Renieta.. Roerbakgroenten op caloriechecker is volgens mij met roerbaksaus/olie.. En als het ingevroren is is dat vaak met kruidenboter dus dan kom je ruim uit.. Ik neem altijd groente vast/ rauw op caloriechecker en dan nog boter/olie er bij..
Thanks MvE, is het trouwens slecht om geen koolhydraten te eten? Eet wel brood enzo, maar verder af en toe.
Renieta.. Nou, i.d! Dus ik zou groente rauw/vast aanhouden.. Groenten zit bijna niets in behalve die in pot zitten dan..
Nee, hoor. Is helemaal niet slecht. Ze zeggen dat het juist goed is om 1 maaltijd koolhydraad arm te eten.. Wel aanvullen met extra eiwitten zoals een extra stukje vlees/ ei.
Owkee, dan ga ik minimaal 1 dag in de week roerbakgroenten met mager vlees eten, vind dat best wel lekker namelijk. Morgen ga ik denk ik oma's pannetje maken van maggi en dan met zilvervliesrijst.
oh meiden morgen heb ik toch een uitdaging moet morgen een stapel taart bakken/maken voor 30 personen ben ik dus wel een paar uurtjes mee bezig hoop dat ik mezelf kan inhouden hahaha ben er nog steeds ook niet over uit of ik voor ons zelf ook een taartje zou bakken voor zondag .....tis ook onze trouwdag dan namelijk ???? mss een kleintje ???
een kleintje moet kunnen romaira. Ik ga een aardbei kwarttaart maken voor me mannetje, die is daar gek op, hij zag van de week een reclame erover.. dus denk,laat k hem eens verwennen
Renieta.. Klinkt wel lekker, oma's pannetje! *** @ eten voor morgen: Het is macaroni met pastasaus, gehakt ( runder) en champignons/paprika geworden..
Weet je wat dan lekker is.. om de naturel kwarktaart mix te nemen, aarbeienkwark van optimel en light slagroom en dan heb je een super lekkere taart die redelijk mager is! Kun je zelf ook een puntje nemen!
De naturel kwarktaart met citroen optimel kwark en dan wat verse citroenrasp en nog wat sap is ook erg lekker! iedereen vond het erg lekker. Meiden ik ga lekker slapen heb het mega koud terwijl het zonder kachel 21 graden is. Ik ben er morgen middag weer liefs!
Zustertje.. die van jou klinkt ook super lekker! Die ga ik maken met mijn verjaardag over 2 weekjes! Tot morgen meid.. Je gaat toch niet ziek worden?
Zustertje, lekker slapen. Ik lig ook op de bank met een fleeceplaid, heb het ook koud. Heb het tegenwoordig nog sneller koud sinds k aan afvallen ben.. kan dat daarmee te maken hebben? Zow he schatje, hoe doe je dat toch? wat deed je ook alweer? ben het alweer vergeten sorry sorry
schatje.. super zeg! 4 kilo er af! Renieta.. hier ook altijd onder een dekentje op de bank, anders heb ik het ook koud, ondanks dat het hier 21 graden in huis is.. *** Ga een schaaltje doritos halen!
ja ik heb het ook aldoor koud, is niet leuk meer haha. K heb net kopje afslankthee op, en neem zo nog een glas
nou meiden ik zal jullie vertellen wat ik doe.. ik eet 3 keer per dag.. 2 sneetjes bruin brood sochtends met bijvoorbeeld 30+ kaas of kipfile dan tussen de middag ook 2a3 sneetjes bruin brood met file american ofzo avond eten.. weeg ik eigenlijk helemaal niet af! ik eet gewoon wat ik wil en vol is vol.. Dan eet ik niks meer.. drink water de hele dag en ik weet niet of dit het geheim is maar ik heb pillen die ik inneem 2 keer per dag en bij mij werkt het super! kussiej