Ja goed plan als je hulp wil dan geef je maar een gil Hyves doet het weer! Dan hebben we goeie invloed op je Leonie
Nee dat had ik idd niet gezien isademie! Maar ik heb echt een tijgervel, is knalrood! Zal ik me dan maar is even als een wijf met ballen gaan gedragen dan! Krijg er wel steeds meer zin in! Humbly89, succes met rijles!! Ninien poetse!
Humbly succes meid met je rijles! Dat mooie tijgervel trekt weg hoor meid,heb toevallig gister net mijn buikfoto's van Hyves gehaald want ik had het met Lukas heel erg bij Jurre was het minder. En nu is het alweer heel lichtjes enzo!
Afvallen met moeders - Hyves.nl omdat de meeste van ons mama zijn, ik had er even niet over nagedacht dat nog niet iedereen dat was, sorry maar het is voor iedereen hier natuurlijk!! ik ga hem nu even pimpen
Wow wat reageren jullie veel zeg telkens als ik wat wil zeggen staat er weer een pagina bij , hahahahaha .... ` @ leoniiee : gewoon doen , ik voel me ook altijd onzeker als ik ga zwemmen maar ik houd gewoon de handdoek om totdat ik in bijna in het water zit , is wel een heel karwei maar goed , kleintje vind zwemmen erg leuk , en heel eerlijk er zitten er altijd wel ergere bij @ mamarianne : ik ga vanavond even je verhaal lezen , heb nu helaas te weinig tijd en ik voeg je wel even toe op hyves !! @ isademi : wat een lef om jezelf in je bikini hier erbij te zetten , helemaal top ! Misschien als ik mijn streef bereikt heb doe ik het ook , wel gek dat we hetzelfde grapje gebruiken over ons zelf , ik noem mezelf ook altijd een aangespoelde walvis @ humbly89 : succes met je rijles vandaag .. @ consider : heerlijk zoveel centjes terug van de belasting .. @ lovely83 : veel plezier met je zus en de kids in de overdekte speeltuin ! Zo toenstraks een grote kom vanilleyoghurt gehad met special k en nu ga ik maar eens douchen en de kleine regelen ( lui ochtendje gehad met zn 2en ) en daarna shoppen met mn tante , hoop dat ik wat vind ... als iemand mij toe wil voegen op hyves Nicole& Sara Profiel - hyves.nl , gezellig ...
mamarianne, ik hoop het! Hoop dat het van het zomer iig iets weg is getrokken. Ik moet het maar als een souvenier van mijn zwangerschap gaan zien! Isademie, heb de hyves toegevoegd! Leukk! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken! Nicole26, Haha, volgens mij zou ik dat niet eens kunnen vlak voor t water de handoek laten zakken. Achja, als ik ga kunnen ze naar me kijken ook! Dan maar 100% ervoor gaan! Ik hou Tara gewoonn voor mn buik, haha! Veel plezier met shoppen! Ik wil oooook!!
Ja dat kun je ook nog doen Tara voor je buik houden! Ik weet niet meer hoelang het duurde bij mij maar het rode is dan vast al wel heel erg weggetrokken.
Heb net beneden even gestofzogen. Straks boven de slaapkamers nog even doen had ik gister al gestoft en schone beddengoed. Dan vanmiddag even afstoffen beneden beetje onlogisch omdat ik misschien al heb gestofzogen maar ja ach
Ik kom uit Nijverdal.. De temperatuur van het water wisseld heel erg.. Als het te koud is gaan we vaak wat langer in het bubbelbad. @ Ontbijt.. 2 boterhammen als ontbijt of een schaaltje yoghurt is normaal.. Niet te veel en niet te weinig.. Zorgt dat de vetverbranding wordt geactiveerd
Ik ben wel geen mama maar heb me wel aangemeld voor de hyves maar we blijven hier toch ook wel kletsen? Ik ga eerst even het huishouden doen en dan kom ik kletsen ontbijt: 300 gram magere yoghurt en 25 gram muesli tussendoor schaaltje komkommer 4 augurken lunch 2 volkoren boterhammen met 1 ei en 1 plakje rookvlees bak sla met een klein beetje dressing en 1 ei erdoor. tot straks!
ja gewoon hier blijven kletsen maar is misschien makkelijk om lijstjes bij te houden, dagboekje bijhouden, bannertje e.d.
daar heb je kids voor om voor de minder goede delen van je lichaam te houden hahaha trok hier vrij snel weg maar was zomer bij de eerste bij de tweede geen last van gehad... (toen was ik minder groot)
jullie kletsen teveel haha kan het niet bijhouden! o; 1 volkoren boterham met halvarine t; plakje ontbijtkoek l; 1 banaan, 250gr magere yohurt met 2 eetl. meusli straks t; 1 appel d; spagettie met rode saus.
Wil er iemand een code voor 2de kaartje gratis voor de huishoudbeurs/9maanden beurs.?? Ik heb er nog!
ja geef de code maar Weet niet of het door gaat krijg er nog niet echt hoogte van van de pers die ik heb gevraagd