10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    humbley wat SUPER KNAP van LIAM !!!
    wouw en dat met 10 mnd wat super vroeg al !! net zo'n knapperd als zijn mama dus !!
    tja en ik zou denk ik toch gaan voor je opleiding ! twee jaar sneller is super ! en dat rijbewijs kan erna ook nog.. kan je de tijden niet verzetten van je lessen .. en navragen of je zonder boete kan stoppen natuurlijk !

melanie WOUW !!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat super van je rokkie .. echt gaaf ! en wat super van je vriend ook joh ! wou hij dat of is hij zo lief om niet te snoepen omdat jij zo goed bezig bent !
    haha jullie kunnen straks samen shoppen hoor

moppie whaaaaaaaaaaat over twee maanden terug komen .. pff da's een jaarplan bij jouw tandarts ! niet normaal meer hoor
    en ik hou ook zo van cola light mmmmmm zeker 4 glazen per dag hoor ! maar spa is ook lekker

loveley hoe gaat het met en bij jou ??

nou ik heb me toch zitten smikkelen van mijn avondeten ! en ik kreeg mijn bord niet eens op ... maag is dus echt aan het krimpen want normaal nam ik nog een protie !
    tim ligt op bed nu lekker ff niks meer doen

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @humbly: ik zou eens kijken naar kinderopvang wat de mogelijkheden zijn.
    Tuurlijk is een rijbewijs ook belangrijk, maar je opleiding eerder af kunnen maken lijkt me ook heel erg super!
    Kan begrijpen dat het een moeilijke keuze is:)

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Thnxx meiden,,
    Jah het probleem is als ik stop met mijn rijbewijs ik de gemeente terug moet betalen ( 2500 euro ) en jah dat geld heb ik niet,,
    Aan de andere kant ben ik als het goed is 1 of 2 maart klaar en kan ik dan beginnen met school,,
    Ik heb gelukkig eerst een gesprek op school ( moet nog gemaakt worden ) en daar kan ik het toch ook gewoon vragen?
    Misschien dat ik L.iam maar vast aan moet melden op een kdv,,

Liefsz 8)

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ lovely , wat een leuke foto van jou en je dochtertje , wat een mooi meiske !! Had me je wel anders voorgesteld beetje met lang zwart haar :) stom dat je je eigenlijk bij iemand die je alleen ziet schrijven en voorstelling maakt van hoe ze eruit zien ...
    @ mamavesmee : thanks , zie me zelf helemaal niet zo :) maar bedankt voor je compliment !
    @ humbly , super gaaf dat Liam loopt :D zul je wel stom gekeken hebben dat hij ineens wegliep , hahahaha en even over je dilemma , ik zou eerst mn rijbewijs halen en dan verder zien als je het niet kan combineren maar beiden zou natuurlijk ideaal zijn ... succes met je beslissing !
    @ emma29 , fijn dat het voor jou ook al wat beter gaat , tuurlijk heb je af en toe nog wel moeite vooral als anderen eten natuurlijk maar het is niet meer zo dat ik de hele dag loop te zoeken ... en goed dat je de ferrero rochers hebt laten staan , dat is namelijk mijn lievelings snackje :)
    @ melanie86 , chocoladecake is natuurlijk wel heeeeel lekker , goed dat je je hebt kunnen beheersen !

Kreeg vandaag 2 keer de vraag of ik afgevallen was :D Mijn dagje was dus weer goed , wel veel te weinig gegeten maar ik was echt misselijk de hele dag , dus alleen avondeten gehad ... heb trouwens ook iemand gevonden die met mij mee naar de sportschool gaat vanaf woensdag dus dat is ook weer fijn meegenomen , ik heb nu wel een abbo maar doe er weinig mee :)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Melanie wat super gaaf dat je hem weer past. En ook goed dat je vriend ook zoveel is afgevallen!
    @moppie: ok, nou hoop toch dat er nog een plekje vrij komt, want wachten op een afspraak terwijl je pijn hebt is ook niet een pretje.
    @emma: De biefstuk was dus lekker? :D Is dat Tim op de foto van je avatar? Vind het namelijk zo'n mooi plaatje!
    @nicole: heb altijd wel lang zwart haar gehad :D maar op een dag een bob laten knippen. Inderdaad apart hé dat je er toch een voorstelling bij probeerd te hebben.
    Heerlijk complimentje! Jij liep dus de rest van je dag met een smile on your face? :D En een sportmaatje is ideaal. Ik heb er ook 1. We sporten nu nog maar 1 keer in de week hebben het beide druk, maar beter iets dan niets anders ging ik helemaal niet.
    Ik ga zo nog genieten van een kop thee met een sinaasappel en dan op tijd naar bed ;)

