Ik eet ook elke week ovenfrietjes...ook die van Aviko Crunch....en ook best veel 250 gram en dan nog een frikandel uit de oven erbij.Ik spaar er de rest van de week punten voor.En alleen rode saus erbij. Die crunch zijn heel lekker.....vind ik dan
Slappe friet is inderdaad niet lekker. Ik heb altijd de supercrunch overfrites van avico, en de naam zegt het al, die is niet slap! Het heeft natuurlijk wel een andere smaak dan friet uit de pan, maar ik vind het een goed alternatief!
hey meiden hier zit de werkdag erop !! wat een dag ik had zo'n last van mijn darmen ... heb div keren op de wc gezeten ! lekker zo op je werk nouja zal vast wel wat afgevallen zijn haha moet mijn calorieen nog ff tellen maar moet goed zijn
Hallo meiden , vandaag weer een goed dagje gehad ... heb weer een nieuw afvalschema gemaakt en ik ga er weer helemaal voor ... morgen kom ik weer wat bijlezen !! Oww en als er iemand wil en even tijd heeft zouden jullie dan even voor mijn nichtje willen stemmen Bekijk en stem - Dr Oetker Lillifee ze had nog niet zoveel stemmen en vond het een beetje sneu normaal doe ik hier helemaal niet aan mee maar voor deze keer strijk ik me over mijn hart Fijne avond nog !!
@nicole, hij is gelukkig niet erg ziek, alleen erg verkouden!Dus ff eucalyptus gekocht voor in bad en wat hoestdruppels. Goed dat je een nieuw afvalschema hebt! @melanie, wat fijn he dat mensen het dan ook gaan zien, dat je afgevallen bent.Jeetje alweer 15 kilo! echt super knap hoor! @butterfly, ik tel ook calorieen op caloriechecker, zoals al eerder is gezegd. Erg simpel! @moppie, hoe gaat het met je huisje? al bijna klaar? @zustertje, ja heerlijk verkouden is hij, net lekker in een eucalyptus bad gezeten en net voor het slapen ingesmeerd met luuf dat helpt allemaal wel goed.. @ninien, eet je helemaal geen zoete dingen? pff ik hou ook zo van zoet. echt erg @rianne, gezellig zeg met zn allen zwemmen! @waardevol, je leert vanzelf wel wat je het beste wel en niet kunt eten en dat hongergevoel wordt ook vanzelf minder, gaat allemaal steeds makkelijker! @mve, ja een gezellig dagje gehad hoor, en het is rijst met witte bonen en sperziebonen geworden @suzanne, ja toch gek dat mensen niks zeggen... vooral met zo'n verschil! @jantina, jou meisje ook al ziek, beterschap! het heerst weer! Celeno is ook erg verkouden! @emma, vervelend zeg, dat je last heb van je darmen! Hopelijk snel weer over! Nou vandaag bij elkaar 2 uur gelopen, dus weer lekker wat cal verbrand! Ook netjes vandaag met ongeveer 1300 cal. Morgen weer aan het werk!
Goed bezig iedereen! Avondeten was erg lekker maar kon het niet eens op Ik zit nu lekker aan de citroen thee. Ik heb gestemd hoor Nicole! Wel een schattig kindje Morgen komen vrienden van ons met hun 5 jongens Ga pannenkoeken voor ze bakken erg gezellig dus overdag rustig aan met de calorieen. Fijne avond iedereen!
@ zustertje : Super , dank je !! Het is een super schattig meiske ... lekker pannekoeken @ iloon : thanks ik ga naar www.valtaf.nl en daar kan je een afvalschema maken dus ik doe nog gewoon calorieen tellen alleen heb ik zeg maar 6 mei als einddatum gekozen en dan telt hij gewoon uit hoeveel ik af moet vallen in bijv. een week en wat je per dag moet wegen .... is voor mij een goede stimulatie dat als ik bijv. een dag ben blijven hangen wat gewicht betreft de volgende dag extra mijn best te doen ...
Ik heb ook even gekeken op www.valtaf.nl . Had me aangemeld maar het is niks voor mij denk ik. Hoop dat het voor jou een goede stimulans is.
Hallo Dames, heb nu slaapdienst, mijn dienst voor vandaag zit erop en heb net twee crackertjes met kaas gegeten ( 30 + ) . En een sinaasappel,die moest ik nog eten vandaag . Een goede dag gehad. Geen slechte dingen gegeten, zal vertellen, kan me mijn ontbijt niet eens herinneren.....! Je wordt van afvallen toch niet vergeetachtig? Weet je, als mensen zien dat je bent afgevallen en er iets over zeggen, dat geeft je pas echt stimulans om door te gaan. Dat voelt zo heerlijk . Toen ik vakantie had drie jaar geleden ben ik begonnen met Sonja Bakker, was in 3 weken tijd heel wat kwijt en toen ik weer ging werken...... wow, iedereen zag het, iedereen zo verbaasd! Mijn vriendinnen vonden me er veel mooier uitzien. Dat voelde zooooooooo goed. maar net alsof ik dikker lelijk was. Mijn man vind me elke dag meer afgevallen, en het voelt zo prettig als je zijn goedkeurende blik ziet en hij er complimenten over geeft. Zo van "je wordt elke dag mooier"! Dat geeft je echt motivatie, veel meer dan een uitje of een cadeautje voor jezelf. Ik zal me morgen toch eens verdiepen in het tellen van calorieen! Ben wel eens benieuwd hoeveel ik binnen krijg. Dacht dat iedereen zelf telde van de verpakkingen af, daar heb ik geen zin in .
