Melanie.. lekker menuutje hoor! Ik ben altijd dol op groentesoep! Emma.. Die kleintjes vervelen zich eerder he? Merk het aan Esmee ook! Als het maar even kan pak ik de buggy of de fiets.. Even er uit! Whoopie..Wat is dat voor dieet dan? Romaira.. de dag doorgekomen tot nu toe? **** Hier vanmiddag even de ooievaar die we gehuurd hadden voor vrienden weer opgehaald. Ook nog een kleinigheidje meegenomen.. Een namen treintje.. Erg schattig. Ze waren er erg blij mee. De beschuit bij de thee afgeslagen.. Vanavond het eten was lekker.. Kon het amper op.. Zit nu te wachten tot mijn vriendinnetje me komt ophalen om naar het zwembad te gaan.. Naderhand staat er een bakje ananasstukjes te wachten ( verse ananas) in de koelkast.. Lekker! Heerlijk, straks wat calorietjes verbranden!!8)
zo hier zijn w dag 1 ook door. Straks nog even een lekkere schaal met fruit en dan is het wel weer genoeg voor vandaag. Heb eerlijk gzegd me calorieeen nog niet geteld maar het zal een stuk minder zijn dan de afgelopen dagen en een stuk gezonder haha, zal zo ff kijken. Hoop dat ik het dit keer wel volhou want die 12,3 moet er echt nog even af voor de zomer hoor haha.
Hallo dames. Ik kom me hier weer melden, helaas is de zwangerschap niet goed gegaan en geeindigd in een miskraam. Donderdag nog voor de nacontrole en dan wil ik weer aan de slag met afvallen. Even wat anders aan mijn hoofd. Ik heb de laatste paar weken dus niks meer aan de lijn gedaan, maar gelukkig niet aan gekomen.
natas een dikke knuffel ! wat goed dat je het gelijk weer oppakt ! knap hoor MvE tim staat de hele tijd voor het raam .,. sneu hoor en knap dat je het beschuitje niet nam .. die zijn zoooo lekker jongmoedertje ! goed hoor ..de eerste dag is de ergste he ! en dat gaat je zeker lukken
Wat mag ik eten.. O: 1 volkoren cracker, 2 eetlepels kwark en een dessertlepel honing. T: 1 volkoren cracker L: 2 eetlepels kwark en een dessertlepel honing. 250 ml bouillon en 125 groente. T: 1 volkoren cracker en 125 gr fruit. D:2 eetlepels kwark en een dessertlepel honing. 250 ml bouillon en 125 groente T: 125 gr fruit. Daarbij anderhalve liter water. Als ik deze 3 weken vol heb ga ik 3 weken stabiliseren. De eerste dag neem ik 600 calorieen, de tweede 900 de derde 1200 en daarna iedere dag met 100 ophogen. Dit totdat ik aankom en dan stap ik 100 calorieen terug.
@ Natas: Sterkte meid. Knap dat je meteen weer met afvallen verder gaat. Knuff! @ Whoopie: Jeetje, jouw dieet lijkt me wel heel heavy! Ik vind het knap!
Natas.. Dikke knuf meid! En i.d. erg knap dat je het lijnen meteen weer oppakt. Whoopie.. jeetje wat eet je dan weinig! Ik zou het niet kunnen.. *** Zo.. de baantjes zijn weer gezwommen. Natuurlijk ook lekker bijgekletst met mijn vriendinnetje. Ze was er vanmorgen ook al maar we teuten zo weer verder haha.. Zit nu aan een kopje thee en een schaaltje ananas.. Wat is dat lekker zeg!
hmm had vandaag toch 1470 calorieeen maar goed dat komt door het avondeten, dacht dat ht wel meeviel maar goed morgen maar even vantevoren uitrekenen en maar wat lager gaan zitten! sterkte natas!
@sweetroosje dank je! maar ze doen het niet omdat ik nu nog afviel :S @MvE een behoorlijke domper. zit me de hele dag ook al niet lekker. ben voor een maagbandje gegaan omdat het me niet zelf blijvend lukte en zie nu ik ben afgevallen en kom nu weer bij ondanks dat ik echt oplet! Ik reken de calorieen uit via een site (kijk dan naar het aantal gram wat op de verpakking staat voordat ik het eet) zo zit in de schnitzel die ik had 311 cal en met 3el aardappelpuree en ewrten en wortelen valt dat nog best mee! kom vandaag op 1150 cal uit. had nog zo een honger dus heb nog 2 boterhammen gemaakt! lijkt wel alsof ik vandaag de hele dag door honger heb dus ga zo naar bed ga nog even 100 buikspieroefeningen doen! ik moet donderdag naar een bijeenkomst voor mesen die voor een maagband gaan en vraag meteen voor dat honger gevoel en hoe dat zit met opspuiten enz want had echt gedacht dat het vandaag gebeurde! en anders be ik volgende week de doktor om te kijken of ik eerder opgepoten kan worden want wil niet weer bijkomen. dan zakt me de moed in de schoenen. heb zo hard gewerkt voor die 7.5 kilo waarvan er vanmorgen 1.8 aanzat terwijl ik alleen vrijdag echt meer gegeten heb door het wokken! maar erger me dood en wil het liefst stoppen met alles. gewoon alleen maar bewegen niet meer eten zodat ik afval echt te erg! slik nu ook chroom om honger gevoel weg te krijgen en slik die appelazijn tabletten (kon geen kwaad) en moet die viscapsules gaan halen heeft iemand van jullie al eens zumba gedaan? die vrouw vanmorgen raadde me dat aan. 1000cal per uur die je verbrand! @natas dikke knuffel wat erg dat het fout is gegaan en knap dat je je zo snel weer op het afvallen kan richten succes meid
Dani.. 2 eetlepels puree? Maar hoeveel gram is dat dan? Ik zou als ik jou was gaan afwegen.. Een snitzel is al gauw 150 gram en 311 callorieen is per 100 gram. IDem met broodbeleg etc. Is alleen maar een tip.
de schnitzel was 143 gram en volgens de cal tabel was 150 gram 311 cal dus dat heb ik aangehouden en broodbeleg enige dat ik eet is kaas en smeerkaas! en dan 1 plak kaas voor 2 beschuiten/crackers heb een kleine weegschaal staan om aardappelen enz af te wegen maar is niet met alles mogelijk.is echt een klein dingetje Ja 2 grote (soep)lepels aardappelpuree (op die site kun je ook opscheplepels, per stuk, gram of zoiets aangeven) en dat heb ik dan ook aangehouden qua calorieen probleem is dat ik echt dat honger gevoel heb (na 1100 cal) en ik dus zo echt naar bed ga voordat ik ga snaaien en e ontztettend schuldig ga voelen!
Dani.. Ok. Je weegt je eten dus wel af! Ik ging uit van een geparneerde snitzel. En ik zet mijn bordje op de weegschal, druk op Tan en dan het eten er op..
hij was ook gepaneerd maar woog maar 143 gram dus dan kan ik dat toch ook aan houden (in die cal checker staat schnitzel gepaneerd tussen en die is 150 gra 311 calorieen)?? of heb ik nu toch verkeerd gerekend? ik zou volgens het voedingcentrum gebeuren 1400 cal per dag moeten eten om alle voedingstoffen en mineralen binnen te krijgen en toch af te vallen! vind dat een beetje veel niet :s
Die site gebruik ik inderdaad ook, erg handig! Voel me vandaag ontzettend opgeblazen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik ongesteld ben. Drang naar chocola is ontzettend groot, vreselijk! Ga nu maar slapen. Tot morgen meiden!