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier gaat het goed!

o; 2 kiwi's
    t; 1 banaan
    l; 2 volkoren boterhammen met sandwitchspreat
    t;1appel
    a; 1 salade met zalm + schaaltje optimel vla
    t; schaaltje backed chips.

totaal 1080 calorien.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    humbley da's veel geld om terug te betalen pff ik zou als het kan dan eerst je rijbewijs afmaken en dan beginnen .. het zeker bespreekbaar maken .. en idd eens gaan kijken naar de KDV want meestal is daar wel een lijst voor
    maar wat super dat je zo veel kansen krijgt !!

loveley thanks dat is idd tim !!
    dat was het voorjaar hij is al een heel stuk groter maar het blijft een leuk plaatje zo met de vrolijke bloemen ..

nicole wat een super compliment !! wouw da's echt mooi om te horen ! en mag ook wel je verdient het ook he !
    en wat gezellig om samen te gaan sporten dan ga je ook veel sneller he !

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn vriend is net zo fanatiek (misschien nog wel fanatieker) als ik. Hij zou het liefst 20 kilo kwijt willen. Ik nog wel wat meer. Maar het is wel heel fijn dat hij niet naast me zit te snaaien. We hebben dus ook gewoon niks in huis. Werkt voor mij het beste. Als het er ligt MOET het op! :)

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja je hebt helemaal gelijk hoor :D het is erg duur!

En ik heb mezelf ook maar even op show yourself gezet en Celeno op show your kids hihi grappig

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @humbly, super dat Liam loopt! Wat geweldig is dat om te zien he die eerste stapjes!
    Hier stonden papa en mama ook met zn tweeen te springen en te juichen :D

11. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Vandaag echt officieel 3 weken bezig en teller stond al op min 4,4 kg.
    Woehoeoeoeoeoe

12. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    @Humbly.. mag ik op het het lijstje...
    ik ben nu 75.3 kilo
    ... steef gewicht 68 kilo..

mijn cal. voor vandaag... 1356 en daarvan heb ik er net 360 verbrand op de sportschool:)

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @emma: is inderdaad een mooie foto! Geweldig tussen de narcissen toch?
    @patriesja: Ik heb je gezien! Leuk :). Ik had me jou eigenlijk ook wel zo voorgesteld! Je zoontje is een mooi jongentje.Mooi haar heeft hij! Zie trouwens ook dat mijn dochtertje op zijn oorspronkelijke geboortedatum is geboren.
    @Inez: goed hoor 4,4 kilo!

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Humbly: toch proberen om die lessen te verzetten. Er is altijd wel iemand die jouw plekje in wil nemen (nog even een paar lessen extra voor examen aan enz.)
    Hoop dat je ze kan verzetten, en anders op school kijken of je de opleiding rondom je rijles kan plannen? wie weet zijn ze zo flexibel...

@Emma: Tsjah... tis niet anders. Tis druk en blijkbaar hebben mensen hier een slecht gebit hihi. Bij mij komt het door astma medicatie. Voor wie dat gebruikt: ALTIJD je mond spoelen na gebruik!! Doe ik overigens nog steeds niet - slecht! maar gebruik het nog amper nu ik gestopt ben met roken.
    Wel vreemd hoe je lichaam kan reageren he. Vooral als je langzaam eet. Na 20 minuten krijgen je hersenen het seintje door dat je vol zit. Dus voor wie nog een tweede bord op wil scheppen: wacht een kwartiertje en beslis het dan pas ;)

@Mandy: lekker menuutje! Alleen is zalm niet ontzettend vet? Geloof dat je 1x per week vis moet/mag eten?

