10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hahaha, ik vertel dat ook niet. Ik laat het altijd bij mijn ouders bezorgen, omdat mijn vader (bijna) altijd thuis is, en wij eigelijk nooit. Dus ik ga het na het werk dan halen. Meestal staat meer dan de helft niet hoor, en dat gaat dan meteen weer terug. Maar nu heb ik het gevoel dat het allemaal wel leuk gaat zijn. Ach ja... we zien het wel. Ik moet wel echt shirtjes/tunieken hebben voor de zomer. Van vorig jaar past er niet echt iets meer. We zien het wel.

Balen dat je avondeten in de soep is gelopen. Nu kom je zeker weer te laag uit met je calorieen?

Hier is vriendlief aan het koken (hij had vandaag ook vrij). Het zal wel bijna klaar zijn. Ik heb alleen geen honger ;)

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb nog helemaal niks leuks pfffff en wil liever nog even wachten dus ja helaas loop ik altijd in hetzelfde :p haha

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

haha zo ben ik ook hoor alleen bestel ik dan bij de h&m vaak spul voor mij en de kids, en dat vertel ik ook niet haha. Hij ziet het wel als we het aan hebben, dan zegt ie er niks meer van. Ik heb laatst allemaal topjes, shirtjes, en rokjes gehaald omdat ik van xl naar m ben gegaan. Dus dan moet je wel eens wat anders hebben he haha.

Ik kom nu met me calorieeen op 1195 uit. Gister 1400 ik sta een beetje in dubio of ik het nou zo moet laten of dat ik nog wat meer calorieeen moet eten. De schaal fruit zit er al bij.....

Die van mij kookt niet dat deed ie ooit wel maar ik kan me niet meer herinneren waneer hij hier voor het laatst gekookt heeft. Wl jammer want ik heb ook niet altijd zin om te koken haha (ik doe het wel).

Eet smakelijk alvast!

4. liebrando

heeft bij mij ook meer dan 1 jaar geduurd voor ik nieuw spul heb gehaald hoor haha. Ik had in februari zoiets van oke nu ben ik echt aan de beurt. Nu is het tijd voor mij!! Toen heb ik een inslag gedaan, heb alleen nog geen nieuwe broeken gehaald, daar wacht ik nog wel even mee aangezien ik nog wat kwijt wil haha......

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik ga nieuwe kleren shoppen als ik mijn doel bereikt heb.. maar denk als ik 7 kilo nog afval dat het dan al wel nodig is haha

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    meiden wat is dan het beste aantal cal. om af te vallen ?
    heb tot nu toe 1269 cal. gegeten ( weet wel wat ik kan doen om ze te verminderen )
    is dit echt te veel ? dan kan ik vanavond niets meer nemen .

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@melanie: wat ben jij al veel afgevallen :) vertel mij eens hoe je dat doet :p

8. liebrando

valt wel mee hoor 1269.....

hangt denk ik ook een beetje van je lichaam af. Ik nam 1100 maar ik viel geen donder af eigenlijk. Nu at ik 1400 en viel ik af, zit nu op 1200 kijken wat de weegschaal morgen zegt. Zit er dus tussen te dubben wat nou het beste is voor mij.

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

heerlijk relaxen op de bank!! :D
    Avondeten was erg lekker en net nog 100 gram magere kwark en wat aardbeien op eet nu vanavond niks meer.
    Zit op ongeveer 1190 calorieen.

@melanie esprit heeft leuke kleding he mijn kleding is ook allemaal te groot maar vind het zonde om nu allemaal nieuwe dingen te kopen en het straks weer niet meer te passen.

@Romeira ik zit meestal rond de 1200 calorieen en val erg goed af nu 18.2 kilo vanaf januari en dan ben ik niet eens super streng bezig. Dus ook gewoon uit eten geweest aantal keren en 2 weken amper calorieen geteld.

@Jongmoedertje balen van je aardappels en dat de winkels al dicht zijn gelukkig had je nog wel iets te eten ;)

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Schatje: Hoe ik dat doe? haha... hetzelfde als de andere meiden hier. Alleen ik ben/was een stuk zwaarder, dus dan gaat het afvallen ook sneller. Ik neem maximaal 1300 kcal op een dag, maar eigelijk zit ik altijd tussen de 1100 en 1200. Verder sport ik niet, daar heb ik een hekel aan... maar ik probeer wel zo veel mogelijk te voet te doen. (als het tenminste mooi weer is)...

@ Zustertje: Ik heb tot nu toe ook niet veel nieuws gekocht. Alleen zomerspul heb ik echt niks meer, dus ik zal wel moeten. De dingen die ik nu besteld heb zijn allemaal wat wijder. Dus dan is het ook niet zo erg als ik nog afval, dan blijft het wel lang passen.

