hahaha MamavEsmee, ja een bodemloze put, dat is echt de juiste benaming ervoor. Ik ben ergens wel blij dat ik niet de enige ben, die altijd zo aan het snaaien was. Maar ben nog veel blijer dat we daar nu met zn allen mee gestopt zijn! @ all: Ik ga douchen en naar bed. Kinderbedtijd! Liefs en tot morgen!
Rianne.. geen nieuws is slecht nieuws.. Melanie.. Ja, heb ook veel steun aan dit topic.. Trusten. *** Ga zo ook afsluiten.
Naturel zuurkool apart koken van de aardappelen, en bij de zuurkool wat laurierblaadjes mee koken. Dan krijg je al wat meer smaak eraan. Na het stampen kan je het op smaak brengen met peper en zout. Of kruidenzuurkool nemen, of wijnzuurkool, tis maar net wat je lekker vindt @Consider: Jaaaaa! Dat was het! Want ik wilde het echt niet meenemen hoor! Maar vriendlief heeft mn laatste reepje opgegeten. Bluuh, was er nog kwaad om ook! Want had voor hem een 5-pack met mini hazelnoot reepjes meegenomen - waar ik niet zo van houd... Toen zei hij schaamtevol: "ja, die zag ik daarna pas!" @Patriesja: Hoop voor je dat je een rustige nacht krijgt vannacht @Hier: knackebrodje met kruidenkaas gepakt. Geen light, maar die gewone is zoooo lekker!
hoi meiden kom ff snel mijn gewicht doorgeven voor ik naar mijn werk ga. Huidig gewicht: 84.4 Deze week: -1 kilo Totaal -4,4 Niet slecht voor een week waarin ik 2 keer gebak heb gegeten, een keer uit eten en een keer uit lunchen ben geweest!
Goedemorgen allemaal! Er ligt hier in het noorden weer sneeuw Straks even met Valerie naar het centrum een paar kleine boodschapjes doen. En als Valerie slaapt maar even sneeuw ruimen. Vanmiddag heb ik afgesproken met mijn buurvrouw. Oh ja, was vanochtend 700 gram lichter @Lovely, ik vind het echt goed vol te houden, en heb geen honger gevoel. Alleen vind ik de donderdag en vrijdag wel een rotdag qua eten. Op donderdag mag je 2 tomaten, en een zure augurk. En daar hou ik niet van. Neem dan gewoon een manderijn. En op vrijdag mag je vis, tomaten en sla. En daar houd ik ook niet van. Dan neem ik dus een geroosterd broodje en een manderijn voor in de plaats. @Debby, een kilo eraf, keurig! @moppie, eigenlijk best lief dat je vriend dat reepje heeft opgegeten. Hij heeft je beschermt tegen meer calorieën Anders had je hem vast zelf nog opgegeten. @mamavesmee, bodemlozeput is echt een hele goede benaming!
Hier ben ik eindelijk weer Gisteren geen taart of hapjes genomen op mijn ma der verjaardag alleen een lekker bordje Chinees. Ik weet ook ondertussen wat we straks gaan doen!!!! Heb er super zin in hier de link heeft mijn man voor 3uur afgehuurd :: Sauna L'eau PURE :: Privé-sauna en Wellness-sensatie Daarna gaan we ergens lekker uit eten. Eigenlijk wilden we gaan hardlopen maar hier ligt een dik pak sneeuw. Misschien kom ik straks nog mee schrijven maar ik ga eerst wat rommelen. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen het gaat hier redelijk, verkouden, Dean is nu weer wat beter onze dochter zit aan de AB (ontstoken oor en ze hoorde wat in haar longetjes) verder zit ik zelf ook aan de kuch maar komt goed zeggen ze...
