10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ patriesja : we gaan overdag lekker shoppen , uiteten dan naar het hotel ons lekker douchen en regelen dan de kroegen in en daarna of naar Escape , Panama of Jimmy Whoo ... zijn we nog niet over uit :)

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: Fijn dat de bruiloft leuk was geweest! En ach die borrels… Moet een keer kunnen toch!

@ Mama Rianne: GEFELICITEERD! Fijn dat het duimen geholpen heeft !

@ Humbly: Jeej, Weer wat afgevallen! :D

@ Nicole: Nog 3 ons. Dat gaat goed komen! ;)

Hier alles oke! We hadden gisteren een verjaardag van een vriend van ons, en zijn daar ook blijven eten. We hebben nasi gegeten, en ik kon het niet laten om een klein beetje saté te nemen. HEERLIJK! Voor de rest heb ik niks genomen op de verjaardag en alleen water, thee en 1 glaasje cola light gedronken. Verder was het heel gezellig, en kregen vriend en ik de vraag of we afgevallen waren. Eh… JA :D! Dat voelt zo goed!

Liefs

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier op 101.1

Gister was dat nog 101.5 dus in 1 dag 4 ons eraf.

Straks verjaardag van schoonmama dus dan met mate lekker genieten van lekkere dingen ;)

Meiden ik ben er morgen denk ik weer.

Wat gaat iedereen goed en lekker :D

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MamaRianne: lekker joh, bijna onder de 100!!

@All: strippen gaat flink snel. heb ook zin om donderdag zo'n huurding te halen haha... maar geloof dat e maar 1 laag op zit in de woonkamer. heb nog wel wat oude randjes gevonden die achter hout weg gewerkt zaten maar voor de rest alleen structuurbehang 1 laag. Gaat een eitje worden!

Nu: overal spierpijn, au au au!
    Straks nog even wat oude leidingen weghalen en restjes houten latjes enzo, en dan niks meer doen vandaag!!! Bekaf....... spierpijn!!!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. Zie.. het stilstaan is over en je gaat nu weer goed afvallen!!!:D Goed menuutje voor vandaag!!

Rianne.. geniet van het lekkers vandaag!

Moppie.. succes met de laatste dingetjes. 1 laagje behang valt wel mee i.d.

Melanie.. leuk is dat om te horen he? En satè is i.d. erg jummie!!!:)

Patriesja.. Wat van dat jullie weer een nachtje goed hebben kunnen slapen. Kan ik thuis altijd. Maar zo'n dienst op het werk hakt er dan wel in!

Ben weer thuis.. Net met zijn 3tjes gelunchd.. Zit nu achter een flesje water!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

mijn menu

ontbijt
    4 craqottes met smeerkaas ham

tussendoor
    kleine krentenbol

lunch
    100 gram verse slibtong
    100 gram gekookte aardappels
    125 gram doperwten
    (had niet veel honger)

tussendoor
    fruit 2 stuks

avondeten
    3 boterhammen
    1 met slankie 20+ kaas
    2 met kipfilet

dan zit ik ongeveer op de 1150 calorieen.
    Misschien vanavond nog wat lekkers na mijn werk.
    Onze weegschaal doet het nog steeds niet dus ik weeg aanstaande zaterdag pas weer mijn man gaat kijken of hij nog in de garantie zit. Denk het wel want we hebben hem pas 1,5 maand ;)

Ik ga nog even relaxen voordat ik moet gaan werken misschien kom ik straks nog even reageren op iedereen.
    Maar in elk geval mijn complimenten voor iedereen die weer afgevallen is SUPER!!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Wat een sneeuw zeg. Ik zou vanavond eigelijk naar mn zus gaan in het ziekenhuis maar het is geen doen op de weg. Vind het wel jammer. Maar dr schoonouders en 1 zoon en dochter van mn zus komen wel, dus ze is niet alleen.

Wij gaan zo meteen lekker frietjes eten. Heb er zin in. En aanstaande donderdag gaan we lekker uit eten :D Ter ere van valentijnsdag nog. Vriendlief wilde pas uit eten als ie meer dan 10 kg kwijt was. Aangezien hij gisteren op de weegschaal 10,1 kg kwijt was, mogen we een keertje uit eten. Ons favo restaurant is vandaag niet open ivm carnaval, dus gaan we donderdag. Heb er nu al zin in. Ik heb besloten dat ik gewoon voor, hoofd en nagerecht ga nemen. Als ik dan uit eten ga, wil ik wel van genieten, en me niet in hoeven te houden. :D Alleen jammer dat de dag erna weegdag is ;)

Liefs

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hey meiden!
    Wat hebben jullie weer veel gepost!
    Beetje te veel om terug te lezen:).

