@Lovely: klussen is goed gelukt. veel gesloopt en gestript in het nieuwe huisje! #chinees: volgens mij tjap tjoy, allemaal groente. maar je kan natuurlijk ook gewoon een dagje genieten @Zustertje: we hebben nu in 2 dagen tijd de hele bovenverdieping gestript en zijn beneden ook al een flink eind gekomen. Maandag en dinsdag gaat er niks gebeuren, maar woensdag avond breng ik mn vriend naar het huisje voordat ik ga lesgeven, en haal hem 's avonds weer op. Hopelijk zijn dan alle plafonds er ook uit, en de keuken en badkamer. Ben echt benieuwd! @MamavEsmee: nee was niet prettig vanmorgen... Bah! Lekker dat zwemmen! Misschien moet ik na de verbouwing ook maar weer zoiets gaan doen, als ik er de tijd voor vind. Sportschool heb ik inmiddels opgezegd want zit er toch nooit @Leoniiee: Lijkt me heerlijk om met de kleine te gaan zwemmen, geniet ervan zaterdag! @Emma: ik geef je groot gelijk hoor! 30 euro is niet niks. dan ga je niet alleen konijnenvoer zitten eten haha! Hoop dat je er van genoten hebt!! En nu weer hard dieten! @Melanie: uitzicht over de weilanden. Heb vanmiddag al staan zwijmelen in mn toekomstige slaapkamer haha! Ik zie trouwens al wel verschil op de foto's hoor! Maar jij lijkt echt niet dik!! @Hier: 13:00: 1 witte boterham met kruidenkaas, cup a soup (170 kcal) 14:00: 1 witte boterham met chocopasta (125 kcal) 15:00: 1 bruine boterham met kaas, bouillon (150 kcal) 16:00: 1 plak kaas (snaaien ) (100kcal) 17:00: pizza! Calzone komt er zo aan haha... 400 gram calzone is ong. 1000 kcal volgens valtaf.nl Meer zal ik ws. ook niet op krijgen. Geen flauw idee hoeveel zo'n pizza weegt eigenlijk haha! Extra kcal verbruik vandaag: 700 voor een paar uurtjes verbouwen, dus die pizza mag wel...
@rianne, op zich wel handig zo een avondbureau, voor als je na je werk wil. @mandy, langlaufen lijkt me idd erg zwaar, waar heb je dat gedaan? @lovely, oh lekker chinees, tja... iets met groenten? mager vlees? @zustertje, netjes 1100 cal @mamavesmee, hier een man die niet van voetbal houd uniek he? @leonie, oh leuk babyzwemmen @emma, ach voor een keer moet kunnen! @melanie, je zou idd niet zeggen, dat jij te zwaar bent! En ik zie ook wat verschil tussen de eerste en de tweede foto! @moppie, oh heerlijk pizza, maar dat mag idd ook wel na al dat verbouwen! Wel zwaar he?
Ik eet het hele weekend al hindoestaans, gister roti en vandaag souto soep en nog vlees met groente waarvan ik de naam niet meer weet met rijst. Steven zus heeft weer in de keuken gestaan jummie!!
thanks meiden.. en ik heb er bewust van genooten hier moet ik het weer ff mee doen ! wouw wat een super foto zag ik ! maar jij lijkt idd echt niet te zwaar hoor melanie .. toppie ! patriesja mmmm wat lekker !! moppie geniet van je pizza !! ow smullen hoor mamavesmee wat heb je nu weer voor lekker receptje !!
Moppie.. geniet van je Calzone.. Denk dat een Calzone zo rond de 750 gram weegt.. Weeg hem zou ik zeggen.. ben benieuwd.... Zwemmen is echt heerlijk en goed voor al je spieren.. Rianne.. De pizzaatjes waren echt heerlijk.. En met die salade er bij kwam ik maar op 400 callorieen.. Voor 6 stuks.. Dus best te doen toch? Patriesja.. Ja, vrij uniek, een man die niet van voetbal houd. Lijkt me heerlijk! Maar daar in tegen houd die van mij wel weer van romantische comedies en series zoals voetbal vrouwen, gooise vrouwen etc. Geniet van je eten! Emma.. Lekker genoten dus van het weekend. En als je van de week weer " streng" er tegen aan gaat komt het vast goed! **** Ik heb echt genoten van mijn pizzaatjes .. Jummie, jummie, jummie!!! Net nog een een klein schaaltje optimel vla met 2 eetlepels muesli gehad.. Had nog wat callorietjes over..
