@ mama rianne : jeetje wat vervelend dat hij niet wil dan verstop je de wii toch als je weggaat , kan hij er ook niet teveel op spelen ... @ mamavesmee : lekker dagmenuutje hoor !! @ humbly : goed dat je het toch geregeld krijgt met de opvang van je zoontje .. @ isademi : ik vind nog dat je het lang volhoud na 10 min hield ik het voor gezien hier vandaag , maar dat kwam ook deels door mijn been helaas ... @ aangekomen : ik woog 63 kilo toen ik aantelde van Sara en op het eind woog ik over de 100 kilo ... heb wel altijd aanleg gehad om flinker te worden want ik ben al eens 20 kilo afgevallen en toen telde ik dus aan ... @lovely : zeker weten dat de wii heftig is Hier vanavond frietjes gegeten met curry en niet met mayo ... voor de rest dadelijk alleen nog een kopje thee ... morgen lekker shoppen voor mijn weekend amsterdam , moet nog een outfit hebben voor als we daar s'avonds gaan stappen ... ben benieuwd of ik ook een maatje kleiner aan kan
Zo net even mijn calorieen ingevoerd. Kom op een totaal van 1118 calorieen. Inclusief mijn zakje snack a jacks wat ik dadelijk ga pakken O: 2 knackebrod met slankie smeerkaas 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 mandarijn 1 kop thee 1/2 liter water M: 1 krentenbol 1 waldkornbol met filet americain 1 cup a soup tomaat 1 kop thee T: 1 liter water A: 375 gram tomatensoep 1 bruine pistolet met 20 gram kipfilet 2 druppels curry Dadelijk nog mijn zakje snack a jacks
Dan snap ik wel dat hij zoiets heeft van.. Ik moet de was etc doen, naast mijn baan en jij gaat op de spelcomputer..
Dat dacht ik al dat je dat zou gaan zeggen Ik heb al gezegd dat ik dan elke dag een uur erop zou gaan! Maar ja toen begon hij over de computer bla bla bla! Tja als je mijn kerel kent dan weet je wel beter hij is namelijk niet een van de makkelijkste!!! Maar goed zal het er morgen nog eens met hem over hebben!
Werk jij ook? Sport hij, heeft hij een hobby? Verzamelt ie iets? je mag toch allebei iets voor jezelf hebben. Enneh mijn huis ziet er stralend uit hoor, die 30 minuten per dag stort je huis toch niet van in?? beetje vreemd.. je moet zoiezo sporten of je nu dat binnen doet of ergens in een gym, zonder sport afvallen werkt zoiezo niet echt, zoiezo ongezond..
Mijn eindstand voor vandaag... 1100cal. prima stand dacht ik zo.. Morgen gaat mijn meis naar de psz, en ga ik hier in huis even flink aan de slag.... morgen middag moet ik werken van half 1 tot 18.00uur ..dus ik duik er vanavond optijd in! fijne avond nog meiden..
Wowww meiden, zoveel geklets kan ik echt niet bijbenen! Heb net ff alle belasting dingen ingevuld, en de was gedaan...dus ik ga zo lekker in bed liggen met een goed boek. Vandaag dag 2, en ik heb het weer volgehouden
nope ik gebruikte de AD voor ondersteuning bij mijn ME/CVS maar kids hebben werkt hetzelfde als AD en vond mezelf duf, suf en zo emotioneel onbereikbaar ermee (en dan ook nog veel aankomen) ik had er al een tijdje genoeg van maar durfde niet zonder, nu zonder heb ik het wel eens moeilijk maar door mijn kids MOET ik door en doe ik dat ook graag (toen ik begon met AD had ik dat niet)
Hi girls Ik zou graag op iedereen willen reageren, maar er staan sinds gister tig pagina's en ik heb erg weinig energie meer Alles goed met iedereen?? Ga maar is vroeg naar bed want morgen weer 6 uur op(ja dat zeg ik nu en dan lig ik weer pas tegen 12en in bed ) Hier gaat t zn gangetje, zit vandaag op ongeveer 1300 cal. netjes toch!
