hey meiden hier weer thuis had een lekker duits biefstukje gekocht maar die was bruin gewordenjak jak nu een mager knakworstje op met aardappels en witte bonen in tomatensaus .. gaat eigenlijk best lekker hier zit helemaal in mijn ritme .. heb alleen zo weinig tijd om te reageren op iedereen hier sorry moet nu ook weer weg zag wel dat MvE een super avatar heeft ! wat een schatje je dochter !
Zo de dag zit er weer op. Straks nog weer me beroemde fruitschaal eten hmm heb er zin in!! Kom er net achter dat de middelste de waterpokken te pakken heeft. Vraag me niet hoe hij eraan komt maar hij zit eronder. Hij is ook niet fit merk je wel, wat koud heeft ie het steeds en is moe.Na ja zal er wel bijhoren. Straks cambuur-go ahead aegles zien spannend!!! @Zustertje Zooooo jij hebt flink gefietst vandaag! ook last van de wind gehad? die is hier nogal sterk! Bedankt voor je schouderklopje! ben zelf ook helemaal happy dat het zo goed gaat! @Whoopie Ja ik heb het boek al zo vaak gedaan. Die menu's kan je wel dromen en dan smaakt het ook niet meer. Dus nieuw boek nieuwe kansen! @mama van esmee misschien doe ik dat van het weekend ook wel gewoon wat calorieeen erbij optellen. alleen kwa snaaien valt het wel mee denk ik we zijn meestal wat makkelijker met eten savonds. daar moet ik even sterk in wezen dat we gewoon normaal eten, dan kan ik savonds best wat lekkers hebben en 200 calorieeen meer eten denk ik! @moppie1981 Jahhhh dat motiveert zeker!! Nu volhouden he!
Eventjes mijn avondeten melden: shoarma, ui, hollandse roerbakgroente, basmati rijst. Soort van nasi dus. Daarbij ook een diepvries pakje kipsate met wat saus.
@moppie ik ben geen fruitmens en eet dat normaal ook niet, dus 1 stuk is al heel wat voor mij. ik ga het wel proberen natuurlijk. @jongmoedertje beterschap voor je kleine!
dank je! ik was ook geen fruiteter. Maar sinds ik hier mee lijn eet ik elke avond een schaal fruit. Snij een appel, banaan, kiwi en 4 aardbeien in stukjes. Heerlijk ik eet het nu elke dag en smul er ook echt van!
Ik ook niet hoor, maar bij mij werkt het goed om bijv. een appel, mandarijn en banaan in stukjes te snijden en dat als ontbijt te eten met magere yoghurt en wat crunchy muesli. Dan heb je meteen 3 stuks fruit te pakken (naja, mandarijn telt eigenlijk als 1/2) en zuivel, en daarnaast een stevig ontbijt! Ik heb net pas boodschappen gedaan, maar ga zo ook nog even een fruitschaaltje (dank je Jongmoedertje!) klaarmaken. appel, mandarijn en banaan in stukjes, en met een vorkje opeten
aaaaahhh.... aardbeien... daar heb ik nou al een week zin in! Pfffttt... stom dat ik die niet mee heb genomen, maar vriendlief wilde nog al snel de winkel door (vond het al heel wat dat ie mee ging, hij wou ffies lopend naar de winkel...)
Lekker he! ik eet het ook met een vorkje hoor heerlijk hmmm! enne aardbeien zooo lekker die heb ik niet vaak maar de laatste 2 wken wel, zijn steeds in de aanbieding dus neem ze lekker mee!
