10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    I know MvE hihi denk dat ik er morgen wel weer ben.
    Oudste is alleen maar aan het janken en doet zielig en wil niet naar bed maar hij gaat dus echt wel!!!!

Maar ik heb hele erge buikpijn gewoon niet fijn :( dus denk dat ik ongesteld ga worden als je het dat kan noemen met die spiraal!!!

2. Vanmorgen Nienke onverwachts naar Oma gebracht, en even lekker blijven plakken :D

Nu ga ik snel wat eten, en dan Strijken
    er ligt me toch een berg :$

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Gister moeilijk dagje gehad inderdaad, maar ik was na het wegen wel erg tevreden. Ben niets aangekomen, alleen ook niets afgevallen.
    Dus ik heb voor morgen goede hoop eigenlijk.
    Ben het weekeinde alweer helemaal vergeten.
    Kon wat moeilijk op gang komen, moe, hoofdpijn, oorpijn.
    Esmee ligt net op bed, en ik ben snel van alles gaan doen en voel me ook weer beter. Met eten gaat het goed.

O: boterham met rookvlees, kommetje magere melk met muesli.
    T: niets, laat ontbeten.
    L: twee boterhammen met zuivelspread en een bakje yoghurt.
    T: op het menu staat ontbijtkoek en een appel, gaat ook wel lukken.

Als tussendoortje vanmorgen mocht ik een crackertje met kaas, die neem ik denk ik vanavond als ik uit mijn werk kom.
    Als ik late dienst heb gehad en ben thuis heb ik het zooo zwaar.
    Dus de cracker bewaar ik voor dan.

Nou meiden.
    Jullie allemaal sux6 vandaag.

* Mamavesmee, leuk he die huishoudelijke klussen. Ik doe zoveel mogelijk als mijn esmee op bed ligt. Heerlijk als alles klaar is als ze wakker wordt en dan heb je de hele middag nog over.
    * Jantina, heerlijk zo´n rommeldagje. Geniet er maar van.
    * Patriesja, vervelend joh van je opa. Maar hij is daar vast in goede handen. Nee, kan me voorstellen dat het niet meer kan zo. Dan is een vast plekje inderdaad een goede optie.
    * Nicole, wat goed, halve kilo is altijd mooi meegenomen!
    * Mamarianne, de mindere dagen heb je altijd. Helemaal als de kinderen niet zo meewerken huilerig zijn. Esmee is hier ook vanmorgen wat huilerig, moe, was ook vaker wakker dan anders, maar ben je inderdaad zelf ook niet super happy ;).
    * ninien, je deed al zo streng ;), je bent niet voor niets al zoveel kwijt. Ik weeg wel elke dag, maar 1 keer in de week is ook beter. Moet ik misschien ook maar eens overwegen. Maar als het bij mij goed gaat, ben ik elke dag een mini beetje kwijt, doe ik het niet goed, is er niets af. Dus voor mij is het meer een controle voor mezelf.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ninien.. Nienke dus lekker spelen bij oma! Succes met strijken! Heb ik zaterdagavond gedaan.. ben bijna 45 minuten bezig geweest.. leuke invulling van de avond..;)

Mamarianne.. Kop op meid! Niet overal een excuus zoeken..;)

Butterfly.. Wat leuk dat jou dochter ook Esmee heet. Meestal wordt het anders geschreven.. Wij dachten, zo eenvoudig mogenlijk!;) Ik doe dus zoveel mogelijk als Esmee wakker is. Dan kan ik als ze slaapt zelf ook lekker zitten.. Wel maak ik het eten en doe ik de afwas als ze in bed ligt.. Esmee in een keuken is drama..;) Ik zorg ook altijd dat we s'middags wat " leuks" kunnen gaan doen.. Fietsen, wandelen, hertjes, dorp oid..;)

Vanmorgen toch nog even de weekboodschappen gedaan..heb ik alles mooi binnen!:D

Menu ook iets aangepast..

L: 2 boterhammen 1 met linera smeerpate en 1 met flinterdun pindakaas en een minneol.

T: liga milkbreak ( is maar 89 callorieen :D) kan ik het pakje delen met Esmee.;)

A: blijft het zelfde..

Totaal 980.. Voor vanavond heb ik dan nog wat callorieetjes over voor wat lekkers..

Ik zit er weer helemaal in! Op naar vrijdag!!!:)

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    :( is geen excuus MvE
    Gaat mij om die buikpijn :( daar heb ik zo'n last van!!

Morgen ben ik er weer toch :p ga ik dan extra streng doen met je :D

Trouwens die picolini's die jij laatst had MvE was dat met Ham en ananas dus de Hawai?
    Daar zitten per 100 gram 191 kcal in zag ik in de winkel de andere zaten al over de 200.