@ Romaira: Ik zit meestal tussen de 1100 en 1200 kcal, met een max van 1300 kcal. Ik denk dat je zelf even moet uitvinden of je goed afvalt bij dit aantal calorieen. Zo niet, kun je altijd volgende week wat lager gaan zitten. Zoals jongmoedertje al zegt. Het verschilt echt per persoon.

11. liebrando

Ja idd balen, maar goed ik had nog wat in huis, Al had ik liever me bordje groenten gehad haha....

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    schatje heb jij nog een zomerjasje liggen maat 80/86???

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ik kom even melden dat het vandaag een knudde dag is bleg!!
    ik zal me morgen hier weer melden zometeen verjaardag van mijn schoonzusje!!

14. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Mama Rianne: Zo! Jij hebt ook een flinke op de wereld gezet! Wat het een lange zware bevalling?

Whoopie: Ik weeg me ook ’s ochtends na het plassen. Want dan ben je het lichtst en dan hoef je ook geen rekening te houden met wat je aan hebt of wat je gegeten of gedronken hebt.

Melanie: Wat een leuk kado zeg!

Jongmoedertje: Knap hoor! Als je zo door gaat val je zeker snel af volgens mij.

Schatje: Leuk vooruitzicht.

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
  16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , heb je de cupcakes nog kunnen negeren ?:p ik ben 1.77 en weeg nu 73 kilo dus denk dat ik maar ff gewoon stabiel probeer te blijven en dan ga ik over een tijdje weer door voor de rest ....
    @ ankje , welkom en succes met afvallen ..
    @ humbley , whoehoeeee , super meis dat je een huisje hebt , ik wens je alvast heel veel woonplezier in je nieuwe crib :D:D

Menu van vandaag ,
    vanmorgen , 2 plakjes vetarme ontbijtkoek
    vanmiddag , 2 volkoren boterhammen met 20 plus kaas
    vanavond , aardappelen , spinazie en een mini gehaktbal ..
    nu , lays baked cheese union , ook lekker ik had de naturel en paprika al geprobeerd maar deze nog niet :D

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

pindakaaaass!!!!! :D

ff lezen hoor!

@nieuwen: welkom!!

edit: popcorn is dan wel smaakloos neem ik aan? geen zout, suiker, boter, caramel? want dat maakt het juist ongezond...

18. liebrando

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Humbley, dit is echt geweldig nieuws meid.
    Ben echt heel blij voor je. En al met al is het allemaal heel snel gegaan zeg. Wens je heel veel geluk in het nieuwe huisje, bene cht blij voor je!!!

@Mamavesmee, ja koppelgesprekken zijn gesprekken over doelen, het OP, hoe het gaat etc. N.a.v dit gesprek pas ik de doelen en het OP aan, en laat mijn clienten zelf een evaluatie schrijven. Heb twee clienten al gedaan, nu nog 2 en dan is dat weer klaar. Werkse meid, al zit je dienst er over een uur al op.

@Zustertje, ik pas goed op mezelf hoor ;), lief dat je eraan denkt :). Soms vergeet ik het wel eens een beetje.

-----------------------------------------------------------

Hier ook geslaagd voor moederdagcadeautjes.
    Mijn moeder wilde graag een geurtje hebben van Hally Berrie??
    Nog nooit van gehoord maar zag een cadeau verpakking liggen met de parfum en badschuim, nog een lekkere fles bodylotion bij gedaan. Voor mijn schoonmoeder een badpakketje met een doos bonbons.
    Ik vind het weer goed.

De nieuwe bewoners zijn komen kijken en wat we zouden moeten veranderen willen ze allemaal overnemen :D. Dus we hoeven de vloer er niet uit te slopen, het vloerbedekking niet, nu dus alleen een gat in de deur maken en dat is het! Heerlijk gevoel.

Alles is hier weer schoon, zo alleen nog strijken en was vouwen.
    De kaartjes voor Esmee haar verjaardag afmaken, de foto's zijn namelijk binnen en de rest was al klaar. En vanavond lekker bankhangen met lays pizza pepperoni chips, chocolade en "de hel van 63" ( filmpje gehuurd ).
    Niet gezond.......... maar goed!!! Doe het niet dagelijks :p en de weegschaal blijft echt lief voor me. Ben nog amper aangekomen gelukkig.

Dames, fijne avond, misschien kom ik nog even langs waaien vanavond.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    de 2e was 4145 gr
    Alletwee KS geworden!

Deel Deze Pagina