@ Moppie: Stoere foto hoor! @ Renieta: Ik kan een fiets uitkiezen voor max 749 euro (meer mag, maar dat deel moet ik dan zelf betalen), en fietsverzekering (onbeperkt, dus gewoon wat voor die fiets nodig is) en voor 82 euro per jaar aan accessoires (gedurende 3 jaar). Mijn baas betaald de rekening, en maandelijks wordt er een deel van het totaalbedrag, (ik doe het in 6 mnd, dus 1/6 deel) van mijn brutosalaris afgehouden (net zoals met spaarloonregeling) daardoor heb je dus na een half jaar je fiets afbetaald. Maar wel veel minder betaald doordat je veel belastingvoordeel hebt. Ik heb 2 fietsen op het oog. Een Batavus diva en een gazelle miss grace, ben nog aan het twijfelen over welke het moet worden. @ Romaira: Ik vind dat je op bijzondere dagen (zoals je trouwdag) best een uitzondering mag maken hoor. Ik zou dat taartje gewoon doen. Lekker toch! @ Schatje1: Super zeg. 4 kilo in 2 weken! Bravo @ MamavEsmee: Heerlijk doritos! Welke? Mmm water loopt me in mijn mond! @ Koud hebben: Ik heb het thuis op de bank altijd koud. Maakt niet uit of het 17 of 22 graden is. Op het werk (of als ik bezig ben in ieder geval) HAD ik het altijd snel warm. Nu heb ik het altijd en overal koud! Ik denk dat het wel met het afvallen te maken heeft! Mijn maag zegt knor! Tijd om naar bed te gaan hahaha!
Hey meiden, Ben net thuis van een heeeeeeeeeeeeeeeele lange dag. Het was niet zo super druk als we verwacht hadden dus dan duurt het nog langer. En morgen weer van 10 tot 7. Maargoed, had me vandaag netjes aan mijn crackertjes gehouden, alleen wel te weinig water gedronken. Dus ik hoop dat de schade mee valt, en ik mijn 4 ons toch kwijt ben. Net nog een appeltje genomen toen ik thuis kwam, want ik had ontzettende honger. Nu eigenlijk nog steeds, dus ik ga maar eens naar bed. Liefs!
Goedemorgen meiden, De weegschaal was lief vanmorgen. Woog gelukkig nog een ons minder dan voor het etentje afgelopen dinsdag! Dus ik kom nu op 97,1 kg. Vandaag ga ik echt meer water drinken, want zondag met moederdag heb ik weer een etentje, en morgen 2 verjaardagen. Fijn weekend alvast!!
ik heb geen "aanklacht" tegen haar ingediend, dus ze kreeg een waarschuwing was al erg genoeg hoe ze hier zat ik solliciteer vrolijk verder en zie wel wat op mijn pad komt!komt helemaal goed:d Gister was een raar dagje eerst de schade aan de auto (ga vandaag de schade laten opnemen) mijn vriend zegt dat ze hem totall loss verklaren omdat de schade best erg is dan krijg ik de dagwaarde van de auto terug! en dan kijken wat ik met de schade doe! gisteravond was verjaardag van mijn schoonzusje nou mijn avondeten was verre van gezond. ik heb gelukkig geen vlaai/taart gepakt. maar avondeten bestond uit ipkluifjes, broodjes kaas/gehakt, toastjes, stokbrood met salade, wrap met ei, nootjes bleg! niet echt SUPER te noemen. Maar ondanks dit was de weegschaal echt SUPER aardig tegen me! deze week 0.9 afgevallen (ondanks mijn slechte week) en weeg ik nu onder de 90 kilo de 1e keer sinds 2.5 jaar (JOEPIE) ik was vanmorgen 89.9 vanmiddag met mijn mams naar de markt voor fruit/groente en vanavond bij "vrienden" op bezoek (echt geen zin in) Jullie plannen voor vandaag?? @schatje: doe rustig aan met afvallen 4 kilo is erg veel in week!! @moppie wat een stoere foto!!! @ mve genoten van de doritos chips?? @de rest sorry maar ben vergeten op wie ik allemaal nog wilde reageren (niet boos zijn)
