10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    super bedankt lieve lieve lieve meiden

ai ai ai wat had ik er de pee in gister .. ook wat zwaarder en nu weer maar ik voel mijn ongi lekker vroeten
    dat zal ook de dip wel verklaren of het feit dat man gister 2 appelflappen en een gebakje op heeft :D
    kan er goed tegen maar pfff ben zo emo al 2 dagen .. laten we het houden op de ongi !
    net snel vakantie CP geboekt en idd schop onder mijn hol en vandaag gaan we weer verden

thanks meiden echt jullie zijn kanjers ....

moet nu vandoor ga gezellig bakkie doen met vriendinnen en kids en ik kom vanmiddag lekker ff meebeppen

echt super bedankt

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Zustertje: vannacht ook last van gehad. Halve nacht opgezeten, dan weer op de pot, dan weer op de bank met een emmer naast me want was zo misselijk! gelukkig niet hoeven spugen... moest er ook nog eens bij komen!
    Voel me nog niet in orde maar moet zometeen naar de tandarts :(

@Emma: gewoon manlief de schuld geven haha! Hoop dat vandaag een prachtdag wordt!!!!

@Hier: niet lekker dus... heb ook nog niks gegeten want ben bang dat t er niet in blijft.
    Zometeen naar de tandarts, en daarna ga ik me serieus afvragen of ik vanaaf moet gaan werken (les geven). We zien wel hoe het loopt...

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. drink ook regelmatig een glaasje light of cristal clear..;)

Moppie.. af en toe een keer een balansdagje is prima hoor.. Ik probeer 2x in de week rond de 1000 te blijven en hierdoor merk ik dat de verbranding sneller werkt.;)

Ess.. hiiii... welkom meid! Ik zelf doe callorieen tellen op www.calloriechecker.nl Even inloggen en dan kun je tellen.. Tip.. keukenweegschaal aanschaffen als je die nog niet hebt.;) Er doen ook een aantal meiden WW meen ik.

Lovely.. wat goed dat je een dagje even weinig hebt gegeten.. Je zult merken dat de verbranding weer snel gaat!

Emma.. veel plezier vannochtend!

Hopeand faith.. haha.. deel 1 was gesloten..slimmerd..:p

Net 2 boterhammen met 15 gram runderrookvlees op en een klein glas melk.

Zo een flink stuk wandelen met de honden.. Zie op de thermometer dat het koud is dus Esmee dik inpakken..;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jaja meiden de lijst :D

5. MamavEsmee

Ziet er mooi uit zeg, de lijst!:D

En ik zie dat Moppie haar doel heeft behaald! Snel zeg!:$

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jah goed he!!
    Ik heb de kleuren een beetje veranderd haha ik zie dat het soms wat onleesbaar is :p

Liefsz 8)

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey MvE, ja ik kom hier ook gezellig meekletsen. Heb geen weegschaal maar ga het wel per kopje/schepje/lepeltje invoeren niet zo precies maar goed..

Humbly, mag ik ook op de lijst?

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag je op de lijst ;) pb maar me even je start gewicht, waneer je begonnen bent, je streefgewicht ;)

Liefsz 8)

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Wowwww moppie gefeliciteerd met je behaalde gewicht :D:D

Mooie lijst Humbly , zie alleen niet zo goed wat er bij de gele letters staat maar dat zal wel aan mij liggen denk ik ....

Zie er al goede resultaten tussen staan , we gaan de goede kant op met z'n allen !! Ik heb ook echt het gevoel dat ik al echt aan het wennen ben aan deze manier van eten en dat ik niet echt moeite meer heb met ander eten ... Begin nu ook echt resultaat te zien , ik kon gisteren zelfs een rokje maat 40 aan terwijl normaal maat 42 mij nog strak zit :$ Hebben jullie dat ook dat het steeds meer went en dat je er nog weinig moeite mee hebt om bepaalde dingen te laten staan ??

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb nog geen een keer gehad dat ik er moeite mee had alleen al omdat ik schrik hoeveel cal. er in een koek of zo zit hoef ik gelijk niet meer haha dan eet ik liever een boterham of zo.

Moppie SUPER goed dat je op je streefgewicht zit!!!

Ik kan het gele ook slecht lezen op de site maar dat geeft niet.

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @nicole; haha jah dat heb ik oowk :p heb het al veranderd in de lijst :p de volgende keer is he wel goed zichtbaar ;)

Liefsz

12. nicole26

Je bent een schat 8) Word ook al ouder he , word donderdag al 30 :( dus mijn ogen gaan er ook op achteruit , hihihihi ...

13. nicole26

Jaa echt he , ik wou laatst een speculaasje pakken , dacht ook een droog speculaasje daar kan toch niets inzitten :$ nou dat had ik goed mis , mijn zin was ook gelijk over , hahahahaha ...

