10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Humbly.. je mag bij mij op week 7 het zelfde zetten als bij week 6 ;)

Emma.. Kan me voorstellen dat je nu liever zwanger bent dan dat je afvalt..

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.727
    3.164
    113
    Vrouw
    @mamavesmee; zal het veranderen ;)

Liefsz 8)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tja MvE daar zijn we al achter ... je hebt niet veel te kiezen en tot die tijd doe ik hier gewoon gezellig mee is goed voor me om wat kilo's kwijt te zijn !!
    na het stoppen met roken was ik ook binnen 4 mnd zwanger ... en wat extra overgewicht eraf zal er dus ook geen kwaad aan doen .. zo denk ik dan maar

melanie auw auw da;s minder van je soepje !!
    misschien vananvond nog wat anders ??

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hubley tim was ook altijd al snel met alles en idd loopt wat achter met zijn brabbel ... tja brabbel genoeg maar wat hij af en toe nou zegt ?? geen idee
    ach ook dat komt wel weer

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Even snel een berichtje, het viel uiteindelijk reuze mee met de cal. vandaag, want we gingen broodjes met salades enzo eten ipv pizza! :D
    hihi ik blij ;) dat scheelt weer.

Wat een drukke dag vandaag, naar de winkel, bij mijn opa in het verzorgingstehuis (erg zielig, hij snapt helemaal niet wat hij daar doet) en daarna snel weer naar huis en daarna naar het werk om te vergaderen.. ;)
    Maar goed morgen nog lekker een rustig dagje vrij :D

En nu kan ik zelfs nog wat lekkers nemen, want heb maar heel weinig cal. :D

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kus welkom!

@moppie, rustig aan meid! komt goed! Hopelijk voel je je morgen alweer een stuk beter! X

@emma, weten ze bij jou waarom het zo lang duurde om zwanger te raken?
    Wij waren ook een jaar bezig..

@de meiden die weer afgevallen zijn, Knap hoor!!

@kus, de mijne ging ook pas met 14 mnd goed lopen! maar dat is eigenlijk ook het gem. dat ligt geloof ik zelfs op 15 mnd

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Hier juist andersom, ik ben geen ochtendmens :p dus dan is het vaak rustig aan en dan in de middag opruimen/schoonmaken

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Morgenochtend ga ik wegen op de nieuwe weegschaal ben erg benieuwd want de laatste dagen ook wat lekkere dingen genomen en niet super goed op de calorieen gelet haha.
    Maar mijn rok zat gisteren erg los dus wie weet.
    Hardlopen is niet door gegaan omdat het echt giga hard regende morgen weer een dag hoor.

Ik zit nu achter mijn laptop kan ik niet handig reageren op iedereen maar echt super dat iedereen zo goed bezig is!

MamavEsmee is Dr. Frank niks?

9. MamavEsmee

Zustertje.. Dr Frank werkt super.. Alleen niet voor mij.. Viel er bijna van flauw.. tot 3 x toe.. Was erg moe, futloos etc.. zo ben ik helemaal niet.. Het weekend nodig gehad om weer om te schakelen en sinds vandaag weer strikt aan het callorieen tellen.;)

De weegschaal is er dus weer? En niet hard gelopen.. is het i.d. geen weer voor!

Morgen vroeg komt een goede vriendin koffie drinken.. Heb lekkere donuts voor bij de koffie gehaald..( in gecalculeerd in mijn dagmenu :D)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    patriesja ik heb eerst de prikpil gehad dat is zwaarder dan de gewoone pil en wordt je niet meer ongesteld dit omdat ik zo extreem last heb van mijn ongi ..het uitwerken duurde een half jaar tot een jaar en dus dat was jaar 1 daarna nog een jaar wachten ... en toen net op het nippertje .. pats !!
    en geniet nog maar van iets lekker vanavond !! dat heb je wel verdient !!!

zustertje hoop dat je bent afgevallen !! en goed teken dat je kleding zo los zit

MvE wat lekker !! geniet maar van je donut !!

ik ben out ik ga naar bed heb zo'n mega buikpijn ff een ibrupofen en morgen eerst lekker kapper en dan werken tot 20.30...
    succes morgen met de lijn meiden

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Jeetje dat is heftig uitwerken van een half jaar tot een jaar..
    Maar wat fijn dat het nog net op het nippertje raak was, net als bij ons ;) wij liepen al in het ziekenhuis en toen net wachten op de laatste ongi voor het starten van een behandeling en zwanger!! :D

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou laat ik mij dan ook maar aansluiten hier. Na aanleiding van mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/193130-word-veel-dik.html ga ik dan ook maar proberen hier mee te kletsen. Heb geen idee of ik het allemaal bij houd maar ga mijn best doen.;)

Ik heb best veel overgewicht. Mijn BMI is rond de 38. Dus afvallen mag wel.

