Haha ja en dat is ook belangrijk dat het wel werkt Ja dank je wel. Komt vast wel goed als Heit (papa) weer thuis is!!
bedankt voor de reacties, ik ben als geolg wel een kilo aangekomen ik ben echt een emo eter. ik wilde eigenlijk gaan sporten maar weet niet of ik daar zin in heb. ooooo ik moet echt weer op mijn eten letten! vandaag trouwens aar de tandarts geweest en ik had een gaatje bah! ook moet ik een kroon vreselijk duur zeg! o; 3 cracottes met halvarine en vruchtenhagel. l; 1 tosti 30+kaas en achterham en 1 geroosterd broodje met pindakaas light. t; 1 peer. straks a; aardappels gekookt, brocolli en een gehaktbal.
Ego berichtje (sorry) Ik ga ook even een paar dagen onderduiken en me volproppen met chocola.. grrr... nou weet ik weer hoe een natuurlijke ongi voelt: NIET FIJN! au au au buikkrampen en ik wil chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... *snik* O: 2 boterhammen met zuivelspread T: 1 appel, 1 flesje optimel drink L: 2 boterhammen met kaas (30+) T: 3 pakjes light sap A: 1 mars, 1 twix en pizza gehaald maar die zitten nu in de diepvries. denk dat ik er zo 2 in ga gooien (dunne bodem pizza's) en GEEN calo's ga tellen!!! (vast wel, maar ik wil t eigenlijk niet weten...) 1 voordeel: ronde 1 is 29 dagen. da's wel fijn
Mandy.. hier ook een emo eten.. lastig is dat he? Je menuutje voor vandaag ziet er super uit hoor! Moppie.. Wat fijn dat je in iedergeval duidelijkheid hebt betreft je cyclus duur.. En lekker genoten van je pizza? *** Mijn avond eten was 2 stronkjes witlof met 5 plakken ham en 5 plakjes kaas.. Pffff wat een berg! En net nog 100 gram kwark met 50 water aangelengt.. flink geroerd en wat ranja er door.. Lekker yoghurt drink!
o moppie ben je ongie geworden. Balen meid. En dan ook nog je visjes dood... bleh. Maar goed 29 dagen voor ronde 1 is super goed! Ik zal ff mijn dagmenuutje neerzetten. Heb ik al weer een tijdje niet gedaan. ontbijt schaaltje optimel yoghurt t 1 banaan lunch 2 boterhammen met slankie 1 tomaat t 1 peer 1 schaaltje optimel vla diner 200 gram gekookte aardappels 165 gram spinazie 1 gekookt ei 1 bakje chocomousse totaal 825. Ik wil vanavond nog wel wat nemen maar weet nog niet wat. Ik moet zaterdag boodschappen doen (doe ik 1 keer per 2 weken) dus er is niet veel meer in huis.
Hallo meiden , Hier even een snel berichtje van mij , kom morgen wel wat uitgebreider reageren Rustig dagje gehad vandaag en morgen de laatste dingetjes doen voor ons weekendje en wegen natuurlijk ... ben benieuwd Ontbijt : kommetje magere yoghurt lunch : 2 krentebolletjes met 20 plus kaas avondeten : bruine bonen met twee boterhammen ( lust geen aardappelen bij de bruine bonen ) denk dat ik dadelijk nog wat pak een pakje cheese dips of zo
Hey meiden, @ Moppie: Jammer van je ongi, maar wel een mooie cyclus. Op naar de volgende ronde. @ MamavEsmee: Jeetje 2.2 kg in 3 dagen! Goed zeg! Ik ben terug van mijn etentje vanavond. Heerlijk zeg. Ik heb er echt van genoten. En ik heb me niet ingehouden! Ik zal alle lekkere dingen die ik op heb niet noemen, maar het was echt GODDELIJK! Ik durf niet zo goed op de weegschaal morgen. Maar doe het toch... Ben benieuwd. Liefs
Goedemorgen! @nicole: veel plezier alvast dit weekend Hier vandaag de dag begonnen met een geroosterd broodje en een sinaasappel. Vanmiddag mag ik vis, maar aangezien ik op m'n werk zit word dat een beetje moeilijk dus word het hetzelfde zoals de andere dagen.
Melanie.. goed dat je lekker genoten hebt meid! Lovely.. werkse voor straks! Nicole.. mooi dagje gisteren! En heel veel plezier het weekend!! *** Vanmorgen natuurlijk weer gewogen.. Weegdag! Niets er af.. maar vind dat ook niet zo raar.. Ben al 3 dagen niet fatsoenlijk naar het toilet geweest..Heb net een kop stoelgang thee op.. Dus ben benieuwd.. Ik was dus na de bruiloft etc aangekomen. Zat maandag morgen op 81.. nu op 78.8.. Vorige week vrijdag was is 79.6 dus eigenlijk 0,8 afgevallen.
Goed hoor MvE!! Ben trots op je hihi!! Nou wij zijn er ook weer en heb toch zin in lekkere dingen maar goed O: 200 gram yoghurt 3 eetlepels kellogs rode vruchten 2 kiwi's
Als deze thee niet werkt moet je eens het ideaale gewicht van Zonature kopen.. die thee gebruik ik ook als ik niet kan 2 kopjes op een dag en je gaat de volgende dag echt wel hoor
Goeiemorgen meiden , vanmorgen gewogen en ik woog 80.1 denk dat het ook weer komt vanwege mijn ongi dat ik weer zwaarder weeg , dus ik weeg na het weekend nog wel een keertje ... weekendje Amsterdam gaat misschien niet door er is iets ergs tussen gekomen en als het erger word gaan we dus hoogstwaarschijnlijk niet .... maar goed we wachten het af ...
Vervelend Nicole, dat je uitje wellicht niet doorgaat. Hopelijk kan het wel doorgaan, want dat zou betekenen dat het erge minder erg is geworden. Hier vandaag ook zwaarder dan eergisteren, maar ja nog altijd minder dan vorige week, dus ik ben tevreden. 68,3 kg. Nog 3,3 tot streefgewicht. Moest wel lachen dat je het niet naar toilet kunnen ook toeschrijft aan het weer.... ik heb het ook, alleen niet over gedacht om het aan het weer toe te delen... hihihihi
vanmorgen -8 ons eraf ik zit nu op totaal 9 kilo eraf a.s maandag ben ik 3 weken bezig en ik ben vandaag mijn menstruatie gekregen, dus niet echt vocht vast gehouden...gelukkig Ben blij dat het nog steeds zo goed gaat, en we zien wel hoe het verder gaat...
Ninien.. wow wat goed zeg! Inez.. hoe bedoel je.. stoel gang en het weer? Nicole.. wat vervelend.. Sterkte! *** Heb een dip.
MvE Dikke cyber HUG voor jou!!!!!!!!! T: Ontbijtkoekje Thee Water L: 2 volkoren boterhammen met ei 2 cracottes volkoren met een super dun laagje pindakaas!