Hallo!! Kan ik mij ook nog aanmelden voor dit forum? Vind het erg moeilijk om gemotiveerd te blijven, daarom lijkt het me fijn om hier mee te kletsen en misschien wel mooie afslanktips te krijgen. In oktober 2009 ben ik bevallen van ons dochtertje Tara. Ben altijd al heel onzeker over mijn lichaam geweest en nu ik zelf moeder ben wil ik dit niet meer. Aanstaande zaterdag gaat Tara voor het eerst babyzwemmen met mijn vriend. Ik sta langs de kant! Vind het héél erg want het had me zo leuk geleken. Maar ik kan de schaamte op 1 of andere manier niet aan de kanten zetten. 11 januarie ben ik begonnen met dieten, ik woog toen 83,4 kilo! Ben 183 cm lang, en mijn streef gewicht is 73 kilo! Afgelopen vrijdag heb ik mezelf voor het laatst gewogen en ik woog toen 80,6! Het gaat de goede kant op, maar vind het steeds moeilijker worden! Mn vriend kan eten wattie wil, en dat doettie dus ook ( zit nu een chocolade haas naast me te eten.. zucht... ) Wil van het zomer graag met mn dochtertje kunnen doen wat we willen, lekker op vakantie, zonder dat ik me ongemakkelijk voel en dingen laat omdat ik me voor mijn lichaam schaam. Ben trouwens net de 2e week ingegaan met het slimbelly programma. En volgende week ga ik het weight care weekpakket gebruiken. Iemand anders daar toevallig al ervaring mee? Zijn er al wat van jullie die de 10 kilo al bijna kwijt zijn? Ik ben benieuwd! Groetjes Leonie!
@leonie; tuurlijk meid gezellig meedoen. Maar je bent helemaal niet zo dik, lekker met je dochtertje zwemmen niemand die op jou let maar de interactie tussen mama en kindje, jouw kindje op nummer 1! En de rest kan de *** krijgen, die 7 kilo is toch geen wereld van verschil tussen wel of niet in je zwemkleding?? je kindje is zoiezo pas 3 maanden oud mensen snappen ook wel dat dat in jouw lijf heb gezeten hoor.. Ik zou andere prioriteiten stellen, eerst je kind die wil dat graag samen met mama doen, dus schop onder het kontje en lekker gaan zwemmen met haar meid!! Ik denk dat het meer tussen je hoofd zit als werkelijk echt dik want met 7 kilo minder zie je geen mega verschil en je bent echt niet dik! Ik ben 183 cm en woog 115 kilo en nu 95 kilo (op mijn buikfoto's in mijn album woog ik 111) ik denk echt dat je een heel vertekend beeld heb van jezelf (zo klinkt het tenminste)
Consider.. You go girl!8) Op naar de - 10 kg! Patriesja.. Ja, kletsen doen we veel he? Je moet toch wat doen ipv eten.. 1300 is een prima dagje hoor! Jantina.. je hoeft je morgen niet te vervelen zo te lezen.. Mamarianne.. Ik bedoelde het niet lullig maar ik snap je man wel. En wat Isademi zegt. Ieder mag wat hebben naast het mama/ vrouw van zijn! Alleen is zo'n aanschaf dan wel prijzig.. Isademi.. Ja, voor je kids moet je wel! Knap dat je het zonder de AD goed vol houd zeg!!! * duim* Leonii.. Voor je lengte heb je toch een prima gewicht.. Maar snap dat je het zelf niet zo ziet en dat je terug wilt naar je " oude" gewicht.. Lovely.. Hoe staat het met naaien? *** Sinasappeltje was heerlijk, nu een zakje snack a jacks met een glas rivella..
Leonii.. ik ben op 200 gram na 10 kg kwijt!!! Wil er dan eerst nog 5 afvallen en dan kijken of de laatste 3 ook nog lukken..
