10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamavesmee: sudanees eten is ook heel lekker hoor! We eten het eigenlijk te weinig :(. Veel plezier met zwemmen!

@mamarianne: oh vervelend dat de weegschaal steeds wat verschillend aangeeft. Heb je een digitale? Misschien is de batterij leeg?

@nicole: vind het wel knap dat je toch nee kunt zeggen! Maar kan me voorstellen dat het vervelend is telkens nee te zeggen. Denk dat die halve kilo het wel een beetje goed maakt ;).

@melanie86: af en toe moet je wel kunnen genieten van een pizza toch? Leuk om het verschil op een foto te!

@moppie: nou das ook niet echt lekker wakker worden! Klusse vanmiddag!

Iemand ook enig idee, in welk chinees gerecht niet veel kcl zitten?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Niet normaal hoeveel er gekletst wordt hoor haha erg gezellig!

@MamavEsmee mijn zusje is weer naar huis hoor gisteren avond is ze door vrienden
    opgehaald om ergens wat te drinken en daarna naar huis gegaan.
    Jullie ook een fijne avond gehad? Ook lekker film gekeken mijn man is ook een mega
    film gek en ik heb gisteravond ook gezellig meegekeken.
    Lekker gezwommen?

@Debby Leuk joh een nachtje weg waar ga je heen?

@Moppie1981 jullie zijn ook flink aan het verbouwen zo te horen! WIj hebben ook
    een erg oud huis (bewust voor gekozen) we hebben al veel gedaan maar zijn
    nog lang niet klaar.

@Lovely83 Genieten van eten moet ook kunnen he klinkt lekker Sudanees eten maar ik heb het
    nog nooit gegeten. Fijne avond met jullie vrienden!

@Humbly89 Jammer dat je niks afgevallen bent maar gelukkig ben je ook niks aangekomen suc6 weer
    met de volgende week.

@MamaRianne apart dat je weegschaal verschillende gewichten aangaf. Suc6 morgen bij het CB
    Je dagmenu ziet er echt goed uit!

@Nicole26 je moet je niet schukdig voelen als je iets afslaat hoor mag je toch zelf weten of
    je iets lekkers eet of niet. Je kunt misschien ook een kleine pannenkoek nemen? Of zitten daar erg veel
    calorieen in?

@Melanie86 Goed van jou dat je toch doet ontbijten terwijl je er een hekel aan hebt. Mijn man heeft
    ook een foto gemaakt volgende maand weer een foto maken ben erg benieuwd of je verschil ziet.

Mijn dagmenu

Ontbijt:
    3 cracottes met heel dun laagje smeerleverworst

tussendoor:
    3 mentos snoepjes in de kerk :D
    als koek bij de koffie kleine boterham met smeerleverworst

lunch:
    120gram varkenshaas
    150gram gebakken aardappels
    bak sla met komkommer en tomaat
    eetlepel curry

tussendoor:
    fruit
    melk

avondeten:
    3 boterhammen
    1 plak 10+ kaas (zit geen smaak aan koop ik ook niet meer haha)
    20 gram rauwe ham

Dan zit ik op de 1100 c precies vanavond komen de buren nog borrelen misschien nog wat lekkers eten

Tot straks allemaal

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja is een digitale idd! Zou niet weten of er een nieuwe batterij in moet. Zou best kunnen. Volgens mij vriend ligt het niet aan de batterij,hij geeft altijd al andere gewichten aan :( :$8)

Ik neem vanavond niks meer :D

Ik neem nog wat toastjes vandaag met de Filet vindt het zonde om de rest van het bakje weg te doen :)
    Dan kom ik op 1148 uit dus op zich ook nog aardig netjes 8)
    Als ik vanavond die snack a jacks zou nemen kwam ik ook daar op uit ong dus vanavond geen zakje maar nu straks toastje ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @zustertje: mooi menutje hoor! Jij ook veel plezier vanavond!

@mamarianne: haha ik ook niet hoor,gokte het erop. Omdat het toch vreemd is dat ie telkens iets anders aangeeft, je kunt het in ieder geval proberen.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

6 stuks is 389 callorieen.. Per stuk 60 callorieen..;)

Ja, houd er de hele dag rekening mee.. Maar neem naast de pizza nog een salade.

6. MamavEsmee

Nicole.. blikken van medelijden? Dan is het helemaal moeilijk om je aan je voornemen te houden!;) Maar ik ben trots op je hoor!! En - 0.5 is toch super! Lekkere combi.. eerst kotsen en dan seksen.. Mmm.. :D

Melanie.. jullie ook pizza? Hier ook.. heb er nu al zin in!:) En een hekel aan ontbijten.. Misschien een schaaltje yoghurt of fruit? Ben benieuwd naar de foto's! 8)

Moppie.. getver.. dat is i.d. niet echt smakelijk.. je buurman die moet overgeven! Succes met klussen!

Patriesja.. Ik werk dus onregelmatig..( zorg) en dan heb je ook nog voetbal etc dus niet zo vaak tijd.

Mandy.. langlaufen.. goed voor je conditie.. callorieen verbranden! :) En niets aangekomen.. goed hoor!

Rianne.. mooi dagje zeg!