@ koud.. Denk ook ook dat het met afvallen te maken heeft.. Je hebt een stuk minder vet en je lichaam moet harder werken om je warm te houden.. Schatje.. Let dus gewoon goed op wat je eet. Prima manier om af te vallen! Nooit gehoord van die pillen, ben ik zelf niet zo van maar als het jou werkt! Daar gaat het om.. Melanie.. Nacho cheese.. * lekkerrrrr*** Kimmetje. Jammer dat de dag niet zo snel ging als je gehoopt had.. Maar je wel goed aan je menuutje gehouden en het resultaat was er vanochtend. Goed hoor! En op de verjaardag kiezen voor de gezonde dingen en uiteten je een beetje inhouden en dan komt het best goed! Dani.. het vandaag gewoon weer oppakken en bijna een kilo kwijt is toch hardstikke goed! En onder de 90.. Wat ontzettend goed zeg.. Nu op naar de 84,9! Ja, heb zeker genoten van de doritos! *** Vannacht de hele nacht buikpijn en rommelende darmen.. Giga aan de diaree ( sorry..) In eerste instantie ging het vanmorgen nog wel.. Snel wat kleine boodschappen gedaan en de honden uitgelaten. Me toch maar ziek gemeld.. Ben slap, buikpijn en hoofpijn ( denk door het vocht verlies).. Gelukkig niet misselijk, dus kan gewoon wat eten. Net al een banaan op.. Stopt hopenlijk een beetje. Vandaag maar veel vezels eten.. En veel water drinken.. En rustig aan doen!
Wat een blegh weer zeg. Het regent hier al de hele morgen. We zijn hier heerlijk aan het relaxen . Was om 07.00 wakker en heb een ontbijtje gemaakt en ben met Esmee in bed gekropen. Alleen wil ze al snel spelen. Ik nog even heerlijk gelezen in bed, maar ineens vond ik Esmee wel erg stil. Ik maar eens even kijken . Had ze luieremmer gevonden waar een poepluier in zat waar ze mee zat te spelen. Jakkes. Dus uit bed gegaan en aan de poets. De vloer eronder, bah! Ook de bedden meteen verschoond, gezogen en gedweild. Om 09.00 zaten we lekker voor de tv. As the world turns gekeken. Om 10.15 Esmee moe, dus die ligt lekker te slapen. Vandaag weinig in de planning. Straks goede tijden slechte tijden kijken. En verder helemaal niets. Wil even schrijven, kan werken aan Esmee haar foto album, heb de foto;s weer binnen. Vanavond frietjessssssss!! Heb nu fiedella friet ofzow????? Een gele zak, zit veel minder vet in. Heb er nu al zin in. Vandaag voel ik me weer beter. O: drie beschuiten met slankie en melk. T: 2 boterhammen met gril worst en een magnum. Ik koop altijd alleen waterijs, heb nooit zin die dikke vette ijsjes met choco. Maar toen we woensdag boodschappen deden waren ze in de aanbieding en kon er een moord voor doen. Ik baal nu echt flink dat ik ze gekocht heb. Ik weet dat het er ligt dus op de gekste tijden neem ik een ijsje. Slecht slecht slecht. Moet het maar snel op eten . Het eten gaat helaas slechter dan anders. Maar kom er niet zo van aan, dus dat is weer een voordeel zeg ik dan maar.
goedenmorgen dames De weegschaal was vanmorgen weer heeeeel lief voor me. Was alweer 300 gram kwijt. Ben nu in 4 dagen alweer 1,8 kwijt jippie!!!! Gaat lekker heb me voorgenomen om van het weekend gewoon gezond te gaan eten. En niet te snoepen morgen ben ik niet thuis en zondag ook niet dus gaat me vast lukken (hoop ik) Ik wil nu weleens onder de 75 komen!! Ben nu 75,5 kilo!!