Goedemorgen meiden! @nicole: knap hoor! Dus geen taartje genomen op de verjaardag? @mandy: Lekker gesport dus? @debby: goed hoor -1 kilo! Lekker genoten van de gebak? @consider: ik lust ook geen tomaten, die schrap ik dus ook maar uit het menu @zustertje: heerlijk! Veel plezier alvast! En geniet ervan Vandaag ga ik beginnen met het ziekenhuis dieet. Heb nog geen ontbijt gehad dat probeer ik uit te stellen. Heb een avonddienst dus mijn laatste maaltijd kan ik pas rond 21:00 nuttigen vandaar dat ik het allemaal een paar uur probeer te schuiven. Voel me vandaag weer wat beter tenminste niet meer down, had gisteren voordat ik ging slapen laxeermiddel genomen zat weer behoorlijk verstopt voelde me helemaal opgeblazen. Was dus een beetje een slapeloze nacht...volgende keer maar eerder nemen. Was vanochtend wel -1 lichter dan vrijdag denk dat het te maken heeft met de verstopping. Fijne dag iedereen!
Moppie.. de zuurkool was wel lekker maar niet zo lekker als met spek er door. Jantina.. goede morgen! Zustertje.. heel veel plezier vandaag ! Debby.. wat een mooi resultaat zeg! Lovely.. succes met je eerste dag! Consider.. hier een inimini beetje sneeuw maar volgensmij komt er meer aan.. Weer dat geploeter door de sneeuw.. Humbly.. alles ok? Leoniiee.. hoe was de tussenmeeting? *** Vanmorgen een tussenweging.. - 0.2 kg sinds vrijdag.. En dat tijdens mijn ongi.. Als er voor vrijdag nog 400 gram af is zit ik op de 80!
Hier mijn dagmenu voor vandaag! O: gram magere yoghur en 40 gram muesli.. T: fruit L: 2 boterhammen met grillham en een stuk fruit T: ontbijtkoek reep. A: 400 gram hutspot met een rundergehaktbal ( 65 gram) Zit dan op: 996.. Neem dan bij de koffie vanavond nog fruit oid en een klein schaaltje pepsels.. Ik moet vanavf 15.00 werken dus neem vanaf het tussendoortje mee.. Kom dan op een totaal van 1240.. Netjes terwijl ik aan het werk bent lijkt me..
Good Morning, Hier ook idd weer sneeuw en ben er zo klaar mee!! Goed hoor MvE hoop het voor je echt waar! Lovely succes met het ZH-Dieet ben benieuwd hoe je het gaat doen En of het je een beetje bevalt. IsaDemi beterschap in dat huisje van jullie!! *knuff* Zustertje heel veel plezier ben jaloers Consider goed van je hoor. ------------------------------------------------------------ Ik wordt nog een keer gek van die weegschaal!! Haha Eerst gaf hij 101.5 aan op de vloerbedekking ben weer heel vaak ergens anders staan en zat steeds tussen de 101.1 en 101.4 in. Ik zou me god niet weten waar een nieuwe batterij ligt dat ding is trouwens ook al meer dan 4 jaar oud. Maar ik maak er maar 101.2 van dus 3 ons eraf in 2 dagen na de weging van zondag. Hoop dus zondag sowieso op de 100 te zitten en minder is altijd mooi maar ik denk dat dat er niet in zit haha maar goed we gaan ons best doen. Na hoeveel jaar zouden jullie een weegschaal vervangen? Of zou er geen termijn voor zijn wanneer je zo'n ding moet vervangen?? O: 200 Gram yoghurt 3 Eetlepels kellogs rode vruchten 2 Kiwi's 2 koppen thee en water water water
Lovely: Balen dat je je (gisteren) down voelde. Hopelijk is het nu beter! Mamavesmee: Moet eerst beter lezen wat je boven het menu zet. Ik schrok!! Ik denk: WOwww wat voor dagje houdt zij! Maar zo zag mijn dag er eerder ook uit hoor! En wat jij ook zegt: De chips of iets dergelijks vond ik niet eens meer lekker!! Ik at het zo vaak dat het gewoon verveelde, maar ik MOEST wat eten! Nu probeer ik iedere avond streng te doen en als ik dan in bed lig en niet heb toegegeven aan iets lekkers voel ik me veeeeeeeel beter dan iedere avond met de gedachte: Bah wat voel ik me dik. Ik deed trouwens ook door een klein kopje thee 3 grote suikerklonten!!! nu 2 zoetjes en ik vind het heerlijk! Leuk