10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 3!!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

Hoe gaat het hier met iedereen?
    ik heb nog geen tijd gehad om ij te lezen!
    De weegschaal was erg aardig voor me vanmorgen 90.5 de 90 komt eindleijk in de buurt :D!

hier een drukke ochtend de hele morgen op zoek naar een baan (voor 40 uur) en wachtten op de politie.
    overbuurman kwam aan de deur had iemand tegen mijn auto opgereden (met schade) en is doorgereden. hij heeft kenteken genoteerd en nu is de politie bij die persoon aan de deur en komen zo terug. ben eens benieuwd want de schade is best wel veel!

Heb ik weer!

voor de rest gaan we vanavond naar schoonfamilie en eten daar waarschijnlijk mee dus mijn menuutje ziet er vandaag zo uit:

O: 1 cracker met smeerkaas
    T: water
    L: 2 beschuiten met kaas
    T: water en appel
    A: ?
    T: water of thee

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

goedenmorgen dames
    vanmorgen gaf de weegschaal weer 100 gram lichter dan gister aan, dus helemaal super! ben nu in 3 dagen al 1,5 kilo kwijt!!!! Hopen dat het zo doorgaat. Moet zeggen dat ik me er ook wel goed onder voel. Heb niet echt last van honger neigingen. Zie alleen op tegen het weekend haha dat is echt me zwakste kant altijd. Zondag naar Cambuur- go ahead eagles leuk moederdag cadeau haha!! Vanavond moeten ze uit tegen de eagles. Kan helaas niet mee, maar ohhhh wat was ik graag mee gegaan, maar goed dan maar even voor de buis! Ik heb toch het 2e boek van sonja gekocht via mp. Misschien dat ik die ook nog wil proberen. Weer eens iets anders dan boek 1. Weet nog niet waneer ik het ga doen hoor, maar ik heb hem iniedergeval achter de hand. Mijn schoonzusje was binnen half jaar 30 kilo lichter met 2e boek dus dat boek moet ook wel werken. Al hoef ik geen 30 kilo meer want dan weeg ik nog 45 kilo en dat moet maar niet! maar de 65 halen zou super zijn, en mocht ik zelfs de 60 halen is nog leuker haha!

zo zal nu even bijlezen!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mvesmee wat goed dat je je gewicht bereikt hebt, gefeliciteerd!
    @moppie bedankt dat je wilt helpen!
    @melanie dank je, ik zie dat jijook goed gaat!
    @butterfly komt me heel bekent voor je verhaal, hoe gaat het met je zwangerschap?
    @mwag welkom en succes met afvallen en zwanger raken!

ik begin niet zo goed kwa eten!

o;meusli met magee yoghurt
    t; 1 sprits (was op visite en kon niet wiegeren)
    l; 2 kleine pannekoeken met stroop(heel slecht ik weet het) en 1 plak ontbijtkoe met halvarine.
    straks
    t;appel
    a; spagetti

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @dani wat erg van je auto,gelukkig heeft die buurman het gezien.

ik ga van het weekend weer met sonja bakker beginnen, zaterdag eerst even boodschappen doen.

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Jongmoedertje, een nieuw boek van Sonja werkt wel stimulerend hoor. Toen ik het 1e boek een paar keer gedaan had was ik het zoooo zat. Heb toen een nieuwe boek gekocht en de motivatie was helemaal terug. Staan altijd weer nieuwe en leuke dingen doen.
    Zomerslank is trouwens ook een heel fijn boek. Helemaal in deze periode van het jaar.

@Mandy, met de zwangerschap gaat het super goed. Enne, lekkere lunch. Heb ik ook wel zin in. Maar heb gisteren al een erg slechte dag gehad, dus vandaag even een gezondere dag.

@Dani, wat vervelend zeg. Wel fijn dat je buurman het heeft gezien en het kenteken opgschreven heeft. Anders zat jij mooi met die schade. Druk aan het solliciteren dus? Wat zou je willen doen dan?