Hier weer klein updateje van mij. Kon helaas niet eerder, lag sinds koninginnendag tot gister in het ziekenhuis wegens uitdroging. Hierdoor wel weer echo gehad, en ben toen 3 dagen vooruit gezet. Met de kleintjes gaat het helemaal goed. Groeien hard. Zondag mn familie (oma, tante en ooms en neefjes en nichtjes, want oma is jarig ) vertellen dat we zwanger zijn en tweeling verwachten ! Wel zin in. Zal drukke dag worden, maar ja, heb daarna ook bijna 3 weken vrij. Mag tot aan mn controle bij de gyn niet werken ivm de uitdroging.... Hoe gaat t hier??
Hoi Meiden. Vanmorgen gewogen, nog steeds 76.6 * zucht *. Net weer gewerkt en nu rest van de dag vrij, nodig het huishouden doen en de boodschappen. Morgen werk ik een extra ochtenddienst. Maandagochtend werken en dan maandagnacht en dinsdagnacht een slaapdienst. Donderdag en het weekend ook werken, dus zit zeker op 36 uur aankomende week!! Zo maar eens lunchen en denk vanavond maar weer iets eten zonder aardappels. Moet echt even me lichaam resetten, baal ervan dat ik niet afval.
Butterfly.. lekker aan het freubelen bij huis dus. Leuk hoor! I.d. de magnums maar gauw opeten. Straks is het wat lastiger snoepen en snacken.. Esmee die wil op een gegeven moment ook hebben wat jij eet.. Dan denk je wle 3x na voordat je wat pakt ( ik tenminste ) MeisjeV.. jeetje in het ziekenhuis voor uitdroging. Wat heb je je ouders etc dan wijsgemaakt.. Wel leuk dat jullie het zondag gaan vertellen. Verder gaat alles wel goed? Jongmoedertje.. Maandagochtend onder de 75 zou wel een mooi doel zijn.. Misschien de motivatie om toch het weekend gezond te eten?! *** Zit nu achter een bakkie thee, net fruit op.. Ben zo slap als een vaatdoek. Gelukkig is Esmee lief en vermaakt zichzelf goed! Erwin is om 1200 vrij, dat is wel erg fijn hoor..
@MeisjeV: Jemig dat is even schrikken zeg, gelukkig gaat het nu weer wat beter met jou en de 2 kleintjes. Wel leuk zeg om het te vertellen of niet, ga je het nog op een speciale manier doen? @MvE: Beterschappies meid Zeker fijn dat erwin op tijd vrij is.
Hoi dames, ben ik weer even! En weer 10 pagina's verder... Hoezo verslaafd, tussen de drukte heen ff reageren. Heb nog steeds logees, en morgen komt mijn mannetje weer terug *springtin deluchtvanblijdschap* kortom drukke weekend in zicht. Ik ben vanaf maandag weer actief hier, het babbelen met jullie wel hoor. Het afvallen gaat nog steeds z'n gangetje, niet meer gewogen sindsdien (doe ik maandag wel). Hoop dat het verder goed gaat gaat met jullie en het afvallen! Liefs SR,
Hoi Meiden! Ik kom snel even gluren en mijn menu voor vandaag doorgeven o 200 gram halfvolle melk 25 gram brinta t plakje ontbijtkoek 150 gram druiven l 3 volkoren boterhammen 2 met fricandeau 1 met rauwe ham t 200 gram meloen a 200 gram aardappels 150 gram sla (is echt een berg) 1 tomaat stuk komkommer 2 gekookte eieren yoghurt saus Ik ga nu even wat doen in huis kom denk ik na het eten kletsen ben trouwens niet ziek hoor (ben ik nooit) even afkloppen Maar heb het door het afvallen gewoon super koud elke keer.
