Zou jij dat niet worden dan met al die kilo's eraf haha Maar ja dit geeft je wel een goede motivatie idd
haiii meiden vanmorgen was de weegschaal weer lief voor me, hij stond weer op 75,9 weer 400 gram eraf jippieeeeeeeeeeee!! Gaat lekker haha!
Gaat lekker hier met afvallen! maar ik ben het zat.......... voel me beroerd, niet misselijk maar gewoon buik-ziek..... dikke vette pms............ wil gewoon ongi worden en door naar de volgende ronde heb het nu al een week dat ik vooal sochtends eerst een paar keer flink naar het toilet moet (sorry dames) en de rest van de dag ben ik ontzettend moe en dan die stomme krampen!! sorry, heb nu echt ff geen motivatie/energie om te lijnen... Ontbijt: overgeslagen Daarnet: een handje pinda's (stond wederom nog op tafel van gisteravond, dank u vriendlief!) Lunch: sla ik over (echt geen trek nu) Middag: misschien nog een appel ofzo Avond: 2 koppen thee tijdens het werk slecht menu.. ik weet het. zal vanavond na het werk nog wel iets pakken...
pff vanavond weer geen aardappels, de winkels zijn om 1uur dicht grrrrrrrrrr. Had ik dat maar eerder geweten dan was ik vanmorgen wel naar de winkel gegaan. Wat moet ik nu weer eten vanavond?
Ow.... winkels zo vroeg dicht? da's ff flink k*t want ik moest ook nog boodschappen doen. Gisteraaf waren ze ook al zo vroeg dicht Had ik natuurlijk wel kunnen weten... Gelukkig heb ik altijd wel pasta / rijst in huis, en wat groente in de diepvries, kip, gehakt... kan altijd wel iets maken.
ik heb nasivlees in de vriezer en heb wel rijst, maar die vlees is nooit ontdooit voor etenstijd, kan ik dat ook bevroren in de pan gooien dan? Pff ik mag voortaan wel wat voorraad ander eten in huis halen, want zo kom ik nergens haha
Hoi Hoi meiden Wat een lekker weertje he8) Vanmorgen gewerkt tot net 13.30 Nu lekker vrij met me mannetje Heb maar besloten me elke dinsdag te wegen, het wegen word nu toch wel erg frustrerend namelijk. Maar eens ff zien wat we vanmiddag gaan doen. @Humbley: Gefeliciteerd met je huisje, joehoe eindelijk je eigen plekkie met je kleine man @Moppie: Dikke knuffel meid!!! Zou nieuwe batterijen of weegschaal halen. @Melany: mooi menutje
Ik was buiten mijn boekje gegaan Kreeg een heerlijke koek van mijn lievelings client en kon niet weigeren was met chocolade en klein beetje pudding. Ik heb tussen de middag als warm eten maar een kop soep gegeten en daarna op de fietst gestapt en een grote ronde gefietst!! ruim 16 km in 45 min was echt heerlijk alleen nog steeds erg veel wind. Vanavond eet ik maar een paar boterhammen moet nog werken en mijn man gaat samen met mijn broer een super grote veranda in de tuin van mijn ouders maken (6 bij 3 meter) Echt super vet! Nasivlees kun je opzich ook wel bevroren in de pan doen op laag vuur ontdooien. Nu eerst even uitrusten en dan zo de opgevouwen was opruimen. Tot straks!
Renieta.. lijkt me erg frusterend als je weet dat de kans dat je zwanger kan worden nu erg groot is je niet "mag" Hopenlijk hebben jullie wel een leuke middag samen! Jongmoedertje.. Ik heb altijd een pakje aardappelpuree en een voorraadje soep in huis.. En natuurlijk macaroni en pasta en blikgroenten.. Maar misschien een domme vraag. Je man en kids moeten toch ook eten? Moppie.. Jeetje wat een waardeloosdagje voor jou! Pms.. of toch zwanger?! Spannend he?.. Dikke knuf meid! Rianne..Ja, ik zou ook gemotiveerd zijn als de weegschaal flink zou kelderen! Nu volhouden he meid!! *** Zo.. heb ook even een gaatje gevonden om met jullie te kletsen! Drukke dag vandaag zeg.. pffff. Het eten voor vanavond is klaar.. Staat klaar in de ovenschaal en kan voor het eten zo de oven in.. Lekker makkelijk! Ook de salade is al klaar. Net een halfuurtje gestreken.. Dus nu even relaxen. Net mijn schaaltje vla op wat ik nog over had van de lunch.. Lekker!
