Heey meiden, Ben hier in het weekend ff niet geweest. Me man was thuis en dan vind ik het zo ongezellig als ik alles ga zitten bij lezen en reageren. Afgelopen weekend mocht ik normaal eten, was bang dat ik er van zou aankomen, maar dat is gelukkig niet gebeurt. Was wel even lekker om een beschuitje met hagelslag te kunnen eten, en een bakje chips. Vandaag dus weer verder met dieëten. @Melanie86, ik vind je er niet uitzien als 119kg hoor! Zou eerder 90 denken. Komt misschien ook wel omdat je lang bent. @moppie1981, jeetje wat vervelend van je buren zeg. Even flink doorklussen des te eerder kun je daar weg! @lovely83, dat sudanees eten klinkt lekker! Ben benieuwd @Emma29, snap dat je dan ook wat lekker wilt. Nu gewoon maar weer er tegen aan. @patrieja, oeee saoto soep jammie! Echt lang geleden dat ik dat heb gehad. Is dat een beetje makkelijk om zelf te maken? @Debby82, veel plezier! @janitna, zo te lezen heb jij een heerlijke zondag gehad. Zonnebank zou ik ook wel weer eens mogen doen, zie er zo bleekjes uit. @zusterje, in dat fastfood zitten echt veel calorieën. Al neem je maar een klein dingentje. Maar goed, een keer genieten is ook lekker. Heb nog even een vraag. Mijn moeder wil ook afvallen. Ze is 53 jaar, en ze wil ook calorieën gaan tellen. Met hoeveel calorieën per dag val je af? en wanneer gaat je lichaam in de spaarstand? Verder nog tips voor calorieën tellen?
Vandaag voor mij weegdag.... en het resultaat -4 kilo ik ben superblij. en ik kan het ook goed volhouden..
Hoi Meiden hoe gaat het met afvallen, ik had hier mijn snoepdag gehad en ook nog ongi geworden dus ik weeg zwaarder als daarvoor (nu nog maar 500 gram inmiddels) maar is niet zo erg (ik weet waar het van komt) Ik vind het ook nooit lekker om te sporten als ik ongi ben (je bloed halfdood (overdreven hoor ) ik ben mee lui als normaal dan.. dus lekker bankhangen is dan welkom!! Oja ik weet niet of ik het al ergens had gezegd Maareh als je nu last heb van een dikkere buik (the mummy tummy maar even liefkozend genoemd) ik heb fijn ondergoed van de miss etam gevonden, corrigerend zonder te snijden) ik had eerder van de HEMA maar die viel maar tot halverwege mijn buik en dan kwam de rest eroverheen (not pretty!!) maar deze zijn echt een aanrader!! dan past die broek die normaal net niet past door je buik nu opeens wel, of een mooi jurkje!! Ik dacht even zeggen..
Goedemorgen! @consider: super dat je niet bent aangekomen! Ik ga morgen jouw dieet ook volgen, heb er vandaag niet de spullen voor in huis. Je proeft binnenkort wel hoe het Sudanees eten is, alhoewel misschien word het dan wel stampot spruiten Gisteren genoten van de chinees! Heb eigenlijk alleen een klein schepjes rijst gehad met tjaptjoy er zaten lekker veel groentes in de tjap tjoy heb geen kcl getelt gisteren waren er vast te veel. Vandaag de dag begonnen met een krentebol. Zometeen een kop thee met een stukje ontbijtkoek. Vanmiddag een bruine pistolet met sellerie salade en een bruine pistolet met 30+ kaas. Tussendoor 2 sinaasappel. Vanavond ga ik voor 2 aardappels een groenteburger en boontjes. Weet nog niet op hoeveel kcl ik ga uitkomen,maar zit vast wel goed
Goeiemorgenn! Emma29: Als je er maar van genoten hebt toch!! Misschien even jammer, maar als je deze week je best doet komt het vast goed! T heeft wel gesmaakt dus? Melanie86: Je kunt het goed zien op de foto's hoor!! Moet zeggen dat ik je zelfs groter had verwacht, maar het ziet er goed uit! Je lijkt helemaal niet te zwaar! ( zie nu dat je lang bent!) Heb jij ook moeite met het vinden van lange broeken? Ik ben 183 en heb er al moeite mee! Patriesja: mm!! Klinkt goed! debby82, heel veel plezier!! Geniet er lekker van!! Jantina: Klinkt goed jou zondag! Heb jij trouwens ook striae op je buik? Met de slim belly zou dit ook verminderen, en ik merk wel echt dat het minder paars is dan toen ik begon! Was wel benieuwd of ik me dat verbeeld of dat meer vrouwen dit hebben! Ik heb morgen de tussenmeting! Ik ben zooo benieuwd. Ninien: Wauw wat goed zeg!!! Goed begin van de week!
