10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Humbly89, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee wat ga je eten dan vanavond?
    @Melanie apart dat bijna iedereen ziek wordt na zo een weekend;)

Ik heb net mijn ontbijt op en dat was lekker!!!

2volkoren boterhammen met verse Hollandse aardbeien vult super en is weinig met calorieën echt een aanrader!
    Ik heb vandaag een drukke dag vanmorgen werken en daarna mijn broertje van 13 ophalen die komt tot zaterdag logeren mijn ouders moeten vandaag en vrijdag weg.
    En vanavond moet ik weer werken.... Ik eet lekker tussen de middag warm kunnen man en broertje vanavond samen frietjes bakken haha.

Tot vanmiddag meiden!!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmorgen dames

ondanks dat ik gister een knudde dag heb gehad woog ik vanmorgen 91.1 dus dat is fijn!

hier heeft mijn mannetje vandaag vrij en het is goed weer dus maybe dat we een wandeling gaan maken ofzo eens kijken!

Voor de rest ga ik nu even terug lezen

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @humbly gefeliciteerd met je huisje! eindelijk je eigen plekje! veel succes met klussen/inrichten en daarna lekker genieten!

@ Butterfly: Fijn dat de nieuwe bewoners alles willen overnemen. Scheelt toch een hoop werk.

@ Ankje: Dat was idd schrikken op tv zeg. Ik hoorde die knal niet, ik zag alleen een hoop mensen rennen ineens. Heel vaag. Blij dat er niks ernstigs aan de hand was.

@ Renieta: fijn dat je lichaam zijn werk doet, nu je bent afgevallen.

@ Emma: Wat een verschil zeg die calorieën. Het is dus zeker wel de moeite waard om te wegen. ga ik dan toch maar eens wat meer doen:$

@ Whoopie: Wat super dat je deze week 2,5 kg kwijt bent zeg! Wow… wat veel, let op dat het niet teveel gaat worden!!

@MvE hoe gaat het met stabiliseren??

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb helaas geen digitale weegschaal.. is soms best lastig..

ik moet 1 juni weer naar de dieetist en dan gaat ze me weer wegen..

toen ik 23 april daarheen ging woog ik thuis 90 kilo en bij hun 88,5..
    Nu geeft ie hier dus 87 kilo aan maar ben echt doodsbang dat ie daar straks in ene keer meer aangeeft :S kan toch eigenlijk helemaal niet..

kusjes

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Als ik weeg bij de dietist is dat met kleren aan en al ontbeten en al,ik was thuis een stuk lichter als toen bij de dietist en vond er nogal een heel verschil in zitten!!

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Schatje had je nog gekeken *bloos*

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. lief dat je broertje bij jullie mag logeren. Werkse voor vanonchtend. Ik ga vanavond burito's eten met extra magere rundergehakt, champignons, paprika.. en daarnaast nog een salade.

@ wegen.. Kan me voorstellen dat wegen bij een dieetiste niet echt motiverend is. Helemaal als je thuis zonder kleding misschien wel 2 kilo lichter bent!

Dani.. fijn dat de weegschaal wat lager aan gaf! Stabiliseren gaat eigenlijk super goed!

Vanmorgen natuurlijk weer gewogen.. woog 73,7.. WOW.. was echt gelukkig..:D

Mijn menu voor vandaag:

O : 1 boterham met ham en een 200 gram optimel vla ( moet op).

T: banaantje en ananas.

L: 2 boterhammen en een kop tomatensoep en een een restje optimel vla.

T: appeltje

A: burito's met rundergehakt ( extra mager) met champignons en paprika en daarnaast een salade..

T: schaaltje chipjes.

8. MamavEsmee

Ik zit dan op 1505 callorieen.. Heb dus nog 150 speling.. Vind ik zelf wel prettig.;)

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    vanmorgen zat ik tegen de 101.5 aan hihi :p :D ;) Cool man :D

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden ,

Vanmorgen was de weegschaal toch weer heel lief voor me , 73.3 :D Nog ff en we zitten alweer op 72 ... we zien wel hoe het loopt .. vandaag auto wassen en was strijken dus niet zo'n leuke planning ;)

@ mamavesmee , jij ook weer in de 73 , super zeg !!
    @ mamarianne , jij ook weer afgevallen lees ik , goed hoor , ga zo door ...

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Zustertje: klinkt heerlijk, brood met aarbeien. Dat aten wij vroeger ook altijd...
    Veel plezier met je logee!

@MvE, Rianne, Nicole: gaat lekker met de kilootjes ;)

@Hier: voel me niet echt super. Al sinds donderdag last van mn darmen, en pms kramp / pms humeur... heb medelijden met vriendje...
    En ondanks dat ik al een week een innige relatie met het toilet heb, stond de schaal vanmorgen op 64. ik geloof dat ding niet meer! Gisteravond stond ie nog op 61 :(

Ga mezelf maar even wijs maken dat ik vocht vast houd omdat ik ongi moet worden...