@mamavesmee, wat balen dat je ziek bent. Beterschap, en denk maar lekker even om jezelf. Had je een slaapdienst dan? En euh...Esmee wil nu al alles eten wat ik eet. Als ik een ijsje eet ontkom ik er niet aan haar ook een likje te geven. Ze is dol op ijsjes , ik koop voortaan deze luxe ijsjes niet meer. Zit er zelf steeds van te snoepen.... . Tsja, je kunt je zwangerschap wel altijd als excuus gebruiken....maar als ik zo door ga....... dan weet ik het niet hoor. De knop moet snel even om. Al valt het vandaag ook wel een beetje mee. O: 3 beschuitjes met slankie smeerkaas, melk. T: 2 boterhammen met grilworst en dus die magnum. L: 3 boterhammen met philadelphia, yoghi. T: glas cola, en zometeen fruit!!!! Echt waar En vanavond frietjes, en een snack! Nou, valt wel mee toch . Alleen die magnum 300 kcal!!!!! Het is dat ik zwanger be en het nu even niet zo heel nauw neem, anders had ik het nooit meegenomen.
Sweetroosje.. ben benieuwd naar je cijfertjes maandag. Veel plezier het weekend! Zustertje, mooi menu meid! En dus ook koud omdat je aan het afvallen bent. Butterfly.. had i.d. een slaapdienst.. Op de hoofdpijn en slapheid na, knap ik al weer wat op.. Ben gelukkig vaak maar 2-3 daagjes ziek dus verwacht eigenlijk zondag wel te kunnen werken. Heb tussen de middag ook een uur geslapen, heeft me wel goed gedaan en natuurlijk veel gedronken. Volgens Erwin zag ik er niet meer uit als een lijk.. Wow.. dat een magnum 300 callorieen heeft..zal ik niet gauw nemen.. Kun je 6 raketjes of 3 solero's van nemen.. Voor de rest ziet je menu er prima uit hoor.. *** Voel me inmiddels een stuk beter.. Nog wel slapjes en hoofdpijn.. Erwin is even met Esmee oppad.. Even rust in huis! Erwin en Esmee zouden vanavond friet halen.. Kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.. Dus ben bang dat mijn prakkie macaroni in de prullenbak beland.. Zit nu aan mijn 3e bakkie thee voor vanmiddag! Mijn menu: O: bakje optimel kwark met muesli. T: appel en banaan. L: 2 bruine bollen met pindakaas en 1 met light jam T: pakje evergreen, 2 mini cakejes en 2 chocolade biscuitjes * oeps* Als ik niet goed in mijn vel zit ga ik snaaien.. A: friet met een snack. T: chipjes en fruit ( ananas) Ga maar eens mijn callo's tellen!
Het valt nog mee moet ik zeggen.. Zit nu op 1707 incl chips en friet etc.. Zou vandaag ophogen naar 1700 dus ga er maar ietsie over heen,,
@Mamavesmee, dat herken ik helemaal. Als ik niet fit ben snaai ik ook, zoals deze week dus . Maar goed, als het dan hier maar bij blijft denk ik dan. Enne, hou maar op. Ik weet dat ik voor een magnum heel wat andere keuzes had gehad . Er ligt nog 1, en dan is die doos maar weer leeg haha. Wat betreft je macaroni, hm, ik zou ook voor de friet kiezen hoor. Kun je het niet meer invriezen? ------------------------------------------------ Ik heb vanmiddag ook een pan macaroni gemaakt. Heb er 4 porties van gemaakt, 1 voor manlief morgen. Heb een late dienst. En dan weer 3 op reserve. Ik moet maandag ook weer werken, dus dan heeft mijn mannetje altijd weer wat. Verder lekker geschreven ( voor mijn cursus ). We zijn lekker thuis gebleven. En JAJA, net 3 PRUIMEN gegeten!!!!! En Esmee wilde ook, dus die heeft ook voor het eerst pruim gehad en dat beviel haar wel.
Enne, leuke foto mamavesmee!!! Had ik nog niet gezegd, wilde het wel doen hahaha. Is wel leuk, kan ook wel eens kijken voor een leuk plaatje van Esmee.