thanx voor de knuff idd pms gok ik. zwanger zal ik wel niet zijn jij hebt ook een lekker druk dagje lees ik! geniet O: - T: handje nootjes L: blikje mandarijntjes, 150ml yoghurt T: 2 geroosterde rozijnensneetjes met honing (YUM!), 1 knackebrod met kaas, 1 met salami. A: 2 thee (werk) T: fruit zo ziet het er al wat normaler uit?
@Jongmoedertje: ik ontdooi het vlees altijd op de ontdooistand in de magnetron, en als ik weinig geduld heb dan op de gewone stand maar dan moet je oppassen dat het niet verbrandt Vlees: ik haal bij de AH altijd voordeelverpakkingen, kilo kip / gehakt / rundervinken etc. Zo heb ik altijd wel vlees in de vriezer. Groente: Verse groente in de koelkast, paar potten op voorraad just in case, paar zakjes wokgroente / pastagroente in de diepvries. Melk: altijd 1 pak houdbare melk op voorraad, hoewel die aan het eind van de week ook altijd op is, want als de verse melk op is haha moet dat "reserve pak" er aan geloven... Pasta / Rijst / etc. altijd minimaal 1 pak van beide op voorraad. Heb af en toe van die periodes dat ik er echt niet aan toe kom om boodschappen te doen, zoals een paar weken geleden. Als het toiletpapier op is, moet ik echt boodschappen doen haha! Maar met bovenstaande kan ik me rustig 1-2 weekjes redden zonder boodschappen! Hoewel, na 1,5 week is het fruit altijd wel op... Heb afgelopen donderdag 2 zakken appels, 1 net mandarijnen, 3 trossen bananen gehaald en nu liggen er nog maar 2 appeltjes!!! Mn schoonfam. heeft de fruitschaal nogal geplunderd afgelopen weekend haha... Morgen dus na het werk boodschappen doen!
Moppie.. prima menuutje hoor! *** Ik heb mijn banaantje op, wij gaan lekker fietsen.. het zonnetje schijnt!8)
Fiets-ze! het lijkt heerlijk weer hier, maar volgens mij staat er een ontzettend koude wind!! Brrr....
@ Zustertje: Ik hoop dat de koek je gesmaakt heeft. En je past meteen de rest van de dag erop aan. Dus dat moet goed komen! Super meid! @ Voorraad: Ik heb ook altijd vlees in de vriezer (zeker kip en rundergehakt), en ook roerbakgroenten. Aardappels, rijst en pasta heb ik ook altijd een pak staan. Verder heb ik nooit groenten uit blik of pot, maar altijd vers. Dus als er een keer nood aan de man is, kan ik altijd nasi, of iets van pasta maken. Soep heb ik ook altijd een paar blikken staan. En afbakbroodjes heb ik ook altijd. Wij zitten niet snel zonder eten. Net even bij het tuincentrum geweest. We gaan binnenkort de voortuin doen. We wonen hier inmiddels al 2,5 jaar (nieuwbouwwoning) en we hebben nog steeds niks aan de voortuin gedaan. Heb nu wel ongeveer in mijn hoofd wat ik wil, dus ben even gaan kijken wat het gaat kosten. Volgende maand vakantiegeld, en dan moet dat wel goed komen. Zo maar eens op papier zetten hoe ik het in gedachten heb, en dan vanavond vriendlief nog even overtuigen hahaha! Zo, ik ga maar even mijn tussendoortje nemen. Een peer en een plak ontbijtkoek! Liefs