af en toe ene plak kaas of stuk komkommer uit de koelkast 18:00 warm eten 21:00 ws. eierkoek om kcal wat op te krikken. That's all folks! Ben off tot vanavond laat, en morgen/overmorgen overdag niet aanwezig. Fijne avond gewenst!
Ik heb net Alpro Soya pittige gekruide reepjes op (ik doe proteinedieet en koolhydraatbeperkend) en er zit maar 1 gram koolhydraten in op 100 gram maar was echt superrrrrrrrrrrrrr lekker joh!! Echt een aanrader!
@Moppie; als je dat broodje nu eens vervangt door 2 bruine boterhammen? is veel voedzamer en gezonder.. en goed beleg (kaas, bleeswaren, sandwichspread, en evt 1 keer zoet) en dan in de middag ook. Als tussendoortjes kan je ook pakken een ontbijtkoekje, sultana, evergreen SAMEN met een mandarijntje (2 stuks fruit is de bedoeling 200 gram ongeveer dat mandarijntje alleen is een beetje weinig.. Heb je zo'n rare baan met rare uren dat je steeds zo wisselt, is het niet beter voor je om wat meer regelmaat (en rust dus) in je leven te brengen, je gaat automatisch beter en gezonder eten hiermee (dat is toch je bedoeling?) en kan je vast wennen voor als je straks zwanger / mama bent hahahaha (geintje even tussendoor) En waar is de zuivel in heel je schema, ik mis melk, ik mis yoghurt, kwark (optimel van mijn part)??
ik heb net 2 plakken boeren achterham met daarop 2 laagjes zuurkool bestrooid met kerrie, en daar bovenop een beetje geruld gehakt ook heeeeerlijk de gerechten van dokter frank, vind ik niet echt lekker en als ik iets echt niet lust dan maak ik er een eigen draai aan
@ moppie 8 ons is wel veel, maar dat is allemaal vocht hoor ik ben veel benieuwder naar volgende week maandag wat er dan af is
Jantina.. Ik merk ook nu ik aan het wandelen ben dat mijn conditie beter is.. En mijn benen en buik trillen niet meer zo.. I.d. laat het zonnetje maar komen, tuindeuren open! Heerlijk!!! Humbly.. mooi dagje vandaag! Hoe vond Liam de rondleiding op het KDV? Dretjuh.. geef je BV? Dan moet je wel uitkijken met afvallen he? Verder prima hoor! Mamarianne.. Volgens mij ben je inmiddels aardig bijgelicht over de WII.. Ja, het is een dure aanschaf. Spellen kosten zo rond de 60 euro en de wii zelf zo'n 250,00 Dus vind het niet gek dat mensen ze vanaf 200 incl spellen te koop aanbieden.. Emma.. jummie macaroni..Ik kan elke dag wel pasta eten! Nee, op het tempo van peuters verbrand je geen vet. Alles gaat op het dooie gemakje... haha.. Wat jij hebt , heb ik ook. Esmee is inmiddels ruim 2 en nog steeds ben ik te zwaar.. Kan het de zwangerschap ook niet meer de schuld geven! Hier op de sportschool hebben ze ook een gratis crèche.. Maar ben niet iemand voor de sportschool. Isademi.. Inmiddels geen AD meer gebruikt? Voel je je goed? Wel fijn dat de maaltijden in iedergeval goed te eten zijn! Ninien.. Wat eet je dan zoal op een dag? Even een dagmenuutje? Moppie.. wat goed! Niet gesnaaid vandaag! Ik zou ook evt een schaaltje yoghurt met muesli erbij eten.. Extra vezels en wat zuivel.. **** Vanavond genoten van mijn bordje macaroni met broccoli en zalm. Luste nog wel een bordje.. Nog een schaaltje rauwkost erbij genomen! Vanavond dus nog een sinasappel en een zakje snack a jacks.. Zit dan net onder de 1200!
Haha ja idd daar ben ik nu wel wijs uit geworden! En dat het duur is ook nog eens ja Maar zien of we een mail terug krijgen van die man die hem te koop heeft staan! Ik vindt het dus moeilijk om eten weg te gooien he *bloos* dus schep dan altijd nog een x op zeker met pasta en ja dat is dan zo verkeerd!! Maar gaat vast goed komen om dat niet meer te doen!!! MamavEsmee wat is jouw hele dagmenu dan? Of heb ik die ergens gemist?