Onze eerste stap is om niks lekkers meer in huis te halen, mijn man wil me daarin steunen. Voor hem dus voorlopig ook geen koekjes bij de koffie. Als ik honger voel op komen, dan probeer ik water te drinken of een stuk fruit te pakken.

Ik heb vandaag nog (heel slecht) wat chocola gegeten maar voor de rest volgens mij wel normaal en gezond.

Dus ben benieuwd of de kilo's eraf gaan vliegen.

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hoi waardevol , heb je topic gelezen en ik wens je veel succes bij het afvallen , weet wel dat dit topic voor mij een stok achter de deur is !!!

@ all : heb een beetje bijgelezen en zie dat iedereen goed gaat :D

Ontbijt : twee bruine boterhammen met balans jam
    Lunch : evergreen ( geen tijd om te eten :) )
    Avondeten : bloemkool ,aardappelen en gehaktballetje ..
    Vanavond : een stukje cake gehad ..

Heb het vandaag behoorlijk moeilijk gehad , het lijkt wel alsof ik nu minder gemotiveerd ben om af te vallen omdat ik mijn weekendje A-dam erop heb zitten ... heel vreemd maar ik moet denk ik iets voor ogen hebben om die kilo's kwijt te raken ... help me meiden want ik wil wel heel graag nog zeker 10 kilo kwijt raken !!!!! Wat kan ik nu het beste doen ?

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Nicole, dankjewel!

Als ik nu kijk naar jouw eetschema dan is het eerste wat in mij opkomt: heb je niet ontzettend veel honger geleden tussen je ontbijt en je warme maaltijd? Zie dat je alleen evergreen hebt gehad. Poeh, dat ga ik niet kunnen hoor.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @welkom waardevol, hopelijk heb je er wat aan om hier mee te schrijven! succes!

@nicole, meid je kunt het! je bent al zoveel kilo's kwijt!
    Misschien moet je voor jezelf een nieuw doel stellen?
    Dan ben je misschien meer gemotiveerd? Net zoals voor je weekendje Amsterdam?
    Maar ik weet zeker dat je het kan! :)

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou nee niet echt , ik drink wel heel veel water en koffie en dat vult ook natuurlijk maar normaal eet ik wel wat fatsoenlijks voor de middag hoor dit is echt een uitzondering maar vergeet niet dat hoe langer je dit doet hoe meer je lichaam eraan gewend raakt en je dus steeds minder honger hebt ....

@ patriesja , ga maar eens zoeken naar iets , thanks voor je opbeurende woorden ;) Hoop dat ik morgens anders denk ...

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Vast wel meid, soms heb je gewoon ook even een dipje en dan is het de volgende dag weer verdwenen!
    Komt goed hoor!

18. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

thanx dames! *knuffelt terug!*
    Ben wat overwerkt denk ik. Gelukkig nu een weekje vakantie.

@Emma: hoop dat je buikpijn morgen weer over is. Tis verrekte lastig om een vrouw te zijn soms!

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hug voor Moppie!

Waardevol leuk dat je mee komt schrijven! Suc6 met je eetpatroon veranderen.

Meiden ik heb net op de weegschaal gestaan en het is echt een goede aankoop haha 116.8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij!

Ik ga even aan de slag en straks kom ik meekletsen gisteren wilde ik op iedereen gaan reageren en toen was ineens mijn laptop helemaal uit en hij wil niet meer aan :$
    Gelukkig is mijn man ict-er en gaat hij hem vanavond weer maken.

20. MamavEsmee

Je dag ziet er prima uit hoor!

En gewoon hier blijven kletsen.. De motivatie moet je zelf zoeken! Is er een maat waar je weer graag in wil. Bikini straks aan het zwembad?

Succes!

Deel Deze Pagina