Ben de was gaan doen... afleiding werkt! Tis maar goed dat ik geen drop in huis heb maar was in staat er voor naar de stad te rijden.. ppffff
Hey meiden, Ik ben er ook weer ff. Heb vanmiddag hier beneden gepoetst, dus heb de nodige calorieen verbrand. Nu even lekker zitten met een kopje thee. Had net een hele pak folders in de brievenbus... waarom staan daar altijd van die lekkere dingen in? Overal PAASEITJES ?!
Afleiding zoeken werkt nog het beste ja. Ik heb net mijn avondeten op over een klein uurtje ben ik aan het werk. Ik heb 400 gram hutspot op en 125 gram runderrookworst. Het was echt super lekker! Wat ik de laatste dagen doe mijn eten op een kleiner bordje scheppen lijkt het meer Voor tijdens het werk heb ik een bakje met komkommer schijfjes en 3 augurken klaar gemaakt ook erg lekker. Daarmee kom ik op 1180 calorieen. Als ik thuis ben ga ik misschien nog wat chips nemen of een eierkoek. Fijne avond allemaal!
Hey meiden! Kom ook even snel langs, iedereen gaat goed vandaag? Hier gaat alles prima, ziekenhuisdieet is goed vol te houden, alhoewel ik heerlijke lasange heb gemaakt vanochtend en ik haast geneigd ben om dat te pakken vanavond na het werk . Maar ga braaf aan m'n bief tartaar. Dit is ook mijn laatste week ziekenhuisdieet, volgende week ga ik weer sporten (zumba) en dan weer kcl tellen dit past toch het beste bij me. Ik probeer morgen even weer wat terug te lezen!
Lovely.. Met callorieen tellen mag je " meer" eten maar dan in kleinere porties he? Moppie.. Haha.. chocolade junk! Zustertje.. Werkse! De runderrookworst is lekker he? Jantina.. Afleiding werkt i.d. goed tegen snoepen! Melanie.. Alles weer lekker schoon.. En mijn vriend mag al lang blij zijn dat het eten klaar staat als hij terug komt van het werk. Als er boerenkool oid over is van de vorige dag dan eten we dat gewoon.Vaak wel met een ander stukje vlees. **** Zo, dag 2 van Dr Frank zit er op.. Al heb ik het idee dat ik steeds meer aan het meer atkins aan het doen ben.. Heb zojuist ook even wat " repen " muesli chocolade en chocolade bars gehaald.. Kost wat.. maar dan mag ik ook af en toe wat " lekkers" bij de koffie .. De zoete smaak mis ik nu wel hoor!
Hey meiden, Ik heb net weer mijn avondeten achter mijn kiezen. 250 gram hutspot, en een halve runderrookworst . Ik was eigelijk van plan om 100 gram te pakken. Maar dan bleef er zo'n klein stukje liggen (omdat vriendlief wel een halve wilde) dat ik het zonde vond. En het is zo lekker... Dus heb dat stukje ook nog maar gepakt. Is ook niet zo heel erg. Zat vandaag toch op weinig calorieen. Maar ik zit nu wel zo vol als een "potje met pieren" pfff... nu maar even lekker uitbuiken op de bank.
@mamavesmee: Inderdaad, dan kun je nog eens een tussendoortje nemen. En het sporten is gewoon ook beter, aangezien mijn probleem gebied m'n buik is is het toch wel belangrijk deze te trainen. Hoe gaat het met jouw nieuwe dieet?
Melanie.. zolang het binnen de perken blijft... Lovely.. het bevalt me erg goed moet ik zeggen! Heb wel hoofdpijn en ben ligt in mijn hoofd maar dat is een goed teken.. heb echter geen hongergevoel.. maar merkte wel dat tegen etenstijd mijn maag knorde.. Je mag best veel eten. Zolang er geen koolhydraten in zitten.. En atkins heeft best veel producten.. dus daar maar eens een bestelling plaatsen..Wrap etc..