Hier gaat alles goed! gister middag een handje chips en een handje japanse mix gehad, daarbaalde ik nogal van achteraf, dus heb als avondeten kippesoep met een bruinbroodje filet gehad. En savonds streng! Jullie hebben me verleidt door elke ochtend op de weegschaal te gaan staan! Vanmorgen was ik 300 gram lichter dan vrijdag, niet heel veel, maar een mooi begin dacht ik zo!! Ik heb nu een héle goede reden om af te vallen!!! Maurice heeft me zaterdag avond ten huwelijk gevraagd!! Het was echt heel lief en romantisch! Ik wist dattie er mee bezig was, maar toch had ik het niet verwacht! Hij had een hele mooie bos bloemen gekocht, mooie ring, allee kaarsjes in de kamer aan gedaan, lovesongs erop! Het was echt super!! Datum weten we nog niet, maar dat beslissen we wanneer ons huis is verkocht! Wou het toch even met jullie delen!!
Patriesja.. Heel veel vriendinnen zijn dan jaloers op die man van mij! Jantina.. Goede morgen! Consider.. Fijn dat het weekend goed is gegaan ( zonder aan te komen) en van de week weer verder met je dieet? Wbt callorieen tellen.. Je voeding invullen op caloriechecker.. keuken weegschaal gebruiken of vleeswaren/ vlees, aardappels en pasta af te wegen. Ik neem zelf een warme maaltijd van tussen de 350 en 500 callorieen..Dan kun je ook nog een beetje normaal ontbijten en lunchen. En ik neem zelf 2-3 stuks fruit per dag. ( geen banaan) Wil Misschien eens tussen de dagmenu's kijken voor je moeder. Leoniiee.. Het zwemmen was dus een succes.. WIj zijn zondag wezen ( vrijzwemmen) en het water was redelijk.. Ben benieuwd, dinsdag na de tussenmeting. Isademi.. god zij dank begint mijn buik weer mooi plat te worden.. Allen het stukje huid boven het litteken van de ks is niet mooi maar dat zal ook wel niet meer mooi worden Maar thanx voor de tip! En een halve kilo aankomen is niet gek hoor.. Had ik dus ook 2 dagen na dat ik ongi was geworden.. Maar is nooit leuk. Lovely.. genoten van je chinees.. En je dagmenu voor vandaag klinkt prima! **** Vanmorgen kon ik het niet laten om te wegen en de 500 gram die ik volgens de weegschaal was aangekomen waren er al weer af. ( vast veel vocht geweest..) Zojuist ontbeten met een schaaltje yoghurt ( 150 gram) en 40 gram cruesli balans.. ( peer / appel smaak.. geen aanrader.) Zo maar eens Esmee dik inpakken .. het is koud buiten en de hondjes willen nu echt uit..
Leoniiee.. kippenvel zeg!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! Straks slank in je trouwjurk meid!
Dankjulliewel! Vind het ook super gaaf en een enorme stimulance om er voor te gaan natuurlijk! mamavesmee: Denk je dat wij ook al vrij mogen zwemmen met Tara? Omdat ze nog niet zo oud is natuurlijk.. Lijkt me zo leukk!
ja he...heel erg fijn maar dat is volgens mij allemaal vocht hoor! en ik heb het verschrikkelijk koud. dat vind ik echt minder
Heey meid Ik heb geen idee hoe je het maakt hahaha steven zus maakt altijd van die heerlijke dingen voor ons (zijn hindoestanen) dan krijg je ook gelijk een hele berg eten mee En wat grappig mijn moeder, had het er vanmorgen ook over, die was ook cal. aan het tellen. Ze is ongeveer net zo oud, als die van jou. Maar ik weet ook niet of het dan anders is als bij ons, omdat je ouder bent.