Morgen komt het goed hoor weet het zeker het MOET dan gewoon!!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Wat een weertje he :$:D

Ik ben een aantal dagen erg weinig aan het reageren geweest door drukte maar vanaf nu kom ik me elke dag melden :D
    Ik heb net bij de blokker een nieuwe weegschaal gekocht want ik kan niet wachten tot die andere terug komt werkt niet echt motiverend zonder weegschaal.

ontbijt:
    2 volkoren crackers met rookvlees

tussendoor:
    niks geen tijd voor gehad

lunch:
    2 volkoren boterhammen met dun laagje boter
    1 keer kipfilet
    1 keer runderrookvlees

tussendoor:
    kopje soep

avondeten
    100 gram tartaar
    200 gram bieten
    150 gram aardappels

zit nu nog maar op een 751 calorieen maar moet zo nog wat crackers eten omdat ik straks ga hardlopen en zwemmen en anders hou ik het niet vol.

Ik ga nu eerst mijn huishouden doen :)

7. MamavEsmee

Was je aan het plagen meid! Ik had met enkel ham..

8. MamavEsmee

Zustertje.. gezellig dat je er weer bent!:D En een mooi dagje vandaag!

9. ik heb net een heerlijke komkommersalade op
    komkommer met blokjes kaas en blokjes ham en wat slasaus erdoor
    mmmheerlijk
    de volgende keer nog een tomaatje erbij denk ik.

10. MVE ik red het niet hoor met 45 minuten....

11. MamavEsmee

Dan heb je echt veel..:$ Heel veel plezier!!:D

12. MamavEsmee

Dan heb je echt veel..:$ Heel veel plezier!!:D

13. Ik zei toch ik heb een hele berg ;)

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gadver wat een kl*te humeur heb ik de laatste paar dagen zeg! En het ergste is, ik doe er niks aan ook... Gewoon lekker depri op de bank hangen en chagerijnig zijn. Zow... bah... heb echt nergens zin in! Ben blij dat ik even een weekje vakantie heb...
    Loop steeds ruzie te maken, en steeds jankbuien hier! niet normaal meer... WTF is er aan de hand??? PMS? Ben echt niet te genieten :( Stom ontpillen!!

Gister (ergste pms ooit!?!?!)
    O: 75gr lays baked, blikje cola light
    T: glas cola light, 1 banaan
    L: 400ml fruitontbijt
    T: 1 milka reep, 2 caramel koeken, 1/2 reep met hazelnoot
    A: 1/3 pizza tonijn, 1/3 pizza hawai
    T: 1 appel, 1 sinaasappel
    BLUUUUHHHHHH :(

Vandaag
    O: bakje magere yoghurt met crunchy
    T: 5 koekjes (dubbele met vanillecreme), 500ml cola light
    L: tartaartje, 2 aardappeltjes, 150gr doperwtjes, theelepel mayo
    T: ?
    A: ?

En verdorie alweer last van mn darmen de dag na 2/3 pizza!!! Vorige keer dacht ik dat het door de sinaasappel op de nuchtere maag kwam maar volgens mij ligt het gewoon aan al het vet... En die verrekte chocola en koeken... pfffttt...

Heb de neiging om:
    1: alles naar binnen te proppen wat er aan snaaivoedsel in huis (en daarna ws. de rest van de dag boven de plee te hangen)
    2: een week te gaan vasten.... grrrr...
    Optie 2 lijkt me het prettigst...

Zowwww... zielig genoeg gedaan. Sorry voor het enorme ego bericht. Als ik me weer happy voel zal ik wel weer wat meer reageren hier...

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie dikke knuffel voor je meid!!!
    Laat het maar over je heen komen meer kun je er denk ik toch niet aan doen!!!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    I know :D

Hmm ik heb alleen maar hawai zien liggen en salame en nog een andere (moeilijke naam)

Oh ja de oudste is wel gaan slapen ;) :p

17. big hug voor moppie

18. MamavEsmee

Rianne.. ik had de procuto ofzoiets..:D

Moppie.. dikke knuf meid!

De liga was echt jummie.. Smaakt naar meer maar dat doen we maar niet.

Ga eens even op buienradar kijken of het nog droog gaat worden..;)

19. MamavEsmee

Droog wordt het niet meer..Ik denk dat ik maar even naar de action loop ( hier tegenover) moet nog billendoekjes hebben.. ;)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ben ik ook weer
    mijn forumvriendin van hier met haar kids zijn net weg !! het was TE leuk !!
    pff wat een weer alleen ..was leuk geweest om ff naar buiten te kunnen met de kids
    had vanalles lekker maar gelukkig me wel in kunnen houden !
    boodschapjes zijn binnen en tim ligt nog ff op bed .. die slaapt niet maar ligt te spelen
    ben vanmorgen super ongi geworden heb ook mega buikpijn .. niet op de schaal gestaan dus !

Deel Deze Pagina