MVE ik denk dat je toch wel een beetje de richtlijnen van dr frank aan moet houden hoor anders ga je te veel naar het atkins, niet dat dat niet werkt. Maar dr frank is toch net weer anders. als je die wraps zou mogen, hadden ze wel in de weekmenu's gezeten ik heb totaal geen last van zoete trek. en ook geen honger gevoel. zelfs geen korretje te bekennen dus ik denk dat je lichaam toch nog niet in ketose zit. Ik zou toch om in ketose te komen dr frank een paar dagen goed volgen
Ninien.. die wraps mag je pas na 2 weken gebruiken, als je in ketose zit.. En dan de rest van de dag goed op je koolhydraten letten. Ik houd ook zoveel mogelijk Dr Frank aan maar probeer ook een beetje verder te kijken.. Tot nu toe bevalt het me super goed.. Heb het reste van quiche die op het dr frank forum staat gemaakt.. 200 gram huttekase 1/2 zakje geraspte kaas ( slankie) handje spekreepejes ( had ik nog over) zakje macaronigroenten en 3 eieren.. Groenten en spek bakken. De kaas en eieren kloppen en dit in mengen en dan in een ingevette ovenschaal.. Je kan hier ruim 2x van eten ( s'avonds ) en bevat 4,5 kh per portie!
gehakt gebakken met zout en kerrie courgette afgeschild, en geraspt uitje met gehakt meegefruit en de de geraspte courgette ook meegebakken een laagje gehaktprut op het bord plakje kaaserover, nog een laagje gehaktprut, en nog een plakje kaas en even in de magnetron dat de kaas gesmolten is. overigens had ik 30+ kruidenkaas van de aldi
@consider, heerlijk zeg, lekker eten en toch een kilo kwijt! @melanie, ik doe ook weleens voor 2 dagen, wel zo makkelijk. Kookt je vriend ook? @lovely, ben je veel afgevallen met dat zhdieet?
Tsjah... Ik gooi het op PMS. Mn ongi zal een dezer dagen eraan moeten komen... Heb zin in de vreemdste dingen maar vooral chocola! En dan met kaas ofzo... Ik heb vanmiddag t pak chocovlokken aan mn mond gezet (ja, junk!) en daarna een plak kaas gegeten. Vreemde combi! Hoe gaat het bij jou? Ga je dit dieet lang vol houden denk je? Ben wel benieuwd naar complete dagmenuutjes. Even zien of ik zoiets ook vol zou kunnen houden... Lekker he die hutspot met halve rookworst! Zou het zo een week lang elke dag kunnen eten maar dan protesteren mn ingewanden door alle uien vrees ik Heb er in ieder geval gister en vandaag ook van genoten
hoi meiden, ik kom ff snel mijn gewicht van deze week doorgeven. Gewicht 83.9 Afgevallen -0.5 Totaal -4,9 Vind het best weinig want ik heb heel goed mijn best gedaan deze week. Maar ja een halve kilo is beter dan niks!
Goeiemorgen allemaal , dadelijk eventjes wat magere yoghurt eten en dan aan de strijk wou het eigenlijk gisteren doen maar het is er niet van gekomen , gisteravond vreselijke snaaizin gehad , bijna een halve zak lays baked naar binnen gewerkt en ook nog twee liga evergreen erachteraan dus ga vandaag niet wegen , en vandaag dus heeel veeeel water drinken en mager eten , hihihihihihi ..... Zo stom ook weeg ik eindelijk in de 70 ga ik zitten snaaien maar goed , ben ook maar een mens he @ debby : je hebt het toch helemaal niet slecht gedaan , je kunt beter een halve kilo eraf hebben dan helemaal niets en wie weet als je vrijdag op de weegschaal gaat staan ben je weer veel meer kwijt , soms kun je er ook geen pijl op trekken met wegen , je doet het super hoor !!
Yes, vanmorgen 68 kg.... nog 3 kilo tot mijn streefgewicht. Heb echt het gevoel dat het gaat lukken. En eigenlijk is het me redelijk makkelijk afgegaan tot zover. Nu straks het gewicht zien te behouden....
@ inez : wowwww , heel erg goed Tuurlijk gaan die laatste 3 kilo ook nog lukken !!! Hoeveel ben je tot nu toe afgevallen ?
Moppie.. de zwangerschapstesten al in huis? Debby.. kan me voorstellen dat het even tegen viel die 0.5 kg. Nicole.. Gelukkig wel redelijk verantwoorde dingen gesnaaid.. Inez.. You go Girl! *** Vanmorgen kon ik het niet laten om weer te wegen en er was 0,6 kg af.. Me = Happy!