10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Isa..ben zelf ook erg vruchtbaar.. Slikte een te lichte pil ( hoorde ik achteraf van de huisarts) en dus ook zwanger geworden.. niet gepland maar wel gewenst!;) En ik kon ook slecht tegen de pil , vandaar de lichte pil.. Nuvaring bevalt me verder prima maar heb steeds vaker buikpijn.. denk te wijden aan het feit dat ik 3 weken per maand die ring in mijn vagina draag.. Dat is ook de reden dat ik een spiraal niet zie zitten.. Implanon lijkt me ook wel wat.

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    153.9 met zn allen, wow das mooi!! :D Dat doen we goed!!

@mamavesmee, goed hoor, lekker 30 min gefietst, ga ik binnenkort ook maar weer is doen. ;)
    Want dat durfde ik toch echt niet, fietsen met die sneeuw en gladheid en vooral niet met een kind.

@emma, mooi dat de weegschaal weer aan jou kant staat en geniet van je etentje! :)

3. vanmorgen wee -6 ons

totaal vanaf maandag 2 kilo en 3 ons...ik ben best tevreden :D

en ik moet zeggen ik eet echt heerlijk ;)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#1024 steenbokje, 6 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2010
    Zow... ff een middagje aan het breken en slopen geweest in ons nieuwe huisje. pffft, mn rug! Maar dat kon ik weten van tevoren. Gelukkig al een afspraak om maandag naar de fysio te gaan haha!

@Patriesja: Whahaha... door het staarten trekken?
    Als je mij op hyves opzoekt (cathelijne1981) dan kan je wat fotootjes zien van mn mop en puk :p (moppie is dus mn kat!)

@Isademi: 15-25% is normaal.

@Anticonceptie: ik weet 1 ding, en dat is dat ik nooit weer aan de pil ga! Voel me echt veel energieker, vrolijker, niet meer depri geweest en een libido van hier tot ... ver :p

@MamavEsmee: lekker menu vandaag, en met die hapjes moet het wel goed komen lijkt me...

@Emma: mooi resultaat vanmorgen! sta jij ook nog steeds elke dag op een draaischijfje? Ik wel, en vind het eigenlijk wel fijn ook dat je niet tot op het grammetje precies kan zien hoeveel je weegt ;)

@Hier: wou vanmiddag de fiets pakken naar t nieuwe huisje (5-6km hier vandaan) maar na 5 minuten voorband oppompen heb ik het opgegeven. Hij is lek! Heb me dus op laten halen, maar wel 3 uur lang hout lopen verplaatsen naar achter het huis (vriendlief gooide alles aan de voorkant eruit)
    Geen puf om te lezen/meer te schrijven. Morgen weer zo'n dag!

Hier mijn dagje:
    08:00 2 eierkoeken, pakje appel/banaan light nectar (aldi, yum!)
    11:00 2 witte bh met pindakaas (calve, nootjes... nog meer yum!), flesje spa rood
    14:00 1 witte bh met chocopasta
    17:00 150gr chili con carne zonder aardappel/kaas (voorproeven)
    Totaal nu: 700kcal

vanaaf: salade + chili con carne MET aardappel/kaas ;)
    Zal ongeveer op 1500 kcal uitkomen denk ik :)

Fijne avond dames! Ik pak vanaaf een groot glas wijn, heb ik wel verdiend met al dat kcal verbranden vanmiddag!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ga morgen weer wegen! Ik hoop dat ik morgen even tijd heb om vaker te komen meiden!

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @moppie, ik kan je niet vinden op hyves, als ik cathelijne1981 doe dan krijg ik niks en anders 400 cathelijnen ;)

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik kom vandaag op 1174 dus vanavond nog een lekker zakje snack a jacks

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    aangezien ik vandaag een normale eetdag heb kom ik op 1250 inclusief spare ribs hahahahah *lacht evil* lekker joh!! ketjap spare ribs gelukkig waren ze ook nog low carb (zat maar 3 gram koolhydraten in de spareribs) zag ik later pas hoor haha vandaar dat ik nog steeds geen honger heb of lekkere trek, normaal heb ik dat meteen als ik iets lekkers eet...

Maar goed ik wil vanavond een ijsje (bolletje) en japanse mix schaalte en dan is mijn dag weer over vol met genietwerk LOL

Morgen weer verder met mijn dieet

Ben ik ook nog net ongesteld geworden 5!!! dagen na mijn eisprong, echt vreemd! (gelukkig heb ik geen seks gehad anders ging ik twijfelen aan een innestelingsbloeding ofzo en dat willen wij niet hebben hahahaha)

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik neem de Snack a Jacks maar niet,wat last van de darmen :( dus maar ff een banaan eten straks!!!

10. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Meiden,

het was weer weegdag dus in allervroegte stond ik op de weegschaal ... 73.1, deze week dus niet zoveel afgevallen..

Er is weer veel gekletst vandaag.. en ben echt super moe... dus teveel om overal op te reageren;)

Ik heb vanavond lekker een stukje slagroomtaart op:)
    en dat was me toch lekker!!

En ondanks het taartje kom ik toch keurig op 1389 cal. uit.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. lekker bezig geweest in jullie nieuwe stek! Moet er veel gebeuren? En een prima dagje om op gewicht te blijven!;)

Rianne.. hopenlijk geen griepje voor jou!

Jantina.. Alle kleine beetjes helpen he? En genoten van je taart.. Lekker hoor!

Isa.. Genoten van je eetdagje.. En vanavond natuurlijk nog wat lekkers in het vooruitzicht. En morgen ga je weer verder met je dieet? Hoeveel kilo wil je nog afvallen?

Ninien.. wow.. Zit ook steeds meer te twijfelen om toch een paar weekjes Dr Frank te doen.. Maar ben bang dat ik dan het patroon doorbreek waar ik nu in zit. Snap je?

