Butterfly.. welkom! Nicole.. Veel plezier het weekend! En fijn dat het met je nichtje weer de goede kant op gaat.. Mamarianne. Jij de dag ook goed door gekomen? *** Esmee is uit logeren.. Wij hebben vanavond verjaardag. Ik ben nog niet helemaal lekker. Hopenlijk straks, na een klein tukkie en douche wel weer!
Hey meiden, @ MamavEsmee: Mooi afgevallen deze week! Maar het gevoel hebben flauw te vallen is niet niks. Ik moet heel eerlijk zijn dat het dr. Frank dieet voor mij ook niks zou zijn. Hopelijk voel je je snel weer beter! @ Nicole: Wat een super nieuws! En fijn dat je weekend nu toch door kan gaan. Heel veel plezier! @ HopeandFaith: Ik ben benieuwd naar je resultaat. @ Butterfly: Welkom en succes! Hier gaat het wel goed. Vanmorgen op de weegschaal was het wel even schrikken. Gisterenochtend woog ik 116,5 en vanochtend 117,6 . Door dat HEERLIJKE etentje ben ik dus 1,1 kg aangekomen ! Over de week gezien ben ik toch nog 600 gram afgevallen, dus dat is beter dan niks. Hopelijk is die kilo er snel weer van af. Maar na dat gebunker van gisteren kan ik er voorlopig wel weer tegenaan. Dus na gisteren (schransdag) nu een balansdag. Liefs
@MvE: pas je wel een beetje op?? @Nicole: Toch best fijn nieuws? Geniet van je weekendje @Butterfly: welkom! @Hope: hoe is het vanmiddag gegaan? @Melani: daarom moet je nooit wegen na een etentje Maar 't zal er vast snel af zijn @Hier: O: sinaasappel T: 2 bh zuivelspread, 1 opkikker tomaat, 1 appel L: 2 bh 30+ kaas, 1 pakje yogi T: 1 opkikker kip, 1 pakje light sap Daarnet chocokick! 1 kitkat chunky white, 1 mars, 1 twix. Niet handig om in huis te hebben!!! Bluuhhh... laten we het er op houden dat t ong. 800kcal te veel was A: Vanaaf duits biefstukje, aardappeltjes en wortel+doperwt. Moet nog koken... Pffft, maar ik ben benieuwd wat de schaal morgen zegt. Had vanmorgen als ontbijt een sinaasappel gepakt maar dat werkte als 20 laxeerpillen!! Had het wel eens gehoord, even sinaasappeltje of kiwi op de nuchtere maag, of door de yoghurt als ontbijt, maar niet bij nagedacht vanmorgen
Helaas zoals ik al verwacht had. 0.0 eraf een paar dipjes gehad (schijnbaar behoorlijke dipjes) Maar we gaan er gewoon weer tegenaan, er is niet bij op dus dat is wel goed. 6 april weer heen, dus hebben we weer een week of 6 de tijd.
hey meiden hier ben ik ook weer boven water !! de carnaval was zoooooo super ... ik heb zo'n lol gehad en vanavond op de weegschaal gestaan bij mijn ouders die ik nu al peiler aanhou en niets aangekomen en niets afgevallen !! ben ik al blij genoeg mee ik ben er 4 dagen voluit voor gegaan maar heb geen loempia of vette friet op ... gewoon normaal gegeten .. ben woensdag ook weer gelijk doorgegaan had vandaag wel erg veel honger maar tja ik kom er wel weer doorheen ! voelde me super door de paar kilo die er al af waren .. en nu weer op naar de volgede want mijn beste vriendin gaat in mei trouwen !!
@ moppie: Ik weet het, maarja vrijdag weegdag he! morgen ga ik wel weer kijken hoe het dan is. @ Hopeandfaith: Jammer dat er niks vanaf is. Maar nu weer vol frisse moed verder. Je kunt het! @ Emma: Fijn dat je in ieder geval niet bent aangekomen, en dat je een leuke carnaval hebt gehad. Wat een leuke foto! Liefs
Zo meiden.. mijn 4 weken programma van de slimbelly zit er op. 3 cm boven de navel en 4 cm onder de navel er af... Morgen zal ik wegen... heb net weer lekker gelopen in de sportschool... weer 431 cal verbrand
Hey meiden, Leuke foto Emma. Wilde even zeggen dat de vrijdag erop zit, en dat ik me vanavond heb kunnen beheersen. We hebben lasagne gegeten, en daarna bij de koffie een halve pennywafel, en net een glaasje rose met wat augurkjes. Ben dik tevreden. Op naar de zaterdag. Jantina, wat houdt dat programma in wat je hebt gevolgd. Ik wens iedereen morgen sux6 met afvallen en hoop voor iedereen dat de weegschaal morgen aardig is . Voor degene die zich wegen natuurlijk.
Heeeey meiden!! Even een bericht van hier! ik ben begonnen met stabiliseren,, ik merk aan mij lichaam dat er niet veel meer af kan anders ga ik er aan onderdoor,, ik ben de laatste 2 weken heel erg slap en moe,, nu ik weer normaal eet gaat het een stuk beter Vanmorgen woog ik 87.5 dus netjes,, 0.2 zwaarder maar dat maakt niet zow veel uit als ik maar rond de 87 blijf hangen Hier gaat het oowk goed lees ik Iedereen die nieuw is welkom Rijlessen gaan ook goed, maandag tussentijdsetoets,, Met L.iam op het kdv gaat het super! hij heeft de tijd van zijn leven daar en ze hebben er geen kind aan,, hij slaapt goed, eet goed, speelt lief en het belangrijkste huilt niet Op dit moment is L.iam verkouden en ziek aan het worden,, diaree,, koorts,, spugen Zijn 7e tandje is door Ik zal proberen vandaag een beetje meej te lezen maar school is toch iets meer dan ik had verwacht Liefsz 8)
Goedemorgen meiden, Het is weer weegdag..... 71.7... er is in een week tijd niet vele af dus Maar goed we zullen door gaan Fijn weekend allemaal...