bruiloft!!! Ninien: Ik heb dat ook neit met chocolade! Oke, het is af en toe lekker. Maar dat ik er nu echt naar verlang? Of dat ik het mis? Nee hoor.. Ik haal gerust chocolade voor maurice zonder dat ik er naar om kijk. Hebben wij even geluk! Consider: Jammer van je moeder, maar dat hoeft helemaal niks te zeggen. Misschien is ze er morgen wel weer veel kwijt. Maar als dit haar demotiveert kan ze beter 1 keer in de week wegen.. nicole26: netjes hoor! Verjaardagen zijn toch het moeilijkst vind ik.. Heb je wel genoten van de patat?? Ik heb echt al weeeken geen patat meer gehad. emma29: 12 uur werken, pff! Je hebt vast goed geslapen vannacht! Debby: netjes hoor!! Zustertje: OOOOH!! Wat heeeeerlijk!!! Daar gingen ze van de pfaffs laatst ook heen! Wat lijkt me dat super zeg! Wat een lieve man heb je!!! Sneeuw?????? Hier niks hoor! Isademi: Aahh. Beterschap voor iedereen daar! Vervelend zeg. Lovely gelukkig maar meid!! en -1, netjes hoor!!! mamavesmee: Ziet er goed uit idd. mamarianne: ik heb geen idee!! heb jij een digitale? Die vertrouw ik namelijk wat meer dan zon oude. Tussenmeting: Ik was 2 kilo lichter dan 2 weken geleden, dat klopt niet want thuis ben ik meer verloren. Maarja thuis weeg ik smorgens zonder kleren en daar weeg je savonds met kleren aan en net na het eten! Ik was onder de navel 2 cm kwijt en boven de navel 5 cm!! En opzicht ben ik er wel heel blij mee, maar ik wil gewoon van mn onderbuik meer af!! Beetje jammer dat dat dan weer moeilijk gaat!
@mamavesmee inderdaad verveend iedere keer s'nachts eruit om te plassen! @zustertje lijkt me super zeg! @lovely met het ziekenhuis dieet eet je toch ook haast geen koolhydraten? hier ook weer sneeuw! o; schaaltje kellogs k pure chocolade met melk t; flesje water halve appel
@mamarianne hier een gewone weegschaal ipv een digitale omdat die steeds een ander gewicht aangaf. @leoniie dat is toch super, ga zo door meid!
@ zustertje : oww wat heerlijk , heel veel plezier alvast !! @ lovely : nee geen taartje genomen alleen een kopje koffie , ik moet van mezelf echt zeggen dat ik me heel goed aan het niet snoepen of vet eten houd alleen val ik niet meer af sta al bijna 10 dagen op en om op hetzelfde gewicht , en daar ben ik niet zo heel blij mee ... @ leonnii : mwah de patat was niet zo heel lekker , had ook niet echt honger gisteren dus na een snackje en een beetje frites zat ik al zo goed als vol , helaas .. dat is toch super dat je zoveel centimeters al kwijt bent !! en onderbuik lijkt me ook heel normaal als je al een kindje hebt gehad dat dat wat langzamer gaat .... Hier vanmorgen maar niet gewogen en ik weet ook nog niet of ik vrijdag wel ga wegen , zit toch constant op hetzelfde gewicht en er gaat niets af dus dan is mijn motivatie ook foetsie ... dus toch maar even door en hopen dat er deze week nog iets af gaat .. vandaag flink aan de poets dus dat zal ook wel goed zijn voor de calorieverbranding , hihihihihi ... morgen lekker naar de kapper , heb er echt zin in en het word ook hoog tijd straks ook nog even een carnavalspakje voor Sara halen want ze hebben morgen carnavalsmiddag op de creche en dat hoorde ik gisteren pas ... gisteren ook nog een nieuwe wasmachine gekocht en die komt zaterdag gelukkig
Ehhh en sneeuw ?!! heb hier nog niets gezien gelukkig en dat mag voor mij ook wel zo blijven , het is wel zwaar koud buiten brrrrrr...
vanmorgen weer gewogen.... -1,4 eraf het is gewoon niet te geloven, het gaat echt zooo hard. begin het aan mijn broeken ook al goed te merken ben anderhalve week bezig vandaag...ooo als dit maar goed blijft gaan ik doe niks bijzonders aan beweging. ben er wel superblij mee, maar ik ben bang dat volgende week de stilstand toeslaat