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja idd blij dat hij het heeft gezien.politie is terug gekomen met de bestuurster jonge meid en was van de schrik doorgereden. woont 2 straten verderop en heeft excuses aangeboden. we hebben schadeformulier ingevuld dus krijg het allemaal vergoed (joepie)

@butterfly ik volg momenteel een opleiding (leisure and hospitality host) maar ben heel erg aan het twijfelen of ik dat wel voor de rest avn mijn leven wil omdat ik veel van huis ben (werkt op campings en hotels enz)
    ik heb hiervoor al een spw opleiding gedaan en diploma behaald dus ben nu aan het kijken voor bij een kinderdagverblijf ofzo te gaan werken. en heb ook al bij 2 kinderdagverblijf gesolliciteerd. als ik nu word aangenomen en het is fulltime stop ik met de opleiding en ga ik fulltime werken en anders doe ik dit tot september en ga dan verder met het 2e jaar zodat ik iig daar een certificaat voor krijg! het is dus even kijken!

Ik moet nu namelijk stage lopen (bij de animatiecompagnie) en sta ingepland voor een paar dagen (van 12 t/m 16 mei) maar vind het nu al erg om dan weg te gaan. had niet gedacht dat het zo erg zou zijn. gister helemaal van slag alleen maar huilen enz. voelde me echt rot! dus dit is toch niet wat ik wil. vind de opleiding helemaal super maar dat vaak en veel van huis zijn bevalt me niet!

dus nu kijken hoe en wat!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Dani, ik herken dat gevoel helemaal. Ik wilde enkele jaren geleden ook animatie vakantiewerk gaan doen. Was aangenomen en al.
    Had er onwijs veel zin in. De camping was hier vlakbij dus ik dacht dat ik gewoon heen en weer kon rijden. Maar dat was de bedoeling niet. Voor het groepsgevoel moest ik met de groep overnachten en dus enkele weken van huis, terwijl ik 6 km verderop woonde.
    Heb nachten wakker gelegen. Dat wilde ik helemaal niet.
    Woonde net samen en wilde in de avond gewoon weer lekker thuis bij mijn vriend zijn. We waren nog niet getrouwd en hadden geen kinderen. Alleen om het lang van huis zijn, heb ik de baan uiteindelijk geweigerd. Meid, als je er zo tegenop ziet....dan zou ik niet gaan.
    Als je er zo verdrietig van geweest bent, dat is ook niet goed meid. Maar goed, volgende week moet je al. En ben je dan ver van huis?
    Wat vervelend zeg. En helemaal omdat je er geen fijn gevoel bij hebt. Als dit je zo tegen zit, is het misschien toch niet wat je bij je past. Bedenk je ook of je dit wilt als je kinderen hebt. Ik werk in de zorg en toen ik slaapdiensten ben gaan draaien had ik daar eerst veel moeite mee. Maar het went, maar dat is maar 1 nacht.
    Ik zou niet langer van huis kunnen zijn.
    En met SPW kun je veel richtingen op hoor.

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja ik weet maar je snapt me volledig. heb nu ook geen kinderen ben niet getrouwd niks maar wil gewoon thuis zijn. overdag werken enz1
    ik zit volgende week in arnhem (200 km van huis) en dat zie ik niet zitten. nu dus al bij enkele dingen gesollciteerd en nu afwachtten.
    daarbij zit ook in mijn maag met als ik klaar met de opleiding dan ben ik 27 nemen ze me dan nog wel aan enz? dus ga echt eens goed overleggen wat ik wil enz! maar komt goed!
    blij dat je iig snapt waar ik mee in mijn maag zit!
    en met spw kan ik idd veel richtingen uit. mensen zullen wel gaan zeggen we hebben gezegdd at je het niet afmaakt enz maar daar heb ik (sorry dta ik het zo zeg) SCHIJT aan! ik moet gelukkig zijn met mijn partner en nachtdienst valt nog te overwegen denk ik dan!