Lovely.. Matig met rijst.. tjap tjoi met kip is vrij mager.. of je neemt zo'n grote groente/kip loempia.. Jummie!!

Zustertje.. wat een heerlijk menuutje heb je vandaag!

Vanmorgen lekker gezwommen!

Daarna even een bakkie gedaan bij mijn ouders..

Mijn menuutje voor vandaag:;)

O: 40 gram cruesli balans en 150 gram yoghurt.

T: appel en koffie/ glaasje sinas light

L: 3 wasa vezelrijk ( 30 callorieen per stuk en ze vullen mega goed!) 2 met slankie smeerkaas en 1 met rauwe ham , 1 gekookt ei en een klein glas optimel.

T: Sinasappel met thee/ water

A: 6 piccollinni's met sla, tomaat, komkommer, zilverui.

Kom dan op een totaal van 935 callorieen..

Dan neem ik na het eten denk ik nog een schaaltje optimel vla..

En bij de koffie een zakje snack a jacks.. Kom ik op een totaal van 1140.. prima lijkt me!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hallo!!

ik moest 7 pagina's terug lezen!! Jullie kletsen goed door! ;)
    Hier gaat alles goed! Gisterochtend heeft Maurice met Tara gezwommen. Ze vond het echt helemaal geweldig!
    Als het goed is ga ik as zaterdag! :D Heb er wel zin in!!

Vanmorgen weer gesport!
    Dinsdag de tussenmeting dus ik ben ergg benieuwd! :)

K hou het even kort, want we krijgen zo visite!
    Zal de volgende keer weer reageren!!

Liefss

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamavesmee: thanks voor de tips. Tjap tjoy en groenteloempia ga ik dus zoiezo nemen. Gelukkig lijnt m'n vriendin ook dus dat maakt het wat makkelijker!

9. zustertje

Mijn lunch is toch anders geworden doordat we niet genoeg aardappels hadden haha.

varkenshaas (107gram)
    aardappelpuree (119gram)
    witte bonen in tomatensaus (113gram)
    optimel vla(125gram)

vanavond bij het brood eet ik lekker een bak sla

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik zie dat het goed gaat ! hier ff minder gisteravond uit eten geweest en ik heb me helaas niet ingehouden .. en vanmorigen hadden we een brunch.. en ook wat lekkers op tja als ik er 30 euro voor betaal wil ook wel wat eten ook hoor
    maar goed vanavond maar een soepje en weer strak er in ..

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Nicole: dat is inderdaad wel een idee. Zal van de week een meten! :)

@ Moppie: dat is inderdaad niet fijn. Maar je hebt een leuk vooruitzicht. Straks lekker naar je nieuwe huisje in een lekkere rustige omgeving!

@ Mandy: Jammer dat je niks afgevallen bent. Maar gisteren lekker intensief bezig geweest. Dus volgende week is er vast wel weer wat vanaf.

@ MamavEsmee: Ja, ik heb al zitten kijken. Voor ik ging lijnen at ik ‘s morgens altijd een kom yoghurt met chocoladecruesli. Die heb ik vlak voor het lijnen nog een groot pak gekocht. Dus die staat hier maar te staan. Maar daar zit wel heel veel suiker in. Calorieen valt op zich nog wel mee. Maar het is zo lekker. (chocoladeverslaafd)! Wil je de foto’s zien? Haha ik zou niet weten hoe ik ze erop moet zetten…:)

@ Emma: Ach je moet jezelf ook wel een keer lekker verwennen he ;). Nu kan je weer vol goede moed verder!

Zo bezoek is net weg. Kan ik eindelijk gaan lunchen. Heb honger!

Lekker pistoletje met kipfilet, een cup a soup, en een appel.

Liefs

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
  13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
  14. zustertje

Je zou echt niet zeggen dat je te zwaar bent! Super leuke kleding ook echt mijn smaak!:)

Iemand had pas voetbalvrouwen gedownload waar kun je die downloaden? Ik zou ze graag willen downloaden maar we kunnen de nieuwste nergens vinden mag ook via PB.

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dank je, ik ben echt VEEL te zwaar. Maar hoor inderdaad van meer mensen dat dat niet echt aan me te zien is. (gelukkig!) Ik moet wel erbij zeggen dat ik 1.89 lang ben...

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    das idd lekker lang (dat voordeel heb ik ook 183 cm) dan heb je trouwens wel snel een grotere maat maar je lijkt veel dunner)

kan het een beetje slecht vergelijk vanwege verschillende kleur shirt maar ik zie wel wat verschil al!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja klopt. Ik had al bewust dezelfde rok aangetrokken. Maar shirt was niet droog, dus vandaar. Ik zie zelf ook geen gigantisch verschil hoor.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb nog wel komkommer liggen dan kan ik dat altijd eten.
    Welke picolinies heb jij dan? Welke smaak??
    Dan zal ik er morgen ook rekening mee houden :) want heb er natuurlijk nu al zin in!!

19. MamavEsmee

Ham en kaas ( zaten de minste callorieen in):D

20. MamavEsmee

Je " lijkt" i.d. helemaal niet te zwaar!

Deel Deze Pagina