@Ninien: dat lijkt me nou echt helemaal niks!! Als je je slapjes voelt zal je toch wat meer moeten gaan eten, of bijvoorbeeld een voedinssupplement ernaast gebruiken. === @Hier: O: glas limonade (35) L: ovenschotel met gehakt, prei en aardappel en kerrie mix (445), 300gr. appelcompote (225) T: flesje spa rood Totaal: 700kcal Vanaaf nog een boterham voordat ik naar mn werk ga. burp! Mn moppie is zo krols! Heb de halve nacht wakker gelegen van haar gejank Hoop dat het snel voorbij is... Vind haar zo zielig. Ze wil steeds gaan zitten maar dan vlak voordat ze haar kont op de grond zet tilt ze m weer op. En alleen maar over de vloer rollen! Zucht... Ik ga nu een nieuwe telefoon kopen, want kwam er gisteraaf achter dat ik die van vriendlief samen met mn jas heb uitgewassen hahaha... handig! maar gelukkig doet de sim het nog!
Ik zag gister bij de Aldi de Sony Ericsson W205 voor 50,- liggen dus denk dat ik die maar haal. Is onze "marktplaats" telefoon die ik heb uitgewassen, dus die ligt de hele dag thuis. Voor mezelf ga ik binnenkort een abo aanschaffen met een HTC Hero denk ik.
Ik vond het wel grappig. Moet altijd zo lachen om haar. Heb je destijds dat programma van haar gezien "Hoe word ik mama in amsterdam-zuid" ? Het is vergelijkbaar aan dat programma!
Dan ben jij denk ik lid bij dezelfde sportschool als ik, als ik dat zo lees... Ben alleen al bijna een jaar niet geweest. Ben van plan weer te gaan als ik te weinig afval naar mn zin. Nu dus nog niet!
hoi meiden, heb ff niet bijgelezen. Ben net terug van mijn nachtjes weg met mijn man. Gisteren geprobeerd rustig aan te doen en ben uiteindelijk om 1500 kcal uitgekomen. Valt mij best mee. Maar ja, schijnbaar iets verkeerds gegeten want mijn man en ik zijn allebei aan de race vandaag houd ik dus maar een rustig dagje met rond de 1000 kcal en dan morgen wegen. Ben benieuwd maar heb er een goed gevoel over... O ja en heb mijn ei ook gehad gisteren dus heb er ook nog wel wat "afgesport"
Even een poosje in de badkamer doorgebracht leuke kleding aangedaan,opgemaakt en mijn haar opgestoken. Ik ga zo mijn zusje uit school halen en dan gaan we de stad in iets moois voor mijn ma kopen (is jarig vandaag) En dan naar mijn ouders toe gezellig daar eten chinees! LEkker! Ik mag 1 bordje nemen met van alles en nog wat. Zit tot nu toe nog maar op 400 calorieen vanavond cursus dus geen tijd om taart te eten enz. En ik kan niet wachten tot morgen dan weet ik eindelijk de verrassing van mijn man!!! @Nicole26 fijn dat je goed geslapen hebt! Ben benieuwd of je medicijnen iets doen bij het afvallen I hope so!! Heerlijk he sporten!!! @MamaRianne als je ergens heel veel zin in hebt helpt het bij mij om mijn tanden te poetsen is de zin in iets gelijk over! Het is echt koud buiten dus lekker inpakken en gaan met die banaan! Ik wist trouwens niet dat er zoveel calorieen zitten in evergreen (eet ze ook nooit vindt ze niet lekker) @Patriesja Balen van je slechte nacht! Hopelijk kun je vannacht beter slapen.... Veel plezier met boodschappen doen. @Leoniiee Hoe gaat het afvallen bij jou? Je hebt echt een schattig dochtertje! @Consider lijkt me nu ook niks hoor buiten wegen echt veel te koud haha maar super hoor bijna 5 kilo kwijt in 1 week! @Ninien Wel apart jou dieet maar wat doe je dan als je op gewicht bent ga je dan weer wel koolhydraten eten? @Moppie1981 onze oudste kat is ook krols geweest maar daarna gelijk geholpen en onze andere kat is bij 6 maanden geholpen en die heeft er nooit last van gehad. Gelukkig want kan echt verschrikkelijk zijn volgens de dierenarts suc6 ermee! Suc6 met nieuwe gsm kopen. @Melanie86 ik vindt bridget ook een super mens kan er erg om lachen! @Debby82 Gaaf dat je het zo naar je zin gehad hebt! En je calorieen ook netjes joh!
Ok dan Moppie! Heb ik volgens mij ook zien staan. L: 2 Tarwebrood en Halvarine 35% minder vet 1 Met 30+ kaas 1 met Rookvlees 1 Glas optimel drink En wat Energy drink gaat er ook wel weer vanaf T: Volkoren ontbijtkoek 2 Glazen Thee water water water D: 200 gram wortels 6 Aardappel kroketjes uit de oven/magnetron 100 gram kipfilet Kom uit op 1178
Dikke knuffel Mandy!!!! Frustrerend is dat he als je man/vriend wel van alles naar binnen werkt en jij maar moet toekijken en niks mag!