Ow verdorie, dan heb ik dus bijna 2000kcal net naar binnen zitten werken? Heb echt de hele pizza opgegeten haha... Naja, maakt niet uit!!
hoi meiden, kom even gedag zwaaien, ik ga ff 2 nachtjes weg met mijn man en ben er dinsdag weer. Heb vandaag ongeveer 800 kcal op. Te weinig maar werd pas om 12 uur wakker en ik heb niet echt trek meer. Tot dinsdag!
Heb er nog een bakkie magere kwark met choco vlokken achteraan gegooid dus zit echt op 2200kcal vandaag minimaal. ga het maar niet meer uitrekenen. zit wel TE vol nu... bluuhhhh.... @Debby: heel veel plezier, en geniet!
Zo meiden, allemaal een fijne zondag gehad? Die van mij was vooral lui Om 9 uur opgestaan... koppie thee gedronken en een kiwi gegeten en daarna ben ik lekker een uur onder de zonnebnak gaan liggen. half 1 lekker gegeten en om half 2 ben ik nog weer lekker met mijn meis in bed gekropen tot 3 uur....heb nog wel 30 min op de crostrainer gestaan en daarna lekker in bad gelegen... Mijn cal. voor vandaag zijn 1054..
@ Debbie: Veel plezier. @ allemaal: Fijn om jullie mening over die foto's te horen. Doet me goed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er nog veel meer af moet. Het liefst nog 34! pfff hahaha
nou melanie ! je ziet er nu al toppie uit en beter dan ik ! haha ... mijn verdeling over mijn lijf is niet zo super alles zit bij miijn buik en boobs moppie ik ben jaloeeeeeeeeeeeeeeeer lekker een hele pizza ! haha ik ben gister ook maar gestopt met tellen .. janita wat een lekkere zalige luie dag !! lekker hoor en ook onder de zonnebank .. zalig mamavesmee jij ook al lekker pizza op .. lekker hoor en nog een toetje ! wat een smullerij ! en hoe heb jij die pizza's gemaakt ? ik kan het niet terug vinden nou hier vanavond ipv friet twee boterhammen met een kroketje op en een kopje soep .. dat helpt er al wel aan straks nog een mineola en klaar voor vandaag 8)
Emma.. van Wagner heb je piccollini's dat zijn minipizzaatjes.. Ik had die met ham en kaas. 6 stuks zijn 389 callorieen.. Was echt heerlijk! Broodje kroket met soep klinkt ook goed!
klinkt lekker allemaal.... Ik durfde gisteren ook amper mijn calorieen te tellen waren naar de kfc geweest ik had enkel een wrap genomen maar wat zitten daar veel calorieen in Ik zit nu op de 1045calorieen voor vandaag straks komen de buren ga denk een tonijnsalade maken met wat toastjes erbij. Ik heb als avond eten genomen kop tomatensoep 2 volkoren boterhammen met 10+kaas en paar plakjes rauwe ham en dan in het tosti ijzer was erg lekker!
Debby veel plezier! Ja dat is helemaal goed MvE Heb er ook al zin in haha!!! Maar even zien wat voor menu ik morgen zal gaan maken alles bij elkaar! Ga zo bakkie thee drinken en dan vroeg op bed,morgen op tijd eraf want Lukas moet weer naar de peuters. Hoop morgen wat meer te kunnen reageren meiden
@mamavesmee, daar houd die van mij nou weer niet zo van hihi, een romantische komedie nog wel, maar die vrouwenseries... En die minipizza's, goed idee! @debby, veel plezier! @emma en moppie, nou mooi dat jullie ervan genoten hebben! @jantina, heerlijk zo een luie dag @zustertje, hmm jammie toostjes met tonijn! @rianne, is je zoontje aan het wennen bij de peuters? (kdv)