10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee : het gaat wel snel bij jou he ;) goed hoor ! heb me wel ingeschreven bij dr frank website , ga toch eens kijken of het niets voor mij is .... Ik heb niets anders in huis dan verantwoorde dingen dus ik had geen keuze want anders was alles verslonden geworden , had bijna mn dochtertje haar laatste kabouter plop koekjes gepakt maar dat kon ik toch niet over mijn hart krijgen :):D

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ik ben begonnen op 75,4 kg (lengte 1,76) dus er is nu 7,4 kg af.

3. nicole26

Dan heb jij mijn streefgewicht nu al bereikt , heb namelijk ook jou lengte en woog voordat ik Sara kreeg 63 kilo , maar ik ben al heel blij met 68 :D Super gedaan hoor !!! Op naar die laatste 3 kilo ..

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0

Hoeveel moet jij nog dan tot je streefgewicht?

5. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    @ Nicole: Overigens voordat ik in verwachting raakte woog ik 72 kg ben toen in begin zwangerschap afgevallen tot 68 zo ongeveer, maar nadien bleef ik hangen op 73 a 74 kg en nu voordat ik begon dus zelfs 75,4 kg.

Het is lang geleden dat ik 65 woog. Op mijn trouwdag woog ik zelfs een halve kilo meer en dat is inmiddels ook al 3,5 jaar terug.

Als ik er nu nog eens bij zou gaan sporten zou het wellicht nog beter gaan. Lijkt me zowieso goed om het lichaam verder in shape te krijgen.
    Maar goed ik klaag niet. Ben al heel tevreden.

6. nicole26

@ inez : ik moet nog 11 kilo ongeveer en dan weeg ik weer 68 kilo , het ligt er ook aan of het moeilijk word of dat ik die overige 11 kilo snel kwijt raak want anders probeer ik natuurlijk ook nog tot de 65 te gaan .... Toen ik zwanger raakte woog ik 64 kilo en op het einde woog ik 100 kilo ( ook dankzij schildklier ) viel na de bevalling af tot 82 en kwam vervolgens weer aan tot 89 kilo .... en nu dus volop bezig :D

7. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Gewoon volhouden en dan komt het vast goed... en met het resultaat tot nu toe mag jij toch ook heel tevreden zijn vind ik.

Iedereen is nu eenmaal anders.

8. nicole26

@ inez : Ja dat klopt ook maar het is gewoon moeilijk te accepteren dat er 20 kilo aan blijven zitten , er moet gewoon een knop omgaan bij mij maar meestal ga ik er dan ook wel voor :) dus ben echt wel overtuigd van het feit dat deze keer toch wel wat kilo's eraf gaan nog ....

Ben trouwens er ook achter waarom ik snaaizin had gisteren , ben alweer ongi geworden :(:(:( sinds die implanon is het klote met mijn menstruatie word er een beetje simpel van en echt geen fan om 2 keer in een maand ongesteld te worden , bah bah .....

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Had er nog 1tje van een doosje 2x clearblue van in september toen ik 4 dagen te laat met nieuwe pilstrip was begonnen.
    Heb vanmorgen ook al in een bekertje geplast hahaha... maar durf dat staafje er niet in te houden!

stom he :)

Ontbijt: banaan + 2 boterhammen met pindakaas :p
    Gewicht: ben weer richting de 61-62 aan het gaan ofzo?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    moppie aaah spannend, dat je dat neit durf... ik zou het niet meer houden!

11. steenbokje

Dikke vette MIN... zucht...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    kan nog steeds zo zijn he! Misschien na het weekend nog eens testen als je niet ongie wordt?

13. steenbokje

Nee, nu heb ik geen testjes meer in huis haha dus ik wacht wel tot 1 maart zoals ik eigenlijk mezelf al had beloofd. Vind het alleen zo enorm frustrerend! Wil gewoon een mooie 28 dagen cyclus!!! Maarja, voorheen was het ook 21-60 dagen dus kan er geen peil op gaan trekken nu...

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Balen Moppie!! Dikke knuffel!!

Ik was vanmorgen 100.3 whaaaaaaa haha nog 3 ons te gaan dan zijn we de 100 kwijt ;) :p

Op naar zondag :D

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ken het moppie. Ik zou ook wel 28 dagen cycli willen. Maar helaas steeds rond de 40 dagen...

16. steenbokje

#1616 steenbokje, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2010
    Nog een paar grammetjes MamaRianne!!! Zet 'm op!!!

@Hier:
    Ontbijt = 335kcal
    1 banaan (115)
    2 bh met pindakaas (220)

Lunch = 435kcal
    2 hamburgers (380)
    Hamburgersaus (50)
    komkommer (5)

Totaal: 770 kcal

Ok, had na die nega test dus GEEN zin om nog uitgebreid te koken voor de lunch hahaha

17. steenbokje

Ik hoop echt dat mn cycli niet weer zo onregelmatig worden als voor pilgebruik!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. wat balen van de nega test.. Wanneer is je NOD?

Rianne.. wat goed.. Die -0,3 gaat je lukken hoor!

Inez en Nicole.. wat waren jullie slank voor de zwangerschap :$ Lijkt me super!!

Hier 80 kilo toen ik zwanger werd.. ben nu dus lichter als voor de zwangerschap!:D

19. steenbokje

Geen flauw idee MvE. Eerste ronde dus weet echt niet waar ik aan toe ben. Volgens mij heb ik mn ei op dag 17 gehad dus dan zou ik nu op 12dpo zitten. Ach... we wachten gewoon maar af. Kan natuurlijk ook 60 dagen duren voordat ik ongi word. Misschien heb ik helemaal geen ei gehad ;)

Wie heeft er een overzichtje van hoeveel we wegen / hoeveel we afgevallen zijn? Humbly is erg stil de laatste tijd...

20. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0

Deel Deze Pagina