@Butterfly: Fijn joh, de eerste kilo eraf @MamavEsmee: Overijssel is ook vlakbij Enne, soms sta je gewoon eventjes stil, maar dan moet je echt niet opgeven! Even doorbijten en straks ga je weer afvallen. Is een plateau waar je op zit... @Ninien: gaat lekker hard! En tsjah... naaimachine kopen om je broeken in te nemen hahaha... @MamaRianne: aja, dat had je gezegd. Wat vervelend joh! Geen goed plan om straks voor een spiraal te gaan dus? Bloedverlies hoort niet bij een spiraal toch?? Ik dacht dat je dan niet ongi werd? Misschien toch maar even naar de dokter? @Mandy: Je bent er nog!!! Fijn dat je gelijk bent gebleven... Motivatie dipje gehad? @Hier: mijn dippie is voorbij gelukkig. Denk echt dat het met mn hormoonhuishouding te maken heeft. Die zal wel helemaal op zn gat liggen na het stoppen met de pil. Zal vriendlief een extra knuff geven als ie thuis komt vanaaf hahaha... Die heeft wat uit te staan met mij zeg! Eten: heb uitgeslapen, en om 1u een half bakje macaroni gepakt als ontbijt/lunch. Moet eigenlijk boodschappen doen maar heb er geen zin in. Dat doe ik morgen wel Fijne dag allemaal!
Was de macaroni lekker als ontbijt/lunch?? De een heeft nergens last van en een ander juist wel en ja daar val ik onder natuurlijk Heb laatst de HA al gebeld en die zei dat het norm was en dat het kon idd. Ik zal ff snel met de hond lopen en dan even op bed denk ik,heerlijk even slapen,in de hoop dat de oudste ook gewoon gaat slapen
Hoi Dames! Ik heb niet alles gelezen(wat een klus zou dat zijn!) Maar ik wil me graag aanmelden. Ik ben 1.65 lang en 64 kilo. Niet super zwaar , maar ik wil toch wel graag weer lekker in mijn vel zitten. Ik woog altijd 58 kilo en als dat toch eens zou lukken... Dit is de eerste keer dat ik op 'dieet'ga, dus dit lijkt me een goede stok achter de deur. Ik ben al druk bezig om alles in te vullen op de caloriechecker en dankzij de tip over de recepten op de AH site, eten we vanavond een andijviestampot met vegetarisch gehakt.
Zit nu achter 7 suikervrije dropjes.. á 32 callorieen dus zit nu op 1000.. Net even 3 porties macaronie met saus gemaakt, voor zaterdag ( heb ik slaapdienst) en 2 voor in de vriezer.. lekker makkelijk! Rianne.. thanx voor de hug! Moppie.. Overijssel ligt i.d. dicht bij! Hoop dat je gelijk hebt betreft het plateau.. En geef je man maar een dikke knuf. Hormonen zijn rare dingen.. Butterfly.. Hier tijdens de zwangerschap van 81 naar 101 gegaan.. ( was 37 weken toen Esmee werd geboren) anders was het waarschijnlijk nog wel meer geweest).. En na de zwangerschap was ik al gauw weer wat kilo's kwijt. En heb zelfs weer 85 kilo gewogen en na en lastig jaar toch weer omhoog gegaan. Maar nu is de knop om! En dat is het hem ook hoor, je neemt vaak te veel. Het is niet erg als je gebakken aardappels of friet eet. Maar eet het matig en niet meteen een grote bak vol. Rianne.. vervelend dat je zo'n last hebt van de spiraal.. En , nog lekker op bed gegaan? Ik kan dat niet overdag.. Zustertje.. geslaagd voor een lampje? **** Het regende echt super hard vanmorgen dus straks maar even op de fiets naar het dorp.. Ik had cup a soep gehaald ( tomaten créme..) maar die is echt niet lekker.. Vind de cup a soep er niet beter op geworden sinds ze vernieuwd zijn..
Dank je! Ik ben benieuwd. Nu alleen nog van mijn red bull verslaving afkomen.. Zijn toch bijna 100 kc per blikje
Nou dames, vandaag druk aan het calorie tellen gegaan. Kom lager uit dan gisteren. Heb hier een recept langs zien komen van moppie geloof ik, dat me wel aan stond. Wij eten vanavond dus, volkoren macaroni, met champignons, prei en sugocasa tomatensaus ( o.2 % vet ). Ik wilde er ook gehakt in doen..... maar met gehakt kom ik wel wel over de 1400 calo's en zonder 1116. Dus ik kies vanavond voor geen gehakt. Ga naar een vriendin van me, dus kan ik daar altijd wat lekkers nemen . Word gewoon een hobby, calo's tellen.