Hier heerlijk van het weekend genoten, en jullie?
    Nog wat romantisch voor valentijn gedaan?
    Ik heb een mooie bos bloemen gekregen, en denk dat ik zelf maar eens m'n man vanavond ga verrassen als hij terug komt van djembé met een mooi lingerie setje:D.

Heb me gisteren gewogen, ben 1,2 kwijt! Zou humbly m'n gewicht even doormailen mis namelijk een paar weken op de lijst!

Liefs!

9. MamavEsmee

Lovely.. wow wat een mooi resultaat! Veel plezier vanavond!:D

Melanie.. Een lekker etentje in het vooruitzicht! En wat goed dat je man ook al 10 kg is afgevallen. Hoe is het nu met je zus? En waren die frietjes lekker?!!:D

Zustertje.. wat een mooi dagje zeg! En werkse vanavond..

Ik heb echt genoten van de frietjes.. en heb zelfs 2 kaassoeflees gehad..:) Dan nog blijf ik onder de 1500 callorien.. Ach ik vind het wel goed voor een keertje!;)

Het weekend is toch altijd een beetje lastig..

Morgen weer vol goede moed er tegen aan.. Wil dan ook wat meer gaan bewegen.. Als die sneeuw en kou nou eens weg ging dan kon ik lekker fietsen etc..

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden hoe is het met iedereen?
    Ik heb vanmorgen een tussenweging gedaan en nog maar 1 onsje eraf... terwijl ik toch elke dag onder de 1100 kcal heb gezeten... niet erg motiverend dus. Maar goed we gaan gewoon maar door...

Vanavond pizza gegeten. Een halve van die light variant. 330 kcal. Nou dan kan dat nog een keer he! Ik ga morgen de andere helft opeten.

Succes iedereen.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Debby: Een pizza light variant? Van welk merk is die? Die ken ik nog niet.

@ Lovely: Lekker afgevallen weer.

@ MamavEsmee: Met mijn zus gaat het redelijk. Ze hebben een stent geplaatst tussen de lever en de darm, zodat het gal niet meer door die lekkende gang gaat, maar rechtstreeks dr darm in loopt. Dit hebben ze vrijdag gedaan. Gisteren was ze heel erg misselijk, en heeft ze de hele dag moeten overgeven. Vandaag is ze nog steeds misselijk maar geeft ze niet meer over. Eten kan ze bijna niet, maar drinken gaat wel goed. En loopt nog steeds gal uit de drain, dus die drain moet nog wel even blijven zitten. Zo gauw ze zich beter voelt, mag ze naar huis (waarschijnlijk met drain) En over 6 weken moet de stent weer verwijderd worden. Dan moet de lekkage geheeld zijn. Dus het is nu hopen dat ze zich snel wat beter voelt.
    En ja de frietjes waren erg lekker! :D

Vanavond mag ik nog een zakje snack a jacks, en dan kom ik op een totaal van 1140 calorieen.

Liefs

12. steenbokje

@Melanie: Gelukkig gaat het al iets beter met je zus. Lijkt me geen fijne ingreep.
    Geniet van je avondje uit eten ter ere van Valentijn!!!

@Lovely: Valentijn, wat is dat? :p Heb nog de hint gegeven dat tankstations bloemen verkopen, maar die is niet aangekomen volgens mij :p
    Lekker afgevallen trouwens!

@Debby: light pizza? Waar kan je die kopen?? Minder vette kaas erop ofzo?

===

@Hier: Helaas helaas... het niks doen werd nog een plafond strippen. Na de laag die we er gister af hadden gehaald kwam ik er nog 1 tegen, van dat dikke samengeperste karton wat met houten latjes er tegenaan zat gespijkerd. Resultaat is nu wel een erg mooi kaal plafond! Gewoon dus de steunbalken en de vloer van de bovenverdieping.
    Ik wil die vloer van bovenaf isoleren voordat er boven een afwerkvloer op komt, en de balken in zicht houden als plafond van de benedenverdieping. Vind zulke oude details gewoon erg mooi!
    We hebben nog 1 stukje muur te gaan met gipsplaat, en een stukje met tegeltjes. Voor de rest is alles (op het behang na) helemaal gestript. Daarna kunnen we gaan beginnen met de constructie verstevigen (er moet nog 1 schouw uit maar de schoorsteen blijft op het dak dus dat wordt stutten) en mag vriendlief het dak op om daar wat dingen te vervangen...
    Nu eerst een paar daagjes rust omdat ik ma-wo de auto mee heb 's avonds en ik vriendlief niet alleen laat klussen (planken met spijkers op zn hoofd gehad, en al paar keer zn hoofd hard gestoten tegen lage dakbalken in de schuur enzo... niet verstandig dat ie daar alleen zit!!) En daarnaast, voor hem is een paar daagjes rust ook wel fijn.
    Voor wie foto's wil zien: stuur me ff een pb met je naam en ik voeg je toe op facebook, dan kan je mn foto's zien. Kan nl. niks op hyves uploaden, vreemd... zal het straks nog eens proberen...

