10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben niet meegedaan aan babyzwemmen maar zwommen op eigen initiatied..;)

En callorieen in mijn eten houd ik bij op www.calloriechecker.nl even aanmelden.. en ik zit zo tussen de 1100-1300 per dag.;)

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ik kom nu op 1408 uit is dat wat netjes?

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    hier tussen de 1200-1300 xP kom er bijna nooit aan :p meestal maar 1000-1100 hier,,

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ach ik sta bloter op mijn eigen site (met buikfoto's hahaha) ik ben niet zo anoniem meer en hoeft ook niet perse, kijk ik laat hem geen weken erop staan (maar zo als iedereen het heeft gezien en dan haal ik hem weer weg :)

Leuk dat je je hebt aangemeld :)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heel netjes!!

ik ga straks als ik op gewicht ben ook weer kcal tellen :)

6. MamavEsmee

Als je goed wilt afvallen zou ik wat lager gaan zitten.. Zo'n 100-150 callorieen minder!

7. MamavEsmee

Zie net de reactie van Isademi.. Zie.. ieder heeft daar zijn eigen idee over.. maar als ik kijk naar mezelf.. Ik zit zo rond de 1200-1250 per dag en 1-2 dagen rond de 1600 en ik val gemiddeld 1 kg per week af!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha :p je gaat lekker he ;) :D

Ik wil ook wel minder hoor,maar ja komt vast wel een x zo uit,dat zou toch wel moeten hihi!!
    Morgen maar eens zien op de weegschaal wat die zegt! Ben ook ongi of bloedverlies heb geen idee wat ik ervan moet maken aangezien ik een spiraal heb!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik probeer meestal rond de 1200 kcal te zitten. De ene dag vind ik het moeilijk om er onder te blijven, de andere dag kom ik er niet aan (zoals vandaag).

Mijn dagmenu

o
    yoghurt

l
    2 boterhammen met rosbief
    1 banaan

tussendoor
    snack a jack kaas

a
    200 gram aardappels
    150 gram bloemkool
    2 lepels light kaassaus
    1 tartaartje

's avonds
    moorkop!!!

Totaal 1011 kcal...

Ik had al de hele tijd trek in die moorkop en ik zag dat ik nog maar rond de 800 kcal zat dus vind ik dat ik hem vandaag mag...
    als mijn dochter straks op bed ligt wordt het genieten ;)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja nog een vraagje... er staat voor moorkop 199 kcal (valt me echt wel mee) maar dat ligt er toch aan hoe groot die is of niet? Ik denk dat ik hem voor de zekerheid maar even weeg...

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb me ook aangemeld voor de hyves. Wacht nu op toestemming.

Over babyzwemmen, ik draag een badpak omdat ik echt vind dat een bikini bij mij niet kan. Maar er zijn er ook veel die een bikini dragen en bij bijna allemaal zie ik de striemen hoor! Vooral bij de mamas van de kleine babytjes. Ik ben blij dat ze bij mij een beetje wit beginnen te worden.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow ik vind dat je echt al duidelijk verschil ziet!
    Maar meid ik vind je echt niet heel dik hoor in je badpak. Valt reuze mee!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zit hier lekker in mijn eentje te kletsen... kga maar ff mijn dochter flesje geven en op bed legen dan ;)

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier ook weer thuis na een dag werken
    wat een gebep hier !!
    en ow ow ow ben ik ff pissig ik ben een kilo aangekomen en ik doe @!#&!U$&Y@^zo mijn best .. ik ben ik twee weken dus mooi niks afgevallen nou lekker om dan zo veel moeite te doen hoor ..
    ik krijg er wat van
    maar ik hou dus wel mooi vol zoek het maar uit .. bah bah
    en sportschool is geregeld over 3 weken ga ik weer lekker uit mijn dak ! dat zal ook wel helpen

sorry ff ego maar ow ow wat een gebep hier !!

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#855 steenbokje, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2010
    Even geen puf om overal op te reageren. hoop dat alles met iedereen in orde is!!

===
    O: 1 witte boterham met philadelphia light
    T: 1 mandarijn
    L: 2 witte boterhammen met philadelphia light, 1 pakje sap
    T: 1 pakje yoghurtdrink, 1 blikje cola
    T: 1 plak kaas, 1 eierkoek
    T: klein stukje rittersport chocolade
    D: pasta, salade, 2 runderworstjes, 200ml mona toetje
    Totaal 1600 kcal = normale dag voor mij zonder te lijnen ;)
    Morgen weer wat netter eten!

Zow, en nu languit op de bank!

ps.

@MamaRianne: heftig hoor dat met je werk!

@Almelo: ook een tijdje gewoon aan de Melkweg (daarvoor in Enschede gewoond). We hadden in Almelo een ontzettend mooi huisje :) Maar toen kreeg vriendlief (rasechte tukker) hier een baan. Ondertussen spreekt ie al half fries haha! Ben zelf van oorsprong een Groningse.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de moorkop weegt 115 gram... als ik dat invul is ie opeens 350 kcal en het is helemaal niet een grote ofzo... vaag maar oke, heb toch nog wat ruimte vandaag!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Consider: wat een goed nieuws allemaal. Lekker afgevallen, en ook nog een berg geld van de belasting terug. Mooie meevaller!:D

@ Lovely: Tomatensoep was mijn warm eten gisterenavond. 1 keer per week hebben we soepdag. Deze week was het tomatensoep.

@ Leoniie: Ik ben nu 11 kg kwijt. Dus het kan echt ! Ik weeg officieel ook alleen op Vrijdagochtend, alleen ik kan het vaak niet laten om tussendoor ook te wegen. En wat goed dat je je door de meiden hier hebt laten overhalen om toch te gaan babyzwemmen. Waarschijnlijk heb je het in t zwembad straks zo druk met die kleine, dat je er niet eens over nadenkt dat je daar in je zwempak bent… Heel goed!;)

@ Isademi: Wow je kunt al goed zien op de foto’s :$ dat je bent afgevallen hoor. Ziet er goed uit! Enne… goed idee van die hyves… Ik ben voor! Heb me al aangemeld. Als mensen zin hebben, mijn hyves is: melanie-1986.hyves.nl

@ Emma: Ik zou gewoon de weegschaal de schuld geven!:p

Sorry heb niet op iedereen gereageerd. Jullie kleppen ook zo veel met zn allen. (als ik vrij ben doe ik er lekker aan mee hoor!)

Ik kom vandaag op 1056 calorieën. Vind het wel goed zo… Verder heb ik eigelijk niet zo veel te vertellen. Zit met mn hoofd nog bij de personeelsbezetting van mn werk, waar ik de halve dag mee bezig geweest ben. Pfff… Zal er vannacht wel weer van wakker liggen, omdat ik me bedenkt dat ik vanalles vergeten ben… hahaha ben ik weer!:)

Morgen weer wegen. Jeej! Ben benieuwd, of er nog meer af is. Ik denk het eigenlijk niet, maar dat is niet zo erg, want ik had mn streven voor deze week al gehaald :D.

Liefs

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Debbie: mmm heerlijk. Geniet maar lekker van je moorkop!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bedankt melanie... ik heb hem zo lang mogelijk uitgesteld... maar nu ga ik hem echt nemen!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Owja, hyves: cathelijne 1981 is mn nickname daar, wel aan elkaar geschreven ;) voeg me maar toe!

Deel Deze Pagina