10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. i.d. genoeg te doen zo te horen! Maar dan heb je straks alles zoals je het zelf wilt hebben.. Wanneer moeten jullie uit je huidige huis?

Zustertje.. fijne avond! Je zusje inmiddels weer naar huis?

Jantina.. Jij ook een fijne avond.

Debby.. wanneer ga je een nachtje weg? En je dagmenu ziet er mooi uit!

Mamarianne.. Oke, geen griepje dus.. Gelukkig maar.

Isademi.. 75 kilo.. Nou ja liever 73 kilo is mijn streef gewicht. Ik ben 175 .. Maar vrij breed van mezelf ( schouders en heupen) dus kleiner qua maat 42-40 haal ik toch niet.. Pas nu trouwens maat 42 en ben daar al heeeeeeeel blij mee!! Maar gevoelsmatig denk ik dat 75-78 kilo bij mijn postuur prima is. We zullen zien hoever ik kom.

Patriesja.. The taking of pelham 123 .. met Denzel Washington en John Travolta.. Vond hem erg goed! Hier ook film fans.. Helaas soms te weinig tijd.. Dus vanavond maar tijd gemaakt!;)

Hapjes waren jummie! haha.. Nu nog aan een glaasje Cristal Clear..

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MamavEsmee: We hebben tot augustus, van wat ik had gehoord. Dan zou ons huisje gesloopt worden. Tegen die tijd moet in ieder geval de bovenverdieping klaar zijn zodat we er al in kunnen slapen haha... Maar komt wel goed ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Pff wat hebben jullie weer veel gereageerd!
    Heb geen puf om te reageren zo op de vroege ochtend.
    Gisteren heerlijk Sudanees gegeten, rijst met vlees,salade en een soort van stoofpotje.Ik heb1 keer op geschept dus denk dat het niet zoveel kcl zullen zijn geweest.

Vanavond komt m'n beste vriendin met haar vriend eten, we gaan niet koken maar halen even iets denk dat het een pizza word of chinees. Moet morgen een lange dag werken en heb totaal geen zin om vanavond laat nog te afwassen oid ;).

Ik ga zo m'n dag maar een beginnen met 1 cracotte en een krentenbol met halvarine :).

Aankomende week ga ik weer 1 keer sporten, hoop dat het de week daarop 2 keer gaat lukken. Merk echt dat ik het nodig heb.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Haay meiden,,

Ik kwam even zeggen dat ik deze week niks afgevallen ben maar oowk niks aangekomen :D
    Op naar volgende week :D

Liefsz 8)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Klinkt lekker dat sudanees! En geniet van je vette hap!:D

Humbly.. Goed dat er in iedergeval niets is bijgekomen!

Vanmorgen op de weegschaal gestaan.. ben een halve kilo zwaarder als vrijdag. :x Ongi en zou gegeten..;) Maar voelt niet leuk..

Wij gaan zo zwemmen..

Kom vanmiddag mijn dagmenu laten zien!

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE

Hou je ook rekening met je menu vandaag omdat je pizza gaat eten?
    Hoeveel kcal zitten er eigenlijk in die 6 totaal?
    Want anders zet ik dat voor morgen op mijn menu aangezien we druk schema hebben hihi!
    Ik moet met Jurre naar het CB en vriend moet naar voetbal morgenavond dus dan wordt het een heel gevlieg ook omdat hij rond 5 uur thuis is en ik om kwart voor 6 op het CB moet zijn.

------------------------------------------------------------

Nou de weegschaal gaf verschillende gewichten aan *baal* *baal* maar ik hou het maar op 101.5 :) en dan maar zien hoe het volgende week is.
    Weegschaal is leuk maar niet altijd ;)

MvE Knuffel voor jou meid!!!!

O:

200 gram yoghurt
    3 Eetlepels Kellogs rode vruchten
    1 Peer
    2 Koppen thee
    1 Fles water van 0,75

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden , lekker geslapen allemaal ? Ik wat minder maar dat haal ik vanavond wel weer in :D Gisteren bij mijn moeder wezen eten , ze had hamburgers gemaakt en ik heb me maar iets uit het sonja bakker boek bij elkaar gegooid , nou ik kreeg me toch een blikken uit medelijden van alle kanten hahahahaha .... Mijn tante belde net of ik vanmiddag mee pannekoeken ga eten met mijn dochtertje maar nu nemen ze haar alleen mee , ik ga dus echt geen pannekoek eten nu , hahahahaha dan raak ik mijn kilo's helemaal niet kwijt .. maar ik vind het wel vervelend om op alles nee te moeten zeggen , voel me zelfs af en toe een beetje schuldig ook op verjaardagen als ik nee zeg tegen gebak :( vanmorgen toch nog maar op de weegschaal gaan staan want die was ik gisteren vergeten weg te brengen en toch nog een halve kilo kwijt gelukkig ...

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Lovely: Klinkt goed, Soedanees eten. En een keertje chinees of pizza is natuurlijk ook heerlijk! Geniet er maar lekker van!:D

@ Humbly: Jammer dat je deze week niks bent afgevallen. Maar gelukkig ook niks erbij. We houden de moed erin. Volgende week beter.;)

@ MamavEsmee: Dat is inderdaad niet leuk om te zien dat je een halve kilo zwaarder bent. Maar kom op, misschien issie dr morgen wel weer af. Veel plezier met zwemmen.:D

Ik heb net mn ontbijt achter mn kiezen. Hebben we ook weer gehad. (wat heb ik toch een hekel aan ontbijten:() Wij gaan vanavond waarschijnlijk pizza eten. Een halve!!! Is nog best veel calorieën, maar het is weekend dus ach…

Mijn vriend heeft vanmorgen weer een foto van mij gemaakt, zodat ik kan vergelijken met de foto van toen ik begon. Zie niet dat ik echt slanker ben. Zie wel dat ik minder breed ben van boven, en dat de vormen wat veranderd zijn. Ben geen Michelinmannetje meer! Haha… Al met al dus best tevreden:D.

