Kom weer alleen even mijn gewicht doorgeven: 75,4 ... 4 ons afgevallen deze week.....ik denk dat er van de week nog 4 af zijn,want gister voor de patatjes was ik er 8 kwijt.Moest patatjesdag een dag eerder houden.Nou ja,het gaat nog goed.....afvallen is iig niet aankomen Nog 4 onsjes en dan ben ik mijn eerste 10 kilo kwijt
Emma.. vervelend van de ongi.. Zijn jullie bezig voor een 2e kindje? Suzanne.. Bijna 10 kg kwijt dus.. Knap hoor! *** De aardappels staan op.. En het vlees ook! Moet zeggen dat het me vandaag 100% is meegevallen. Vind het toch moelijker als vriendlief thuis is en aan het lekkers zit!
ja we zijn al weer een paar maandjes bezig maar met tim duurde het al met al 2 jaar voordat ik zwanger was dus wat extra kilo's er nog af lijkt me super .. wie weet hoe lang het nog duurt ! maakt het wel makkelijker....
Dikke knuf voor Moppie. Ik voelde me vorige week ook zo k*t en heb toen wel alles gegeten wat los en vast zat De volgende dag gewoon weer dieet opgepikt.....maar ik snap hoe je je voelt.Soms ben je gewoon ff overal klaar mee.Nogmaals een dikke knuf!
Dames, Kan ik me nog bij jullie aansluiten? Ik ben vandaag begonnen met 3 gezonde maaltijden en 3 gezonde tussendoortjes, veel water en groene thee ipv koffie (alhoewel ik 's avonds wel een bakkie neem). Ik moet me nog wegen, maar dat doe ik morgenvroeg. Wil het liefst in totaal 25 kilo afvallen, maar we beginnen maar eens bij 10
Hey meiden, @ Nicole: Fijn, weer een halve kilo eraf! @ MamavEsmee: Ja, was wel lekker gisterenavond. Er stond wel een frisse wind, maar toch ff lekker gelopen. @ Patriesja: Nu gaat het weer goed! Geen lasagne meer gegeten vandaag @ Zustertje: Heb je al gewogen op je nieuwe weegschaal? @ Kus26: Welkom en succes met afvallen! Hier gaat alles goed. Had me voorgenomen om vannacht schaatsen te kijken, maar ben na de eerste 2 ritten al in slaap gevallen (was te verwachten). Werd in de dwijl weer wakker. Toen heb ik de tv maar uit gezet. Vriendlief is groentesoep aan het maken. En ik heb me toch honger! Pfff tijd dat hij klaar is. Liefs
Heey meiden, Even een update van hier,, ik wou gaan stabiliseren haha blijkt dat ik per dag nog niet meer dan 1200 kcal binnen krijg lol,, nu maar wat andere dingen op beleg nemen en hopelijk kom ik dan wat hoger uit Vanmiddag heb ik de tussentijdse toets gehad en hij ging super heb vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen volgende week woensdag mag ik op en als ik zo reed als vandaag slaag ik met vlag en wimpel @kus; welkom Liefsz 8)
Moppie.. zozo.. manlief aan het koken! Geniet van je groentesoepje! Kus.. welkom! Wat een mooi meisje heb je! Humbly.. Gefeliciteerd! Op naar woensdag.. Hoeveel weeg je nu? Hoeveel callorieen moet je eten om op gewicht te blijven? *** De stampot andijvie was jummie.. Helaas is het ook altijd zo weer op.. Esmee ligt er in.. de keuken is schoon, de was is weg , nu relaxen!
ik weeg nu 87.5 kg,, je moet rond de 2000 kcal per dag komen,, is een hele opgave haha ik drink namelijk alleen maar water,, de rest lust ik gewoon niet meer,, te zoet of te vies geworden lol Liefsz 8)
Thx Esmee, en de rest uiteraard Is er ook een lijst waar iedereen haar gewicht inzet en hoeveel ze is afgevallen, of moet ik dat zelf bijhouden?
jep die lijst hou ik bij als je mij even je startgewicht, gewicht nu, wanneer je begonnen bent en je streef doorgeeft zet ik je erop ( even prive haha anders hou ik het niet bij ) Liefsz 8)
humbly.. ik zou echt bang worden dat wanneer ik weer 2000 callorieen ga eten ik meteen mega aankom.. Ik denk dat als ik straks onder de 75 zit ik ga beginnen met 1600 per dag en dat ga opbouwen..
jah daar ben ik ook heel bang voor daarom zit ik er ook niet in de buurt haha ik probeer idd ook rond de 1600-1700 uit te komen en nog kom ik niet hoger dan de 1300-1400 lol zondag gewoon wegen en kijken of er dan niks af is of toch Liefsz 8)
jah is heel erg,, hij is heel snel met de grove motoriek maar jah praten enz duurt hier wat langer hij is heel leergierig dus dat werkt ook wel meej,, Liefsz 8)
humbley je hebt pb !! zelfs 2x whahaha ik maakte een foutje pfff wat een last van buikpijn hier bah bah MvE ik kijk wel waar ik kom met mijn afvallen ik blijf lekker doorgaan .. liefst naar 75 kilo ... maar nog liever ben ik zsm zwanger ! ik weeg nu even zwaar als toen ik zwanger werd van tim ! ben nu ongi dus denk zelfs een kilo lichter merk het ook erg goed aan mijn kleding !! humbley wat knap hoor dat je het gehaald hebt ! en ik heb het idd ook wel eens moeten doen maar dat ging super ... gewoon proberen .. kus welkom !! suzanne wat super er ook al 10 kilo af !! echt super zeg moppie dikke knuf !! hoe gaat het nu met je ? melanie hoe was je soepje ? was het lekker en ow ow ow je oogen vielen dicht dus !
@ Humbly: Gefeliciteerd. En alvast toi toi toi voor woensdag! @ Emma: Soepje viel tegen haha. Mond verbrand, maargoed we hebben weer gegeten.