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Je zult altijd mensen die gaan zeggen: "zie je wel".
    Maar daar moet je dan ook maar schijt aan hebben inderdaad.
    Wat zegt je vriend er verder van dan?
    Maar goed, ondanks alles zit je natuurlijk nog in je maag met volgende week. Ga je er wel heen?
    Weet je, ik heb SPW gedaan en daarna 1 jaar de Pabo.
    Dat was het gewoon niet en ik ben gestopt.
    Gewoon zomaar gezegd, ik stop ermee.
    Voelde heel gek en heel raar en was ook erg verdrietig. Ik had geen baan, wilde eerst geen nieuwe studie doen. Dus je voelt je op straat staan. Ik ben vakantiewerk in de zorg gaan doen, de locatie waar ik nu werk. Ik wilde nooit met gehandicapten werken.
    Maar mijn vakantiewerk beviel van alle partijen zo goed....!
    Ik werk er nu nog, ben van assistent naar persoonlijk begeleidster gegaan, inmiddels een contract van 28 uur, en ga volgend jaar via het het werk SPH doen. Meid, ik zou me geen zorgen maken.
    Het komt wel goed allemaal.
    Als dit niet is wat je wilt, kwel jezelf dan in elk geval niet langer.

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kimmetje.. Goed dat je je crackertjes meeneemt! En nu ook de crackertjes opeten he?! :p Werkse!;)

Mwag..Goed dat je al afvalt voordat je zwanger bent.Scheelt straks heel wat kilo's extra's en als je een gezond leefpatroon aanleert kom je misschien ook niet zoveel kilo's aan! Hoe ga je het aanpakken?

Butterfly.. En zo gaat het riedeltje weer door he? Hier ook inmiddels de was weer aan staan, stofgezogen en de afwas weer weg.. Nu even zitten! De rest van je ontbijt is er in gebleven?;)

Dani.. Mager dagje vandaag! Calculeer je het alvast in voor vanavond?! :D haha.. Balen van je auto zeg! Gelukkig is het opgelost nu en wordt alles vergoed.

Jongmoedertje.. Wow.. wat een mooi resultaat.. Je bent weer helemaal gemotiverd of niet?!:D

Mandy.. dank je wel voor de felicitatie! Ach.. wat is slecht.. Als je het bij kleine porties houd kan het best voor een keer hoor!;) En maandag ga je dus beginnen met Sonja, toch weer spannend!

Vanmorgen heerlijk gezwommen. We hadden allerlei lekkere dingen meegenomen maar ik heb het netjes bij mijn bolletje met ham gehouden en 2 chipjes van Esmee.. En een flesje water..;)

Thuis met mijn zusje en Esmee gelunchd met brood en soep. Lekker!

Heb de aardappeltjes voorgebakken, kipfilet staat op en salade is gesneden..

Nu dus even lekker bank hangen.. Als Esmee wakker is gaan we lekker een stuk wandelen, lopend de film terug brengen naar de videotheek.

Om 1600 komen ze de combi oven voor de nieuwe keuken brengen.

Dat is mijn dag voor vandaag.. Lekker actief!:)

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

jaaaaa ik ben helemaal gemotiveerd wil nu ook echt doorgaan!!

zit vandaag weer op 1200 calorieeen dus netjes!! Heb echt zin om het vol te houden zit alleen tegen het weekend op maar misschien dat ik daar wel wat op vind haha!

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Ik ben weer terug van mijn vriendin in totaal 23 km gefietst vandaag echt heerlijk nu lekker fris gedouched op de bank even relaxen en een fles water leegdrinken ;)

@Dani balen van jou auto ik weet wat het is ik heb sinds 1,5jaar een super mooie sport ford ka en daar hebben ze al 4x tegen aangezeten!!! Alleen de bijrijderskant is nog orgineel de rest is allemaal overnieuw gespoten :D
    Nu mogen ze alleen daar nog een keer tegen aan rijden en dan moet het klaar zijn ;):)
    @Mamavesmee je bent echt super goed bezig joh lekker sportief en met je calorieen gaat het ook goed blijf je rond dit aantal hangen of ga je nog ophogen?
    @Jongmoedertje een schouderklop voor jou je doet het echt SUPER
    @Butterfly ben je vaak misselijk? Sterkte met alle drukte!
    @Mwag WELKOM!! En suc6 met afvallen!