Recepten Je ontbijt TOMATEN HUTTENKASE Benodigdheden 4 grote tomaten 200 gram huttenkase peper Bereidingswijze Was de tomaten. Snij er een kapje vanaf. Hol de tomaten uit. Meng de huttenkase met de peper en eventueel de inhoud van de tomaten. Vul de tomaten met het huttenkase mengsel. Leg het kapje erop. Wat niet in de tomaten past apart opeten. Je lunch PREISOEP Benodigdheden 250 gram prei 50 gram ontbijtspek 50 gram kaas, geraspt. 250 ml. bouillon peper eventueel scheutje koffiemelk Bereidingswijze Snij de prei in dunne ringen en was ze goed. Snij het spek in kleine blokjes en bak dit voorzichtig uit. Daarbij de prei ringen voegen en ook de prei meebakken. Voeg de bouillon toe. Laat de soep nog even pruttelen. Als het gaar is strooi er peper naar smaak door en voeg scheutje koffiemelk toe. Strooi er dan de kaas over. Je avondeten BROCCOLI MET RUNDERVINK Benodigdheden 200 gram broccoli 1 kleine ui 200 gram rundervink 5 champignons 1 eetlepel olie of vloeibare bak- en braad Bereidingswijze Snij de broccoli in kleine roosjes, de stronk kun je ook in plakjes snijden. Het blad mag je weggooien. Verhit in een braadpan de olie en bak de rundervinken rondom bruin, regelmatig draaien. Zet ook de broccoli op met een bodempje water. Afhankelijk van hoe gaar je de broccoli wilt is de kooktijd 8 (beetgaar) - 15 (gaar) minuten. Pel de ui en snipper deze. Borstel de champignons en snij ze in plakjes. Als de rundervinken 20 minuten hebben gebakken kun je de ui en champignons toevoegen en meebakken. Schep de broccoli op, de rundervinken erbij en het ui - champignonmengsel erbij. Als extra tussendoortje in de loop van de avond: 150 gram magere kwark met 1 eetlepel suikervrije limonadesiroop Ik heb maar gewoon een willekeurig dagmenu genomen hoor... maar net wat ik al schreef de menuutjes zijn niet echt denderend, dus er zal heel wat eigen inbreng bij komen
@mamavesmee; haha die kdv gaat niet door L.iam gaat naar een andere waar hij elke morgen kan in plaats van hele dagen,, dinsdag heb ik daar intake en vanaf 16/02 mag hij daar al komen Liefsz 8)
Waarom zeuren mannen altijd zo Vriend denkt dat door de WII er niks meer terecht gaat komen hier in huis kwa huishouden en was draaien. Hij zegt dat hij full time bezig is hier in huis en dat hij alle wassen weg moet werken enz enz!!! Ja hallo hij mag ook wel wat doen!!!!
MamaRianne.. Ik weet niet of je man fulltime werkt? Humbly.. ok, volgende week dus! Ninien.. Nee, niet mijn menu.. Ik ga een kopje thee pakken!
hoi dames! hier mijn dag; o: 2 boterhammen met slankie smeerkaas t: peer l: 3 boterhammen 2 smeerworst en 1 cervelaat t: biscuit en peer a:zuurkoolstampot Ben ook naar de sportschool geweest! knap van mij he! hahahaha! groetjes!!
ik ga lekker aan de cup a soup helder !! lekker warm .. en dan bankhangen ! lekker gordon ramsey (of hoe je het zet ) kijken .. en man kwam al thuis dat de zalm in de aanbieding is mmm morgen dus weer smullen
Ja hij werkt full time idd *bloos*!!! Maar ja ik heb nog last van mijn stuitje en wil graag dingen doen maar ja goed maakt ook niet verder :S
Hey Meiden, Jeetje wat een geklep hier zeg. Lijkt wel of ik nog steeds op t werk ben! @ Debbie: Weer lekker afgevallen! Super! @ Consider: 400 gram in 1 dag is hartstikke goed! @ Isademi: Beterschap met de kinders! @ Zustertje: JOEPIE! Afgevallen! @ Inger1979: Ook al zo goed afgevallen! Top! @ Nienien: Wow 8 ons eraf! @ Mama Rianne: Fijn dat de dietiste zo snel te hulp schiet. Ben benieuwd naar je schema! @ Nicole: Fijn dat het laxeermiddel heeft geholpen. Succes met de WII! Goede manier om je conditie op te bouwen! @ Dretjuh: Welkom en succes! @ Humbly: Wow, wat een goed nieuws! @ Juutepuut: Welkom en succes! Over Alli: Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben apothekersassistente dus heb wel ervaringen van mensen gehoord. Het verschilt heel erg per persoon. Maar ik hoor vrij veel klachten over buikkrampen en oranje olieachtige afscheiding, die je in de was ook niet meer uit je ondergoed krijgt. Wat alli eigenlijk doet is het teveel wat je aan vetten binnenkrijgt niet opnemen (vandaar die olieachtige afscheiding). Dus als je niet TE veel vetten binnenkrijgt, doet het eigenlijk niks. Daarbij mag het alleen gebruikt worden bij een BMI hoger dan 28. En mag je het bij sommige medicijnen (weet niet of je medicijnen gebruikt) niet gebruiken. @ Aangekomen: Ik ben altijd al zwaar geweest. Toen ik mijn vriend leerde kennen woog ik ongeveer 110 kg. Ben toen afgevallen (van verliefdheid, kon ik weinig eten) tot 104 kg. Daarna dus een hele hoop aangekomen! En waardoor? 3 dingen: Ongezond eten, CHIPS en CHOCOLA mmmm @ MamavEsmee: mmm macaroni! Hier alles goed! Vandaag gezellig dagje op t werk gehad. Daar was het al net zon kippenhok als hier! Ik ga even mn calorieën voor vandaag berekenen. Liefs