14. MamavEsmee

Nicole.. jaaa.. dat heb ik ook! Geen moeite om koekjes/ snoep/ chocolade af te slaan.. Al vind ik chips etc wel lastig.. maar goed..;)

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey lady's

@moppie, ja gelukkig durf ik inmiddels al wel (alweer jaren) met de lift, dus das dan weer jammer voor het afvallen ;) maar goed... ook niet te doen met een kind haha ik zie het al voor me ;) met buggy en kind te trap op en af...
    Beterschap!

@zustertje, wat goed dat je steeds hardloopt! en ook met je man, gezellig :D

@nicole, wat wil je precies gaan doen in amsterdam? wat vind je leuk?
    trouwens zag je foto op show your self :D grappig om iemand dan echt te zien

@mamavesmee/lovely, ja lekker gewandeld, het was idd wel erg koud! Het was leuk totdat Celeno steeds languit in de sneeuw ging liggen en toen drijfnat was :$ en toen wilde hij niet meer mee ;)

@emma, gelukkig gaat het alweer wat beter, ja af en toe heb je gewoon een baal dag! Maar meid je kunt het!!!

@suzanne, en afgevallen??

@lovely, ik zag ook jou foto staan, leuk om te zien! :D

@hopeandfaith, gelukkig heb je ons weer gevonden!

@essebes, welkom! ik tel calorieen..

@humbly, de lijst ziet er weer mooi uit! :D

Nou dat was een hele lijst :D hier gaat het zn gangetje, straks lekker weer even een flinke wandeling, maar neem deze keer de buggy mee ;)

16. nicole26

@ mamavesmee : jaa heb het inderdaad ook meer met chips dan met zoetigheid terwijl ik wel echt een zoetekauw ben .. en avondeten heb ik ook nog wel eens de neiging om meer te nemen omdat ik nog honger heb maar dan heb ik natuurlijk flink mijn avondeten naar binnen gewerkt en is mijn hongergevoel nog niet weg ...

@patriesja : we gaan overdag shoppen en uiteten en s'avonds stappen eerst de kroegen in en dan naar een club of discotheek maar we willen wel ergens heen waar niet alleen jonkies komen aangezien onze leeftijden tussen de 26 en 30 liggen ongeveer ... En die foto hahahaha is wel een beetje eng om neer te zetten ben toch altijd bang dat er mensen zijn die me kennen , hahahahaha , heb jij ook je foto erbij staan ?

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    oh lekker shoppen :D een van mijn favoriete bezigheden haha
    Van wat voor muziek houden jullie?

18. nicole26

Jaa van mij ook ;) gebeurt alleen veel te weinig , hahahahaha ... een beetje club muziek , house maar niet te hard geen hardcore of zo , gewoon een beetje goede dj's .... Hoorde al van hotel arena en paradiso en westeruni maar geen idee of het wat is , we wonen namelijk een km of 250 van amsterdam af 8)

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hotel Arena vind ik ook erg leuk! En Paradiso is ook leuk, daar zijn veel verschillende feesten en optredens (je kan op internetsite zien wat er is).
    Jimmy Woo, maar daar sta je lang in de rij ;)
    Sinners is ook leuk :D
    De meeste kan je op internet zo opzoeken, kan je een beetje zien wat het is en waar het zit.
    Heb ook wel weer is zin om flink te stappen :D tis ook alweer laaang geleden!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hellooo Dames!
    @Emma: Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn dat het even niet goed gaat. wel een lekker vooruitzicht cp!

@moppie: succes bij de tandarts! Durf je wel te drinken?

@essebes: ik tel kcl en dat werkt hier prima!

@mamavesmee: het is heel koud buiten! Hebben jullie lekker gewandeld?

@humbly: kun je mij ook voo week 3 erij zetten? Ben nu 86,8 :)

@nicole: hier ook aardig gewend, kan eigenlijk prima van de lekkers afblijfen. Heb vrijdag dan wel chocola gehad maar ach dat mag zo af en toe.
    Wat super dat je een maat kleiner aankan! Dat stimuleert ook weer zeker :)

@patriesja: haha ja nu ben ik niet meer anoniem :D , zag Nicole inderdaad ook staan je bent een mooie meid hoor! En je dochter is ook echt cute!
    Vind het wel leuk om de gezichten te zien die achter de namen zitten.

Hier de dag begonnen met 2 cracottes met 30+ kaas en en kop koffie.
    Net tussendoor een krentebol gehad en een kop thee.
    Voor de lunch 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en een sinaasappel.
    Avond eten een pastaschotel uit de oven met,gehakt, courgette, tomaat en mozzerella.
    Heb voor tussendoor nog wat suikervrije dropjes om te eten ;)

Deel Deze Pagina