Iloon.. welkom en wat een mooi resultaat! Erg knap!! Moppie.. Als jij het chocola laat staan komt alles goed!! Jantina.. Balansdagje dus! Het vol kunnen houden tot 1.00? Nicole.. Nog weer gewogen? **** Het ontbijt van dag 2 zit er ook in.. Ik was na de trouwerij en een " snoep weekend" 1,3 kg aangekomen.. Erg he? Dit was gisterochtend.. En vanmorgen zat ik al weer op 80,2.. in 1 dag min -0.8 Voor tussen de middag stond er een tonijnsalade op het menu maar dat lust ik niet.. Dus groentensoep gemaakt. Tevens voor woensdag!
@ jantina , goedemorgen @ mamavesmee , jawel vanmorgen woog ik ' tromgeroffel ' 79.9 whoehooooooeeeeeeeeeee ...... wow jij ook een goed resultaat zie ik !!!!! Vanmorgen een kommetje magere yoghurt met een halve banaan erin gehad , vanmiddag crackertjes met 20 plus kaas en vanavond is nog een verrassing Gisteren macdonalds gehad Was zooooo lekker , heb heel verkeerd gegeten het weekend , en lasagna en mac maar gewoon afgevallen ?! Soms begrijp ik er gewoon helemaal niets van .... Denk ook wel dat ik aankomend weekend aan ga komen want we gaan ook uit eten en s'avonds word er natuurlijk ook de nodige alcohol genuttigd
Goeiemorgen @iloon, wat goed zeg, al 10 kilo eraf! Snel gedaan ook! @mamavesmee, nou gelukkig is er alweer 0.8 af Hoe bevalt het nieuwe dieet? @nicole, Yeay!!! onder de 80!!! Goed zo meid!
Goedemorgen allemaal!! Nicole onder de 80 SUPER gefeliciteerd! Onze weegschaal moet terug en duurt zeker 10 dagen voor dat we het terug hebben lekker handig maar goed ik ga gewoon stug verder met lijnen. Ontbijt: 4 craqottes met dun laagje filet 1 kiwi 1 sinaasappel Ik ga aankleden en mijn huishouden doen tot straks!
Dank jullie wel meiden , ben er ook heel blij mee maar zonder jullie was het me waarschijnlijk niet gelukt Dit topic is echt een stok achter de deur bij mij !!
Good Morning Girls!!! Ja leuk om dit met elkaar te delen en zo een stok achter de deur te hebben Dat heb ik nu met de dietiste,zal op 1 Maart vast op de weegschaal moeten dus dan moet je wel je best ervoor doen he
Ja dit topic helpt wel enorm en ook erg gezellig! @rianne, ja dat lijkt me ook zo een dietiste, maar heel goed dat je daar heen gaat! Nou ik ga maar is wat doen ff beetje opruimen en schoonmaken enzo en daarna maar weer lekker de kou in! Wanneer wordt het nou lente ik heb het zo gehad met dit weer!!!! :x Maar goed... we gaan gewoon weer lekker lopend, weer een flinke wandeling, naar de winkel, mis even langs bij me zusje als ze niet op school zit. We zien het wel! Nou meiden fijne dag!
Ik ben ook erg blij met dit topic! Sleept je er toch doorheen.... Ik zit nu lekker aan een kopje tomatensoep en zo lekker een paar boterhammen en wat sla. Vanavond weer werken. Hoe gaat het met jullie dokter frank dieet?
Goedemorgen meiden, @ Iloon: Geweldig zeg! 10 kg kwijt! @ MamavEsmee: Ach, met dat nieuwe dieet heb je die 1,3 kilo er vast snel weer af! @ Nicole: Super!!!!! Onder de 80! Ik zei toch dat het je ging lukken Hier gaat het wel goed. Ik ben alleen het lijnen een beetje beu. Ik ben (was) niet zo van het elke avond koken, en ik ben het nu zo zat . Ook ben ik weer elke dag aan het wegen (wat ik natuurlijk niet moet doen). En het gaat me niet snel genoeg Ik hoop dat ik snel aan die 110 zit. Ik denk dat ik dan extra gemotiveerd ben om onder de 100 te komen (hoop ik) Mijn dagmenu vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 appel Veel thee L: 1 bruine pistolet met 20 gram kipfilet 1 cup a soup tomaat 1 beker optimel drink T: 1 sinaasappel Veel thee A: 250 gram Hutspot 100 gram runderrookworst (ben benieuwd) Ik kom dan vandaag op een totaal van 1091 calorieën. Ik heb besloten dat ik s avonds na het avondeten niks meer ga eten. Ook niet als ik nog calorieën over heb. Ik heb het idee dat ik daardoor niet zo snel meer afval. (zal wel tussen mn oren zitten maar het valt te proberen) Liefs
Ben helemaal hyper... Vanmorgen in 1 van onze roggenaquaria een puppie gespot! En daarnet nog eentje!! Tweeling dus Nu ga ik voor de bak zitten staren of ik een evt. bevalling van nr3 mee mag maken, en anders de bevruchting (want dat gebeurt meteen weer na de bevalling) Yippie!
Dat zal een goeie set zijn meis! Savond verteer je een stuk minder en alles wat"overbodig" is zet om. Ik probeer alleen voor 8 uur een stukje fruit te eten of een soepstengen... als ik echt heel flauw ben neem ik een klein bekertje oplos boulon( dat is 10 cal) en 1 gr vet... Het is gewoon bewezen dat savonds eten echt slecht is! Het komt best goed, Succes meis
Ja ik weet het. Eigenlijk is ook de enige reden dat ik 's avonds nog iets pak, omdat ik anders te weinig calorieen heb binnengekregen. En niet omdat ik echt zin heb in iets. Wij eten 's avonds best laat (rond 19.00-19.15 uur) dus dat moet gewoon het laatste zijn wat ik eet op een dag. Ik kan dan beter 's middags iets extra's pakken. Maar ik heb 's middags op mijn werk geen pauze, en geen tijd om tussendoor iets te eten.
mve....jippie 0,8 eraf!! Iloon... wat goed van je 10 kilo eraf, daar worde een mens blij van. Melanie... anders pak je savonds een plakje kipfilet met een snackaugurkje, heb je toch wat lekkers en toch light of komkommer met file american Moppie...wat leuk die visjes!! en druk op zoek naar een geschikt dieet...is sonja bakker soms wat?? Nicole..... onder de 80 YIPPPPPIE Zustertje...ik heb ook wel steun aan dit topic, en ik hoop dat als ik aan mijn laatste kilootjes bezig ben dit topic nog bestaat Patriesja...werk ze meid in je huis, en het wordt inderdaad tijd voor de lente, lekker alles open en alles lekker *extra*schoonmaken
ik heb vanmorgen gewogen -0,5 ben weer happy ik heb net mijn boerenomeletje met spekjes en ham met smaak op zitten eten en toch afvallen, ik vind het echt geweldug vanavond gevulde courgette met gehakt en kaas...heb er nu al zin in...