Bedenk me net dat ik nog van die chocoladeblokjes aan een stokje heb liggen (om chocomel te maken) maar die kun je ook heerlijk zo van het stokje kluiven mmmmm
oh meiden hou op hoor hahaha wat kan chocola toch lekker zijn!!! En dan hou ik ook nogeens ontzettend van chocolademelk, chocopast, chocoladehagel en zelf koffie met chocoladesmaak
Juist gewoon negeren dat gevoel , ik ga als ik zin krijg in iets gewoon even een stukje van The Hills op mtv.com kijken en met al die perfecte figuurtjes wat die meiden hebben in die serie is mijn honger en snaaizin snel over
@ mamavesmee : en bedankt he ons hier lekker maken met zulke foto's en dan afsluiten ... tot morgen !
hahahaha, heel slim! Bij mij komt het nu ook omdat ik me zit te vervelen. Tijd dat er weer iets LEUKS op tv komt...
Precies , je eet uit verveling , is ook mijn probleem hoor alhoewel ik het niet meer heb gedaan sinds ik aan het dieeten ben ... gelukkig heb ik me nog heel goed weten te beheersen
Ik ook niet, en daar ga ik nu ook niet mee beginnen. Heb toch al het gevoel dat ik deze week niet/weinig ga afvallen. Moet ik vooral chocola gaan eten... Maar inderdaad dat eten uit verveling...
Nou meiden, ik ben er weg van. Ga ff kijken of dat nieuwe programma van bridget iets is. En dan ga ik lekker naar mn bed. Mijn grootste hobby uitoefenen (slapen) heerlijk... Tot morgen, Truste