Weet je nog judith, ik had precies hetzelfde als jou in mijn eerste week Maar ik ben niet bijna flauw gevallen, dat is helemaal niet fijn. bij mij hielp het om genoeg te eten, dus meer pakken dan dat je normaal doet En de buikpijn komt waarschijnlijk omdat je niet naar de wc kunt Je hebt ook thee gedronken of niet? Daar kun je vreselijk kramp van krijgen, kan daar de buikpijn niet van zijn... Ik vind het erg vervelend dat je je zo voelt maar het wordt echt weer beter...al heb je daar nu niks aan...
en het is echt ontzettend belangrijk...neem genoeg water dan spoel je alle schadelijk stoffen het snelst weg, en je stoelgang wordt er beter van beterschap meid!!
Ninien.. even een kopietje gedaan.. Ja, ik drink voldoende.. zo'n 2-3 liter water.. moet er s'nachts 2-3 keer uit dus die afvalstoffen spoel ik wel weg..
ja ik ben goed aan het kopieren he ik dacht laat ik het maar effe dubbel plaatsen voor ze er overheen leest
Haijjj Ik ben hier al een poosje niet geweest, omdat ik niet echt veel te melden had. Straks om 15.15 moet ik weer bij de dietiste zijn, en dan hebben we weer een weging. Ik denk dat er dit keer niet echt veel af is, aangezien we veel verleidingen gehad hebben (weekje weg ivm 2 jarige trouwdag), en ik ook een paar keren in een dipje zat. Maar goed we zullen het straks wel zien...Ik hoop i.i.g op een paar kilo eraf zodat ik over de -10 kilo zit Ik laat het jullie weten! Ps ik hoop dat het bij iedereen goed gaat!!??
Ik ben tijdens de zwangerschap en na de zwangerschap door " lekker" eten flink aangekomen.. Moet er nu weer af!
Ik stop er mee.. VInd het erg zwak.. En het ergste is nog dat ik voor een hele week boodschappen heb gehaald.. Kunnen we qua vlees wel 3 weken van eten.. Ik ben vanmiddag weer bijna flauwgevallen en ik vind afvallen leuk, die kg die er afgaan zijn super motiverend maar dit vind ik " eng" heb me tijdens calorieentellen nooit zo gevoeld.. misschien moet ik er even doorheen.. Maar voor mezelf is dit het niet.. jammer genoeg. De 2,2 kilo die er van de week af is gegaan zal er morgen weer aanzitten ( waarschijnlijk) maar jammer dan.. *** Om weer wat suiker binnen te krijgen net 2 crackers met pindakaas op.. Jummie!
Misschien toch een goede keus MvE je moet toch om jezelf denken en dan idd voor jezelf kiezen! Bijna flauwvallen lijkt me ook echt geen pretje,en je hebt kids rond lopen en dan kan je niet zomaar flauwvallen. Goede keus van je meid!!
Hallo, ik meld me ook hier maar aan. Had dit topic nog niet ontdekt. Ik ga voor 12.5 kilo eraf, en lijkt me motiverend om hier met jullie mee te kletsen. Om de vraag te beantwoorden waarik ik afvallen wil, ben ik de zwangerschap wat aangekomen en na de bevalling was alles wel erg lekker, dus toen zijn er nog wel een aantal kilo's aangekomen. En aangezien ik daar al een poos flink van baal, ben ik alweer een paar weken bezig. Maar het gaat niet heeeel erg snel, en soms vind ik de weekeinde zo moeilijk, en eet ik wat eraf is, er in 2 dagen weer aan. Dus ja..... niet zo handig he!! Maar misschien vind ik de motivatie om de ook de weekeinden door te komen ( en die staat weer voor de deur )
Welkom Butterfly leuk dat je hier komt mee schrijven :d Ik vindt het ook altijd moeilijk hoor om me er aan te houden in het weekend,maar ja mijn weegdag is zondag dus ja dan moet je wel he Anders is het zonde als je zondag weer op de weegschaal gaat Ik hoop dat je hier bij ons clubje de motivatie kan vinden meid en anders gaan wij jou hier wel in steunen Veel plezier hier!
Het gaat vandaag nog goed , en gelukkig heb ik het hele weekeinde dagdienst. Maar de avonden... zijn het moeilijkst. Ben begonnen met een crackertje en yoghurt, tussendoor een boterham met rookvlees, als lunch drie boterhammen waarvan 1 met stroop en twee met kalkoen en tussendoor een appel en stukje ontbijtkoek, en straks lasagne!! Ik volg wel weekmenu's via een dietiste die een boek heeft geschreven. Het is gebasseerd op gewoon en gezond eten. Ben er 3 kilo mee afgevallen, gaat langzaam maar het is wel blijvend! En je moet best veel eten, maar alles gezond!
Hoi meiden , ons weekendje gaat toch door wat natuurlijk ook betekend dat we goed nieuws hebben gekregen .... nichtje van me 11 jaar , heeft een hersentumor en krijgt al een hele tijd chemo , nu is ze van de week opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking wat nog wel meeviel maar steeds erger werd met gisteren een gevolg dat ze op de intensive care kwam nu kregen we gisteren te horen dat het weleens fataal kon worden maar net kregen we heel goed nieuws , de oncoloog zei dat ze erboven op kwam en ze had eergisteren ook een hersenscan gemaakt en vandaag kregen ze het goede nieuws dat ze de tumor niet meer zagen dus even afwachten nog natuurlijk maar hier ben ik al heel blij mee !!
Oh dat is wel heel fijn nieuws om te horen. Maar wat erg voor je nichtje, en nog zo jong. Je gaat een weekeindje weg dus, er even lekker uit! Waar ga je heen?