iloon super 10 kg eraf!!! nicole wauw onder de 80... nu ik nog s avonds minder verteren: dat schijnt inderdaad een fabeltje te zijn. Net zoals dat je beter water kan drinken dan koffie/thee. @ziekenhuisdieet: ik vind het eigelijk niks maar ik zit er wel over te twijfelen om dit een week of 2 te doen als ik niet zwanger blijk te zijn. Ik weet natuurlijk nooit wanneer ik zwanger zal zijn maar ik wil er eigelijk nog best wel veel af. Ook twijfel ik ook soms om ze een weightcare dieet te doen... Gisteren had ik me toch een snoep behoefte. En ik dacht telkens, wat maakt het ook uit, ben de hele week al niks afgevallen... maar ja toch kunnen weerstaan... is er vanmorgen ineens 4 ons af! Pfff toch wel heel slecht elke dag wegen . Morgen is officiele weegdag dus ik ben benieuwd.
Nou huis is wel weer aardig aan kant, maar nou wilde ik net weggaan en er is toch een sneeuwstorm :x Celeno was erg moe, dus die ligt al in de wagen te pitten! Pfff.. wanneer houd dit nou eens op al die sneeuw?? Nou meiden ik ga er toch maar doorheen, ff dik inpakken! @moppie, hihi dat ken ik, mijn ouders hebben ook een enorm aquarium en ik heb ook weleens een uur zitten staren, wanneer er nou eindelijk eens een ging bevallen hahah Heb bij me zusje der aqaurium, wel eens haar guppies zien bevallen En tja.. het wel of niet s avonds eten je hoort er idd steeds weer wat anders over...wel/niet
@ninien, jij valt ook lekker af he? Goed hoor! En ja het wordt idd hoog tijd voor een voorjaarschoonmaak! (heerlijk alle ramen weer open)
SB begin ik niet aan. Veel te dure ingredienten en menu's wat me niet aan staan. Daarnaast krijg je gewoon structureel te weinig kcal binnen en zodra je er mee stopt kom je weer aan. Ik zoek iets om mn eetpatroon om te gooien en het dan ook vast te houden! EN, belangrijk, het mag niet schadelijk zijn voor wanneer ik evt. zwanger zou zijn (zit nog steeds op mn eerste ongi te wachten en ben het wachten nu al beu!)
Nicole.. wow wat goed! Je zit onder de 80!! Kan me voorstellen dat de motivatie nu weer op en top is! Patriesja.. het bevalt me eigenlijk best wel heel goed. Mijn lichaam moet wennen merk ik. Was wat misselijk gisteren en vandaag na het eten.. Maar dat komt door dat ik nu andere voedingsmiddelen eet. Het is best lekker wandel weer .. jammer dat de stoepen vol sneeuw liggen. Zustertje. Balen dat je nu zo'n tijd geen weegschaal hebt. Weeg je ergens anders? Mamarianne.. Wat is jou tussenstand tot nu toe? Melanie.. Kun je niet koken voor 2 of 3 dagen? Evt een keertje een maaltijd soep? Moppie.. wat spannend zeg! Inmiddels nog meer visjes geboren? Hoe wordt zo'n visje geboren?? @ s'avonds eten.. Ik nam altijd om 21.30 nog een klein schaalte lays baked of wat pepsels en ik viel goed af hoor! Ninien.. Gaat het met Dr Frank echt zo snel met de kilo's?? En jou menuutje is lekker vandaag!! Heb net even brie/ mini salamiworstjes en zure haring gehaald.. Jummie!! Debby.. goed dat je je gisteren in hebt kunnen houden! **** Vanmorgen heerlijk wezen zwemmen.. samen met mijn zusje die nu bijna 20 weken zwanger is! Ik had netjes een bakje komkommertjes bij me! Zonet een kom groentesoep op en wat plakjes komkommer met brie en ik zit proppie vol!
Da's een baby rogje hahaha, zie vorige pagina. Er zijn hier 2 rogjes geboren vanmorgen. De zoetwater roggen zijn levenbarend MvE, net als haaien, want ze zijn verwant aan de haaien. Wou het ffies met jullie delen hahaha... Heb van schrik 2x ontbeten vanmorgen! (chaoot...)
Goedemiddag meiden, Heb even een paar dagen me gezicht niet laten zien. Drukke dagen gehad. In 4 dagen tijd 3 verjaardagen en ook nog uit eten geweest. Dus heb best wel gezondigd qua eten. Nu maar weer met frisse moet beginnen!
Wauw wat gaat je zus hard!! en ik was helemaal vergeten hoe lekker zure haring eigenlijk is ik heb vanaaf wel zin in die gevulde courgette, hij moet eigenlijk met kip maar ik doe hem met gehakt wel 100 gr minder en rundgehakt gatver ik heb het alweer zo koud de hele dag ik ga zo eerst eens een heeeel groot glas water achteroverslaan wil morgen weer een pond kwijt zijn *lol* Ja het gaat echt snel met dr frank ik had het nooit verwacht, en je kan echt heerlijke dingen eten
Vergeet ik helemaal me nieuwe gewicht hier te melden. Ondanks al het lekkere eten ben ik toch 1 kg kwijt geraakt deze week!
MvE Tussenstand? Sorry begrijp je even niet hihi. O: 200 gram yoghurt 3 eetlepels kellogs 1 appel T: 1 Volkoren ontbijtkoek 1 kale volkoren cracker L: 2 Volkoren boterhammen 2x halvarine 35% minder vet 1x rookvlees 1x appelstroop beetje limonade en water water water T: Moet ik nog even zien waar ik zin in heb. Zal het nog even invullen op CC anders neem ik snack a jacks hihi D: 200 wortel maar dat zal er wel niet overblijven 7 aardappel kroketjes uit de magnetron en 100 kipfilet denk ik zal ik er nog even uithalen Genoeg bewogen vandaag
Ninien.. ja.. mijn zusje gaat i.d. snel! Ze heeft een prachtig buikje.. is super slank dus ziet er mooi uit! Rianne.. Hoeveel ben je nu afgevallen?
@ MamavEsmee: Ik kan in principe wel voor meer dagen koken. Maar vriendlief wil niet 2 dagen (na elkaar, of in dezelfde week) hetzelfde eten. Dat wil zeggen dat ik het in zou moeten vriezen. Maar ik heb niet zo veel ruimte in de diepvries. Doe het inderdaad wel ooit hoor. Dan heeft vriendlief gewoon pech. Ik maak vanavond ook een pan hutspot, dus daar zullen we ook wel 2 dagen van kunnen eten denk ik.
Had ik wel gemeld toch zondag dat ik 101.1 was??? Heb je daar over heen gelezen?? Ik begon op 4 Jan volgens mij haha op 104.8 en nu op 101.1 dus in totaal 3,7 kg afgevallen. Morgen ga ik weer even tussen weging doen! Ben benieuwd of de 100 er staat
Ppfff heb zwaar snoep behoefte... liefst drop zo veel mogelijk.... heb al een eierkoek op en een minolla en heb nog steeds het woordje drop in mijn hoofd!! Om gek van te worden
dat heb ik dus met chocola... heb net maar mn halve kar vol gegooid met fruit ipv chocolade. wel mee in handen gestaan een paar keer. niet goed gewoon!