Fijne dag allemaal, ik kom vanavond nog wel een keer kijken hier!

Liefs

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Nicole: Het is inderdaad niet leuk om overal nee op te zeggen. Maar het is voor een goed doel. En ik vind het knap van je, dat je nee zegt. Ik houd dat meestal niet vol. Zeg eens in de zoveel tijd ja. haha Fijn dat je weer een halve kilo kwijt bent. Het gaat je lukken!

10. nicole26

@ melanie86 : leuk idee foto's maken om verschil te zien , ik doe altijd mijn buik billen en benen omtrek meten en kijken of ik cm kwijt ben , misschien ook een ideetje voor jou ?

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik maak geen foto's :p haha Zie het wel als er een foto van mij wordt gemaakt ;) hoe dik mijn kop nog is :D

12. steenbokje

Bluuuh, vriendlief maakte me om half9 wakker om mee te gaan naar t nieuwe huisje. Heb gezegd dat ik na de lunch wel mee ga om te klussen (verbouwen dus!) en heb me weer omgedraaid. ben LUI vandaag!!!

Maar werd dus een uurtje geleden weer wakker omdat mn bovenbuurman flink aan het nekken was. Gadverdamme zeg! Heb dus spontaan geen zin meer in ontbijt, en lunch, en avondeten. BAH!

(emetofoobje - paniek slaat dus weer toe hier, zucht...)

13. nicole26

Volgens mij hebben wij dezelfde buurman , maar die van mij begon om 6.00 uur :( en daarna nog een flink potje sex erachteraan en toen was ik dus ook goed wakker :p

14. steenbokje

Gadver, lekkere combi! Ieuw moet er niet aan denken!

Heb alleen maar last sinds we een nieuwe bovenbuurman hebben.
    We huren op anti-leegstand basis omdat het hier gesloopt gaat worden. Zaten eerst via de woningbouw en toen was er niks aan de hand. Tegenwoordig stoppen ze hier alleen maar jongeren in die net 18 zijn geworden en goedkoop op kamers willen, maar wel dicht bij in hetzelfde dorp als pappie en mammie natuurlijk.

Voorheen zat die groep jongeren hier in het park overlast te veroorzaken (tenminste bij warmer weer), nu zitten ze in deze flatjes, en dan ook het hele jaar door, grrrrr....

Zal echt blij zijn als we hier weg zijn binnenkort!!!!!!!!!!

Tis gewoon elke avond lawaai, ze lopen zo te stampen dat mn lampen er van gaan knipperen!!! En elke vrijdag/zaterdag/zondag keiharde muziek en geschreeuw.

Kan ik dus echt niet hebben want ben overgevoelig voor prikkels sinds ongeval (hersenletsel)

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10..... zowww... straks wonen we op het platteland :)

15. steenbokje

Dit is gewoon mijn straf omdat ik mee had moeten gaan om te slopen in het nieuwe huisje!!! LOL

16. nicole26

@ moppie , jaa dat kan ik me helemaal voorstellen dat je daar overgevoelig voor bent , zou daar ook helemaal gek van worden tja en dan vooral jeugd die houden toch niet echt snel rekening met buren enz. dus toch maar flink aan de klus des te sneller kun je weg daar :p mijn beneden buurman is zo'n ramp , die kerel is al tegen de 50 en echt zo'n vieze kerel met lang haar , zuipen en blowen de hele dag heeft zo'n vies verslaafd schreeuwwijf als vriendin , en die muziek om helemaal gek van te worden , constant bob marley en andre hazes :( ben laatst ook echt boos geworden , als ik geen kinderen had ok maar ik ga toch niet half nachten naar die muziek en dat gelal van hun zitten luisteren ...

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen!

@mamavesmee, wij kijken meestal in de avond film, als Celeno in bed ligt.:) We werken allebei (op een uitzondering na) nooit s avonds.
    En jammer van die halve kilo, maar die is er misschien zo weer af..

@lovely, gezellig! geniet van je eten!

@humbly, iedergeval fijn dat er niks bij is gekomen en wie weet is er volgende week ineens heel wat af!

@rianne, wat een rare tijd om naar het CB te gaan, beetje vervelende tijd idd.

@nicole, heel knap van je meid, dat je dat allemaal afslaat!
    En idd niet leuk, maar anderen moeten dat ook kunnen begrijpen toch?
    Ik vind het iedergeval super knap van je! :)

@melanie, jummie pizza! moet een keer kunnen toch!
    En grappig dat je fotos maakt, wel leuk om te zien idd :) mooi dat je nu al verschil kan zien!

@moppie, dat is idd heel erg irritant, wat kan je je toch ergeren aan je buren he?
    Wij hebben ook nieuwe buren en die kunnen er af en toe ook wat van :x maar goed.. het valt hier reuze mee..

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat is het avondbureau :) dat kwam altijd beter voor ons uit maar omdat mijn vriend deze week tot laat werkt is het even een rot tijd maar is niet zo erg ;) komt ook wel weer goed :D

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier even geen reacties moet anders 30 pagina's terug lezen.
    afgelopen week niets afgevallen maa gelukkig ook niet aangekomen. ik ben gister een dagje wezen lang laufen wat is dat intensief zeg!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Rest van mijn menu

L:

2 Meergranen pistolets warm met Filet american
    1 Glas optimel drink