10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Heb er alleen maar positief over gehoord;)

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ik had net gezegd, dat wij niks deden aan valentijnsdag, maar nu komt mijn schatje net met een super grote valentijnskaart! :D Met een heel lief berichtje! schattig he! :)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jantina.. had er ook enkel positieve dingen over gehoord.. Als je regelmatig kwark en ruim groente neemt kom je ook aan je calcium en vitamines..

Patriesja.. Wat lief!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Die pizza houd ik in gedachte... Ben benieuwd!

En MamavEsmee: Nieuw dieet proberen?! Ben benieuwd hoe het je bevalt. Het zou voor mij niks zijn, als ik het zo lees.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb atkins gedaan en volgens mij is wel belangrijk dat je de eerste 2 weken heel streng doet...

6. MamavEsmee

Debby.. Ja, het is belangrijk dat je zo veel mogelijk volgens de groene lijst eet.. Daar ben ik me van bewust hoor.;) Maar je moet zorgen dat je tussen de 20 en 30 gram koolhydraten per dag eet.. Dan ga je goed vet verbranden!:D

Zit nu aan gebakken eieren met spek.. Wel een hele omschakeling..

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat eet je dan op een dag MvE??

goedenmorgen trouwens :D

O:

200 gram yoghurt
    3 eetlepels kellogs
    1 peer
    1 kop thee

T:

Ontbijtkoek volkoren
    flesje water
    1 kop thee

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden , ben net pas wakker :$:$ Dit gebeurt mij eigenlijk nooit maar ik was echt compleet k.o. gisteren en dochtertje heeft ook lang geslapen vandaag :) Gisteren toch door weer en wind naar de carnavalsoptocht geweest maar jeetje zeg , wat was het koud !!!!! Heb gewoon echt zeker 2 uur voor de verwarming moeten zitten totdat ik een beetje opgewarmd was .... Gisteren wel een heel klein stukje chocolade gehad :) en ook de lasagna 2 keer opgeschept dus niet zo heel verstandig geweest gisteren en vandaag dus weer wat strenger voor mezelf ....

@ mamavesmee : ik wens je veel succes met je nieuwe dieet ! Kan me voorstellen dat je het hele calorieentellen moe bent ...
    @ patriesja : wat romantisch van je mannetje , echt heel leuk ...
    hier helaas voor niets mijn brievenbus leeggemaakt , hihihihihi .... zag gisteren wel bij ons in de flat dat er iemand beneden rond half 12 s'avonds stopte een jongen dan en echt aan het zoeken was op de naambordjes en een roze kaartje bij iemand in de brievenbus duwde , hahahahaha vond ik zo lief .....

@ vandaag , niet heel veel , hier is alles gesloten i.v.m. carnaval dus ga vandaag maar flink aan de poets ...

9. MamavEsmee

Rianne.. als ontbijt eet je eieren met ham of spek, of 200 gram kwark.. s'middags en stuk quiche of salade of bijv groentesoep.. S'avonds eet je groente met vlees.. Je kunt eindeloos varieeren maar er wel goed op letten dat je binnen de 30 gram koolhydraten blijft.. Ik ga in de eerste weken de richtlijn van Dr frank aanhouden.. En doe net als Ninien.. wat ik niet lust vervang ik door iets soortgelijks..

Nicole.. Lekker genoten gisteren van de lasagne.. Vind ik ook zo lekker! En lekker uitgeslapen. Ik heb het hier beneden aan kant.. Boven is straks aan de beurt. Maar eerst even boodschappen halen!;)

Ninien... Heb jij een aantal goede tips voor me? Wat neem jij bijv als tussendoortje? naast een stuk komkommer of augurk?

Net even met de honden en Esmee er op uit geweest. Het was gewoon -7 jeetje wat koud. Maar met de regenkap over de wagen viel het voor Esmee nog wel mee.