Ninien.. is je hoofdpijn inmiddels over? Heb het ook een stuk sneller koud. Maar ook 10 kilo minder spek aan mijn lijf.. Dus is niet zo gek he? @ afvallen en ouder zijn: Denk dat bewegen voor oudere mensen nog belangrijker is naast het callorieen tellen. En het gaat allemaal wat langzamer **** Ga zo richting intratuin.. Leuk!!
Ahhh Leuk Intratuin Leonie wat super nieuws zeg helemaal geweldig! Wij zijn 14-2-2010 al 6 jaar verloofd maar een huwelijk zal hier niet komen vriend ziet het nut er niet van in Nee Lukas gaat al even naar de peuters hoor,volgens mij is die begonnen in Juni 2009 dus straks alweer een jaar! O: 200 gram yoghurt 3 Eetlepels kellogs rode vruchten 2 koppen thee en wat water. T: 2 Kiwi's 2 Koppen thee en weer water haha Zit nog even te denken wat ik zal lunchen vanwege de pizzatjes vanavond Denk iets van crackers ofzo. Ik breng straks de auto naar de garage en ga dan lopend met Jurre naar de Peuters om Lukas op te halen jaja zelfs dit dorpie heeft een garage haha
@ninien, zo 4 kilo eraf, goed hoor! knap gedaan! @isademi, ja ik ben ook ongesteld, ik heb dat ook, dat ik dan lui ben en geen zin.. en ook trek in lekkere dingen! @lovely, dat zit vast goed idd @leonie, gefeliciteerd! oh wat lief zeg! @mamavesmee, ja het is weer koud he? pff weer dik inpakken idd, maar gelukkig NOG geen sneeuw veel plezier bij intratuin! Wij zitten ook lekker te luieren hier op de bank haha ga maar is opschieten, want we gaan zo ff een kadootje kopen, een vriendin is vandaag jarig. En als ik ff achter de laptop zit gaat Celeno vaak erg leuke dingen doen ahum... Hoorde net ineens *plets* stond hij daar met een engelengezicht met een glas water omgekeerd in zn handen
@ leonnii : Wow wat superromantisch , gefeliciteerd !! En dan heb je inderdaad een goed doel om je kilo's kwijt te raken @ ninien : super voor je , wat een resultaat na 1 week @ mamavesmee : veel plezier bij intratuin ... @ consider : goed dat je niet aan bent gekomen !! @ lovely : lekker chinees .. @ melanie86 : ik zie echt wel al verschil hoor ... Nou vannacht ben ik goed ziek geweest , buikpijn , misselijk voelde echt als buikgriep , maar er kwam niets uit , echt om gek van te worden heb trouwens al een paar dagen buikpijn onder in mijn buik en een rommelende buik en pijnlijke borsten als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zwanger was gisteren nacht had ik ook al amper geslapen dus hier gaat niet veel actiefs gebeuren vandaag vanmiddag wel even naar de internist ben benieuwd wat ze gaat zeggen .... Morgen wil ik wel weer naar de sportschool , vanmorgen optimel vla met magere yoghurt gehad , vanmiddag 2 bruine boterhammetjes met 20 plus kaas en vanavond weet ik nog niet ....
Hello! Ben ik weeer! Wat kletsen jullie veel hahahaha! Dat kan en ga ik niet allemaal nalezen hoor... Hopelijk gaat het goed met iedereen! Ben nog steeds verkouden, heb last van de rode duvels...Bah! Maar gelukkig voel ik me alweer iets beter dan vorige week! Ik heb ook niet echt opgelet, had steeds ongelooflijke trek, dus de milka reep is op... Maar vanmorgen was ik toch nog iets afgevallen! Dus Humbly : 112,5 kg mag op de lijst! Ik ga weer meelezen en dan zal ik ook weer reageren, succes deze week weer!