En een lekker patatje op zijn tijd mag best, ik neem er wel een kloddertje mayo bij . Maar meid, je mag trots zijn op jezelf!! Trouwens iedereen die al zoveel kwijt is...... wees trots op jezelf!! Maar ontneem je niet alle lekkere dingen, soms mag je best iets lekkers hebben, MET MATE! Anders is het moeilijk vol te houden.
Nicole..wat slim om een nieuw afvalschema te maken! Zustertje.. Had dat vanavond ook met mijn rijst.. Heb zeker 1/4 laten liggen. ( net een plak kaas gepakt ( wel 30 +)) Butterfly.. jij ook slaadienst? Gehandicaptenzorg toevallig? Ik namenlijk ook! En een goed dagje vandaag! Die complimentjes doen het hem echt he? Waardevol.. Wat dacht je van Salami/ ham/ gehakt., vol vette kaas, die bodem is van deeg ( geen brood).. En een pizza weegt al gauw 300 gram? ( diepvries) @ Friet.. wij eten elke week friet ( vrijdags) en meestal nog een keer snacks, met brood.. Ach en ik ben er gewoon door afgevallen, i.d. je moet je zelf niet alles ontzeggen. Emma.. vervelend dat je steeds naar het toilet moest.. Patriesja..Zo.. flink gewandeld vandaag! *** Even illegaal vanaf mijn werk. Eten kon ik niet eens op vanavond.. na het eten met clienten naar de supermarkt gewandeld , toch mijn beweging. Ga zo douchen en naar bed.. En dan nog even wat chippies.. heb ik nog te goed!! Tot morgen meiden!
Kiwi's , appels, peren, mandarijnen, sinasappels zijn goed fruit.. De rest zitten meer suikers in! Ik ben nu vanaf eind november bezig.. en 11,4 kilo kwijt.. En het is geen kritiek wat we hebben hoor, we willen je gewoon tips meegeven. Je bent er vaak niet van bewust wat je in je mond stopt..
@Nicole: Ik hoop dat je de motivatie nog vindt om die laatste paar kilootjes eraf te krijgen meis! Hier: ik stond vanmorgen op de schaal en die gaf weer 59 aan. Volgens mij is mn schaal kapot. Voel me ontzettend opgeblazen. Krijg mn broek amper dicht en voel me gewoon niet prettig in mn vel. @Zustertje: Snoepen? wie? ik? *kijkt om zich heen* Gezellig aan het shoppen geweest? @MamaRianne: dikke knuf!!!! Heb jij ook al zo'n dipje? Volgens mij gaat er een dipjes virus rond in Friesland ofzo... Hoe was het zwemmen meis? Ben je er wat van opgeknapt? @Melanie: zeer netjes menu! Lekkerrrrr die worteltjes... Ik moet boodschappen doen merk ik Gezonde dingen in huis halen @MamavEsmee: Lekker om complimentjes te krijgen toch? Mijn dagje is gelukkig goed verlopen. Accountant gaat kijken of ik nog wat centjes terug kan krijgen van de belastingdienst, dus da's altijd goed @Waardevol: er is ook light chocolademelk, die haal ik altijd voor vriendlief (94kg / 1.85 dus mag ook iets kwijt) want hij is chocolademelk verslaafd!! Ik ben op 4/1 begonnen en tot nu toe (als ik mn schaal mag geloven) schommel ik tussen 6-8 kilo kwijt @Waardevol-2: die calo's zitten natuurlijk in de vele kaas die er op zo'n pizza gegooid wordt, en al het vette vlees? vet druipt meestal van de meeste pizza's af hoor... @Suzanne: is pizza echt zo erg? damn... heb 2x pizza gehad afgelopen week! Ieuw.... Nee ik weet dat 't slecht is maar pak altijd maar 1/3 deel van 2 pizza's en vriendlief krijgt dus de andere stukken... @Jantina: beterschap met je kleine meisje! Vervelend als ze ziek zijn @Emma: niet ziek worden he! @Patriesja: grapjas! Zeker de fotootjes op hyves niet gezien whahaha... We gaan ergens in augustus verhuizen, als alles dan klaar is hahaha... === Ik pak nu nog een appeltje en hopenlijk morgen een betere dag...