12. nicole26

@ moppie , zou dan toch ff de batterijen checken en anders toch een nieuwe weegschaal want 3 kilo verschil tegenover s'avonds is toch wel heel erg veel , dat zou ik ook niet geloven :) rot dat je zo'n last hebt van je pms :(

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moet er geen nieuwe batterij in????? Knuffel MOPPIE!!!!

Ja al 2 kilo kwijt in een week en 1 dag

14. steenbokje

tis een oud draaischijfje, durf nog niet digitaal te gaan hihi

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    staat die wel helemaal op 0 dan *bloos*

16. nicole26

Zit geen verschil in hoor , tenminste bij mij niet ... mijn moeder heeft nog zo'n oude en die geeft zelfs nog iets minder aan dan de digitale ;) Gewoon doen !!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kim: Ja, ik vraag me ook af hoe dat toch elke keer kan. Roland zei al: “ik ga volgend jaar niet meer mee. Ik ben nooit ziek, en elke keer als we op familieweekend zijn ben ik ziek.” Hahaha… (maar we gaan volgend jaar toch gewoon weer hoor :p)

@ Zustertje: Ik vind het ook vreemd van al die zieken, gelukkig is het maar 1 dag. Maar wel al het 3e jaar op rij… Veel plezier met je broertje! Gezellig :D

@ Schatje: Lastig hoor met die weegschalen. Maar het lijkt mij dat als je op je eigen weegschaal af blijft vallen, je dat bij de dietiste ook wel doet hoor. Maar echt handig is het inderdaad niet.

@ MamavEsmee: Ik kan me voorstellen dat je nu al uitkijkt naar je avondeten. Lekker hoor! En wat super, dat de weegschaal weer zo lief was.

@ Mama Rianne: Weer lekker afgevallen! :D

@ Nicole: Fijn dat bij jou ook de weegschaal weer wat beter gezind was! Mooi meid!

@ Moppie: Dat is wel een heel groot verschil, ‘s avonds 61 en ‘s ochtends 64. Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat dat klopt. Ik zou toch eens gaan kijken voor een digitale weegschaal. Misschien ben je op een digitale wel lichter!

Ik ben ook weer uit mijn bed gerold. Was weer pas om 10.30 uur wakker. Zal mijn slaap nodig hebben gehad denk ik. Vanmorgen op de weegschaal 4 ons lichter dan gisteren. Nog 7 ons te gaan. Ik hoop dat ik dat Vrijdag haal. Dan ben ik deze week (in totaal) gelijk gebleven. Dan ben ik al heel blij!

Mijn menu voor vandaag:

O: 1 krentenbol
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor
    2 knäckebröd volkoren met;
    20 gram runderrookvlees
    1 cup a soup tomaat

T: 1 plak ontbijtkoek minder suiker
    1 appel

A: 150 gram macaroni
    230 gram rundergehakt/groenten/pastasaus

Ik kom hiermee op een totaal van 1167 kcal.

Liefs

18. steenbokje

Ik heb wel een digitale, maar daar is een grote plens water overheen gekomen... Die geeft dus steeds heel andere gewichten aan, 46, 76, 55, 87 etc. dus die klopt niet meer haha...

Ik ga in ons volgende huisje wel weer een digi schaal halen. Hier in dit huis heeft het geen zin omdat er constant water over de vloer gaat in de badkamer > kleine badkamer, grote waterhobby - aquaria die ververst worden via tuinslang in de badkamer wat regelmatig overstroomt... zucht...

Denk dat de draaischijf er ook wat door aangetast is...

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hahaha... dat denk ik ook dan!

20. MamavEsmee

Rianne.. Je bent weer helemaal gemotiveerd of niet?!

Nicole.. Leuke planning i.d. Hier ook strijk.. autowassen doe ik niet aan..;) Doet de wasstraat.. moet hem wel nodig stofzuigen. Kan dat vanmiddag wel eens gaan doen..;) En al bijna richting de 72.. Goed zeg! Ja, de 73 in beeld.. Nog 700 gram en dan zit ik op mijn streef.. :D

Moppie.. Haha.. nee die weegschaal doet het niet helemaal goed zo te lezen!

Melanie.. Voor vrijdag die 700 gram nog kwijt gaat lukken hoor. Mooi menu heb je weer voor vandaag! Vervelend dat jullie allemaal ziek zijn van het weekendje weg! En de weegschaal was i.d. lief! Wel fijn..

Al een flink stuk gewandeld, kopje thee en een appeltje gegeten bij mijn schoonpapa en mama..:D

Zo eerst naar de supermarkt voordat deze dicht is..

Moet nog even sla, champignons en paprika halen..;)

Vanmiddag is er in het dorp kinder straat theater. Misschien dat ik hier nog even met Esmee heen ga.. Lijkt me wel leuk voor haar.

Deel Deze Pagina