@ zustertje...ik ben van plan als ik ooit op mijn streefgewicht kom om een beetje zo te blijven eten aardappels eet ik toch al zelden, en pasta,s kan ik wel terug brengen naar 1 x in de 2 weken of zo alleen het brood kan een probleem worden, maar de AH heeft koolhydraatarm brood Dus het zou moeten lukken en het moet eigenlijk een andere manier van eten/leven worden ipv een dieet Maar eerst maar eens streefgewicht zien te halen
@ chocolade.. sorry voor het plaatje! Zusterje..s'avonds cursus vind ik ook altijd zo'n domper. Wel een leuke cursus? Gefeliciteerd met je mams.. En geniet van je chinees! En alvast veel plezier voor morgen !! Consider.. WOW wat een resultaat! Wat zei je man? Is het een beetje goed vol te houden? Nee, ik zou al niet beneden de 1200 ( structureel..) Een keer een "balans " dag is niet erg hoor! Humbly.. mooie lijst he! Jij nog maar 8 kilo te gaan he? Nicole. fijn dat je vannacht een keer goed hebt kunnen slapen! Hoe gaat het nu met de medicijnen? Al hyper? Mamarianne.. jij hoeft niet stil te zitten vandaag! En tot nu toe een prima dagje! Patriesja. Balen van je nacht.. Celeno tanden/ kiezen.. Ben blij dat wij die tijd hebben gehad. Erg zielig en helaas weinig aan te doen. Ninien.. wow jij gaat echt als een speer.. Heb me een beetje verdiept in het Dr Frank dieet.. Het lijkt mij ook wel wat. Helemaal als je zo snel afvalt. Heb vannacht zelf gedroomt over blokjes kaas, veel vlees en vis.. Jummie! Maaaaar.. die frietjes zijn me zo heilig.. las al iets over koolraap frituren.. Al eens gedaan? Menuutje klinkt i.d. niet lekker.. Wat voor lekkers heb je er vandaag van gemaakt? Moppie.. mooi dagje vandaag! Gaat de les vanavond wel door? Balen van de telefoon.. Hier laatst ook de telefoon van manlief in de wasmachine gehad.. Moet hij de werkkleding maar niet met telefoon in de wasmand gooien. Debby.. Fijn dat jullie nachtjes weg leuk waren! Hopenlijk ook productief! **** Vanmorgen er vroeg uit.Pffff ben ik echt niet gewend.. Valt dan altijd erg tegen.. Mijn dagje voor vandaag.. O: 2 wasa crackers met rauwe ham en een flesje water. T: 1 boterham met rauwe ham, sinasappel en koffie/water L: 150 gram magere yoghurt met 50 gram muesli. T: appeltje en water/thee A: 350 gram zuurkoolstampot ( zonder spek) en 80 gram runderookworst Totaal van:1020 callorieen.. vanavond mag ik dus nog een schaalte pepsels oid.   Vanmorgen vergadering.. moest om 9.00 op mijn werk zijn en voor die tijd Esmee nog weg brengen dus al vroeg op pad. Op het werk natuurlijk weer wat lekkers bij de koffie.. verse cake met appelstukjes.. Ik heb netjes mijn broodje gegeten en later op de ochtend mijn sinasappeltje.. Ik heb minder snaaitrek als gisteren.. Mijn menstruatie is ook bijna over dus zal er ook wel mee te maken hebben. En.. vanmorgen niet op de weegschaal gestaan.. Maar ben bang dat deze week er weinig af is..Terwijl ik toch netjes zo tussen de 1100 en 1300 zit.. Het gaat me eigenlijk te langzaam nu.. Al heb ik niets te klagen.. En wil wel graag overstappen op iets anders maar ben bang dat ik dan niet meer gemotiveerd ben.. Nu mag ik af en toe nog iets lekkers eten ( friet oid) en bijv bij DR Frank niet..
Zustertje: Dankjewel! Het gaat goed! ( denk ik!! ) Ben een beetje zenuwachtig voor vanavond maar tot nu toe ben ik heel netjes geweest vandaag. Ga zo is even mn cal uitrekenen! En bij jou? Mandy: Erg is dat hé!! Mijn vriend eet minder: Niet iedere avond 1 zak chips maar de helft zeg maar! En hij valt gewoon af!!!!! :O Vind het héééééél furstrerend, maar de mannen worden er ongezond van en wij niet!
Moppie: Hahah! ooh balen is dat.. Wel een reden om n nieuwe te kopen, dat is dan wel weer leuk! Debby: Allebei aan de race? Oh verschrikkelijk! Nou beterschap voor jullie dan maar! Ben benieuwd hoeveel je kwijt bent morgen!
@nicole, wel heel goed dat je gaat hoor! ik heb ook een tijdje gefitnesst, maar vind het niet zo heel erg leuk @moppie, oh gezellig, net als mij heerlijk geslapen hopelijk aankomende nacht weer beter.. En idd ninien, net wat moppie zegt, lijkt mij ook niet zo gezond, als je je zo slap voelt. @melanie, dat heb ik idd ook gekeken, toen was ik ook zwanger en vond het erg grappig ga volgende keer wel kijken, hoelaat komt het? @debby, wie weet misschien binnenkort zwanger spannend hoor! @zustertje, veel plezier vandaag en gefeliciteerd met je ma! @rianne, ziet er goed uit! @mandy, ik ken het meid, hier nog een man die alles kan eten en dat ook doet @mamavesmee, hier precies hetzelfde, ongi bijna weg en de snaaitrek is over, gelukkig maar!
Ik denk dat moppie mijn dagmenu bedoelde, wat ze helemaal niets vind en ik moet haar vandaag gelijk geven. maar ik denk dat het slap zijn komt, omdat mijn lichaam zo gewend was aan koolhydraten, en het nu nog maar heel weinig krijgt, dat het om moet schakelen zeg maar... net als een roker die stopt met roken, of een drinker die geen alcohol meer krijgt. maar vervelend is het wel