Hey meiden, @ Zustertje: Wat ga jij supergoed zeg! Je gaat mij inhalen @ MamavEsmee: ja, je went zeker snel aan vrij zijn! Heerlijk maarja werken is ook wel weer lekker. Wat ga jij nog steeds super zeg. Nog een halve kilo en je zit op je streef! @ Kim: Fijn dat je maar 4 ons bent aangekomen van het etentje, die heb je er zo weer af! Tegen keelpijn? Veel drinken. Evt een suikervrij dropje ofzo om op te zuigen. Veel plezier bij de modeshow! @ Mwag: Welkom en succes met afvallen! @ Butterfly: Vervelend dat je je vanochtend zo beroerd voelde. Bah! @ Dani: Balen zeg, van de schade, maar gelukkig is de dader achterhaald, en krijg je je schade vergoed. Belachelijk dat die meid gewoon is doorgereden. Goed dat je een oplettende buurman hebt. Balen meid, dat je zo tegen je stage op ziet. Goed, dat je nu toch na gaat denken of dit wel iets voor je is. Anders heb je straks een hoop tijd weggegooid. Succes met het nemen van de beslissing, en succes met solliciteren! Ik hoop dat je snel iets hebt gevonden! @ Jongmoedertje: Fijn dat het zo goed gaat met afvallen. Hopen dat het zo goed blijft gaan. Slim dat je toch het 2e boek hebt gekocht. Kan me voorstellen dat je wel eens wat anders wil. En oei, waterpokken, dan zullen je andere 2 kinderen ook nog wel volgen, of hebben die het al gehad? Hoop dat ie er niet zo veel last van heeft! Beterschap ermee! @ Whoopie: hahahaha dat voor straf op de crosstrainer herken ik. Als ik iets heb gegeten wat ik eigelijk niet mag van mezelf moet ik ook altijd een stuk lopen of buikspieroefeningen doen ofzo voor straf! @ Romaira: Zon fout (met dat broodje gezond) maak je maar 1 keer! En joh voor een keertje kan het geen kwaad, je bent zo goed bezig! Vandaag wel een lekkere werkdag gehad. Niet te druk en niet te rustig. Lekker bezig geweest. Nog even navraag gedaan over het fietsenplan (baas zou het gaan uitzoeken, maar had dat in mijn 7 dagen vrij NATUURLIJK niet gedaan, meteen toen ik het vroeg is ze gaan bellen en had ze na 5 minuten antwoord ) Aanstaande Zaterdag dus maar een fiets gaan bestellen Alleen weet ik nog steeds niet welke (hoezo besluiteloos?) Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram muesli 1 beker optimel yoghurtdrink T: 1 appel 1 peer L: 2 krentenbollen 1 cup a soup tomaat T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chicken tonightsaus/groenten) Totaal van 1147 kcal vandaag. Ik heb nu al zin in mijn avondeten van morgen. 2 pitabroodjes met kipshoarma en een salade mmm! Jummie Liefs
Romaira..Zoals Moppie al zei: Je had ook voor een pizzapunt oid kunnen kiezen dus wat dat betreft zit je wel oke. Alleen jammer dat ze er zoveel kaas op doen. De ham doet het hem niet. Misschien de volgende keer een bartje met filet doen?! Morgen gewoon weer verder gaan, dan zul je zien dat het broodje het hem echt niet doet hoor! In iedergeval goed dat je je er zo bewust van bent, dan trap je er de volgende keer niet meer in! Lees in je onderschrift dat je zoontje een glutenrvrij dieet volgt. Gaat dat goed? Moppie.. toch wel handig dat jullie ook een motor bij de deur hebben! Lekker, een boterham met pasta.. Heb ik lang niet gehad.. En je avond maal staat me ook wel aan. Was het een lekkere combi? Renieta.. Geen rijst bij je eten? Wel goed hoor.. Koolhydraat arm s'avonds.. En lekker gesport? Emma..fijn dat het allemaal zo lekkker gaat.. En je bent druk, kom je wel af en toe een update doen? Jongmoedertje.. Hopenlijk krijgt je zoontje er niet te veel last van.. Ze kunnen het al oppikken in de supermarkt he? Ja, hier ook vaak makkelijk in het weekend.. Frietjes oid.. Wij eten zaterdag bijv bolletjes met hamburger en een soepje.. Makkelijk en toch lekker! @ fruit.. ik at nooit fruit. Maar ben er nu gek op! Is denk ik ook een kwestie van de knop omzetten.. met dat het vol vitaminen zit en vol vezels. Wel kies ik dan voor 1 appeltje en een wat luxere fruit als aardbei, meloen, ananas.. Lekker! *** Ik zit nog maar op 1480 callorieen voor vandaag.. Incl chips dus neem nog wat fruit..