@Leonie zat net even je foto's te kijken en je bent een prachtige meid hoor! Als je je onzeker voelt over je buik kan je evt corrigeren badpak kopen (die heb je tegenwoordig ook zonder omadesign haha) dat geeft je een strakkere buik! dat doe ik ook nog even (want het is hier gelpudding LOL ) oja je vroeg wie de 10 kilo al kwijt was, ik ben nu bijna 13 kilo kwijt!! sinds 6 januari maar had ook een gevaarlijk hoog vetpercentage 37,5! (die heb ik al naar beneden gewerkt naar 33,3%)
@Isademi: Ow, sorry, met 1 broodje bedoel ik ook een boterham Komt philadelphia light op. Is zo ongeveer het enige wat ik lekker vind als het al een tijdje in mn broodboxje heeft gezeten. Jam trekt enorm in het brood, net als stroop ofzo. Kaas wordt slap (yuk) en vlees vind ik niet prettig om langer buiten de koelkast te bewaren. Tussendoortjes: mandarijn, appel! Ik wil juist niet aan de koeken gaan want daardoor ben ik al die kilo's aangekomen in de afgelopen maanden!! Nam elke dag een pakje liga of iets dergelijks mee naar het werk en bij mij zet het blijkbaar enorm aan... (Ow, en als ze in huis liggen gaan ze op. Van koekjes / koeken kan ik echt niet afblijven! Ook liga's, die gaan ook op. 1 mee naar het werk wordt 2 pakjes, en dan eet ik er nog 2 bij thuiskomst... Vandaar dus kilo's erbij door de liga's ) Ik heb meerdere baantjes trouwens Op ma,di,wo werk ik als docente op 2 locaties in de avonduren. Op do-vr werk ik overdag op kantoor (uitzendwerk). Juist door het werk in de avonduren ga ik te laat op bed omdat ik eerst mn hoofd leeg moet maken van het lesgeven. Dus dan kom ik er de volgende dag ook pas laat uit. Vanaaf ook gewerkt maar ik duik er zo in, hopenlijk val ik snel in slaap want moet om 6u op voor mn andere baantje... Zou met liefde meer regelmaat willen! Maar het lesgeven is zo ontzettend leuk... zucht... Ow, en zuivel, houd ik eigenlijk niet zo van, vandaar dat ik nu op ma-wo al brinta eet 's ochtends zodat ik 150ml melk binnen krijg. Op do-vr (was ik vergeten!!!) neem ik een pakje chocolademelk of yohgurtdrank mee naar mijn werk dus dat is ook 200ml. Daarnaast zijn we geen toetjesmensen, helaas... Zit altijd al vol van mn bordje eten, en we eten ook meestal 's middags warm en dan moet vriendlief snel weer terug naar het werk dus ook geen tijd voor! Hihi, wow mn hele leven staat hierboven
@ninien: Ja, dacht ik ook al. Je bent dus nog maar net begonnen? Ik hoop voor je dat je maandag een mooi resulaat op de schaal ziet @MamavEsmee: Bluuh Yoghurt, dat is 1x dat ik het haal, en dan na 2 dagen is het pak half leeg en dan blijft het tot de houdbaarheidsdatum in de koelkast staan. Optimel drink gaat hier te rap op (vriendlief drinkt zo een pak achter elkaar leeg) dus daar heb ik niks aan. Zou dingen moeten pakken wat hij niet lekker vind Jij ook gezond gesnackt zie ik! 1200 is een mooi streven... @Mama Rianne: Whahaha, die van mij zeurt ook al zo, dat hij fulltime werkt en daarnaast ook nog eens 1x per weer EEN (1) was in de machine moet stoppen. Dan heb ik het nog niet eens over het er weer uit halen (doet ie af en toe) en het ophangen (mag ik doen, hij zet het gewoon met wasmand en al bij het wasrek neer alsof het zichzelf ophangt) Maar de rest... Denk dat je al blij mag zijn dat je een man hebt die WEL wat in het huishouden doet Trouwens: kleine porties in de diepvries en 1x per week een restjes dag Scheelt weer koken haha! Met pasta kook ik altijd groot, en dan gaan er een aantal porties de diepvries in voor de dagen dat ik overdag werk en vriendlief tussen de middag trek heeft in warm eten ipv brood omdat we normaal gesproken smiddags warm eten. Owja, je stuitje... nog zoveel last van meid? @Leoniiee: welkom in het topic! Weightcare is erg moeilijk vol te houden, tenminste als je zo'n hongerdieet doet met 1 maaltijdzakje, 1 reep en 1 shake per dag, brrrr... Vroeger wel eens meegedaan toen mn vriend op dieet wilde. Moest solidair zijn vond hij. Nou, nooit weer!!! Heb er toen maar salade, bouillon, fruit en ander spul nog bij gegeten want ik hield het echt niet vol. Bijgelezen En moe van het lesgeven...... dus ik ga vriendlief meesleuren naar bed Trusten allemaal!!!
Ik ben super blij met mijn man die kan echt veel in het huishouden en als ik hem iets vraag doet hij het ook. Was ophangen doet hij uit zichzelf als de machine klaar is en nog netjes ook.(alles uitslaan enz ) Ik heb net een heerlijke douche genomen (hoort ook bij mijn nieuwe leven als ik 's morgens moet werken een half uur eerder mijn bed uit om rustig te eten en te douchen) Ik heb net 300 gram magere yoghurt met 25 gram muesli op pfff dat vult! Ik ben eind van de morgen weer terug werkse iedereen of huishoudse
Ik volg ook het slimbelly programma, zit morgen op mijn tussen meting/ weging.. ben erg nenieuwd... hoe staat het er bij jou tot nu toe voor?