@hier: nog een knackebrodje met philadelphia light gehad en zometeen weer aan de cola. mn maag knijpt nog iets maar hoop dat ik vannacht wel wat kan slapen want morgen middag zitten we bij de notaris voor ons nieuwe huisje ;)

Zit in gedachten het hele huis al in te richten terwijl we een verbouwing / renovatie van minimaal een half jaar tegemoet gaan :p

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zo het werk er weer opzitten..

O: 1 boterham met pindakaas en 1 boterham met jam ( light) 2 koppen koffie..

T: appel en 2 flesjes water..

16. MamavEsmee

Om half 12 een bakje vitalinea gehad.. Viel zowat om van de honger..:)

En heb net 2 boterhammen op 1 met runderrookvlees en 1 met smeerkaas. En een glas melk.

Vanavond eten we gebakken krielaardappeltjes ( 125 gram) 200 gram sperzieboontjes en 100 gram koolvis.

Humbley.. Wat een moeilijke situatie? Je woont bij je ouders? Kan je moeder Liam niet opvangen? En als je van de gemeente je rijbewijs krijgt, kunnen zij dan ook niet iets voor je betekenen bij het regelen van KDV? Waarom krijg je eigenlijk je rijbewijs?

Moppie.. Roken en Astma is niet echt een goede combi he?;) Goed dat je bent gestopt!!

Moppie.. in zalm zitten goede vetten! En in 100 gram gerookte zalm zitten "maar" 200 callorieen.. Heerlijk!!:D Alles rond gekregen bij de notaris?

Nicole.. die opmerking over " ben je afgevallen " doen je goed he?!:D

Melanie.. wat goed dat jullie samen bezig zijn! En wat knap dat je vriend/man al zoveel kilo's kwijt is. Jij doet het ook super zeg!!

Ik heb een slaapdienst gehad vanaf gisteren 3 uur tot vanmorgen 9 uur .. Was al vroeg op vanmorgen dus ook al vroeg ontbeten.. Merk dit wel aan mijn lijf hoor. Het vraagt om een stuk meer voeding..

Heb dan ook echt een knorrende maag..

Ik heb voor morgen soep met bolletjes en huzarensalade staan ( van die kleine bakjes) en ze roepen me vanuit de koelkast..

Ik heb er zo'n zin in maar weet dat ik spijt krijg als ik het opeet..;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Wat er rust hier... Ben ik niet gewend!

@ MamavEsmee: Het is inderdaad heel fijn dat we met z'n tweeen bezig zijn. Ik weet dat het anders een heel stuk moeilijker voor mij zou zijn. Maar we zijn inderdaad lekker bezig. Samen 16 kg in 3 weken :D Als ik het zo zeg klinkt het helemaal geweldig haha

Mijn dagje:
    O: 2 knackebrod volkoren met philadelphia light
    1 beker optimel yoghurtdrink

T: niks

L: 1 witte (bruin was op) pistolet met filet americain
    1 cup a soup tomaat
    1 beker optimel yoghurtdrink

Straks neem ik nog een kiwi en een sinaasappel, en als avondeten 300 gram lasagne.

Kom dan op een totaal van ongeveer 1050 kcal, misschien pak ik dan vanavond nog iets.

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, mag ik nog met jullie mee schrijven? Morgen ben ik 2 weken aan het lijnen. Vorige week was er 1,4 kilo af en morgen is mijn weegdag dus... ben benieuwd! Vanaf gisteren heb ik mezelf echt een schop onder mijn reet gegeven want er kwamen toch telkens meer tussendoortjes bij...
    Over 4 weken is mijn NOD en als ik zwanger ben kan ik natuurlijk niet meer lijnen, dus dan hoop ik in ieder geval minimaal 6 kilo afgevallen te zijn. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan gaan we vrolijk door, ik heb zo een 25 kilo overgewicht dus kan nog wel even door gaan...

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik had al een bericht geplaatst dat ik er wat minder zou zijn vanwege die zoveelste domme actie van mij door van de trap te glijden en me ontzettend zeer te doen aan mijn stuitje!! Ik probeer door te lijnen dus maar even zien wanneer ik weer op de weegschaal ga staan!

20. MamavEsmee

Melanie.. wow 16 kilo samen!:$ Dat is echt veel..

Debby.. welkom!

Mamarianne.. dat je nog zo veel pijn hebt aan je stuit.. toch niets gebroken?

Heb me nog steeds kunnen beheersen!:D

Deel Deze Pagina