13. upc

upc Niet meer actief

Goedemiddag! 8)

Jeetje, ik sta er weer van te kijken hoeveel er hier gebept wordt :$
    Ik lees even de berichten van vandaag terug anders kom ik er niet doorheen :)

-Zustertje, wat goed zeg!!! Hoeveel ben je nu kwijt?
    Veel plezier vandaag met je vriendin.

-MamavEsmee, een keer te buiten gaan mag best toch? En helemaal goed dat de weegschaal minder dan gister aangaf :)
    Je hebt een lekker menu vandaag! Ik kan niet wachten tot dat ik mag stabiliseren :)

-Kimmetje, 4 ons valt mee. En je hebt een lekker verzetje gehad toch? Heerlijk hoor even lekker uit eten. Ik heb alleen honing als tip tegen keelpijn maar dat bevat best veel calorieen.

-Mwag, Welkom hier!! Succes meid!!

-Butterfly, jekkie meid. Gelukkig heeft het wel wat opgelucht.

-Dani86, dat is balen zeg! gelukkig heeft de buurman het gezien. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt.
    Wat fijn, de 90 is zeker dichtbij 8)

-Jongmoedertje, lekekr joh een nieuw boek. Volgens mij ben je op een gegeven moment het bekende boek zo zat dat een nieuw boek heel motiverend kan zijn!

Pfff, baal een beetje van mezelf. Ik ben net vast de bami voor manlief gaan maken en heb 2 happen genomen. Baal er achteraf best wel van. dit is mijn laatste strenge week en daarna mag ik 3 weken stabiliseren. Zo voor straf maar een half uurtje op de crosstrainer :p

Tot vanavond, ik ga mezelf even nuttig maken hier.

14. upc

upc Niet meer actief

Zustertje- dat geeft vast veel voldoening! Goed hoor!!

15. MamavEsmee

Whoopie..Die 2 happen bami doen hem niet toch?

Zustertje.. Een leuke ochtend gehad dus! Hoe gaat het met je vriendin en haar dochter? Ze is net bevallen toch?
    Ik ga vrijdag ophogen naar 1700.. Want ik blijf nog steeds afvallen.. Vind het niet erg maar de bedoeling is het ook niet natuurlijk.

Jongmoedertje.. je kunt ook zeggen dat je de weekenden 200 callorieen meer pakt.;) Deed ik ook altijd en werkte prima.

Zo.. 20 minuten stevig aan de wandel geweest, moest ook optijd er weer zijn voor de levering.. net mijn schaaltje ananas op. Esmee zit in de kinderstoel een perenijsje te eten..:D

Morgen heb ik een late dienst.. Wil eten meenemen.. Erwin en Esmee eten friet dus moet iets maken wat makkelijk is te maken en ook lekker is om weer op te warmen.. Of zal ik toch broodjes meenemen.. Bolletje met kaas, ei en komkommer is ook best lekker.. Bakje kwark er bij..:D

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee het gaat super goed met mijn vriendin en ook met hun dochtertje ze groeit als kool ze was in 2 weken tijd 500 gram aangekomen haha. Vanmorgen het kleine frummeltje in bad gedaan echt zo leuk om te doen.
    Wanneer gaan jullie de nieuwe keuken plaatsen? Je kunt ook soep meenemen naar je werk ook lekker om op te warmen.

@Whoopie ik was afgelopen maandag 18.2kg kwijt maar vanmorgen was ik er precies 19 kwijt ;) nog 1 kilo en dan heb ik mijn 2de doel al weer bereikt!

17. MamavEsmee

Zustertje.. dan groeit ze zeker goed! Met mijn vriendinnetje gaat het jammer genoeg nog niet goed. De kleine is nu 12 dagen oud en ze ligt eigenlijk alleen nog maar op bed. Best sneu.. Heb gisteren en vandaag ook al soep gehad dus niet zo'n zin in!;)

Brood heb ik bij nader inzien niet zo'n zin in. Eten zaterdagavond een broodje hamburger met een soepje..