Goedemorgen meiden, @ Humbly: Fijn dat het goed met je gaat, en met school en rijles. En dat Liam het zo goed doet op KDV! Toch een hele geruststelling he. @ Jantina: Jammer dat je weinig afgevallen bent, maar zoals je zelf al zegt: vol goede moed weer verder. Hier gaat het super. Vanmorgen toch nog maar even gewogen (na de teleurstelling van gisteren). En ik ben in 1 dag gewoon 1,3 kg lichter! Ik heb vandaag ook kleding aan, die ik heel lang niet aan heb gekunt. Ik voel me zo slank vandaag! Hoop dat het met de rest ook goed gaat! Liefs
Mamarianne.. Redelijk is beter dan slecht he? haha Melanie.. die kilo is er volgende week wel weer af en voor nu heb je een heerlijk etentje gehad! Is ook wat waard toch? Zo..die kilo is er sneller af dan verwacht! Moppie.. heerlijk al die chocolade lekkernijen! Hopeenfaith.. jammer.. Volgende week beter! Emma.. Wat leuk om eens een foto te zien! En wat knap dat je ondanks de carnaval niets bent aangekomen! Jantina..een mooi resultaat! Butterfly.. Oh.. lasagne. Vind dat echt heerlijk! Verder prima toch? Humbly.. Druk met alles! Wat een geruststelling dat Liam het zo goed doet! Niet dan? Succes met op gewicht blijven meid.. Houd je af en toe een update? *** Vanmorgen was de weegschaal lief voor me.. Ik was bang dat ik na het stoppen met dr frank meteen zou aankomen.. ( op de site stond tot 2 kilo) was gelukkig maar 400 gram. Dus begin nu met 79,2 Vandaag weer begonnen met callorieen tellen! O: 2 boterhammen met dunbesmeerde pindakaas ( de ander er tegen aan) T: koffie L: waldkornbol met filet en een glas multisap.. T: stuk fruit ( neem ik straks) A: 2 pitabroodjes, gevuld met rauwe andijvie en 150 gram shoarma.. Totaal: 1126.. Denk dat ik vanavond nog een lekkere fruitsalade maak van banaan/appel en sinasappel. ( kan ik lekker 2x van eten!)
@melanie; netjuhs!!! je gaat goed zeg :d @mamavesmee; jah ben er echt heel blij meej dat hij het zow leuk vind daar Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte en ik hou de lijst oowk nog gewoon bij Mooi dagje vandaag zeg! Liefsz 8)
Hey meiden. Mamavesmee, voel je je weer wat beter na gisteren? Je schema van vandaag ziet er prima uit hoor. Lekker diner had je. Shoarmabroodje met andijvie met shoarma. Melanie86 zo, dat is een fijn gevoel na zo mindere dag! Maar ik vind dat een etentje op zijn tijd moet kunnen en dan moet je echt gewoon alles eten wat je wilt eten . Wij hebben twee weken geleden gewokt, ik durf dan de dag erna echt niet te wegen. Jantina alle beetjes helpen toch. Ik ben al blij met halve kilo..... ! Humbly Zo, druk dus, autorijden on op school druk. Mooi dat het op KDV goed gaat. Ging het eerst minder dan? Er is niets vervelender dat een ziek kindje. Is hij inmiddels iets opgeknapt? Die doorkomende tandjes altijd.. ik zit nog steeds op het eerste tandje van Esmee te wachten. Ze is 8 maanden nu en nog geheel tandloos. Met mij gaat het goed. Vandaag gewerkt en tot nu gaat het allemaal super. O: Een volkoren pistolet met filet. T: Een stukje ontbijtkoek met halvarine. L: Twee sesambolletjes met filet en een kom salade. T: Appel, en 3 hapjes pannekoek ( op het werk de hele middag pannekoeken gebakken ) en in de auto naar huis zo'n honger, heb toen 4 kleine sprenkeltjes gegeten ( chocolade koekjes met suiker ), ik weet het, slecht!!!! A: Rijst, gehakt met een mengsel van tomatensaus, paprika en champignons. En nu.... staat de avond voor de deur. Wat is de planning, straks een appelflapje bij de koffie. Morgen mogen we een gebakje maar dan heb ik dienst dus we eten nu samen ons gebakje. Verder staat er op het menu toastjes met filet. Dus het moet vanavond lukken..... wijntje erbij!!
Humbly.. En school valt tegen? In welk opzicht? Is het erg veel? Butterfly.. lekker dagje vandaag! Ja, mijn avondeten was erg lekker.. Die combinatie ( andijvie en shoarma ) is erg jummie! geniet van je appelflap ( heb je enig idee hoeveel callorieen er in zitten? ).. Ik voel me ten opzichte van gisteren weer prima.. heb nog wel rommelende darmen en heb hoofdpijn.. ***** Vanmiddag ruim een halfuur flink gefietst.. HeerlijK! En de shoarma smaakte erg lekker.. We gaan zo eerst een kopje thee drinken en vanavond neem ik dan nog wat fruit.. Of toch wat chipsjes..