Ja, er zullen heel wat calorien inzitten, ongetwijfeld! Maar volgens mijn menu mag ik elke zondag een gebakje, het is vaak een stukje rijstevlaai, vorige week kwark en nu een gebakje naar keuze. Daar genieten we dan super van. Dat is het enigste lekkers van de hele week. De rest van de week eten we volkoren koekjes, knappertjes etc. Maar calorien tel ik niet , teveel gedoe en als ik soms niet wat lekkers kan eten hou ik het niet vol. Ach meis, het is zaterdag, beetje chips mag best!!!! Niet al te streng zijn voor jezelf, en na gisteren helemaal niet. Gelukkig gaat het wat beter. Wilde mijn ticker aanpassen, ben 0.01 afgevallen , niet noemenswaardig veel, maar ik kan er niet op klikken. Kan hem niet aanpassen.
Eet je dan rauwe andijvie? Ik maak wel eens rauwe andijvie stampot met shoarma er door ipv gebakken spekkies... de shoarma bak ik dan in de grilpan zonder olie of boter en dat is echt mega lekker ....
Heey meiden @nicole, jeetje wat vervelend voor je nichtje, maar wat een super goed nieuws! Hopelijk is ze snel helemaal de oude! Veel plezier hier in Amsterdam!!! @mve, ik denk dat het idd toch beter was om ermee te stoppen, mis gewoon niks voor jou. @emma, leuke foto! leuke outfit! @jantina, mooi resultaat zeg! @melanie, mooi zeg toch nog afgevallen! en dat in 1 dag! @butterfly welkom! @humbly, fijn dat het goed gaat! hopelijk is liam zijn tandje er snel doorheen.. Hier ook nog steeds kiezen.. pff.. :x Gister heerlijk turksbrood met kipshoarma gegeten pff wat een callorieen! en ook nog een stukje chocoladecake!! tja.. Maar uiteindelijk toch nog op 1400 cal. dus het viel mee! Vandaag weer netjes net onder de 1300 cal. Morgen ga ik me wegen hopelijk valt het mee
Butterfly.. Was om je te plagen!! Heb je lekker genoten van je gebakje? Jantina..Wat ik deed waren de pitabroodjes vullen met andijvie en daarover de shoarma en dan dicht.. Lekker knapperig!Hier de shoarma ook in de grillpan! Enn.. alle kleine beetjes afvallen helpen he?! Patriesja..Nee. Dr Frank.. is i.d. niets voor mij! Oh.. jij hebt ook lekker gegeten gisteren!! Zit nu achter een flesje water!.. Straks pak ik lekker wat zoute pepsels..
Gebakjes, chips... pffftttt... dat is toch niet dieeten dames! Dan doe ik er ook nog even een schepje bovenop: O: 2 ham kaas croissantjes T: cola light L: broodje kroket T: sinaasappelsap A: aardappel, rundersaucijs, doperwtjes, wortel, tuinboontjes en theelepel mayo T: cola light en heb nog lays baked in de kast maar kweenie of ik die zak open ga trekken... Lange dag gehad. Morgen weer vroeg op en naar ons huisje. Fijn weekend verder!!!
Verdorie nee, ik heb nog een mars hier liggen! Die pak ik wel ipv de chips... is 250kcal voor de reep, of 600 voor de zak chips. ik kan dus GEEN maat houden he! Zak open = zak op Mandarijntjes vind ik lekkerder dan mineola's (zuur brrrr) en die zijn meestal maar 30kcal! Maar heb sinds kort de Fuji appels herontdekt!! YUM! Zooooo lekker zoet
Fuji's en Golden delicious Die twee zijn mijn nieuwe verslaving! Haha... En nee, nog niks gepakt. Heb eigenlijk ook geen zin meer in chips of chocola... Gek...
hmm chips chocola!!! jammie! ik kan er ook maar moeilijk afblijven allemaal! Maar goed... Ik neem gewoon af en toe wat lekkers, want anders hou ik het niet vol. En ik vind het best als ik maar -0.5 tot 1 kilo afval per week, prima!! juist heel mooi toch?
ik heb vandaag verse tomatengroentesoep gemaakt als avondeten .. lekker 2 koppen op a 80 calorieen bij elkaar ! en lekker vol die buik met een broodje erbij maar vanavond dus ook idd een bakje afgewogen ligt chips op .. en een biertje om het af te leren en nu nog maar op 1080 c !!
Herkenbaar, zak open = ZAK OP! Daarom hier de chips zakken dicht gehouden. We hebben genoten van ons appelflapje. Net even wat toastjes met filet gegeten, een een pisang ambon jus gehad. Ik moet zeggen, niet al te gezond, maar ben wel tevreden. Ben de zaterdag redelijk door gekomen. Met de zondag heb ik minder problemen, maar de vrijdag en zaterdagavond vind ik het moeilijkst. Zal zo mijn bed eens zoeken, moet om 08.00 werken morgen . En dat in het weekeinde..... tsja!! Fijne dag morgen dames.......en sux6 met het afvallen! Liefss
Hier is idd ook de vrijdag en zaterdag avond een probleem of nou ja probleem... dan wil ik gewoon wat lekkers
Neej het ging vanaf dag 1 goed haha totaal tegen verwachtingen in,, Het is nog niet beter aan het worden jammer genoeg,, hij blijft er wel vrolijk onder moet ik zeggen,, oooh tandjes komen vanzelf! hier zijn er nu bijna 8 door,, hij is gewoon 1.5 maand bezig met 2 tandjes voor ze door zijn,, Neej het valt op zich niet tegen het is gewoon veel en zow ongelovelijk onzinnig,, ik kan omdat ik het jaar probeer in te halen zonder stage enz, gewoon heel veel niet doen,, he bah!!! die zijn helemaal iritant jah hopelijk zijn ze er snel door daar!! Liefsz 8)
Mve..gelukkig voel je je weer prima! Morgen officiele weegdag, maar vandaag al gewogen De eerste mijlpaal is bereikt -10 kilo ik ben er echt zoooo superblij mee Ik doe ook altijd 1 x in de week bloeddruk meten bij mijn ouders die was te hoog, daar heb ik ook medicijnen voor geslikt die had ik al een tijdje niet meer maar hij bleef te hoog. En sinds afgelopen week is hij weer keurig rond de 125 /75,80
Wat een goed nieuws ninien. -10 en een goede bloeddruk. Dat is waar je het voor doet he! Jij gaat echt hard!
Hoi meiden! Hier weer eens een berichtje van mij! Morgen begin ik weer met volle moed met dieëten en sporten . @humbly: super dat het met je kleine goed gaat op de opvang. Hoeveel dagen in de week moet je naar school? @ninien: wat super -10 kilo!
@lovely; ik moet 5 dagen in de week naar school,, gewoon full-time weer @ninien; super joh!! nu de rest erachter aan Liefsz 8)