Butterfly.. je kunt er ook wat hamblokjes door doen.. Ligt lager als gehakt! Natas.. dan bewaar je een blikje voor het weekend. Af en toe lekker genieten van wat je lekker vind. *** Heb mijn appeltje op, zit nu aan een bakkie koffie! Zo even op de fiets naar het dorp.. Het is droog! Joeppie!!
Het weer hier is ook diep triest. Ben net even snel boodschappen gaan halen met Esmee. Maar het waait hard en regent zachtjes. Een wandeling zat er verder ook niet in, dus maar weer naar huis gegaan.
vandaag is het weer hier wel beter als gisteren, het is in ieder geval droog... vanmiddag een vriend van manlief op visite gehad....lekker gekletst haha zo meteen even stofzuigen en dweilen, en een lekker potje eten koken
Butterfly lekker he als er wat af is. @MamavEsmee ja hoor erg leuk schemerlampje gekocht ik ben altijd heel erg van veranderen in huis :-D Jammer dat je stilstaat maar wel doorzetten hoor wij zijn er voor jou! Om je te steunen en het zou zonde zijn dit op te geven. @Moppie1981 Gelukkig dat je dip over is nu vol goede moed weer verder. @MamaRianne heb ik iets gemist dat je contact met de HA gehad hebt? @Natas23 WELKOM!! Het wordt steeds drukker hier gezellig. Gaat jou zeker lukken om die paar kilo kwijt te raken calorieen tellen is echt een leuke hobby :-D Ik stond vanmorgen op de weegschaal weer 700 gram eraf in 2 dagen ben benieuwd of ik zaterdag onder de 115 zit! Op naar de 10kg!!!!!!!!!!!!!! Wij gaan vanavond een soort bami eten met tofu nog nooit op maar zitten weinig calorieen in en het is gezond Jullie horen nog wel of het lekker is.
Tofu.. ziet er in iedergeval niet smakelijk uit. Ik hoop dat het lekker is zustertje.. En geslaagd voor een leuke lamp! *** De lasagne staat in de oven.. Het ruikt echt super lekker.. En natuurlijk een lekkere salade er bij!
Vanwege de spiraal zustertje niks ernstigs T: 2 rijstwafels L: 2 Volkoren boterhammen 2x halvarine 35% minder vet 1x 30+ kaas 1x rookvlees 1 glas optimel drink T: Ontbijtkoek vol vezels ofzo haha D: 125 gram zilvervliesrijst 4 Eetlepels chicken tonight hawai 100 gram kipfilet glas cola light De ontbijtkoek moet ik nog invullen maar zat nu op 908 zonder dat ingevuld
Mamarianne.. Mis wel de groenten en fruit.. ( streng he? ).. Wie eet er wel eens bij ikea? Wij gaan er morgen heen, maar wat moet ik dan nemen.. ?
Haha dat dacht ik ook mamaRianne lekkere bak sla er bij. MamavEsmee Ze hebben ook soep met broodjes bij de Ikea en salades en misschien gerookte zalm erbij 100 gram is 200 calorieen en op zo een bordje ligt echt geen 100 gram. Voor de rest hebben ze wat zwaardere gerechten vind ik.
Heb vanmorgen toch een appel gehad En ik heb maandag,dinsdag en woensdag groente gehad hoor ik eet eigenlijk nooit groente bij de rijst of ik moet er zin in hebben. Maandag hadden we Andijvie,Dinsdag sperziebonen en gister wortelen. Maar nu heb ik een goeie dag en gaan jullie streng worden doe ik zooooo mijn best is het weer niet goed Zweedse gehaktballetjes met friet hahahahha nee das dan weer zo ongezond he MvE. Ik zal morgen meer fruit eten of ik neem na de rijst nog wat aangezien ik toch op 976 kom. Zal dan wel 2 kiwi''s nemen als die nog te eten zijn of w8 die eet ik nu nog wel even haha zijn jullie dan tevreden
Dat is je straf haha Het is ook geen kiwi tijd Mijn man heeft tijdens zijn studiejaren bij een fruit en groente boer gewerkt en die zei dat van de week toen ik ook over zure kiwi's klaagde 8)
Aha ok Maar deze lagen er ook al even,en waren aardig zacht ook dus denk dat het ook daar door kwam. Wanneer is het dan wel kiwi tijd
Mamarianne.. we moeten toch wat te klagen hebben he? *** De lasagne woog toen hij uit de oven kwam 300 gram voor mijn portie.. Dus scheelt weer in callorieen.. Wow wat ligt dat zwaar op de maag.. Esmee naar bed breng tijd.. Eerst boven nog even spelen en tutten..