@mamavesmee) Ik werk ook in de zorg jah. Gehandicaptenzorg ook, tsjee, we hebben een hoop gemeen geloof ik! Beide een dochtertje die Esmee heet, beide in de zorg . Wat grappig joh! Lees hier ook Friesland, zijn er veel die uit Friesland komen? Ik namelijk zelf wel! Wat leuk . @Moppie) Dan kun je je slecht voelen he? En als je je slecht voelt, ga je juist weer meer eten. Meid, kop op!! Pak de draad vandaag weer op en ga de strijd aan , je kunt het meid! @ Waardevol) Als je al beter om je eten denkt, en als je al light chocomelk gaat drinken inplaats van de gewone, ben je denk ik al een hele eind op weg! En als je het samen met je mannetje doen, stimuleert dat ook goed. @Pizza) Net zoals patat, ik vind dat pizza een keer best moet kunnen, als wij pizza eten eet ik gewoon een hele pizza en welke ik lekker vind, ga dan niet naar calo's kijken , pizza is veel te lekker. Maar ja, wanneer eten wij pizza? Soms maar 1 keer in de 2 maanden denk ik. Ik kan dan niet denken, ik neem maar een halve . Meiden, sux6 allemaal vandaag!
hoi meiden, kom ff snel mijn gewicht doorgeven. Vanochtend 83,7. 2 ons eraf deze week. Viel me nog mee want heb aardig gezondigd deze week. Komende week ga ik er echt weer voor!
Dag meiden, Ben er gister niet geweest, erg druk met werk. Maar heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en weeg 96.7 kg. Mijn streef is 75 kg. dus er moet....uhh genoeg af Maar eerst de 10 kg maar eens. Ik heb het vooral 's avonds moeilijk. Dan zit je op de bank, voor de tv...en dan krijg ik snaai trek Heeft iemand daarvoor nog tips?
Goedemorgen! Hier vandaag met de dag begonnen met 2 cracottes met kaas. Vanmiddag 2 bruine pistolets met filet americain. Vanavond neem ik een salade, ga sporten dus dan is het fijner om iets lichts te eten. Voor tussen door heb ik nog wat fruit en een ontbijtkoek.
Goedemorgen allemaal! Hier gaat het met afvallen goed mede doordat ik me niet lekker voel. Kan ook niet zeggen wat ik heb maar gewoon niet helemaal fit. Gisteren na het avondeten niks meer gegeten en nu zit ik tegen een mineola aan te hikken. Maar ik moet gewoon eten van mezelf. Mijn man steunt me ook super goed (al hoef ik van hem niet af te vallen hij houd van volle vrouwen) Maar ja het is voor een goed doel en ik vind het niet erg om te doen en heb het er voor over. Wat ik wel heel vervelend vind is dat mijn pandora armband te groot geworden is ik kan hem van mijn hand af schuiven weet iemand of je die kleiner kan laten maken? Ook mijn trollbead armband wordt steeds groter Ik kom straks weer op iedereen reageren hoor....
@ovenfriet moet ik dan ook maar eens gaan doen dankjewel voor de tip. @Emma29 Vervelend he last van je darmen en zeker op je werk. Is het al over? @Nicole26 ik voer elke week mijn gewicht in op valtaf ik vind het voor de rest geen makkelijke site hoe weet je nu precies hoeveel min je trapgelopen enz hebt kan nooit helemaal kloppen. Ik vind pannenkoeken bakken leuk om te doen maar ben 1 van de weinige mensen die niet echt van pannenkoeken houdt maar mijn oppaskindjes en mijn man wel haha.En ik vindt het erg gezellig dat ze allemaal komen. @Patriesja Je hoort veel mensen met verkoudheidsklachten Werkse vandaag wat doe je voor werk? @Butterfly24 Fijn dat je man je zo motiveerd! Helpt echt hoor. Als mijn man thuis komt is het eerst een kus en knuffel en dan vraagt hij of ik me aan mijn ''punten'' gehouden heb en dan zegt hij altijd dat hij super trots op me is. @MamavEsmee Klopt wat jij typte over pizza en zo kunnen we proberen elkaar te helpen ben echt heel blij met dit topic!!!!!!!!!! haha Lekker gewerkt? Moet je er 's nachts weleens uit of kun je heel de tijd slapen? @Moppie1981 Gaat jou zeker lukken! Niet snoepen en anders snoepen met mate en geen 7 koekjes haha Suc6! @Debby82 Er is toch weer 2 ons af en niks erbij SUPER @Kus26 WELKOM jou was ik hier nog niet tegen gekomen. Misschien wat snack a jack nemen 's avonds of wat augurk komkommer ook erg lekker! @Lovely83 Ziet er weer netjes uit voor vandaag. Onze jongste kat moet altijd op je armen liggen als je achter de pc zit echt zo vervelend maar ze blijft het doen al zet je ze 10 keer op de grond of in der hangmat ze blijft terug komen :-D Ontbijt: mineola 1 stukje want hij was echt niet lekker 125 gram activia bosvruchten Voor de rest alleen wat water voel me echt niet fijn :-s