Net al even de benedenverdieping door geweest.. Alleen nog even dweilen straks.. Daarna is boven aan de beurt.. De bedden zijn nu lekker aan het luchten..

Maar zo eerst boodschapjes halen!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@mamavesmee, nou ik ben benieuwd wat je er van vind en of het goed werkt.
    Ben ook wel benieuwd wat je dan ongeveer eet op een dag.

@nicole, ja want we hadden afgesproken er niks aan te doen, dus ik vond het wel erg lief!
    Nou heerlijk dat je hebt uitgeslapen, weer helemaal uitgerust!

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Vind het jammer dat ik weinig vlees en vis eet , anders had ik dat ook weleens willen proberen .... zag wel op www.dietenlijst.nl een ananasdieet staan voor 4 dagen dat wil ik eigenlijk wel eens proberen ... zou ook dat cambridge weleens willen proberen maar vond dat spul zo duur wat ze daar gebruiken , misschien dat ik het ga proberen voor de laatste kilo's eraf te krijgen ...

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik zou het koekjes dieet wel willen proberen hahaha... Heb al een paar dagen enorm veel trek in koekjes! Maar goed dat ik ze niet in huis heb. Sinds donderdag is er nl. ook al veel te veel chocola doorheen gegaan. Gelukkig is alles weer OP!

Maarre, Atkins is toch ook hardstikke ongezond? Als Dr. Frank zijn dieet daarop heeft gebaseerd is het dus even ongezond! Ik zou zelf niet alleen vetten binnen willen krijgen. Dan liever koolhydraten waar je energie van krijgt om te verbranden, dan die vette troep in mn lichaam!!!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Vanmorgen om 20 over 8 was het -8 toen ik Lukas weg bracht naar de peuters.

Hmm niks voor mij denk ik MvE :D

14. MamavEsmee

Moppie.. het is echt niet zo dat je alleen maar vet binnen krijgt.. Je kunt het beste kiezen voor mager vlees/ vis en je eet veel groente..;) Qua callorieen zit je ook rond de 1200 callorieen..;) Door dat je weinig koolhydraten binnen krijgt wordt je vet afgebroken.

15. *proest*

16. ja dat klopt.

en de vetten worden doordat je in ketose raakt, niet opgenomen in je lichaam.

17. ik heb me vanmorgen gewogen
    afgelopen week -3 kilo

Totaal -7,5 eraf in 2 weken.
    ben er erg blij mee, of het nou ongezond is of niet, het kan er maar af zijn 8)

al mijn kleren worden al te groot.
    maar ik wacht nog even met nieuwe kleding kopen, want het leukste is straks als het lente is, om dan én slank en met leuke nieuwe kleding aan te kunnen komen

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een snelle krabbel ..

de carnaval is zoooo gezellig en het bier smaakt TE goed
    pff wat een kater gister
    ik ga ook maar niet op de weegschaal staan haha maar ik hos de hele avond en geen friet en loempia's op het eind van de avond maar een boterham ! da's al veeeeel beter
    nu snel in bad en dan weer verder

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whahaha Emma, volgens mij ben je volop aan het genieten!

@All: zal me ook eens in gaan lezen over dat Dr. Frank gedoe. Iemand een goede website waar staat uitgelegd hoe het werkt?

@Hier:
    O: bakkie brinta
    T: glas verse sinaasappel/citroensap
    L: Hutspot met halve rookworst (mager) (geen spekjes, geen jus, geen vet extra, puur aardappel, wortel en ui met wat peper en zout)
    T: cola light / fruit
    A: 2 knackebrodjes met zuivelspread voordat ik naar mn werk ga.

Gewicht: 61kg. Dit schiet niet op zo! Veel te veel chocola en 2 dagen afhaalchinees gegeten. Grrrrr..... En dan nog zoveel kcal extra verbruikt met het verbouwen... zucht...

20. MamavEsmee

Amen!:D

Deel Deze Pagina