O: 100 gr milka & daim reep (oops...)
    T: bakje brinta
    L: 2 knackebrodjes met leverpastei / light roomkaas
    T: halve fles cola light, 2 mini marsjes
    A: bord chinees (restjes van gisteren)

Durf het niet uit te rekenen. Die reep was al 600 ofzo!
    En ben niet eens zo actief aan het slopen geweest vandaag... zucht...

Gister ook al te veel chocola en te veel chinees....

Ik denk dat ik het dieet maar even moet laten voor wat het is. Ik blijf tussen 58-60 schommelen dus wat dat betreft zit het nog wel goed.

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @nicole, nou dan wordt het zeker leuk! zijn alle 3 leuk namelijk! :D en heerlijk ff shoppen!!

@melanie, wat fijn he als mensen het gaan zien!En netjes gedaan op de verjaardag!
    Vervelend van de sneeuw :( hopelijk mag je zus snel weer naar huis.

@rianne, veel plezier!

@moppie, zo weer druk bezig zeg!

@zustertje, ziet er weer netjes uit! En irritant dat de weegschaal het nog steeds niet doet :x

@lovely, veel plezier vanavond ;)
    Hier niks bijzonders gedaan aan valentijn, mis ook vanavond nog ;) haha

@mamavesmee, ah heerlijk toch, moet een keer kunnen, het is weekend :D

@debby, oh pizza in een lightvariant, is dat lekker?

Nou vandaag alweer een verjaardag! pff.. 4e jarige al deze week! hoe verzin je het :(
    En natuurlijk weer allemaal lekkers!! ;) Maar ik heb me goed ingehouden en bijna niks genomen, alleen een klein stukje taart met Celeno gedeeld ;)
    Zat vandaag ook nog netjes op de 1200/1300 cal.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat is die pizza met 50% minder vet. Gewoon bij de supermarkt. Ik weet ff niet meer welk merk. Is het merk dat ik altijd heb en ik proef geen verschil...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de pizza is van dr oetker

16. steenbokje

Ah zal er eens op letten debby!

@Patriesja: tis gelukt met foto's op hyves ;) Via een omleiding heb ik de foutmelding kunnen omzeilen. (Is iets aan de hand met de add-on waarmee je foto's upload)

17. MamavEsmee

Debby.. ik ken de pizza en hij is i.d lekker!!:D I Love DR Oetker!!

Moppie.. toch nog druk geweest in het huis.. En lekker chinees gegeten! Jummie!!:D

Patriesja.. ik wordt soms ook niet goed van de verjaardagen en feestjes.. Al dat lekkers en de verleidingen.. Knap dat je je in hebt kunnen houden..

Melanie.. wat vervelend zeg.. Hopenlijk knapt ze snel op!

Ben het callorieen tellen helemaal zat. Ik merk ook aan mezelf dat ik steeds meer smokkel..:)

Ik ga vanaf morgen koolhydraat arm eten.. maximaal 30gram per dag.. Beetje van DR frank en een beetje van mezelf. Ben me er al een aantal weken in aan het verdiepen. Het blijkt dat je " ketose" raakt waardoor je dus geen honger gevoel meer hebt.. En je mag frikandellen eten!:D
    En wanneer je goed oplet kun je zelfs af en toe een aardappeltje ( friet :D) eten!!

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hmm ik ga ook is kijken naar die pizza's!

@moppie, ik zal later is ff kijken!

@mamavesmee, ja heel erg, dan staat de tafel vol met vanalles en komen er nog schalen rond... zucht..
    Wil je een wijntje? nee, echt niet? ;)

19. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Is dat te vergelijken met het Etkins Dieet MvE?

20. MamavEsmee

Atkins..:D

Ja..geen brood, pasta en aardappels..

Deel Deze Pagina