MamaRianne.. dat dacht ik dus vorige week ook nog.Maar door me er in te verdiepen leek het me steeds meer een goed alternatief voor callorieen tellen.. Poeh.. bij jullie was het ook koud! Ninien.. vond jij die omschakeling niet lastig.. Heb me de hele ochtend " vol" gevoeld en heb net pas mijn salade op.. ( moest eigenlijk tomaat en mozarella eten maar dat lust ik niet) dus een salade met ijsbergsla, 1 partystick augurk.. 3 plakjes komkommer in blokjes. 3 plakken grill ham en een eetlepel slankie geraspte kaas en ik zit bompievol!! Ik zit icl avond eten op 19 gram koolhydraten.. zou jij evt om 20.00 nog een klein bakje kwark nemen? En wat een mooi resultaat.. Zal ik in de lounge een topic opene over Dr Frank? Moppie.. klinkt het toch wel interessant? Eén kilo per week - Home Emma.. veel plezier vandaag! **** Vanmorgen boodschappen gehaald en de bovenverdiepings is ook schoon, bedden weer opgemaakt en de was zit in de droger, hangt aan het rek.. Pffff.. Net een lekkere salade op!
Ik wil ook geen vetopslag meer, zucht... mn buikje blubbert, ondanks mn gewicht. als ik op 54kg zit zoals vroegaaaahhh.... toen ik begin 20 was dan issie strak. Is dat haalbaar als je bijna 30 bent? Moet weer gaan skaten... Waar blijft het mooie weer????
MVE.. volgens mij hoef je niet verplicht aan het voorgeshreven aantal koolhydraten te komen hoor. dus alsje geen zin hebt in dat bakje kwark zou ik het niet nemen. als ik iets pak in de avond is dat meestal een plakje kaas of een plakje ham of een augurk en in je dag menu staan ook suggesties voor de avond
moppie, je moet je dan ook even bij het forum aanmelden bv, bij ik doe mee anders krijg je iemand bijna niet gevonden als je je aanmeld kan mve je fan worden en zo kunnen jullie elkaar dan volgen...
haha gekkert mij zul je niet vinden onder ninien ik ben daar anoniem, en dat is bewust niet voor jullie hoor, maar voor een aantal familieleden
hoi allemaal! Kom alleen even mijn gewicht doorgeven: 3 ons aangekomen deze week....gooi het gewoon op mijn menstruatie....alhoewel ik daar nooit zwaarder van ben maar ik heb me netjes aan mijn dieet gehouden...meer kan ik niet doen...dus.... groetjes! Suzanne
je kunt er veel vinden he ook een alternatief voor iets wat je niet lust en de gebakken koolrabi ik heb ze nog niet geprobeerd hoor maar ik moet zeggen dat ik nogal eens vergeet te eten en ik weet dat het niet goed is, maar mijn hongergevoel is echt helemaal verdwenen Dus ik heb nog niet veel uitgeprobeerd
hahaha maar daarom kan je mij nog wel fan maken lees net trouwens op andere site: Het dieet is alleen geschikt voor mensen die een BMI hebben die hoger is dan 27. Dan zit ik daar dus echt verkeerd omdat ik op 19,5-20 zit.
ja dan heeft het inderdaad weinig nut want je moet wel een bepaald vetgehalte hebben anders kun je geen vet verbranden en val je maar heeel weinig af en ik blijf echt anoniem
Ninien.. wanneer ging het honger gevoel weg.. moet zeggen dat ik vandaag nog geen " hongergevoel" heb gehad en dat normaal de hele dag heb..
bij mij duurde het anderhalve dag ongeveer maar of je lichaam dan al in ketose is weet ik niet. ik ga dr vanuit dat dat een weekje duurt ze schrijven ook ergens als je te veel koolhydrate eet, of een keer zondigd dat je lichaam dan weer een week nodig heeft om weer in ketose te komen Dus ik probeer niet te zondigen
Goedemiddag! Zo jullie hebben weer veel gekletst! @mamavesmee: nieuw dieet begonnen lees ik? lukt het een beetje? Hier een prima dag, ben weer bezig met het ziekenhuisdieet. Vanavond mag ik 2 eieren een half krop sla,2 tomaten, beker yoghurt en 2 geroosterde broodjes.Maak er maar een salade van
Ninien.. nee dat zondigen is echt zonde. Mocht je echt zin hebben in iets lekkers dan staan er genoeg heelrijke recepten op het i-net.. Voel me moe, heb het koud en heb hoofdpijn! Ik weet dat het een goed teken is..