In de vriezer ligt ook niet bijzonders meer... Heb nog wel gehakt met kruiden van de burrito's over. Misschien een lekkere burrito maken met roerbakgroenten..;) Moet dan alleen de rest van de burrito's weggooien, vind dat zo zonde..;)

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    sjonge , heb net een fout gemaakt :(
    door drukte kon ik niet thuis eten dus dacht haal een bruin broodje bij bakker bart , heb gekozen voor een italiaanse bruine bol gezond . kom ik thuis wil ik de cal. gaan tellen blijk ik helemaal verkeerd gekozen te hebben met die 2 plakken ham en 2 plakken kaas die hun er op doen grrrr

om nu een beetje netjes te blijven met het aantal cal. moet ik de rest van de dag erg goed opletten dus ook meer geen tussen doortje genomen vanmiddag :( balen zeg ! merk echt dat ik er nog goed in moet komen met dat hele afvallen !

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE / @Butterfly: De accu heeft aan de lader gestaan, maar vriendlief was nogal laat vanmorgen dus ben maar weer in motorpak geklommen :p
    hij is nu met de auto weg (boodschapjes voor t huis) dus neem aan dat ie t weer doet ;)
    Ben blij dat je wel even een pas op de plaats doet nu! Luister naar je lichaam ;) (en geef er dan ook aan toe natuurlijk :p )

@Mwag: hoi!

@Butterfly 2e keer: zwangerschapsmisselijkheid? Toch vreemd hoe het beter kan voelen als je ontbijt er weer uit komt :p Hoop alleen dat ik het over ga slaan!!

@Dani: wat heb jij een fijne buurman, dat hij het noteert!!! Doorrijden na een aanrijding is een misdrijf, dus die persoon kan ook nog eens een fikse boete verwachten, naast de schade aan jouw auto natuurlijk...
    Hoop dat het snel opgelost wordt!

@Jongmoedertje: dat motiveert!!!

@Mandy: lekkere lunch ;) Ongetwijfeld iets meer kcal dan een paar boterhammen, maar toch wel lekker :p
    Eet je normaal 1 stuk fruit per dag? Misschien kan je daar 2 van maken, en een glas zuivel extra erbij?
    Voor de rest prima opzet toch?

@Zustertje: weer lekker actief zoals gewoonlijk ;) Hoe doe je dat toch, elke dag zoveel fietsen?

@Romaira: bekijk het van de andere kant: bruine bol = gezond, veel vezels. Er zit vlees op, en zuivel (kaas!) en ook nog eens rauwkost. Super gezond toch? :p
    Misschien wel veel kcal, maar vergelijk het eens met een pizzapunt of ander vettig broodje wat je daar ook had kunnen krijgen ;)
    Zou niet te veel dingen overslaan / weglaten, daar krijg je snaaibuien van... Jammer dat je iets hoger uit komt qua kcal, maar morgen kan je er weer streng tegenaan toch?

===

@Hier: niks te melden, was een "normale" werkdag voor mij :p
    O: bh choco, thee
    T: bh choco, thee
    L: bh choco, bouillon, thee
    T: 4 sneetjes rozijnenbrood, thee
    A: weet nog niet, ik ga nu de koelkast/vriezer maar eens induiken...

PS: nog steeds geen duiveltjes hier gespot, al wel een week lang rommelende darmen, maagzuur (constant bluuuhhhh) en kramp..... (dat laatste natuurlijk vanwege die darmen, stomme buikgriepgolf - laten we het daar op gooien)
    zucht, zal wel weer op 29 dagen uit komen, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden!!

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi meiden, ff snel.
    Vanmorgen gewerkt en vanmiddag ff op visite geweest bij een vriendin, net gegeten: 200 gr chinese wokgroenten en 200 gr kipfilet in reepjes gemaakt.
    Zo omkleden en dan richting de sportschool.

Share This Page