Hey meiden, @ Patriesja: Mijn vriend kookt zelden. Hij is altijd later thuis van zijn werk dan ik. Dus meestal heb ik het eten al bijna klaar als hij thuis komt. @ Debby: Toch weer een halve kilo eraf! Netjes! @ Nicole: haha je was na de mc Donalds ook afgevallen, dus wie weet van de lays baked ook wel! En bah alweer ongesteld. Ik snap dat je dan gaat snaaien! @ Inez: Netjes zeg. Gaat helemaal goed komen met die laatste 3 kilo! @ Moppie: Ik hoop voor je dat het toch raak is, en zo niet dat je in ieder geval een beetje mooie cyclus krijgt. Hier gaat het zijn gangetje. Heb eigenlijk niet zo veel te melden. Behalve dat mijn zus nog steeds in het ziekenhuis ligt en morgen weer onder het mes moet. De stent die ze van de week hebben geplaatst is niet lang genoeg waardoor er nu nog 200 cc gal per dag lekt. Ze voelt zich gelukkig wel goed (naar omstandigheden) maar ze zit dan ook onder de medicatie. Ik heb gisterenavond buikspieroefeningen gedaan en nu spierpijn heb. En ik heb honger als een paard. Zal blij zijn als het eten klaar is. Liefs
Zo hier ben ik ook even... Net lekker spaggeti op jummie jummie en kon het niet laten een om toch nog een keertje extra op te scheppen(half bordje) Vanavond gaan we er weer tegen aan op de sportschool... Ik kom naar die keer extra op scheppen en 4 koekjes,,(bloos) vandaag uit op 1078 cal. Baal baal Moppie.... das nooit leuk!
Heb nog een banaan en een appel gehad en 3 soepstengels. Heb geen zin maar ga zo nog een broodje pakken voor ik naar mn werk ga. Fijne avond!
hoi meiden ben al een tijdje niet geweest, maar het gaat hier thuis niet goed. mijn schoonmoeder is sinds vrijdag foetsie, we hebben inmiddels wel telefonisch contact met haar gehad maar we weten nog steeds niet waar ze is. zodra alles hier weer een beetje normaal verloopt kom ik snel weer gezellig meekletsen. groetjes mandy
Heey meiden Even een kort berichtje van mij! Alles goed met iedereen?? @melanie, ja dan is het logisch, dat jij vaak kookt, anders zou je eerst moeten gaan wachten tot hij er is en dan moet hij nog gaan koken Hier wisselt het, maar ik kook wel iets vaker of we koken gewoon gezellig samen. @moppie, jammer meid! Maar het duurt meestal even voor je cyclus weer normaal op gang is. Bij mij is hij nooit regelmatig geweest en duurde het ook bijna een jaar voordat we ons kleine wonder kregen @mandy, jeetje meid wat vervelend allemaal! Hopelijk is het snel allemaal opgelost. @iedereen die weer is afgevallen, Goed gedaan!!! Hier alles zijn gangetje, weer een dagje gewerkt vandaag(dus genoeg beweging ) en niet gesnaaid! Zit ook al een aantal dagen heel netjes ruim onder de 1400 cal. soms ook onder de 1300 cal.
Net weer lekker in de sportschool geweest en 480 cal verbrand dus mijn extra portie spagetti en koekjes zijn we weer verbrand
vanmorgen -6 ons gisteren toch goed aangevoeld en ik moet overmorgen ongesteld worden, ben benieuwd hoeveel dat scheelt Jantina...lekker weer kalorietjes verbrand Moppie jammer van je dikke -
Goedemorgen meiden.. Zo Britt is weer naar de peuterspeelzaal... ze was helemaal hyper vanmoren want het was vandaag verkleed dag... Dus vanmorgen liep hier en allervroegte al een lievenheerbeesjes meisje rond te springen... hihihi Ga nu het speelgoed even uitzoeken want er is zoveel waar ze echt nooit naar omkijkt
haha hier ook een lieveheerstbeestje voor de tweede keer naar de peuterspeelzaal, maar ze moest nogal gillen toen mama wegging *mijn moederhart huilde wel* maar ben toch weggegaan. Ik wilde een paar kasten uitzoeken..
Ja dat is hart verscheurend!!! Ik heb het hier de eerster 3x ook gehad... daarna was het over.. gelukkig Succes met de kasten uitzoeken Ninien
Meiden, Ik heb een varkensrollade in de pan zitten... mijn huisje ruikt heerlijk Maar iemand enige idee hoeveel cal. het bevat per 100gr?
Goedemorgen! @mandy: Sterkte meid! @Jantina: dat zou er vast schattig hebben uitgezien vanochtend! @Ninien: Dan is het extra moeilijk hé als ze zelf ook gaan gillen om je kleine op de peuterspeelzaal achter te laten... Hier gaat het lijnen wel prima, ben nog niet weer veel afgevallen,maar moet zeggen dat ik ook ongi ben. Volgende week ga ik er weer met volle moed tegen aan!
Jantina.. succes met speelgoed uitzoeken.. En varkens rollade is vrij mager volgens mij! www.calloriechecker.nl Ninien..wat vervelend dat Nina zo moest huilen.. Succes met de kasten uitzoeken. Mandy..Wat een vervelende situatie. **** Vanmorgen gewogen en - 0.8.. totaal in 3 dagen is - 2,2!! Wow.. Ik woog vanmorgen 78,8 ( was na de builoft en het weekend helaas ruim 1,5 kilo aangekomen.
Jantina.. volgens mij word rollade gemaakt van varkenslappen ( heb ooit bij een slager gewerkt ).. Ja, het gaat i.d. goed. En het is ook goed vol te houden.. *** Vanmorgen een beker kwark met suikervrije ranja op.. Iets water er bij gedaan.. wordt het wat dunner en kun je het drinken. Tussendoor 3 kleine gehaktballetjes met mayo ( zaanse is khd vrij ) Als Esmee op bed ligt ga ik een salade eten met sla, paprika ( reepje) komkommer( 2 plakjes) 1 worteltjes, eetlepel mayo en 100 gram gerookte zalm.
Aparte menu's MvE Hier een slechte dag! De oudste is str*nt vervelend en wil totaal niet luisteren zo irritant allemaal!! Dus ben er morgen wel weer en gaan we met frisse moed er weer tegen aan!