@Melanie ik haal jou niet in hoor ten eerste ben jij al veel meer kwijt dan mij en dan zou ik deze week wel heel erg veel af moeten vallen om jou in te kunnen halen is niet echt gezond denk ik Ik vindt die ''ouderwetse'' fiets het gaafste ik zag hem van de week in het echt en ben er echt verliefd op
Ik bedoelde ook niet deze week maar gewoon binnenkort Super meid! Ik twijfel gewoon nog een eind verder over die fietsen hahaha
Ik houd helemaal niet van shoarma (broodje shoarma) maar zo als nasivlees vind ik het prima te doen. Had alleen chinese wokgroente moeten gebruiken ipv hollandse, maar had ff niks anders in de vriezer (ja, pastagroente ). Het was niet echt pittig, had er eigenlijk nog wat kruiden door moeten doen, maar vriendlief zorgt zelf altijd wel voor een scheut ketjap Heb met mn maagzuur van de afgelopen dagen niet echt trek in pittig eten Bekijk bijlage 70234 dat ben ik Ik heb zelf 3 motoren waarvan 2 sportief, 1 oldtimer vriendlief heeft er 1 (voorheen 2) Zeker handig als de auto niet wil starten!! Maar omdat ik wat gegroeid ben (oude foto!!!) zit het pak erg strak, vooral rond het middel... Woog 55-57kg toen ik dat pak kocht!!!
Hoi Meiden. @Moppie: lekker menutje zeg vanavond Mooie foto zeg, erg stoer @Dani: Balen van je auto, gelukkig dat ze de "dader" hebben gevonden. @Melany: Hoe werkt zo'n fietsenplan? En al enig idee wat voor fiets je wilt? @MvE: Ja mooi menutje he, geen aardappels en geen rijst. Hopelijk is de weegschaal morgen eens lief voor me, zit nou al ruim 1,5 week op 76.6 @All: Iemand trouwens een idee hoeveel 200 gr wokgroente is? het was bami/nasi groente. Zo ff koppie thee zetten, het is nu bijna een uur geleden dat ik slim belly heb gedaan, mag namelijk een uur na het sporten niet eten. Zo lekker 1 of 2 knackebrood met filet american, verheug ik me de hele dag al op haha.
Mijn menu van vandaag ziet er zo uit: O: 2 volk.brood met light jam Koffie met jodenkoek( kreeg ik bij een client) T: 2 koffie + indische cake. L: schaaltje magere yoghurt en 30 gr cruesli balans. Rijstewafel met 20+ kaas. T: 2 thee en 1 glas dubbelfris light + appel. A: 200 gr nasi/bami wokgroente en ongeveer 150 gram kipfilet. schaaltje magere yoghurt
Melanie.. Leuk.. je fiets uitzoeken. Ik zou denk ik gaan voor de fiets wat je als eerste aansprak.. Renieta.. Je eet dus bewust geen koolhydraten? Moppie.. Stoere foto zeg?! En last van je maag? Je kwaaltjes komen me bekend voor ( zwanger)?!!
@Renieta: Lekker dagje, wokgroente bevat niet superveel kcal. 35 kcal per 100gram (net ff gezocht, dat is al ruim genomen) @MvE: zwanger? is een terugkerend thema in mijn leven volgens mij. herinner me iets van mn "kwaaltjes" van vorige maand, maar die zijn er nu dus allemaal NIET! - sinds donderdag last van mn darmen (vandaag weer redelijk normaal) - vrijdag dubbel gelegen van de krampen, vanaf dat moment constant krampjes (niet pijnlijk) - zondag nog wel veel last, nu alleen wat zeurend - sinds zondag last van maagzuur, wat ik normaal nooit heb! Hmmzzz... Ik ga maar weer eens naar het toilet om te checken of ik nog niet ongi ben geworden ps. thanx voor opmeringen over mn foto edit: Na het avondeten een schaaltje met mandarijntjes (blik) en mag. yoghurt / chocolade vla gepakt als toetje. was ik net al helemaal vergeten op te schrijven! Net: 1 golden delicious (nog niet golden, wel groen ) 1 banaan (ook nog niet helemaal rijp, hmmmzzzz....) 2 mandarijntjes (waterig en zuur!) was een erg fris fruitschaaltje! Naja, hopelijk is het fruit morgen wat rijper...
Ow ik had roerbakgroenten op caloriechecker ingevuld en dat kwam op iets van 280 kcal, vond k al zo vreemd. Net 2 volk. knackebrood met filet american gehad, jammie. Ben echt verslaafd aan filet american sinds k aan het lijnen ben.
Renieta.. Rauw gesneden groenten is volgens mij iets van 25 callorieen per 100 gram.. De boter/olie doet het hem.. Moppie.. Duim voor een uitblijfende ongi meid! *** Zit nu achter een glaasje cola light zonder prik.. bah. Straks een glaasje sinas light met prik.. En natuurlijk wat chipjes..