Patriesja.. het is op sommige stukken ( vooral in de woonwijken) nog best glad maar op de fietspaden etc geen sneeuw en ijs meer. Gelukkig! Want heb best wat metertjes gemaakt vandaag! Heerlijk!!

We hebben voor vanavond een een mooie actie/thriller gehuurd! Zo lekker een filmpje kijken dus. Maar eerst een kopje thee.

Morgen gaan we pizza eten.. Heb voor mezelf Piccollinni's gehaald ( van die kleine pizzaatjes) mag er dan 6 eten en daarnaast maak ik een salade.. Heb nu al zin in het eten voor morgen..:)

Oja.. Morgen vroeg gaan we lekker zwemmen!

Leoniiee.. Vandaag weer een goede dag gehad?

Consider.. Genoten van je normale eten??:D

Misschien dat ik vanavond laat nog even kom kletsen en anders tot morgen!

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik kom morgen weer bijkletsen hoor nu even niet veel puf haha.
    Iedereen is goed bezig! Geniet van je avond! Ik ga zo lekker film kijken met mijn lieve man.

Misschien kom ik straks nog online

13. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik ga ook lekker voor de buis liggen...

Meiden een hele fijne avond en tot morgen maar weer;)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavesmee lekker hoor pizza! Geniet ervan!

Nou, ik heb het niet wegen precies 2 dagen volgehouden... Vandaag toch even kijken en 9 ons lichter dan 3 dagen geleden! Maar ja dat zegt nog niks want mijn hotelnachtje + uit eten komt er nog aan. Ik hoop dat ik deze week in totaal rond de 1 kilo afgevallen ben zou wel tof zijn.

Mijn dagmenu

o
    1 boterham met slankie

t
    200 gram optimel kwark
    halve komkommer

lunch
    pistolet met ei en komkommer

avondeten
    270 gram aardappels gebakken in de oven
    200 gram worteltjes
    85 gram kipfilet
    extra light mayo
    1 vitalinea chocomousse

totaal 1009 kcal.
    Ik ga misschien vanavond nog een of twee wijntjes drinken bij mijn man op de zaak. En dan vind ik het wel weer goed voor vandaag.

15. steenbokje

#1035 steenbokje, 6 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2010
    @Patriesja: cathelijne1981 punt hyves punt nl ;) Hou er niet van om complete linkjes hier op t forum te zetten... te makkelijk vindbaar (ik) via andere sites.

@Isademi: klinkt als een heerlijk geniet dagje! Wel apart dat je zo snel na je ei al ongi bent. Misschien heeft het met het afvallen te maken?

@Mama Rianne: ook al ziek aan het worden?

@Jantina: pfft toe maar weer! Lekker hoor!

@MamavEsmee: We hebben boven alle afwerking eruit, en er staat nog 1 wand die er morgen uit gaat. Dan hebben we een compleet gestripte bovenverdieping. Beneden gaat hetzelfde gebeuren maar daar moeten we om een draagmuur en schouw heen werken.
    Daarna moet het dak gefixed worden want er zit houtworm in de kap en een deel is rot. Daarna gaat beneden de vloer eruit, nieuwe leidingen en riolering overal erin, en dan komt er een betonconstructievloer beneden met vloerverwarming. Het hele huis moet geisoleerd worden, ook de kap, en vervolgens nieuwe scheidingswanden boven en beneden. Dan gaan we afwerken, o.a. leisteen op de vloer beneden, marmer in de badkamer, nieuwe badkamer en keuken erin, boven houten vloer etc.
    Maar dan zijn we er nog niet! Want er komt eerst een blokhut als tijdelijke schuur, maar later komt er een dubbele garage met grote schuur erachter voor de hobby.
    Als de financieen het toelaten over 2 jaar ongeveer, komt er een 40m2 woonkamer achter met kap erop, met ruimte voor nog 2-3 slaapkamers.

Ow, en ik vergeet mn groente/fruit tuin en kippenhok whahaha :p

Kortom: genoeg te doen in 2010! (2011, 2012, 2013...)

@Debby: ik houd het ook niet lang vol hoor! Maar hoop ook dat je deze week op -1 komt! Geniet van je hotelnachtje en etentje!! Soms gewoon even vergeten dat je op dieet bent. Daarna kan je er weer tegenaan ;)

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee denk het niet of nou ja hoop het niet ;)
    Iets gegeten wat laxeerend werkt :D
    Want Lukas had er ook last van namelijk en die heeft daar ook aan mee gegeten :D

17. steenbokje

Ahhhh dat is niet zo handig. Wat had je gegeten?
    Ik heb het altijd bij boerenkool. Tis heerlijk, maar heb er 2 dagen last van!

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @MamavEsmee; ik wil nog afvallen tot 75 kilo ongeveer maar met 80 ben ik ook heel happy hoor, beetje maatje 40/42 zou ik wel fijn vinden, ik ben gelukkig 183 cm dus ik lijk dunner als ik ben maar al die kilo's moet je maar meesjouwen en als je altijd al moe bent werkt dat niet mee, dus volgens de dietiste waar ik vroeger bij liep (die mij niet kon laten afvallen trouwens haha) zou 75 voor mij ideaal zijn niet te dik en niet te dun.. maar ik kijk gewoon meer naar hoe ik eruit zie en voel maar je moet een beetje een richtlijn hebben dus nog 18 kilo!! haha

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mamavesmee, welke film heb je gekeken? Hier een enorme filmaholic ;) :D

@moppie, ik had je al gevonden, heb je een krabbel gestuurd :D

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Van die zure mentos snoepjes en dat samen gedeeld dus ja beetje verkeerd geweest!!

Deel Deze Pagina