10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamarianne.. het meot 1187 zijn.. heb het even veranderd.. Thanx! Nee.. zoveel eet ik nooit..:)

Ninien.. Ben wel benieuwd..

Ga ook even met de hondjes uit.. ( snel rondje om het blok) en dan met Esmee wat boodschapjes halen!

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Eet je dan alleen aardappelpuree?

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ;) als je mij toch niet had :p!!!

Voor degene die me nog als vriendje willen op hyves :D

http//www.Rianne2680.hyves.nl

4. je hoeft de kalorieen niet in de gaten te houden alleen je koolhydraten ;)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn man en ik hadden het besproken op vakantie en toen we terugwaren had ik de gemeente gebeld en datums gevraagd, ik heb toen een leuke datum gekozen en vastgelegd en toen mijn man gesms-t die zei ja (niets bijzonders haha) maar die dacht dat het 2009!!! zou zijn en ik bedoelde dus 3 maanden later hahahaha (in 2008) thuis moest ie even een keer slikken maar toen meteen gaan regelen en was de mooiste dag van ons leven, hij hoefde nooit perse te trouwen maar nu hij getrouwd is zegt hij het zoveel fijner te vinden, meer familiegevoel en dat we echt bij elkaar horen (en dan ben ik weer een stuk nuchterder bij hem vergeleken haha)

Maar goed hoe we elkaar hebben ontmoet e.d. was romantisch genoeg en de dag zelf ook (in een kasteel zijn we getrouwd en onze zoon heeft ons getrouwd en de ringen omgedaan) zo cute!!

6. MamavEsmee

Mamarianne.. haha.. ja, als ik jou niet had!

Ninien.. Heerlijk zeg.. geen callorieen tellen!

Brrr het is echt koud! * klaag* :p Nu eerst een bakkie koffie en dan Esmee uit bed halen..

Heb net nog even een kruidkoek gemaakt.. Staat nu in de oven.. Ga dus geen sinasappeltje eten maar neem een plakje kruidkoek..:D Warm.. MMMMMM:p

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nadat ik een poosje stil heb gestaan ben ik deze week 2,1 kilo afgevallen :$ Ik zit op de 75,5 nu.Vraag me niet hoe het kan...ik heb precies hetzelfde gedaan als alle andere weken.....en vandaag is het patatjesdag!:)

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben net thuis van mijn werk ga boodschappen opruimen en alvast koken want als mijn man thuis is gaan we gelijk hardlopen (het is hier echt giga koud) dan eten en even relaxen en dan ga ik met de buurvrouw lekker zwemmen!

Ik kom vanavond mee kletsen

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Trouwens girls als jullie een patat dag hebben eten jullie dan gewoon patat uit de snackbar of maken jullie zelf of uit de oven en wegen jullie het dan ook??

Hmmmm Nou ja valentijnsdag komt er weer aan dus kan altijd in het kaartje iets zetten ervan ofzo!!
    Als we wel zouden trouwen dan op een maandag en een feest in de tuin :p ;)

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Suus wat goed van je zeg :D

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Toevallig is het hier vandaag patatdag :D
    Ik eet altijd ovenpatat....die extra crunchy.....weet ff niet zo gauw welk merk dat is.....errug lekker!

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , nee kan zeker weten niet zwanger zijn , zou niet weten van wie :D still happy single ...

Ben vandaag bij de internist geweest , en ze gaan de thyrax verhogen totdat ik mijn kilo's kwijt ben en dan gaan we weer stabilliseren ... ben benieuwd hoop dat het dan wat beter gaat voor mijn gevoel .... maar wat was het inderdaad koud brrrrrr ...

13. MamavEsmee

Joehoe.. en daar doe je het voor!!:D

14. MamavEsmee

Mamarianne.. Wij eten altijd ( als we friet eten) verse friet.. deze zijn niet voorgebakken in vet.. Scheelt 50 callorieen per 100 gram.. En ik weeg patat i.d altijd af tot 150 gram..;)

Nicole.. Of je moet de heilige maagd maria zijn!:D Fijn dat de internist meedacht en nu op naar de 75 kilo..;)

Zit nu achter een flesje water.. het ruikt hier echt heerlijk in huis.. Als de kruidkoek klaar is even naar de supermarkt heen wandelen..

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Maak me ff lekker met die kruidkoek :D

16. goed gedaan meid!! :D

17. Lekker hoorrrrrrrrrrr kruidkoek
    ik pak zometeen wel een balletje gehakt...dat mag ik wel :D

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE waar woon je :D anders kom ik een plakje halen :p

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou zo voel ik me wel , hahahahaha word toch eens tijd voor wat nieuws geloof ik ...;);)

20. MamavEsmee

Nicole.. wie weet als je een weekend weg gaat.. Is het lastig om als single mama te daten?

Mamarianne.. Ik woon in Nijverdal.. ( overijssel) ;)

Ninien.. Oh.. lekker gehaktballetjes!!

De plak kruidkoek was lekker..Had hem gewogen ( 60 gram) en en vulde het net in.. 180 callorieen.. SCHRIK!!:$ Daar gaat mijn toetje na het eten!!

Nou ja.. Was toch al van plan om hem morgen mee naar mijn moeder te nemen.. Heb 2 mini stukjes afgesneden voor morgen.. Af en toe kietelen toch?:D

Deel Deze Pagina